Online.nl reviews

Dervis
05-03-2014

Alles valt gewoon weg en dan weer en weer.Ze zijn niet te bereikbaar

J.P
05-03-2014

de digitale tv werkt voor geen meter, zelfs met een buiten antenne waardeloos!!

Marco Ahsmann
01-03-2014

Heb mijn abonnement bij Online half november jl beeindigd. Heb nog een bedrag (ca. € 15,00 !!) tegoed, welke zou worden terugbetaald na afloop van mijn contract. In januari jl. toen ik nog steeds het tegoed niet had terug ontvangen heb ik naar hun gereageerd, waarop ik te horen kreeg dat ik het tegoed ontvang op het moment dat stornerings termijn verstreken was, welke begin januari verstreken was. Oke, maar nadat deze al lang en breed voorbij was, heb ik hun opnieuw gemaild, nu gaven ze aan dat ze het hadden doorgezet naar de financiele administratie, maar je raad het al nog steeds niet ontvangen. Vervolgens een nieuwe mail, toen kreeg ik te horen dat ze een storing hebben op de financiele administratie en dat ik EIND MAART mijn geld ontvang. Vervolgens opnieuw een mail gestuurd, maar geen reactie meer. Elke mail wordt doodgezwegen. Niet 1, niet 2, maar meerdere mails.

Ik hoop dat RADAR en/of KASSA de diverse ervaringen ook lezen en hier een item van gaat maken. Dan komt de heer Hendrik Kerkhof ( na googelen blijkt hij de directeur te zijn) natuurlijk in het programma en vindt het heel vervelend Hij weet dan, naar zijn zeggen, nergens van. Het is een voorspelling, maar je maakt dit teveel mee, vandaar.

Er is maar 1 conclusie: no Online meer. Ik ben overgestapt naar ZIGGO, na de opstart problemen functioneert dit nu prima.

Prima en hulpvaardige klantenservice, zonder arrogantie.

27-02-2014

Slechte Klantenservice.

Al maanden bezig een abonnementswijziging door te geven.

Diverse malen aan de telefoon gehangen, brief gestuurd, 2 weken later gebeld, hebben nog niks binnen gehad, ligt niet aan online.nl maar volgens hun aan post nl.

Blijf bezig zo.

Kurt
26-02-2014

Zeer slechte klantenservice. Nieuw interne/tv/telefoon abonnement afgesloten, Geen televisie ontvangst, meerdere malen gebeld zou een ander tv antenne krijgen, na weken nog steeds niet ontvangen. Zou cadeau bij abonnement Playstation 3 met game krijgen, ook niet ontvangen. Zou 2 maanden gratis Fox Eredivisie live ontvangen, kan dit ook niet ontvangen. Niet netjes en correct, heb geen goed gevoel bij Online. Klantenservice niet via mail te bereiken, terwijl het wel aangegeven is dat dit kan

Erg teleurgesteld in Online.

Hans de man
24-02-2014

mijn internet van online werkt perfeckt ik heb het bijna 2 jaar nu het is vele malen beter dan xs4all

de prijs 25 euro voor 20 md is meer dat ik kreeg van xs4all met 8 mmb voor 30 euro toen

regel matig uitklappen van verbinding xs4all met online slechts 2 keer en zeer kort

Fjp
24-02-2014

Zeer slecht. Al een paar jaar bij online zonder problemen, tot afgelopen na jaar. Telkens valt internet even weg, van enkele seconden tot minuten. Herhaaldelijk met de klantenservice gebeld, maar het probleem ligt nooit bij hun, terwijl ik hier lees dat heel veel mensen dit probleem hebben.

Ik ben er helemaal klaar mee en stap over naar de concurent.

W.Maasland
23-02-2014

per dag gemiddeld 1 uur niet kunnen bellen of gebeld worden,

meerdere keren per dag uitval internet voor enkele secondes tot enkele minuten,

het niet inhoudelijk reageren op klachten,

uitdraai uit hun modem log waaruit een en ander blijkt worden genegeerd,

ze blijven zich excuseren zonder actie te ondernemen

niet aan beginnen dus

Sebastiaan
22-02-2014

Ik ben over het algemeen best te vreden over online , ik heb alleen 1 probleempje en weet niet of meerdere dat hebben .

Als ik een progamma opneem en later terug wil kijken gaat het helemaal goed tot de laatste 10 minuten ongeveer dan stopt ie , dus bij elke film of serie zie ik het einde niet super irritant.

Of als ik pauzeer en wil vervolgens verder kijken gaat die meteen naar waar die hoort te zijn het stuk er tussen in is dus dan weg Iemand ook met deze problemen of moet ik even contact opnemen met online

Yoppie
18-02-2014

Waardeloos!!! Ik zit nu al bijna 1jaar bij online.nl

heb elke dag de hele dag door storingen op tv.

en de helft van de tijd geen Beeld, omdat het signaal weg valt. Heb al 2x een nieuwe antenne gekregen, geen verschil. verder konden ze niks doen. Internet heel traag

veel storingen, duurt half uur voordat ik een site kan bekijken.

Nooit meer online voor mij. Ze zouden me eigenlijk het geld moeten terug betalen!!!

Naadje
13-02-2014

Wat heb ik een spijt dat ik voor Online.nl heb gekozen.

Ze schrijven veelste veel geld van mijn bankrekening af en ook heb ik alleen maar storingen met internet en tv. GEK WORD IK ERVAN en dan nog voor 2 jaar!!!!!

HansSt
11-02-2014

Ik ben al jaren abonnee van Online, al vanaf de Wanadoo periode.

Eerst alleen voor Internet maar vanaf eind 2012 ook voor Telefonie.

Over het algemeen naar tevredenheid; enige minpuntje is, dat de ADSL verbinding soms wat onstabiel is.

Maar tot mijn verbazing merkte ik, dat vanaf 1 februari de maandelijkse rekening de BTW niet meer vermeldt. Dat is onvoordelig voor mij, want ik ben ZZP-er en gebruik zowel Internet als Telefonie voornamelijk zakelijk. Commentaar van Online: "Wij hebben een aanpassing doorgevoerd in de huisstijl. Een van de wijzigingen betreft het vervallen van de BTW vermelding op de nota. Helaas is het niet mogelijk om een nota voor u op te stellen met de BTW vermelding zoals voorheen."

Dat men dit bestaande abonnees zo opdringt, vind ik ongehoord.

06-02-2014

supersnel internet besteld en volgens hun postcode check konden ze 30 mb/s leveren na de oplevering kom ik max aan 13 mb/s na diverse mails kwam er uit dat ik te ver van de wijkcentrale woon.

Ongelooflijk , daarbij stopt de verbinding regelmatig enkele seconde dit is het zo genaamde pakket los.

Waardeloos bedrijf ze schepen je af met smoesjes en je zit 2 jaar aan ze vast, nooit meer online.nl

Henk kuup
06-02-2014

zit al 2 jaar bij online heb weer een nieuwe contract verlengt voor 2 jaar maar achteraf kon ik dat beter niet doen heb elke keer problemen met verbinding van telefoon en internet dat het er uit ligt nu blijk dat het aan hun servers ligt 14 dagen elke dag lag alles er uit nu zeggen ze dat het maar 1 keer is gebeurd toen ik er over belde zijden ze ja meneer we kunnen het idd zien dat uw er 14 dagen last van heb gehad ik zeg daar op ja nou dan denk ik dat ik weg ga bij jullie nou meneer dat kan uw niet uw heb een 2 jarige contract bij ons zeggen ze nou weggaan kan ik altijd ik heb nergens voor getekend nee online zijn oplichters ze weten denk ik niet dat in de wet staat een product dat uw afgeleverd aan klanten horen normaal te werken werkt het niet naar horens dan mag de klant de contract ontbinden nou hun producten werken niet naar horens online probeer er elke keer onder uit te komen zijn ze fout laten ze niks van hun horen oplichters zijn online ik raad aan om eerst goed na tedenken en elke gespreken die uw neemt met online om opte nemen dat doen hun ook

Sonu raat
05-02-2014

Ik heb op 17 juli 2014 mijn online internet abbonement opgezegd naar 12 jaar klant bij ze te zijn. Na vele ontrechte incasso's vele telefoontjes en gezeik dacht ik eindelijk klaar te zijn maar er komt een verassing. Vandaag kreeg ik telefoontje van intr. justitie een of ander incasso bureau. Dat ik pas mijn contract op 23 november heb opgezegd en dat er een vordering van 80 EURO open heb staan !!!... NET NOG CONTACT GEHAD MET ONLINE.. ze gaan het even uitzoeken... maar u moet wel betalen anders wordt het bedrag te hoog ... met andere woorden gezeik.. Ze kunnen een klant met een probleem niet eens helpen.. een simpele mail met opzeggen kunnen ze niet mailen.. nee dat moet per post meneer .. naar uw oude adres. dan kunt u het daar ophalen.. .wat een ellende .. 1

M van der Donk
30-01-2014

We hebben 3 maanden geleden een all in 1 abonnement afgesloten bij online en het is een groot drama.

Ik kreeg een losse antenne maar had toen alleen maar sneeuw,na contact met online hebben ze een grotere antenne toegestuurd maar toen had ik nog maar 30% ontvangst en je moest dat kastje voor de raam zetten anders deed het nog niets(heb je zo'n mooie kabel door je huis lopen. Tv abonnement afgezegd. Ondertussen viel het internet er ook 20 keer per dag uit dus weer contact met online( talloze malen) hun geweldige advies,we woonde te ver van de kast dus moesten we maar verhuizen .daar heb je nog eens wat aan.

We zijn nog steeds bezig om het abonnement opgezegd te krijgen zodat we weer terug kunnen naar een provider die wel waar kan maken wat ze beloven.

28-01-2014

Ik heb al een aantal jaren internet en telefoon van online. Het werkt perfect. Laatst het pakket uitgebreid met tv. Maar de tv van online is echt heel SLECHT. Het beeld blijft vaak hangen, de mogelijkheden van de mediabox zijn veel minder dan van UPC en de kwaliteit is met een tv van 40 inch echt enorm slecht. TV dus niet doen!

De Vries
20-01-2014

Helaas zijn wij er wel ingetrapt. We hadden al internet van Online. Maar daar hebben we eigenlijk geen problemen mee totdat we de TV aan toegevoegd hebben. Vreselijk zeg!

Met het aanvragen van TV ging het al fout...daarna nog tig keer aan de lijn gehangen om het op te lossen.

Mijn hemeltje lief zeg....ze snappen daar niet eens waar ze mee bezig zijn.

De HD recorder heeft tijd nodig om op te starten geeft heel veel storingen.

Waren we nu toch maar bij Digitenne gebleven!!

Tja....nu moeten we het 2 jaar doen met Online....wat een spijt!

RGPXLS
17-01-2014

Wat een ... bedrijf!!

Slechte service, natuurlijk ivm met een goede actie maar een poging gewaagd om internet van online te nemen ze zijn super behulpzaam wanneer je een product afneemt bij hun daar niks over te zeggen hahah...maar nu komt het eenmaal aangevraagd brief van online ter bevestiging levering in deze brief stond een aansluitdatum en wanneer ik van deze diensten gebruik kon maken. Alles goed en wel aansluitdatum arriveert geen internet telefonie!!!! alleen maar digitenne (overigens wat een beeld om moe van te worden op hd tv) ik maar weer is bellen met de klantenservice inderdaad een 0900 nummmer verhaal is uitgelegd en natuurlijk snapte online mijn klacht in de eerste instantie niet, dus doorgezet naar technische dienst wisten ook niet wat het probleem zagen dat er geen dsl signaal binnenkwam van online, op verzoek router gereset etc etc nog niks. Wordt aangeraden dat ik een dag moest w8en okey datg gewacht weer niks...dit heeft dus 1 maand geduurd voordat ik de technishe dienst belde om te vragen of ze niet een KPN monteur konden laten komen was misschien makkelijker voor ze hier ging 3 weken over heen en ja hoor kpn zorgde voor actief signaal maar wel tussentijds betalen voor de handel. In de tussentijd besloten wij als gezin om te gaan verhuizen naar een nieuwbouw dus ruim van te voren online verhuizing mede gedeeld maar wel met verzoek of het idd mogelijk was om daar signaal te kunnen ontvangen zodat wij niet weer in dezelfde ellende komen te zitten, klantenservice adviseerde mij dat dit geen enkel probleem was aangezien de lijnen in de nieuwbouw al voortijdig worden aangelegd. de aansluiting zou 26-12-2013 actief zijn incl telefonie etc NOU NIET DUS EH!!! weer gebeld voor de zoveelste keer konden het probleem niet zien. volgens systeem kpn had in de wijkcentrale alles geregeld nou niks geen signaal, voelde om eerlijk te zijn de bui alweer hangen. DEJA VU! en ja hoor in de tussentijd mail gechecked op telefoon online gaf KPN de schuld omdat ze afhankelijk zijn van KPN! wt is dat voor een onzin KPN had toch alles geregeld volgens Systeem maar in de mail stondt dan ook dat ik de 4e van januarie zou worden aangesloten zonder enige problemen en dat de notas ter compensatie zouden worden gecrediteerd. 4 Januarie NOG NIKS!!!!! klanten service maar weer gebeld en gigantisch mijn gal gespuwed contract zou ik dan schriftelijk kunnen opzeggen (zit tot 2015 volgens hun aan contract) in de tussentijd ziggo maar aangevraagd 2 dagen later ziggo diensten werkend dat noem ik nou goede service!!!. Wordt ik vandaag 17-01-2014 gebeld door de klantenservice door een jongen die absoluut gebrekkig nederlands spreekt en mij doodleuk vertelde dat ik 24-01-2014 internet van online zou ontvangen! waarop ik hier antwoorde dat ik niks meer van hun wil en dat ik inmiddels van provider ben gewijzigd! waarop de jongen op een gigantische brutale manier reageerde en zei meneer online is niet verantwoordelijk dat u verhuist naar een nieuwbouw "WAAATTTTT"!!!! jonline is toch verantwoordelijk om mijn aanluiting meet te verhuizen of heb ik het nu verkeerd!!! ook zei hij doodleuk u heeft een contract tot 2015 daar attendeer ik u op zodat u dat weet...ik heb die jongen is de les gelezen waarna hij dan ook ophing wat een kansloos bedrijf!!!! ben er helemaal klaar mee!!!! kortom mensen die goede diensten en service willen ga dan naar ziggo, upc maar online nooiiiitt meer!!!

10-01-2014

Klantenservice is dramatisch, vooral de klachtenafdeling. Erg brutaal!!!