Bol.com reviews

Olaf
12-07-2022

Boek besteld en is geleverd. Bolcom beweert dat ik order heb geannuleerd en dat ik niet heb betaald. Een screenshot van betaling gemaild. Blijven vragen of ik boek heb ontvangen en of ik wil betalen. Buitengewoon onaangename ervaring. Na decennia klant te zijn geweest meteen opgezegd. Geen overbodige luxe want sinds de overname door Ahold zijn de prijzen flink gestegen.

Onno
10-07-2022

Bol.com liegt over niet verstuurde herinneringsmails en willen hiervoor kostenvergoeding ondanks mails met klantenservice. Botte klant-onvriendelijke lieden zonder hersens: Blijven beweren 2 herinneringsmails te hebben gestuurd. Heb echter niets ontvangen, zelfs geen leveringsbevestiging. Een hersenloze klantenchatter beweerde dat ze verstuurd waren, omdat het een automatisch systeem is. Na ontvangst van een Laatste Herinnering per post heb ik direct het artikel betaald. Ik weiger echter kosten te betalen van mails die ik nooit ontvangen heb (ook niet in mijn Ongewenste post).

Mijn conclusie: slechte webwinkel met botte waardeloze Klantenservice.

Dirk
09-07-2022

De laatste jaren behoorlijk wat geld bij bol.com gespendeerd, steeds tevreden en dat was zuiver te danken aan de steeds dezelfde pakjesbezorger. Maar plots kreeg Corona voor alles wat mis ging de schuld, daarna de Belgische invallen in depots….

andere bezorgers… tenminste als je dit nog bezorgen kan noemen! Dus mijn negatieve recensie is grotendeels te danken aan post.nl die er steeds een zooitje van maken.

Bovendien hou je aan hun chatbot Billie ook alleen frustratie over…

Zolang bol.com een hand boven post.nl houdt en niet kan of wil inzien dat ze door hun partner heel wat klanten verliezen hoeft het voor mij en vele anderen niet meer! En post.nl…. jullie onderzoek bij een schadeclaim is ronduit schandalig en belachelijk. Succes!

Rick
08-07-2022

De partners van bol.com wordt kennelijke hand boven het hoofd gehouden. Deze (in dit geval Flamboyant, als ze deze naam niet verandert hebben) sturen een een defecte tv, zijn niet bereikbaar maar uiteindelijk beweren ze dat wij het apparaat kapot hebben gemaakt) . Bol.com komt er tussen maar intussen kennen we 8 medewerkers van klanten service en zijn geen stapverder. Bol.com holt achteruit in klantvriendelijkheid en service.

07-07-2022

Ik koop heel regelmatig via bol, vaak bladmuziek, soms andere dingen. Bol is tussenpersoon en dat betekent dat er soms rotzooi geleverd wordt via Bol, maar niet door bol. Retourneren was tot nu toe geen probleem. Meestal wordt de bestelling snel geleverd en is goed tot zeer goed qua kwaliteit. Ben er dus zeer tevreden mee, maar soms gaat het mis .

Frederick
06-07-2022

Bol.com maakt het bestellen van producten heel makkelijk, maar na het bestellen stopt de service. Om ze vervolgens te bereiken is lastig en bereidheid om te helpen is er niet.

Zeer klantonvriendelijk en starre organisatie

Pierre
02-07-2022

Ik kocht een artikel bij bol.com en betaalde deels met een cadeaubon. De website van bol.com heeft de cadeaubon niet verwerkt, waardoor bol.com mij dwingt het restant alsnog over te maken, terwijl de cadeaubon door een fout van bol.com achterwege blijft. Communicatie hierover is niet mogelijk en ondertussen wordt gedreigd met extra kosten. Waardeloos, dat bol.com geen enkel begrip toont en eigen fouten buiten beschouwing laat. Voor mij is bol.com afgeschreven!

Stephan
30-06-2022

Bestel al meer dan 15 jaar bij Bol.com naar volle tevredenheid. Maar soms gaat er iets mis. Juist dan laat bol.com haar kracht zien. Ze doen er alles aan om het probleem op te lossen, denken met je mee en zijn persoonlijk begaand met je. Een hele dikke pluim voor Bol.com!

Michel
29-06-2022

Alles is super goed geregeld en zoals gezegd bezorgt!

Ludwig
25-06-2022

Curved monitor besteld en na jaar was jammer genoeg voeding stuk. Gelukkig nog binnen de garantie. Echter de enige mogelijkheid voor een reparatie is het product terug te sturen. We hebben uiteraard de originele verpakking niet meer en vragen aan bol.com of er geen andere mogelijkheid bestaat en zeggen dat dit zeer risicovol is om op te sturen. Jammer genoeg geen andere mogelijkheid, moet opgestuurt worden. We pakken het zo goed mogelijk in, noteren duidelijk op de doos dat het breekbaar is en bestellen en betalen voor de speciale ophaling.

LCD raakt beschadigd tijdens het transport en uitleg van bol.com is "slecht verpakt". Als het goed verpakt was geweest was het uiteraard niet beschadigd geweest. Totaal geen compensatie zelfs na meermaals aandringen.

Goede les voor ons, indien iets beschadigd geraakt door transport bij retour owv reparatie laat bol.com je stikken.

Yasar
20-06-2022

İk heb een koelkast bestelt via bol com connect discount deze maand op 8 juni eerst levering datum uiterst 17 juni daarna wordt 20 juni en vandaag zeggen ze hele week vol kunnen ze vanaf 27 juni leveren . İk heb telefonische contact met bol com en order geannuleerd maar blijf mail krijgen dat ik contact moet opnemen met logistiek bedrijf. Weer heb ik gebeld klantservice en zeggen ze dat ik moet aan leverancier bellen om te annuleren

Wat een wereld bedrijf zegt.

Vera
16-06-2022

Via Bol.com een deurbel gekocht. Bewust gekozen dat die geleverd moest worden op dinsdag, toch op de maandag komen leveren dus tja niemand thuis. Pakket gaat volgens Postnl naar een pick up point, maar al 3 keer geweest en nee hoor niemand weet er iets van mijn pakket. Dus tot de dag van vandaag niets ontvangen en word van de kast naar de muur gegooid. Verschrikkelijk!

Evert
15-06-2022

Bol.com service wordt slechter.

Chromecast besteld. Zou geleverd worden door DHL. Bericht gekregen dat het geleverd is, maar ik was gewoon thuis en dus niet geleverd. Diefstal?

Bol laat het onderzoeken, maar ik ben er klaar mee en wil mijn geld terug.

Tip: betaal NIET vooraf bij Bol.com

Simone
14-06-2022

Torenventilator met afstandsbediening gekocht.

Powerknopje vd afstandsbedienig deed het niet.

Contact met de klantenservice opgenomen.ben nu 3 weken verder en nog steeds geen nieuwe afstandsbedienig.

Je word afgescheept en niemand die zijn best voor je doet om dit optelossen.

Leverancier kan niet leveren dus moet maar wachten totdat deze weer aanwezig zijn.

Zo ga ke niet.met ke klanten om.

Totaal geen service!

Michel
14-06-2022

Bol werkt met onbetrouwbare partners die blijkbaar ook nog eens onder verschillende namen werken.

Bouw Chemie Polyester De Witte blijkt nu ook Best Deals Club te heten.

Enige probleem. Er is daar wel altijd iets aan de hand. De eerste aankoop was een arduinen brievenbus die zo lek bleek als een zeef en de tweede aankoop bleek bij niet leveren plots van het transport te zijn gevallen en dus niet meer leverbaar.? Ik geloof er helemaal niks van. Maar Bol. die gelooft dat wel hoor. Bol is meer en meer een "in het zak zetten bedrijf".

DW
14-06-2022

Heb een Unifi accespoint gekocht, deze was helaas binnen de garantieperiode deffect. Ter reparatie aangeboden, deze ontving ik echter weer ongerepareerd retour, nogmaals ter reparatie aangeboden in overleg met de helpdesk. Nu (na enkele maanden) blijkt dat het apparaat niet gerepareerd kan worden. Een vervangend model is echter ietsje duurder, Bol.com weigert een nieuwe apparaat te sturen en stort mijn oorspronkelijke aankoopbedrag terug. Bol.com is in mijn optiek een financieel gedreven organisatie, klanten doen er niet toe!

Christiaan
14-06-2022

De laatste tijd ben ik zeer ontevreden over de 'klantenservice' van Bol.com en vooral bij problemen via partners van Bol.com.

Onlangs 500 Greenspeed all-in-one vaatwastabletten voor € 24,54 besteld. Zo werden ze op de site aangeboden. Bij levering bleken er maar 100 te zijn geleverd. Hierover heb ik contact gehad en is mij door Bol.com aangegeven (toegezegd): We zullen het goedmaken met je voor de 400 misgelopen vaatwastabletten.

Vandaag krijg ik een mail, sorry het was een fout op de site en case closed. Ik kan ze houden of terugsturen. Nou dat laatste doe ik wel, maar voor mij geen Bol.com meer.

Bol.com maakt twee keer een fout (fout op de site en een toezegging die ze niet nakomen) en ik kan er daarmee doen. Voor mij geen bol.com meer!

Gerrit
13-06-2022

Betreft leveringspartners:

Bol heeft er JanBelazer's tussen zitten. Vooral bij de aanbieders vrieszakjes.

( vb. Bacara Zaandam, na betrapt te zijn heet de firma plotseling JoCommerz)

Deze JanBelazar koopt de zakjes bij Action en plaatst ze dan 4xde Action prijs op de BolSite. Jammer dat Bol zich met deze sitevulling bezig houdt.

Voor de rest ben ik wel tevreden over Bol.Com

Anton
09-06-2022

Ik snap ook al die negatieve ervaringen niet. Nog nooit een probleem gehad met bol.com of haar leveranciers.

Recent een product teveel ontvangen, dit gemeld en netjes teruggestuurd. Vervolgens ongevraagd wel een tegoedbon gekregen van bol.com (ik was positief verrast, vandaar deze review)

Kim
08-06-2022

Ik snap de 1* reviews totaal NIET! Bol is naar mijn ervaring echt 1 van de meest klantvriendelijke behulpzame en betrouwbare webshops! Niet alleen denken ze goed mee ook worden dingen zoals terug betalingen en dergelijke zeer snel afgehandeld. Ik vraag mij af of de mensen die klagen ook wel ze moeite nemen om contact op te nemen en dan de klantenservice VRIENDELIJK te woord staan (men is blijkbaar de spreekwoorden “vliegen vang je met stroop niet met azijn” en “behandel een ander hoe u zelf behandeld wilt worden” vergeten. Ik vermoed van niet aangezien ik zelfs koekjes en kaartjes thuis gestuurd krijg als er iets mis is met een bestelling. Ook zijn ze de beroerdste niet om bv een cadeaubon te geven als een artikel binnnen een aantal dagen goedkoper is. Al met al is Bol oprecht één van mijn favoriete online shops met een klantenservice die er met kop en schouders uitsteekt in vergelijking met anderen!