Online.nl reviews

04-07-2013

Zeer slechte ervaringen met Online.

Internet is zo traag als ik weet niet wat

en verbinding valt steeds weg.

Ook zeer slechte service.

Ik betaal al maanden voor internet dat ik niet eens kan gebruiken, echt balen is dat zeg, pfff...

12-06-2013

Aangesmeerd gekregen in de winkel van T-mobile. Na drie keer uitdrukkelijk aangegeven te hebben dat we echt die 20 mb minimaal nodig hadden en ons drie keer werd verzekerd dat we dat ook zouden krijgen, hebben we daar Online aangevraagd. Helaas was het op ons adres helemaal niet mogelijk om 20 mb internet te krijgen en was online daar prima van op de hoogte. Daarnaast werkte de telefoon niet naar behoren. Online gebeld en aangeschreven voor een oplossing. Die was er niet, dus hebben wij eenzijdig het contract ontbonden. Hier ging Online niet mee akkoord en ons dossier is naar Intrum Justitia gestuurd. Vervolgens vraag ik al twee jaar of de gang naar de rechter gemaakt kan worden, maar helaas, daaraan wordt geen gehoor gegeven. Aangemeld bij preventel, dus een mobiel abonnement afsluiten kan ik ook wel schudden. Mijn advies is :BLIJF WEG BIJ ONLINE!

17-05-2013

Na jaren klant te zijn geweest bij Ziggo besloten over te stappen naar Online. Leuke aanbieding met Samsung tablet en een mooie redelijke prijs. Echter wat heb ik nu een spijt, na 1 week Online ben ik weer overgestapt naar Ziggo. Totaal geen ontvangst op mijn tv, na veel aanmodderen blijk ik signaal uit een heel andere regio te krijgen welke ook nog eens slecht is. Krijg slechts 12 van de beloofde 28 kanalen binnen en die lopen continu vast, ook kan ik niet kijken naar de regio omroep (heel handig als er een calamiteit is waar je gewezen bent op dit kanaal). Krijg een andere antenne die ik buiten moet hangen met een hele dikke zwarte kabel die ik door mijn kamer moet laten lopen en door het kozijn moet boren, dit terwijl ik juist digitale televisie wou om geen kabels meer te hebben. Toch maar proberen maar dit ding doet het zelfs nog slechter. Maar weer bellen en vooral veel begrip maar aktie homaar, moet maar wachten tot de technische dienst tijd heeft om terug te bellen wat 24 tot 48 kan duren, echter door de pinksterdagen kan het zelfs 4 dagen duren. Zit dus al die tijd zonder tv en ze kunnen niet garanderen dat ze het probleem kunnen oplossen. Mijn voorstel om dan maar het contract te ontbinden wordt direct weggewuifd. Heb via Ziggo maar anologe televisie genomen om toch te kunnen kijken, kost 18 per maand.

Heb Online aangetekend in gebreke gesteld en ontbinding geeist.

In elk bedrijf gaan dingen fout en ik ben van mening dat een bedrijf de kans moet krijgen om het op te lossen. Online heeft echter een andere aanpak, je hebt een contract afgesloten en die heb je te dienen en bij problemen wacht je maar als klant wanneer hun tijd hebben om je verder te helpen.

Waardeloos en mijn advies; en vooral na meerdere recensies hieronder, denk er nog eens goed over voordat je overstapt.

15-04-2013

facturen van een jaar (2012) geleden sturen ze in 2013 en als je bel kunnen ze zelf in hun computer niet vinden maar wel een factuur maken

nu staat mijn factuur van maart op 240 euro zonder te kunnen zien van welke maanden ze dit bedrag komen

ik ben klaar met online

en een mailtje sturen kan niet je bent verplcht 15 cent per min te dokken

advies ze doen daar maar wat beter ies anders zoeken ik heb spijt en heel veel spijt zal tot de 8 maand blijven en dan ga ik over op een ander.

11-04-2013

Het is vreselijk ik ben 4 dagen klant van online en ik ben nu al terug bij KPN tenminste op 19 april wat een slecht internet en slechte tv kwaliteit is klote en wat een oud bollig apperatuur dat ze leveren er staat op de site harddiskrecorder is het totaal niet al vele malen gebeld teveel om op te noemen ze liegen dat ze het zelf geloven ik ga morgen de rekening blokkeren ik wilde een jaar lang betalen voor niets want ik ben over gegeaan voor dat ik bij online zat ik was zo geschrokken van de levering van dat oude apperatuur dat ik graag dubbel betaalde bij 2 providers maar nu maken ze het zo bont dat ik mijn betaalrekening ga blokkeren dan maar deurwaarder zo erg is online ze krijgen mensen zover dat ze dingen gaan doen wat eigenlijk niet kan.

Ik ga ook kassa en consumentenbond schrijven want dit bedrijf moet op de fles... hoewel ik van tmobile al jaren tevreden klant ben met mijn mobile telefoon maar online.nl overtreft alles.

19-03-2013

NEEEEEE MENSEN, niet overstappen naar online . Een groot drama zit al 3 maanden op mijn digitale tv te wachten . Bel de helpdesk 7x ben je 60 euri kwijt, krijg je allemaal vage vragen voor je giechel waar je niks mee kan. ECHT geloof me, het is echt te veel shit om op te schrijven ben er al te lang mee bezig geweest. Heb nog nooit een recentie geschreven maar deze vond ik wel de moeite waard.gekukkig zitten wij gewoon weer bij Ziggo. Xtra kosten dat wel voor een jaar maar liever dat dan dat ik nog met online te maken zal hebben.Voor de mensen die mij niet geloven en toch de gok willen wagen, STERKTE. Een tevrede klant. Maar niet van online.

12-03-2013

schaandalig moest nu aangesloten zijn ,door overstap van KPN naar online.kreeg een bevestigingsmail

sedet 18 januari,ruim 1 en half maand nu en ik zit dus nu afgesloten,wat een klote service zeg.

Bel je ze, dan stellen ze heleboel vragen die nergens op slaat,en dat het nu 7dagen gaat duren

voor ik allesin huis krijgt om aan te sluiten,was ik nooit overgestapt van kpn naar online.

Heb er nu al spijt van en vraag me dus af wanneer het contact en fractuur ingaat.

15-02-2013

Helaas zeer slechte ervaringen met dit bedrijf genaamd; Online(van T-MOBILE). Wij hebben een 2 jarig contract 1ste jaar 18 euro per mnd(korting) en 2de jaar 32,50 per mnd. Eerste maand ging gelijk fout, 50 euro afgeschreven. En de laatste 3 mnd 29,33 en nogmaals 33 afgeschreven! Ze berekenen de korting niet door. Vele malen gebeld maar wordt niks aan gedaan. Als je contact met dit bedrijf wil voor het oplossen van HUN probleem moet je een duur 0900 nummer bellen. Waar ze vervolgens weer aan je willen verdienen!

Kortom; slecht bedrijf! Komt afspraken niet na en schrijven onjuiste en te hoge bedragen van je rekening!

PAS OP MET DIT BEDRIJF!!

25-01-2013

Internet en bellen van online/t mobile

Wij hebben al een aantal jaar internet en bellen van online en zijn zeer tevreden. Tot vorig jaar geen probleem gehad. Internet en de telefoon

vielen regelmatig weg maar dit bleek aan de modem te liggen deze is direct vervangen zonder kosten en problemen waren opgelost.

Dus prima service en super internet zonder problemen. Goedkoop bellen!

08-11-2012

ik heb er verschrikkelijk de balen in al 3 keer nieuw modem gehad nadat ik hem op een dag wel drie keer moest resetten nu net nieuw modem en begint op nieuw en geen telefonie meer en aan de telefoon een paar keer zeggen het komt niet bij ons vandaan maar u moet maar iemand zoeken die er verstand van heb wij zijn daar niet voor opgeleid ik ben er helemaal klaar mee.

31-05-2012

Wij zijn zeer tevreden met Internet, telefonie en TV van T-mobile Online. Sinds anderhalf jaar gebruiken wij deze provider en hebben tot op heden geen problemen gehad. Af en toe een storing tijdens het TV kijken, maar volgens mij hebben meerdere providers daar last van!

09-05-2012

Goede ervaring met overschakeling van KPN naar online. Ruim op tijd aangekondigd. Ruim een week van tevoren de apparatuur (modem, harddiskrecorder) ontvangen. TV digitenne werkte meteen prima. Modem s'avonds zelf geinstalleerd, echter geen internet en telefoon. Volgende dag meteen gebeld. Vrijwel meteen aan de beurt. Er werd meteen een nuttige suggestie gedaan: ons huis heeft 2 lijnen. Wellicht staat online op de andere lijn dan KPN. Zelf geprobeerd en dit klopte. Sindsdien werkt alles zonder storingen. De 20Mb/s wordt niet gehaald (ca. 10Mb/s), maar dat wist ik wel. Telefonie werkt ook uitstekend.

De installatie ging een stuk soepeler dan indertijd met KPN glasvezel. Dat was een drama waarbij we een week of twee zonder telefoon en internet hebben gezeten. Overigens in de 2 jaar daarna vrijwel geen enkele storing gehad. Maar KPN verhoogde de prijzen fors en ik was niet te spreken over het sluipverbruik van hun apparaten in standby: 20 W voor de TV ontvanger! Dat is wel 150kWh of 30 euro/jaar! Ook de modem van online is een paar watt zuiniger. En het abonnement is toch een stuk goedkoper (OK geen online videotheek, maar die gebruikten we toch zelden).

Al met al tot nu toe geen problemen en zeer tevreden.

26-11-2011

Ik wilde overstappen met internet en telefonie van UPC naar online omdat dat goedkoper zou zijn.Telefonisch heb ik kortgesloten dat dit per 20 augustus 2011 zou gebeuren, omdat mijn contract dan pas afliep bij UPC. Ik kreeg een mailtje als bevestiging, echter wel dat de ingangsdatum 5 augustus 2011 was. Natuurlijk heb ik meteen gebeld. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik gewoon weggedrukt! Nog eens 10 minuten in de wacht gestaan, en ja hoor daar was meneer. Meneer ging kijken wat hij kon doen en de volgende dag terugbellen. Nooit meer een telefoontje van meneer gehad. Wel had ik ondertussen een brief mogen ontvangen dat de ingangsdatum 1 september was. Dat kan toch niet? Dan zou ik van 20 augustus tot 1 september zonder internet en telefonie zitten. Ook omdat ik thuiswerk heb ik internet hard nodig, dus nog maar eens gebeld. Meneer vond het erg spijtig maar kon er niks aan doen, ik moet het maar schriftelijk regelen. Nou op mijn brief nooit een reactie gehad, inmiddels wel aangesloten maar toch ook een aantal dagen zonder internet en telefonie gezeten. ERG JAMMER VAN ONLINE.

16-07-2011

Op het begin was het Wanadoo, toen is het ook nog orange geweest en nu is het Online.nl. Veel veranderingen in de naam maar geen veranderingen in de bereikbaarheid. Regelmatig hebben we dat de mediabox vast is gelopen ofzo en dat we zonder dat we het weten niet bereikbaar zijn met onze vast telefoon. De stekker moet dan even in en uit de mediabox en dan werkt het weer. Maarja zoals ik al zei weet je pas dat het niet meer werkt als je zelf wilt gaan bellen en je hoort dat het niet werkt.

De prijs van Online is wel prima in orde. Dat is ook de enigste rede waarom ik niet ben overgestapt. Die uitval af en toe neem ik maar op de koop toe vanwege de goedkope prijss. Binnenkort krijgen wij wel een optie voor een nieuwe mediabox, hoepen dat het dan beter gaat!