Bol.com reviews

Immanuel
21-02-2023

Gruwelijke service na verkoop.

Een bedrieger verkoopt mij 2 CO2-meters, markeert ze als verzonden, en volgens BOL.COM zijn ze vandaag 11 dagen geleden al aangekomen. Ik heb meerdere contacten met de klantendienst gehad, maar er komt geen eerlijke oplossing. Ze willen dat ik de bestelling annuleer, maar dat gaat niet, want ze is al verzonden. Ze willen dat ik retourneer, maar ik heb niks gehad , dus ik kan niet retourneren. Ik vraag een evaluatieformilier om de verkoper 'Dystrict' te beoordelen, en na vele malen vragen krijg ik een link, maar de review verschijnt niet, en helaas. mijn pakketje ook niet.

Stefan
19-02-2023

Zeer slecht! Houden zich niet aan garantie voorwaarden! Ook de wettelijke garantie lappen ze aan hun laars! Ze negeren je en drukken de chat gewoon weg! Zeer slechte service en moet nu ook nog gaan betalen voor een peinter die het niet doet! Om hem terug te krijgen van de reparateur! Kijk uit het zijn hele grote oplichters. Ook heb ik nog anderhalf jaar fabrieksgarantie op het apparaat

13-02-2023

Gelukkig is het door Bol.com nu opgelost, blij mee.

Ke
04-02-2023

7 januari is mijn retour (macbook 1649?-) ontvangen. Dit heeft Bol.com ook bevestigd. We zijn nu een maand verder en het geld is nog steeds niet teruggeboekt. Iedere keer word ik aan het lijntje gehouden met leugens.

Marga
03-02-2023

Ik had 2 radiatorknoppen besteld. Direct via postkantoor(9,30) teruggestuurd. 1 is geanuleerd, 1 kwijtgeraakt, maar zou geld terug krijgen. 3 x herinnering gekregen om dat artikel te betalen, wat ik niet heb. Klantenservice gebeld, 7,5 min x 80 cent, en ze zetten je in de wacht, en je hoort niks meer.zeer slechte zaak. Zijn mij als klant keijt.

30-01-2023

Schandalig

Funko pop gekocht 125€

Ik kreeg een 2de hands pop van externe partner

Deze direct retour gestuurd

De verkoper zij dat het een ander artikel was

Nu al 7 dagen mee bezig

Bol houd mij aan het lijntje

De verkoper reageert zelf niet meer

Ik betaal het geld wel

Maar bol.com

Echt nooit meer

Schandalig

27-01-2023

Artikel bij Bol besteld zou geleverd worden via Budbee nu die kwam niet. Onderzoek via Bol duurden een week en vandaag zou het opnieuw aangeboden worden. Helaas had de bezorger van Budbee wederom geen zin om het artikel te leveren.

Het valse is dat de bezorger belt en dan direct ophangt en je kunt dan niet terug bellen want je krijgt een bandje. De bezorger dan dan zeggen dat hij geprobeerd heeft contact te zoeken.

Bol blijft zwaar in gebreke en door deze bezorgdienst te blijven gebruiken zijn zij voor mij geen optie meer.

Rosa
26-01-2023

Retour beleid duurt te lang en ik ga echt geen 4 weken wachren op mijn geld. Na 14 dagen hoor ik mijn geld te hebben ik wacht het af anders word het een advocaat ik heb me geld freaking nodig man.

Jurjan
21-01-2023

Bol.com verkoopt Outlet spullen als nieuw. Via “zakelijke aanbieder” DMG Outlet. De beschadiging op de doos en het ontbreken van de officiële zegel zijn daarvan het bewijs. Beschadigde verpakking. Geld niet retour.

Ema
09-01-2023

Heel ontevreden met de klantenservice van bol. Een smartphone al langere tijd willen kopen en uiteindelijk was deze afgeprijsd. Toen ik wilde betalen lukt het niet met mijn cadeaukaart saldo. Terwijl het saldo meer was dan de prijs en het zichtbaar was in mijn cadeaukaarten als ik mij inlog. Hele dag bezig geweest met chatten en bellen. Werd steeds alleen maar verteld om later weer te proberen. Ik gaf duidelijk aan dat het uitverkocht kan raken en de prijs kan wijzigen

Toen werd ik verteld maak er een foto van, dit gedaan. Uiteindelijk gebeurde dit, de telefoon was uitverkocht. Weer contact opgenomen en werd verteld dat ze er niets aan kunnen doen en als oplossing is de cadeaukaart geblokkeerd en het bedrag op een nieuwe gezet. Dit konden ze ook gelijk doen toen ik het de hele ochtend en middag aangaf, maar niets gedaan. Ze willen het ook niet oplossen en er niets aan doen. Echt hele dag mee bezig geweest en uiteindelijk de pineut. Vreselijke klantenservice.

Ano
04-01-2023

Producten en levering is netjes. Helaas Select abonnement is een dikke onzin. Na twee maanden te sparen wordt al mijn punten teruggezet naar 0 met Nieuwjaar. Gezien je punten krijg je binnen na een maand, dit systeem lijkt me verre van logisch. Chat medewerkers kon niks aan doen.

Koop geen Select dus! Ik lees ook overal dat de snelle bezorging die onder de artikelen wordt gepromoot veel te wensen overlaat.

30-12-2022

Echt te gek voor woorden bestel een potje mud voor het haar de partner stuurd een andere pot neem daar geen genoegen mee bel 4dagen achter en elkaar om het uit te leggen iedere keer komen ze met wat anders ze geven zelfs mijn telefoonnummer door aan partner terwijl ik een geheim nummer heb ,heb recht op 30dagen retour gratis staat erbij wil alleen een retourlabel nu mag ik de helft betalen lik vraag daar niet om ben er helemaal zoek van de partner en bol.com maken een fout en moet moet bijna een week uit leggen hoe of wat en het enigste wat ik wil is retour meer niet ze gooien zelfs de telefoon erop en brabbelen maar door ,ze laten je niet uitpraten ,ja u bent te emotioneel hoe kan dat denk je, de partner beld mij op ja ik heb het besteld moet het maar houden ,hij heeft een ander product gestuurd en ik ben er niet tevreden mee en er staat gratis retour dat weigerd hij niet zo netjes aan telefoon,en bol.com moet zich helemaal schamen moest foto doorsturen is netjes verpakt ,geen retour

Karim
29-12-2022

Zij maken fouten en laten mij alles oplossen en voor de kosten opdraaien.

Word verder op geen enkele manier gecompenseerd, ik meot verzendkosten voor een retour zelf betalen wat ik dan als cadeaobon terugkrijg en er word gewoon in mijn oor opgehangen.

Er word dan 1000x excuses gezegd , maar ze kunnen niks doen, ook al bestel je meer dan 80x per jaar exclusief bestellingen die retour gaan.

Fleur
28-12-2022

Op 29 november 2022 heb ik een order geplaatst (order nummer 1528165271) welke bestaat uit 3 producten (waaronder 2 dvd's en 1 elektronica). Volgens PostNL is deze op 1 december geleverd zonder dat hier een handtekening is geplaatst. Helaas is dit pakket niet aangekomen.

PostNL gesproken en die geeft aan contact op te nemen met de verzender (Bol.com in dit geval). Bol beweerd dat PostNL zegt dat het pakket is geleverd. Ons pakket is niet geleverd en bezorger weet het ook niet. Wij krijgen zowat dagelijks pakketjes van o.a. PostNL en het gaat altijd goed. Nog nooit hebben wij problemen ervaren met PostNL en zijn zeer tevreden over haar diensten. Echter zegt Bol dat jullie beweren dat pakket is geleverd wat niet het geval is.

Josefien
27-12-2022

Vreselijke service

Bestelling gedaan van 2 dure voederbakken (op chip) en bij levering een kattenbak ontvangen ipv mijn voederbakken.

De partner die ze moest leveren, kan deze niet opnieuw opsturen omdat ze geen voorraad hebben. Als ik bij een andere partner wil bestellen moet ik (bij de goedkoopste) 25 euro extra betalen.

Contact opgenomen met bol.com zelf omwille van dit prijsverschil en geen passende oplossing gekregen. (Ik zou het prijsverschil aan de partner van de nieuwe bestelling moeten terugvragen? Snappen wie snappen kan)

Het was zo makkelijk opgelost door dat verschil als tegoed op mijn account te zetten. Maar blijkbaar mogen we deze service niet verwachten. Ik moest 1 ster geven, maar wou er liever helemaal geen geven.

Menno
21-12-2022

Op tijd cadeautjes besteld, zouden allemaal uiterlijk maandag bezorgt worden. maandag nog een email gehad dat het onderweg is. later een mail dat het vertraagd is. nu na informeren op woensdag via de klanten"service" hoor ik dat het helemaal niet weg gegaan is door hun eigen fout. ondertussen producten duurder geworden of niet meer leverbaar. en het geld word pas na de kerst terug gestort. dus nu niets onder de boom en geen geld om iets anders voor de kids te kunnen kopen. Bol.com. dank je voor een onvergetelijke kerst

17-12-2022

Wil je iets bestellen waarvan je nog niet 100% zeker weet of je het wilt houden, dan kun je dat beter doen bij een meer betrouwbare partij.

Via Bol.com heb ik een tv besteld, maar vanwege de zeer matige beeldkwaliteit heb ik deze geretourneerd. Bol.com adverteert ermee dat dit gratis is. Ondanks dat het gaat om een groot en kwetsbaar product, kon de tv niet worden opgehaald; Bol.com gaf aan dat ik deze zelf moest verzenden. Omdat er tijdens het transport een deukje is ontstaan, wilde Bol.com / de partner slechts 75% terug betalen. Ook de verzendkosten moest ik in 1e instantie zelf betalen, terwijl Bol.com toezegt dat retourneren gratis is.

Na lang aanhouden en tientallen mails en telefoontjes naar zowel Bol.com als de partner heb ik na zes weken eindelijk 75% van het aankoopbedrag en de verzendkosten ontvangen. Beide partijen geven aan dat ik de overige 25% niet terug krijg.

Mijn vertrouwen in Bol.com is volledig weg, en ik bestel daar niks meer.

Ted
17-12-2022

Bol.com heeft moeite met hun eigen voorwaarden. Wederom iets besteld bij deze firma omdat ze beloven het de volgende dag te leveren. Helaas voldoet bol.com hier weer niet aan. 2 dagen na het bestellen en het product is nog steeds niet verzonden. Klantenservice kan je niet helpen of antwoord geven op je vragen. Je moet gewoon maar wachten tot ze een keer besluiten het product te leveren. Bol.com staat voor leugens en slechte service.

Canan
13-12-2022

Nadat mijn bestelling zoek is geraakt heb ik met de klantenservice van Bol.com gemaild im te vragen waar mijn pakketje is. De mail de ik vervolgens terugkreeg was zowel racistisch als seksistisch. Heel erg teleurstellend.

12-12-2022

Eetkamerstoelen gekocht. Waren direct al kapot, heb er twee keer een teruggestuurd. Nu nog steeds leuningen en stof kapot. Bol.com reageert niet, klantenservice nauwelijks te bereiken en een grote bek krijg je. Ze verwijzen naar de leverancier uit België, usuals, die ook de keutel intrekt. Maar wij zijn klant bij bol.com. los het op, ordinaire dozenschuivers! Het advies is niets bij bol.com aan te schaffen, ze bieden geen service als er iets is met het product.