Online.nl reviews

Sjaak
17-11-2020

Beloofde korting word niet gegeven ! Niet betalen dan word je geblokkeerd !

Contract afgesloten en automatische incasso afgegeven . Daarna aanmaning gekregen over een factuurbedrag wat niet klopt! Hierover na veel in de wacht te hebben gestaan over gebeld. Inderdaad, foutje! We zullen het rechtzetten!

Maar helaas, 2 weken laten zijn de telefoondiensten geblokkeerd omdat die beruchte nota niet is betaald. Met dreigementen dat ik geblokkeerd word op mijn internet en tv

We zullen de nota aanpassen maar zolang kunt u niet gebruik maken van onze diensten!

Schandelijk!

Cor
16-11-2020

Slechte klanten service en geen tv

Al; drie dagen geen tv en klanten service niet bereikbaar

Liane
14-11-2020

Storing op storing

Wordt het gewoon beu. Telkens storing en dan voornamelijk tv. Wil je de tv aanzetten doet de server het niet alles opnieuw opstarten en dan letterlijk alles dan reageert hij weer even. Vaak is het ook als je net iets aan het kijken is dat het blijft hangen en dan het zelfde verhaal de gehele kast weer helemaal resetten ik heb ze hier al over gesproken maar er veranderd totaal niets.

09-11-2020

Inderdaad nooit aan beginnen

Totaal niet klantvriendelijk. Ik heb mijn huis verkocht en ga over 2 maanden verhuizen naar een nieuw huis. Ik krijg eerst te horen dat ze mijn abonnement stop zetten als ik bewijs aanlever dat mijn woning verkocht is. Dit kan echter alleen online via een formulier dat op geen een browser werkt. Het is 1x gelukt om iets te zenden. Wordt ik opgebeld krijg ik te horen dat ze mijn abonnement niet stopzetten en dat ik gewoon moet doorbetalen zonder het te gebruiken. Ook stop zetten en verder laten gaan als ik in mijn nieuwe huis zit is onmogelijk. Top service! Nooit meer online.nl

Thomas
01-11-2020

Nooit aan beginnen

Als je ongestoord TV wil kijken, wil internetten zonder gedoe, dan is Online.nl niet de provider die hier in kan voorzien. Kan wel een relaas houden over de verbeterpunten die deze provider vergt te maken, maar ik bespaar je de details. Als je overweegt klant te worden bij deze provider, doe jezelf een plezier en begin er niet aan.

01-11-2020

Stelletje boeven

Zeer maar dan ook eer slecht aangevraagd was glasvezel zij beweerden adsl terwijl hier geen adsl ligt meer dan een maand moeten wachten op er binding tv werkt niet een grote mond toen ik alles wilde annuleren de 14cdagen bedenktijd waren om deze zouden ingaan na de activatie van de aanvraag maar hebben ze het gruwelijk mis mee de rechter heeft kpn en ziggo al terecht gewezen dat 1r dagen pas ingaan na ontvangst van het modem of ontvangers je kunt nl niet weten of het wel werkt dus het zijn gewoon boeven ze verdienen geen enkele ster zo kreeg ik ook de eerste factuur inplaats van 30 euro voor de eerste 6 maanden was het 50 en 30 voor het aansluiten hwat ik zelf heb gedaan

Sher
28-10-2020

Stelletje Geld wolven/dieven

Het zijn geld wolven! Wifi is hartstikke slecht elke dag er wel problemen mee gehad. Tijdens het aansluiten in het begin van je contract sluiten ze het niet aan maar betaal je er wel voor en dan moet je zelf bellen om te vragen waarom je nog steeds niet aangesloten bent.

Ook als je een betaling niet heb kunnen doen stoppen ze gelijk je contract maar je mag wel tot het einde van je contract blijven betalen. Echt stelletje dieven.

Echt niet bij deze provider gaan!

Werner
27-10-2020

Online.nl houdt zich niet aan het contract

Het afzenderpakket is niet conform met het contract.

Alexander.p
27-10-2020

Ik vind u Online.nl een rommelig, oneerlijk en fraudeurs bedrijf.

1. Ik heb nog steeds geen schriftelijk contract ontvangen. In mijn online.nl is mijn contract ook niet te vinden.

2. Op mijn notanummer 189462948 online staat Actiekorting Aansluitkosten € -30,00 maar dit bedrag heeft Online.nl in oktober jl. alsnog van mijn bankrekening afgeschreven. Onterecht, vind ik.

3. De aangeboden internet snelheid is 15%-20% trager.

4. De tv programma's zijn onoverzichtelijk, traag en op mijn tv scherm krijg ik regelmatig kleurrijke blokken.

5. Haperend ontvangst TV programma's - regelmatig stopt tv beeld voor een paar secunden. Erg vervelend.

Jasper
26-10-2020

Werkt prima

Mijn ervaring met Online.nl is uitstekend. Stabiele internet verbinding en goede TV aanbieder. Prijs/kwaliteit verhouding is mijn inziens uitstekend.

Dirk
25-10-2020

Extrem langsames Internet und schlechter Service!

Ich habe vor knapp 4 Monaten

von 30m/s nach 100m/s gewechselt!

Seitdem habe ich eine Downloadgeschwindigkeit von ca.11m/s!

Es kümmert sich keiner um das Problem und werde nur hingehalten! Kündigen kann ich auch nicht da ich dem Umstellen von 30 auf 100 (in Wirklichkeit 11m/s) wieder 1 Jahr gebunden bin.

Ich bekomme auch keine Geld zurück bezahle für die schlechte Leistung 36.- €!

Nachdem ich schriftlich per Einschreiben eine außerordentliche Kündigung geschrieben habe, die man nicht akzeptiert hat bietet mir man jetzt an wieder auf 30 m/s zu wechseln!

Dieses habe ich schon vor über 3 Monaten gewollt und man hat es nicht gemacht!

Jetzt auf einmal soll es gehen?

Bin dann bestimmt für die Rückstellung wieder 1 Jahr gebunden!

Ich habe so oft nach online geschrieben beziehungsweise gechattet, man wurde Woche für Woche nur vertröstet!

Für mich hat online .nl einen der schlechtesten Serviceleistungen! Bin extrem Enttäuscht sofern ich schon ewig Kunde bin!

PS.

24-10-2020

Misleidende aanbieding

Ik ben in mei 2020 ingegaan op een aanbieding van Online: 6 maanden voor €30 en daarna voor €45 per maand. Ik wilde op 4 juli worden aangesloten.

Ik werd ivm :het weekend aansloten op 3 juli en moet €32,50 en daarna €47,50 betalen, omdat men per juli de tarieven heeft aangepast. Ik ben hier tijdens mijn aanvraag niet op gewezen. Pure misleiding, boeven praktijken.

20-10-2020

Waardenloos

Sinds 13 augustus ben klant van online.

Al 2 maanden geen tv K-524 foutmelding

via app slechte verbinding blokjes.

Esther
19-10-2020

Terug spoelen van zenders Telekids

Ik wil alleen maar tv kijken en dan is het zichzelf aan het terug spoelen en dan kan ik het volgende programma niet af kijken Waarom nu? Esther Verroen

Ed
18-10-2020

Waardeloos, hopeloos en kansloos?

Na 5 jaar Telfort was ik het beu dat er weer zenders verdwenen uit het pakket. Na wat zoeken naar de verschillende providers sprong Online.nl er wel uit. Duidelijke site, redelijk aantal zenders en leuke maandlasten. Het installatie pakket was zo binnen en het aansluiten verliep ook vlekkeloos. Het viel mij wel meteen op dat het beeld af en toe bleef hangen, maar er zat waarschijnlijk een kabeltje niet goed of zo. Dacht ik.Na een aantal weken bleek dit dus elke dag wel een paar keer te gebeuren, of ik had helemaal geen beeld omdat de internetverbinding wegviel. Na het resetten van de router had ik meestal wel weer tv, maar ik heb ook dagen zonder gezeten. Nou kan ik die tv wel missen, maar de Kids breken alles af als ze geen WiFi hebben.en terecht. Klantenservice maar weer gebeld, als ik ze al aan de lijn kreeg. Maar ja, als ik alle reacties hier lees dan hangt half Nederland aan de lijn voor een klacht dus dan krijg je automatisch lange wachttijden ? Vervolgens halen ze ook nog doodleuk 2 zenders (Natgeo en Disc) uit het pakket omdat die volgens hun te duur waren. Toen werd de eredivisie stil gelegd door de corona, ik gelijk Fox sport opgezegd want das zonde van 't geld. Dat was ergens in april, en eind september was 't nog niet geregeld. Maar wel elke maand €15 extra afschrijven. Want dat is het enige waar Online.nl goed in is.Incasseren! Ik zit sinds 1 oktober bij Ziggo en dat bevalt me prima.Wel wat duurder misschien, maar zo veel keuze en gewoon tv en internet via het ouwerwetse kastje aan de muur. Met een zeer goed signaal! Dus mensen, trap er niet in en bespaar je een jaar ellende en ergernis. Waardeloze provider en eenhopeloze Klantenservice Kansloos dus al met al. ??

Marthe
17-10-2020

Goede prijs kwaliteit

Ik ben al klant vanaf dag 1 en zeer tevreden.

Natuurlijk heeft iedere provider wel eens een issue met de kwaliteit van het signaal of een modem dat faalt.

Maar altijd een snelle oplossing ontvangen.

Vandaag een storing k524, op mn modem. Eens zien hoe we dat opgelost krijgen .

Jochem
17-10-2020

Bad bad service

Wanted to switch to fiber glass after beeing a client for six years. It was horrible. End result after three months of calling several times and managing this proces for hours was three devices and a bill of 300.- euro. I would never come back here again

Maurice
16-10-2020

Haperend beeld, blokjes en stilstaan, supertraag menu.

Ik ben na 35 jaar weg gegaan bij kpn, reden is simpel dat kpn veel te duur is geworden en blijft stijgen elk jaar. Ik ben over gegaan naar Online.nl, maar heb ook al spijt als haren op mijn hoofd.

In 2 weken tijd al 6x gebeld, elke keer een toezegging dat de technische afdeling het op gaat lossen en contact op gaat, nou helemaal niets dus.

Het beeld hapert, soms minuten lang stilstaand beeld met honderden blokjes in beeld, geluid hapert dus ook. Als het beeld dan verder gaat dan niet daar waar het gestopt is, nee je mist gewoon een heel stuk. Opnames is hetzelfde, haperen en blokjes.

Het menu is supertraag en het schakelen tussen zenders duurt erg lang, evenals de tv-gids. Daarnaast is het goedkopen Zyxel modem (39,94) erg slecht te configureren en krijg ik op geen enkele manier mijn Hp Photosmart wifi printer nog aan de praat. Hij ziet het netwerk wel maar kan niet verbinden, dit probleem lees ik trouwens overal, een erg slecht modem.

Als mijn verplicht jaar erop zit ben ik weer weg.

Sik
15-10-2020

Geschillencommissie en advocaat ingeschakeld

We hebben de geschillencommissie ingeschakeld. Zeker doen!

Tevens hebben we onze advocaat ingeschakeld. Maar Geschillencommissie is zeker een aanrader.

Online.nl gijzeld klanten. Zelfs in de proefperiode.

Ze weten dat ze bar slecht zijn en maken winst door klanten te gijzelen. Ze verdienen niet door een goede dienst te leveren maar juist door de grenzen van de wet op te zoeken.

Infeite zijn het criminelen. Blijf hier weg!

Sanne
13-10-2020

Prijs kwaliteit is top

Snel internet zoals beloofd. Snelheid die ik haal (bekabeld) is 98mbps en draadloos 93mbps. Het modem van Online is wel enorm verouderd dus heb er zelf eentje tussen gezet voor betere ontvangst boven. Ik ben zeer tevreden en ervaar een betere service en snelheid dan bij Tele2. Alle issues mbt haperend internet zijn opgelost.

Klantenservice heeft veel kennis in huis, ook technische kennis mbt thuisnetwerken aanvragen. Complimenten aan de professionals, dankzij jullie heb ik het werkend gekregen.