Online.nl reviews

Liz Vrolijk
12-10-2016

Afgesloten

Vanaf april overgestapt naar online. Maanden geen rekening gehad wegens een storing. Juli een factuur gekregen van alle maanden die ze niet in rekening hebben gebracht. Ik achter aan bellen voor een regeling krijg niemand te pakken. Er is nooit iemand van de fin adm en kan ook geen manager spreken. Je word volgende dag tebeld door iemand maar niet heus. Ze vertellen je dat ze mails hebben gestuurd die nooit ontvangen zijn. Hebben een regeling in gevoerd die hoger is dat het totale factuur. Nu afgesloten. Sturen ze ook geen ideal link om direct te kunnen betalen. En nu willen ze het hele contractjaar in tekening brengen anders word het overgedragen aan een incassobureau. Dit is en was de grootste fout van mijn leven.

Yvonne
11-10-2016

Nog nooit zo,n slecht bedrijf meegemaakt

Alles wat ik vind van dit bedrijf is al gezegd. Al een jaar geen televisie kunnen kijken omdat de ontvangst zo slecht is. Klantenservice goed bereikbaar maar ze sturen je van het kastje naar de muur. Uiteindelijk ligt het niet aan hun en blijft het de klant zijn probleem. Komen niet met oplossingen en ik vraag me af of ze die wel hebben. Ik raad Online dan ook ten zeerste af. Na 3 jaar en veel geduld, begrip van mijn kant, ben ik blij dat ik heb besloten om mijn contract die over een paar maanden afloopt niet te verlengen

Chiara
11-10-2016

Slechte service op alle fronten

Slechte verbinding. Als je daarover belt, dan blijkt het bekend te zijn (?). Bij iedere contactpoging een wachttijd tussen 30 en 60 minuten! Laatste contact bij opzegging was onbehoorlijk en verkeerd afgehandeld. Bij iedere medewerker en contact daalt het vertrouwen en de service. Online.nl werkt met veelvuldig doorverbinden en ontmoedigen?

Judith

Onbemande klantenservice?

Ik ben qua internet tot nu toe nog altijd tevreden geweest over de verbinding, maar als er eens iets mis is: oh wee, de bereikbaarheid van de klantenservice is namelijk echt ho-pe-loos! Ik heb 6 oktober 35 minuten in de wacht gestaan. Alsof dat nog niet erg genoeg is, hoor je ondertussen ook nog zeer luide schelle vreselijke muziek die zich regelmatig herhaalt. Ik ben zelden zo agressief geweest als daardoor.

Uiteindelijk konden ze me ook nog eens niet helpen want dergelijke technische ondersteuning van WiFi dat "boden ze niet aan". En, werd me verteld, er was ook niemand aanwezig die genoeg technische kennis in huis had.

Pardon? Ik neem toch internet bij Online af, en maak daarbij gebruik van het door jullie geleverde modem? Hoezo bieden jullie dan geen ondersteuning?

En ik wilde alleen maar mijn buurmeisje tijdelijk gebruik laten maken van mijn internet voor haar afstudeeropdracht i.v.m. een storing met haar internetverbinding. Zo ingewikkeld hoeft dat niet te zijn, heb ik begrepen via bepaalde fora. Online: Het stond me vrij een ander modem te kopen die wél kon wat ik wilde maar met een EIGEN modem zou direct ALLE ondersteuning vervallen.

En tot overmaat van ramp kan ik nu ineens ook zelf niet meer gebruikmaken van mijn wifi-verbinding. hierdoor kan ik niet goed werken met mijn telefoon!

10-10-2016

Geen tv meer sins overstap op nieuwe lijn

Niet te geloven zeg klanten is belabberd zeer lange wacht tijden

Maarten
08-10-2016

Wifi kapot, vervangende modem snel geleverd

Wij hebben vanaf juni 2015 online.nl als provider, omdat ze in die tijd een scherpe aanbieding hadden. In dat jaar was de verbinding redelijk constant. Af en toe een uur of zo geen verbinding, resetten van het modem loste dat meestal op. Deze week deed ineens de Wifi van het modem het niet meer. Een paar keer naar de helpdesk gebeld. Overdag binnen 2 a 3 minuten aan de beurt, 's avonds moest ik een halfuur wachten. Eerst hebben ze geprobeerd het remote op te lossen, dat lukte niet. Bij de 3e keer bellen kwam de helpdesk-medewerker tot de conclusie dat modem vervangen moest worden, en hij bestelde voor ons een nieuw modem. Het modem werd de volgende dag bezorgd. Daarmee deed de wifi het weer en was het probleem opgelost. Overall: een redelijke provider, en onze ervaring met de helpdesk is redelijk tot goed, afgezien van lange wachttijd.

Marion
07-10-2016

Blij als het abonnement is afgelopen!

Heb geen internet en tv meer. 2 keer gebeld omdat de site van de planning voor de monteurs eruit lagen. Wel direct een medewerker aan de lijn. Toen ik vertelde dat ik zzper was en afhankelijk van internet werd er gevraagd of ik misschien een zakelijk abonnement wilde afsluiten?! Heb maar direct verteld dat ik van hun niets meer wilde. Woensdag komt de monteur en over 3 werkdagen een nieuwe modem. Volgens de klantenservice kon het ook liggen aan het netwerk kastje in de straat. "Kan zijn dat er een rat een kabeltje heeft doorgebeten" ? Waarom wordt dit dan niet direct opgelost en moet ik wachten op een modem en een monteur? Hier klopt dus niets van.

05-10-2016

Geen internet meer sinds nieuw netwerk

Sinds vandaag aangesloten op het nieuwe snellere netwerk van online.nl met helemaal geen verbinding meer als gevolg, na 50 minuten in de wacht gezeten te hebben wordt ik geholpen en de stappen doorlopen te hebben die ikzelf al had gedaan,. Resetten, kabeltje eruit en erin, aanknopje uit en aan, geen oplossing geboden behalve dat de dsl kabel nieuw moet.?dus dezelfde kabel die erin zit moet ineens vervangen worden door een zelfde maar nieuwe ja wat een kul, hun veranderen wat aan het netwerk en de klant zit met de gebakken peren, nu wacht ik op een nieuw modem gaat 3 dagen duren en heb ik geen internet en ben benieuwd wat dan. Niks dan problemen met online.nl, ook mn verhuizing liep helemaal in het honderd, doordat ze mn gegevens verkeerd hadden ingevuld werd niet ik maar de buren aangesloten gelukkig zag ik dat optijd op de bevestigingsbrief maar door hun fouten moest eerst mn aanvraag opgezegd worden dat duurde een week voordat ik weer opnieuw aangesloten kon worden. Wat een provider, zo ongeloofelijk slecht allemaal, ik ga gauw overstappen en raadt niemand deze firma aan. Hopelijk lopen alle klanten weg en gaan ze failliet want ze verdienen niet beter zoals ze met de mensen omgaan daar.

Saskia

Alles is slecht

Klantenservice 1,5 uur in de wacht Mails wordt naar een week wachten pas beantwoord en dan ook nog met leugen's. We hebben u geprobeerd te bellen (geen oproep gemist) daarna dit gemeld zeggen ze doodleuk weer hetzelfde we hebben u geprobeerd te bereiken,. Maandenlang berekenen ze fox nationaal en internationaal door terwijl we dit niet hebben. Klacht hier over loopt nu al vanaf februari 2016 en nog steeds berekenen ze het door. Krijg daar ook geen reactie meer op. Ben erg blij dat m'n 2 jarigide abonnement in januari afloopt. Goedkoop maar ze lichten je vanzelf op zodat 't evengoed duur wordt

Victor

Internetproblemen gegarandeerd.

Online.nl lijkt elk jaar wel weer hun best te doen om te zorgen dat zelfs een klant die snel tevreden is zoals ik er helemaal klaar mee zijn. Na een ongevraagde netwerkwijziging heb ik al sinds maandag geen internet. Waar normaal de klantenservice best snel reageert en problemen binnen een redelijke termijn worden opgelost, kan de monteur nu pas a.s. maandag (een week later) langskomen. Terwijl de monteur niet eens langs hoeft te komen, want aan mijn kant is er niks veranderd.

Inmiddels ben ik er helemaal klaar mee en ik raad iedereen af om een abonnement aan te gaan met Online.nl

Otto
03-10-2016

Waardeloze klantenservice, we lopen al 3 maanden te bellen.

Waardeloze klantenservice, we lopen al 3 maanden te bellen. We worden telkens afgesloten. Telefoon werkt al meer als 3 maanden niet meer.

Niemand die ons fatsoenlijk helpt en het probleem wilt oplossen. Wij hebben al zoveel klachten ingediend maar serieus worden wij niet genomen.

Voor iedereen die op zoek is naar is internetabonnement raad ik online.nl zeker weten af.

Waardeloze providers. De klachten op internet zeggen al meer als genoeg. Tegen de 500 mensen raden online.nl af

Nogmaals aan online, waneeeeer wordennnn wiijjjjj geholpennn!

AS
03-10-2016

Ik heb internet, maar provider ?

Tjonge wat een firma, ben ook al klant sinds wanadoo. Heb vorige mnd is gebelt, bestaande klant moet betalen voor contact, of mijn internet sneller kan. Eerst ene mohammed aan de lijn, dit kan wel 10 x sneller meneer, ik verbind u door. Kreeg ik een aller vriendelijkste dame aan de lijn, u heeft nog een oud abonnement kan wel 3x sneller ? Meneer. Nee,nee mohammed kan dat niet gezegd hebben het is 3x sneller dan wat u nu heeft. Oke doen we dat voor maar 2 euro meer 3x sneller,ook prima. Nu een mnd verder, niets veranderd, zou twee weken overheen gaan. Je ziet niets je hoort niets, maar weer eens gebelt na intussen twee klantenservice mailtjes verstuurd te hebben. Kreeg ik na een half uur aan de lijn te hangen, ja serieus een half uur, een man aan de lijn, ook weer zo iets krijg je een keuzemenu waar je je klantnr moet intoetsen, de eerste vraag die je krijgt is mag ik uw klantnr. ? Maar enfin, man kon mij vertellen dat ik een brief en mails heb ontvangen betreffende de aansluiting, nou niet dus. Komt er op neer dat de verbinding niet sneller kan, maar ik nu wel een minder gunstig abonnement heb dan ik had voor ook nog eens 2 euro duurder. Dit zou niet terug te draaien zijn, maar de man vond het wel heel vreemd allemaal en dat mij dit ook verteld was dat het niet sneller kon. Dus ik sluit een upgrade af waarbij mij verteld werd dat de verbinding niet sneller kan, minder gunstig is, en twee euro duurder, nou, alle reden om de upgrade uit te voeren.zou ik zeggen. Zeg ik tegen de man dat alles opgenomen zou zijn, luister het dan nog maar eens na. Het word allemaal uitgezocht en ik krijg binnenkort, zeer binnenkort bericht en gaan ze er alles aan doen om het op te lossen. Dit was vorige week, mijn verwachting is dat deze week ook wel voorbij gaat. Wanneer het anders is kom ik er op terug, maar nav wat ik hier lees . Langom aanrader, nou nee.

Roos

Geen internet verbinding

Wat een slecht bedrijf is dit zeg! Word constant van het kastje naar de muur gestuurd, zit nu al drie weken zonder internet verbinding, continu mijn excuses en bla bla Maar er is nog steeds niks opgelost!

30-09-2016

Klantonvriendelijke provider

Hufters.ik ben al sinds wanadoo klant, daarna orange, daarna online.nl. Ik heb via e-mail een klacht over verbindingsproblemen van de laatste tijd gestuurd.wordt compleet genegeerd.dit is al de 2e keer dat ze dat flikken. Nu kunnen ze opdonderen als provider. Ik stap over.

MJD
29-09-2016

Sinds KPN netwerk is Online meer Offline

De schone beloften van supersnel internet m.b.t. in gebruik name van KPN netwerk zijn niet nagkomen. Sterker nog, de gemiddelde download snelheid is nu nog maar 20 procent vergeleken met de situatie voordat KPN in gebruik werd genomen, en de upload snelheid is met een beetje FTP geluk minder dan 0.5 mbs. Nee het ligt niet aan mij, drs ing docent ICT met 35 jaar technische ervaring, en ook niet aan mijn thuis computer, een gewone Chromebook. Online hoeft mij geen adviezen te geven. Ik geef Online maar een advies: Verander uw naam in Offline. Dank u wel en ik ga nu naar Tele2 overstappen voor hetzelfde geld en 10 x de snelheid.

Ivo
29-09-2016

Online doet niet wat het belooft

Ronkende brief dat ik per 14/9 op het snelle KPN netwerk zal worden aangesloten. Inmiddels ruim 2 weken en diverse keren klagen nog steeds NIETS. Ook geen enkel bericht betreffende de status. Bepaald geen aanrader deze provider .

Loes
27-09-2016

Vaak teleurstellend

Prijs-kwaliteit verhouding is niet in orde. Met regelmaat een slechte internetverbinding.

Anika
26-09-2016

Contact doorbetalen na verkoop huis

Ik heb mijn huis verkocht en helaas nog geen andere woning gevonden. Vandaag gebeld met Online.nl en die geven aan dat dit niet hun fout is en ik gewoon tot einde contract de 29,90 euro per maand door moet betalen. alsof het niet vervelend genoeg is dat ik straks geen huisvesting meer heb. Anika

André

Verschrikkelijke tv via online

Tv via online: begin er nooit aan. Het is goedkoop maar daar is alles mee gezegd. Programmas terugkijken? Ho maar. Moet je per zender apart voor betalen. Afstandbedienjng van het geleverde kastje heeft een vertraging. Heel irritant. Wil je er vanaf? Dat lukt pas na twee jaar abonnement.

Service wordt niet geleverd

Klantenservice is slecht bereikbaar en als het internet niet naar behoren werkt wordt dat heel traag opgelost.