Online.nl reviews

Geert
16-04-2020

Slechte kwaliteit internet.

Internet soms goed,maar valt dan weer periodes uit.

Tv ontvangers lopen veelvuldig vast (twee stuks) en moeten dan weer opnieuw opgestart. Erg vervelend allemaal. Lees dat meer mensen de zelfde ervaring hebben.Zeker geen aanrader!

14-04-2020

Met online komt de ergernis terug in je leven

In mijn nieuwe huis een tijdje alle internet via de telefoon laten verlopen. Toen toch maar weer wifi van online. En ja hoor, als vanouds: binnen het uur valt twee keer de wifi weg. Herstarten. Ergernis.

Stefan
12-04-2020

Dit is Zoooooo’n slechte wifi, dat je nog niet eens een potje fifa kunt gaan spelen.

JW
10-04-2020

Slechte tv

Zijn dit jaar overgegaan naar alles in 1 van online.nl

TV kijken via de app op de tv. Af te raden. Niet echt goed beeld en traag.

Kastje gekocht en beter beeld maar alles is traag. Volg je een programa en pauzeer je om wat te doen. Kijk je verder happert hij en slaat stukken over. Heel erg jammer. Na einde abonnement toch maar naar wat anders kijken.

Kareltje
09-04-2020

Kansloze club

Meer dan 10 minuten telefonisch in de wacht. Chatfunctie werkt niet. Service derhalve nul

Sas
07-04-2020

Slechte service van de klantenservice

Te laat routers ontvangen, waardoor ik een paar dagen in internet en tv had

Slechte ontvangst ( blokjes in beeld)

07-04-2020

Al 8 dagen geen tv

Tijdens de ophokplicht van de Corona crisis zit ik al 8 dagen zonder tv. Ik zeg dat het aan het kastje ligt tussen modem en tv maar ze sturen geen nieuwe om uitgeprobeerd. Ondertussen zit ik helemaal zonder tv. Wat een sof.

Rieks
06-04-2020

Te laat terug betalen abbonementsgeld

Ik heb online.nl per 01-02-2020 opgezegd maar nog wel abonnementsgeld betaalt.

ik heb er toen achter aangebeld wanneer ik het geld terug kreeg.

er werd toen gezegd dat ik na het terugsturen van het hardware het te veel betaalde bedrag terug zou krijgen gestort.

na bijna een maand te hebben gewacht op een retoursdoos van hun om de spullen terug te sturen nog niet had ontvangen.

ik heb toen zelf maar voor een doos gezorgd en het spul terug gestuurd en begin maart hadden ze het retour ontvangen.

dus ik wachten op mijn geld en een klacht geplaatst op klachten.nl.

daar werd dood leuk op gereageerd dat ik eind april het te veel betaalde geld terug zou ontvangen.

het is een waardeloze bedrijf als het om zulke dingen gaat en raad het dan ook af om daar een abonnement te nemen en als je opzegt om de laatste rekening te betalen want ze laten je zo 2 maand wachten om het teveel betaalde geld terug te storten

Arjen
06-04-2020

Zeer slechte tv-tuner

Hallo,

Het online-tv kastje begint me steeds meer te irriteren.

1. terugkijken/begin gemist, is nog steeds een probleem. blokjes in beeld, of hij skipt gewoon 1 minuut of nog meer.

2. zender verzetten duurt gewoon 10seconden. Na een complete herstart van het kastje is het wat sneller, maar dat is maar vna korte duur.

3. de tv-gids oproepen duurt maar en duurt maar. eer dat je wat ziet en door de gids heen kan bladeren, zeker 10 seconden wachten.

ik heb alles al geprobeerd:

1. alleen de tv tuner via een directe kabel aan het modem.

2. andere hdmi kabel.

3. modem compleet terug naar fabriek instellingen.

Pas hebben zee zelf nog een update doorgevoerd voor de tv-tuner ( kreeg ik een mail van)

resultaat: blokkerig beeld is minder, maar daarvoor in de plaats skipt het beeld zomaar 1 minuut of meer. en dat gebeurd dus meerdere keren per programma

De tv-tuner is gewoon een te zwak kastje voor het werk dat ie moet doen.

Hiervoor had internet/tv van KPN. en echt nog nooit problemen mee gehad.

Wat heb ik een spijt dat in naar online tv ben overgestapt.

Vvw
04-04-2020

Niet doen, je krijgt spijt!

Dit bedrijf is waardeloos, evenals de ondeskundige medewerkers van de “klantenservice”. Het is zeer storingsgevoelig. Regelmatig geen internet en tv. Oplossing blijft doorgaans uit. Medewerkers zijn onvriendelijk, ondeskundig en niet betrouwbaar. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Geef iets meer uit en kies voor een betrouwbaarder provider. Je krijgt spijt als je hier klant wordt!

02-04-2020

Slechtste ISP die je maar kunt hebben.

Dit is wat mij betreft de slechtste ISP die je maar kunt hebben, ik heb een internetspeed van 5.1 MBPS down en 18 up, terwijl ik betaal voor de volle 100 MBPS, zodra je contact opneemt via de telefoon word er onduidelijk gereageerd, en gaan ze het zogenaamd doorgeven aan de technische dienst, die er vervolgens waarschijnlijk toch niks aan doet, bespaar jezelf de moeite en ga naar een andere ISP ondanks dat dit je een paar euro zal schelen, het is t niet waard. Super slechte service, mensen die niet weten waar ze het over hebben.

Vincent
02-04-2020

Na aansluiten heeft het internet weken niet gefunctioneerd. Klantenservice uitermate slecht bereikbaar. Uiteindelijk een monteur geweest, na lang wachten.

Sinds maandag opnieuw geen internet en tv. Klantenservice is onbereikbaar. Op de chat wordt niet gereageerd. Mail wordt niet beantwoord.

Mensen begin er niet aan. Geef een paar centen meer per maand uit voor een betrouwbare provider. Dit is echt een ramp. Eens, maar nooit meer!

31-03-2020

Supertrage adsl verbinding

Ronduit trage upload, komt niet eens in de buurt van 40% van het beloofde, downloaden is onstabiel, snelheden variëren nogal. De term Maximaal Internet is werkelijk uit de lucht gegrepen en niet van toepassing, kortom helaas geen aanrader! Erg jammer.

Merijn
30-03-2020

Onbegrip, slechte klantenservice niet behulpzaam

Net contact gehad met online om een contract op te zeggen daar ik geen huis meer heb. er is 0,0 procent begrip, zo empathieloos als de best, het interesseert hun geen biet. ze willen niet met je mee kijken je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, tja en zolang je niet bent overleden is het niet "hun verantwoordelijkheid" hoe je leefsituatie nu is. echt slecht slecht bedrijf. meer kan ik er niet over zeggen. hoop dat die jonge knul trots is hoe empathieloos hij heeft gedaan. schande. zodra het contract afloopt zal ik ook nooit meer bij dit bedrijf terug komen en ik raad het iedereen af. alleen al om de klantenservice.

Petra
30-03-2020

Van Ziggo naar online.nl gegaan.

Ik vind het fantastisch werken. Je hoeft echt niet gestudeerd te hebben om dit aan te kunnen sluiten. zo simpel. En hoewel ik twee hoog woon en er geen officiële "goede" kabel naar boven is (aldus de monteur) heb ik sneller en beter internet dan Ziggo. ook de tv is top. Lekker films kijken terugkijken, ik ben helemaal tevreden!

Ghislaine
29-03-2020

Klantenservicemedewerks willen je zo snel mogelijk van de lijn hebben

Ik kan niet inloggen op mijn Canal Digitaal-app die bij het abonnement zit en al voorgeprogrammeerd op mijn tv staat. Ik ben al 3 maanden aan het bellen en chatten, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Iedere keer dat ik contact heb zeggen ze dat ik de app moet verwijderen en opnieuw installeren. heb ik dus al wel 10 x gedaan, zonder resultaat. En dan gaan ze het probleem afschuiven en zeggen dat mijn tv niet geschikt is voor de app. en vinden ze dat ik niet meer moet zeuren. Probleem opgelost! Maar Canal Digitaal heeft mij verzekerd dat de app moet werken als zij hem op de tv hebben gezet. Als ik dat tegen ze zeg in de chat negeren ze me gewoon.

Anita

Miscumunicatie

Je mag toch verwachten als er iets opgestuurd wordt,en het apparaat wordt weer naar online terug gestuurd,omdat ik niet thuis was.

Jacqueline

Slechte beeldkwaliteit

Zo vreselijk veel spijt dat ik overgestapt ben naar online. nl. Zeer onduidelijke installatie handleiding. Uiteindelijk moest er toch 'n monteur langskomen. 4 dagen zonder internet gezeten, beeldkwaliteit is dramatisch slecht alsof je naar 'n jaren 70 beeld zit te kijken. Ondertiteling is erg slecht en soms helemaal niet te lezen. Zeer onoverzichtelijke gids. Als je de klantenservice belt sta je gemiddeld een half uur in de wacht.

Helaas zit ik er een jaar aan vast. Nooit nooit aan beginnen.

Manuela
28-03-2020

Ik ben niet blij met online

Ik ben niet blij met online heb der heel erg spijt van dat ik een over stap heb gemaakt naar online om dat het goedkoop bleek te zijn online heeft mooi praatjes ze doen zich heel mooi voor dan ben je nieuw bij online dan doet je internet het niet heeft paarddagen geduurd dan doen ze mooi van ja online is goedkoop en je in eens een hoog rekening krijgt je vraagt of je in 2 kan betaal maar dat kan wel maar ze wil je geen bevestiging geven want dat doen ze niet heel vreemd

der is ook nooit gezegd van u moet extra betaal helemaal niks en nu in eens krijg jee een hoog rekening moet je voor 3 maand betaal wat me nooit is gezegd nee online is heel vreemd ik rad het mensen af

Willy
28-03-2020

Hoi ben voorzichtig jaar over gestapt spijt spijt! Het internet levert 3,37 mb en uploaden 6,23 mb de TV is ook een doffe ellende haperen in het beeld stotteren, en komt het heb 25 jaar het zelfde telefoonnummer gehad bij online heb ik 2 maanden het telefoonnummer behouden en op eens jat ik een ander nummer gebeld maar daar konden ze niets aandoen moest naar mijn oude leverancier vagen, in wordt waardeloos bedrijf ben blij als ik er van af ben nog twee maanden slecht slechts slecht!