Bol.com reviews

Jo
23-12-2021

Beetje gemengde ervaringen. Meestal gaat het goed. Totdat het fout gaat en je moet chatten met de klantendienst. Die zijn ronduit bot, kortaf en niet erg hulpvaardig. In mijn geval ging het om een prijsverlaging van 30 Euro enkele dagen nadat ik het artikel gekocht had. Ik heb het dus ongeopend terug gestuurd en opnieuw besteld omdat ze het verschil niet terug wilden betalen. Ook met retours moet ik soms met de klantendienst chatten omdat terugbetalingen (van partners?) 2 weken op zich laten wachten. Daarna komt het wel in orde, maar waarom moet ik daar steeds achteraan zitten?

22-12-2021

Artikel zou zijn bezorgd, brievenbus was echter leeg. Na contact met de klantenservice werd er direct een nieuw exemplaar "mislukte omhaal" gestuurd zodat deze voor de kerst kon worden afgeleverd. Uitstekende service en goed herstelt.

Roland
21-12-2021

Een tijdje terug had ik een review geplaatst naar aanleiding van een koptelefoon, die bij normaal gebruik kapot is gegaan. De afhandeling van dit probleem is absoluut niet normaal te noemen en wil dit even kwijt. Het personeel probeert vriendelijk te blijven, maar hebben beloftes gedaan als: wij bellen u op, wij zoeken een oplossing voor uw probleem en we willen hier graag uit komen. Vervolgens blijft het stil totdat ik de review ook op Tweakers plaats. Vervolgens wordt het weer opgepakt en krijg opnieuw te horen dat hier niets mee wordt gedaan.

Dit vind ik erg jammer omdat ik een groot fan van Bol.com was. Ik kocht hier vaak mijn spullen, maar ga nu over op andere shops.

Een koptelefoon van 150 euro moet het toch langer volhouden dan één jaar? Dit is onderdeel van de conformiteitswet en ben erg teleurgesteld in hoe dit wordt opgelost.

19-12-2021

Helaas niets bezorgd en zij geven aan dat ik niet thuis was. Ik was thuis en heb geen DHL koerier gezien op de afgesproken tijd en dag. Dag vrij genomen om de bestelling aan te nemen en daarvoor in ruil wordt je in de maling genomen. In mijn bestellijst van Bol.com staat dat het pakketje geleverd is. Niet dus. Ben benieuwd wanneer ze dan wel bezorgen maar het pakket gaat linea recta retour.

Robbe
17-12-2021

Uiterst overmorgen bezorgt. Dus ik dacht "als het morgen er niet is, dan is het er overmorgen zeker wel". Niet dus.

16-12-2021

Ze beloven bepaalde leverdata komen deze bij lange niet na, klachtenservice weet niet te helpen

Ilse
16-12-2021

Zeer slechte service! Je wordt gedwongen om extra geld uit te geven. Terwijl je gewoon een degelijk product wilde kopen.

Je bestelt een artikel met een cadeaubon. Blijkt het artikel beschadigd. Je kan het artikel alleen omruilen door het artikel retour te sturen en een nieuw artikel te bestellen. Omdat het hier ging om een Sinterklaas cadeau direct gedaan zodat het nog op tijd was. Prima dat het bedrag wat je hebt betaald met de cadeaubon weer in je tegoed komt te staan. Met de veronderstelling dat je het tegoed dan kunt gebruiken om de nieuwe bestelling te kunnen betalen. Echter kan dit helemaal niet achteraf! Ik zit nu met een tegoed in mijn account wat ik niet mag gebruiken en moet vervolgens mijn factuur op een andere manier gaan betalen. Schandalig!

Edwin
13-12-2021

Nieuwe mobiele telefoon besteld, bleek sim card reader niet in orde, sim kaart zat vast in toestel, met geen mogelijkheid te verwijderen, retour gemeld bij I4Phone, wijst alles af, geen garantie en reparatie 125 euro bovenop de aankoop, nog geen seconde kunnen bellen met telefoon, ook geen tijdelijk leen toestel of andere aanbieding, zeer slechte service, alles loopt via Bol.com, niet kopen daar want de 30 dagen retour toestellen worden blijkbaar defect of niet weer aan een ander geleverd zonder enige service als het misgaat

Joeri
10-12-2021

Waardeloos bedrijf. Waardeloze klantenservice, komt zijn beloften niet na, sturen het verkeerde artikel en beweren dat ik het verkeerd geleverde artikel niet heb geretourneerd. Ik bel nu al voor de 10e keer.

Floor
07-12-2021

Bol.com komt zijn afspraken niet na dat de bestelling de volgende dag wordt geleverd ik wacht al twee weken op mijn bestelling.wat bedoeld was voor pakjesavond.

Ik heb 2 keer telefonisch contact gehad waar mijn pakket ook is beloofd dat ik zou worden teruggebeld is niet gebeurd. Met Billy de robot is het al helemaal geen doen.

Via Email contact krijg je een standaard antwoord dat ze er alles aan doen het pakje alsnog proberen te achterhalen en alsnog het pakje verzenden en als te goedmakertje ik een bon krijg van 2,50!

Terwijl mijn tijd mailen bellen en iemand zonder cadeau in zij surprise.

Bol.com komt zijn afspraken niet na en neemt mijn niet serieus.

Mariska
07-12-2021

Meestal gaat het goed, maar als het niet goed gaat dan komt er eigenlijk ook geen oplossing. Ik krijg geen antwoord op mijn mailtjes. De chats leiden ook tot niks, hopeloos. Wacht nu al een maand op een pakje, denk niet dat ik het ooit nog binnen krijg. Dus dat geld ben ik ws kwijt.

Gwen
03-12-2021

Ik bestel van alles via bol. Gaat altijd goed en de klantenservice is prima. Ik kan daar goed terecht met vragen en prima samenwerking met post.nl, erg tevreden! Ze hebben de laatste maanden wat groentjes bij de klantenservice denk ik, die hebben het ook nog te leren ;-)

03-12-2021

Dochter bij Bol.com IPhone 11 besteld met black friday deal

Maar nu blijk dat bol.com geen betrouwbaren partners hebben en wordt de iPhone niet geleverd nu storten ze het geld wel terug

Maar is mijn dochter zeer teleur gesteld dat ze nu ergens anders voor meer geld een iPhone moet kopen

Ze heeft speciaal de andere deals laten lopen omdat ze dacht dat bol.com betrouwbaar is maar nee

De klantenservice was zeer onvriendelijk en lieten haar gewoon in de steek met dan heeft u pech wat een bedrijf die niet eens weet of zijn partners betrouwbaar zijn

Nee ik raad aan om dar niet meer te kopen

Jammer dat bol .com mijn dochter in de steek laat slecht

Mieke
02-12-2021

Ik bestel NOOIT meer iets bij Bol.com!

Het is nog elke keer misgegaan. Laatste bestelling zou twee dagen geleden geleverd zijn. Telefo0nnummer van BOL.com is zeer moeilijk te vinden en toen ik dan uiteindelijk iemand aan de telefoon had, werd me verteld dat ik maar contact op moest nemen met een derde partij. Telefoonnummer van derde partij is NERGENS te vinden. Bol.com vertelt later dat de derde partij vakantie heeft.!? Bol.com weet verder niets, terwijl ik toch echt bij bol.com besteld heb! Bol.com neemt geen verantwoordelijkheid maar neemt wel je betalingen aan.

Ook bestelling gedaan door mijn dochter is niet geleverd, natuurlijk.

Rani
01-12-2021

Groot assortiment, veel keuze, aanvaardbare prijzen (niet bij alles) maar meestal), vriendelijk personeel, snelle levering, goede informatie over producten en verzending. Goede deals, zeker aangeraden

Sanghalung
27-11-2021

Chronologische berichten relaas:

Do 25-11-2021 16:19 (Afz BOL.COM)

Uw pakket wordt bezorgd op 26-11 tussen 10:00 en 15:00 uur.

Vr 26-11-2021 : 14:46 (Afz DHL)

Uw pakket wordt bezorgd tussen 14:20 en 15:40 uur.

(Hoe kan je iets bezorgen om 14:20 als het al 14:46 is)

Vr 26-11-2021 : 15:06 (Afz BOL.COM)

U bent niet huis. (De hele dag was ik thuis)

Vr 26-11-2021 : 15:10 (Afz BOL.COM)

Uw pakket wordt bezorgd tussen 14:20 en 15:40 uur.

(Hoe kan je iets bezorgen om 14:20 als het al 15:10 is, Het bloed is inmiddels onder mijn nagels vandaan)

Helaas niets bezorgd. Dag vrij genomen om de bestelling aan te nemen en daarvoor in ruil wordt je in de maling genomen. Ben benieuwd wanneer ze dan wel bezorgen maar het pakket gaat linea recta retour.

Medusa
26-11-2021

Ik kan geen waardebon verzilveren, want mijn e-mail adres word ineens geweigerd, en nieuw wachtwoord krijg ik niet, zo geven ze niks weg, allemaal poppenkast! boycotten die hap!

25-11-2021

Waardeloos die communicatie rondom het bezorgen.

17-11-2021

Diverse dvd.s besteld. Kwamen allemaal op verschillende dagen binnen. Drie in een envelop die niet door de brievenbus past. Twee als pakketje met PostNL. Een dvd ontbrak. Zou daar een mail over ontvangen niet gebeurt. Gebeld kreeg verhaal dat tijdens bestellen de verbinding met de bank was verbroken. Op de factuur die ik kreeg wel betaald maar geen dvd. Zou een mail krijgen en een screenshot aan hen terugsturen. Nog geen mail gezien.

Heel triest klant

Tevredenheid laag.

15-11-2021

Bij Bol.Com een universele Brace-strassburg sok besteld tegen hielspoor.

Omdat de hielspoor al verholpen was toen het pakket aankwam heb ik het terug gezonden zonder het uit de verpakking gehaald te hebben. Daarna kreeg ik een foto met een paar haren en wat stof er op toegezonden met de mededeling dat het gebruikt was. Pure onzin en ik voel me behoorlijhk opgelicht.