Online.nl reviews

20-02-2022

Sinds december 2021 overgestapt van Online.nl DSL, naar glasvezel van Online.nl, omdat dit beschikbaar kwam.

Installatie was eenvoudig door de goede handleiding.

We konden de oude router blijven gebruiken.

TV kijken we op twee toestellen, 1 bedraad en de andere via de app. We zijn zeer tevreden over het aanbod en de kwaliteit.

Internet gaat heel goed en we kregen na twee maanden gratis een nieuwe router, omdat deze sneller zou zijn en beter beveiligd.

Kortom, we zijn zeer tevreden.

Maytrie
16-02-2022

Vreselijk bedrijf. Klantenservice belabberd slecht. Ze promoten met een cashback actie, vervolgens verzinnen zij verschillende smoesjes om de cashback niet te voldoen en nu geven zij aan dat het een aantal weken gaat duren (wij zijn 6 maanden verder). Internet kwaliteit is net zo slecht als de Klantenservice. Ik geef duidelijk aan dat ik een klacht wil indienen, gezien er tegenstrijdigheden beweringen vanuit verschillende Klantenservicemedewerkers zijn omtrent de uitbetaling van de cashback. Klantenservice geeft aan dat ik geen klacht kan indienen. Hoe is het mogelijk?

Internet valt geregeld uit, wekenlang storing gehad en geen Internet gehad (Klantenservice gaat dit ontkennen, terwijl ik wekenlang zonder Internet en tv zit). Online.nl hanteer misleidende reclame (cashback), terwijl dit geen cashback is.

Tip sluit geeen contract met online.nl zijn stelletje oplichters met slechte service.

Rens
01-02-2022

Sinds afgelopen zaterdag hebben wij geen internet, heel vervelend maar kan gebeuren. Maandag er achteraan gebeld, het ligt aan onze fritz box. Zij zouden met spoed een nieuwe sturen. Vandaag maar eens achteraan gebeld waarom wij geen e-mail ter bevestiging en als de fritz box al is opgestuurd. Krijg ik een vriendelijke man aan de telefoon die mij verteld dat zij het vergeten zijn om de nieuwe op te sturen. Op het moment dat wij weer over kunnen stappen naar een ander zullen wij dat gelijk overwegen.

16-01-2022

Huub

29 November ben ik bij TV online gegaan eerste twee weken probleem gehad.

Toen kwam een monteur heeft alles op een rijtje gezet nu super goed.

Mijn hartelijke dank daar voor.

Na de vele negatieve reviews gelezen te hebben heb ik nu een heel positieve.

Een abonnement bij online.nl te hebben afgesloten heb ik heel veel zenders.

Goede interactieve tv en nog betere internet. Voorheen bij kpn (was ook goed)

Bij online veel goedkoper. Online biedt een nieuw modem aan nl. Zyxel wit, de zwarte is niet meer. De klachten van degene die dit modem nu gebruiken zijn vrijwel nihil bij online.nl. Zo nu eens een positieve review dat mag ook wel eens, altijd en alleen maar dat negatieve plaatsen is nederlanders eigen.

Online supper veel keus voor die prijs.

12-01-2022

Na bijna een jaar, ben ik zo blij dat het contract bijna is afgelopen.

De ellende begon al met de overstapservice wat door hen niet goed was doorgegeven aan KPN, Schade bijna EUR 500,. Dit is/wordt dan gecorrigeerd in de toekomstige betalingen aan Online.nl.

Internet laat te wensen over. Canal+ als TV ontvanger daar wordt je ook niet vrolijk van.

Extra Pakket zou binnen 1 dag geleverd worden. Inmiddels na ruim een week nog niets ook weer geen communicatie. Amateurs!

Met deze club valt niet of nauwelijks te communiceren.

Advies aan Online ga Offline!

Marjolein
11-01-2022

Slechte wifi, belabberde ontvangst voor TV, zeer matig aanbod aan films en series en ingewikkeld zoek en zapsysteem. Maar het ergst van alles was de klantenservice. Volgens de voorwaarden konden we binnen 2 weken het contract ontbinden maar dat werd gewoon geweigerd. Heb dus het contractjaar uit moeten zitten. Nu heel blij dat we van hen af zijn. Zelfs 1 week geen wifi gehad na een storing. Nooit meer Online.nl!

Hanne
02-01-2022

Helaas ben ik ook een ontevreden klant. Vreselijk instabiel internet en ook de tv bevriest regelmatig.

Super frustrerend omdat we bij de vorige aanbieder voor €5 meer per maand wel heerlijk snel internet en stabiele televisie hadden. Ik kan niet wachten tot ik over kan stappen. Helaas nog zo'n 5 maanden te gaan van het jaarcontract.

01-01-2022

Sinds november 2021 abonnee bij Online.nl en één en al ellende!

Het begint al bij de tv-ontvanger dat met Canal Digitaal in multicast/OTT uitzendt. De ontvanger kan niet via een router en een switch werken, maar alleen met een rechtstreeks aansluiting op het modem. Mijn woning is echter volledig bekabeld en vanuit de diverse kamers lopen via een switch de LAN-kabels naar de diverse IoT apparaten. Onmogelijk om dus een kabel -rechtstreeks- van modem naar tv-ontvanger te brengen. Bij andere providers nooit last van gehad, maar wél bij Online.nl

Vervolgens kreeg ik het eerste half jaar korting en hoefde ik geen aansluitkosten te betalen. Uiteraard zijn beloften bij Online.nl niet hetzelfde als de (financiële) administratie op orde te hebben, want ik betaal elke maand gewoon het volle pond. Al twee keer hebben ze beloofd dit recht te zetten, maar inmiddels heb ik weer de volgende factuur betaald: het volle pond!

Online.nl: AFRADER!

Roelof
24-12-2021

Verhuizing ingeschoten eind november. Deze zou 11 december succesvol zijn doorgevoerd. We zijn 2 weken verder en geen oplossing. Ik heb mijn abonnement per direct opgezegd. Juist in deze tijden van thuiswerk is een dergelijke service ontoelaatbaar.

Cynthia
24-12-2021

😡 Al sinds 30 november geen internet! De oplossing? Die is er niet!

Niemand voelt zich verantwoordelijk. Online.nl wijst naar KPN, waarop KPN weer terug wijst naar Online. Verder wordt VolkerWessels erbij betrokken die verwijst naar Introbouw Groep. Geen bedrijf kan ons helpen en ik moet ze allemaal achterna bellen. Niemand neemt het probleem serieus en er wordt geen oplossing geboden. 😡 Word geen klant van dit bedrijf.

Remco
22-11-2021

Wat een bak ellende met deze gasten. Ben al maanden bezig te anuleren maar wordt door die lui niet goed verwerkt. Eerst de aansluiting voor glasvezel. Ver na het anuleren kreeg ik het installatiepakket toch nog opgestuurd. Deze weer retour gedaan naar het door hun aangegeven adres met antwoordnummer. Vervolgens is de internetverbinding opgezegd. Nu wordt toch mijn vaste nummer weer overgenomen hoor ik van kpn. Ik wil niets meer met online te maken hebben maar kom niet van die . Af.

Wat een stelletje onprofessioneel ingerichte afdelingen zitten daar.

Nooit aan beginnen.

Ps: ze sturen ook na ieder contact of je deze ervaring wil delen. Dat heb ik meerdere keren gedaan maar wordt ook niets mee gedaan. Amateurs. Bah.

19-11-2021

Al 3 dagen geen internet. De helpdesk is onbereikbaar. Kan ik de onkosten voor mijn bedrijf declareren bij online.com?

18-11-2021

Vanavond 18-11-2021 weer geen televisie en internet meer. Speedtest geeft 00.00. zelfs als je signaal hebt, zit je met Canal digitaal en een ergelijke tv ervaring kan je niet hebben. Terugkijken is naar 3 balletjes kijken omdat je zit te wachten of het ooit eens op gaat starten. Als het lukt dan stopt het voor het einde van het programma omdat het tijd gebonden is en niet aan wat je zit te kijken gekoppeld is. Een zielige bedoening dat meer kost dan mijn oude KPN abonnement. Glasvezel, begin er niet aan, een drama. Bij de eerste prijsverhoging of na een jaar, direct opzeggen en terug naar de koperen KPN aansluiting.

16-11-2021

Eveneens slechte ervaringen met de internetverbinding en diensten. En weinig aan de negativiteit toe te voegen.

Mijn bewindvoerder heeft destijds dit abonnement voor mij afgesloten, omdat dit in mijn financiële positie meest rendabel was. en hij mag me er ook weer zonder akkefietjes vanaf helpen.

Nu na het zien van de overige reviews, is mijn cijfer een schrale 1 (waar ik nog een 2 of 3 had willen geven. Omdat wanneer alles functioneert, de verbinding wel redelijk- tot goed is) en zou ik toch eens gedupeerden (want hier spreken we toch overduidelijk over) willen aanraden om hun ervaringen, bewijzen van diefstal (geld afschrijven voor opgezegde en niet (meer) geleverde of niet correct geleverde diensten) corresponenties met online.nl etc etc, te bundelen (bv dmv een fb groep en hier zo nu en dan een link naar de pagina te plaatsen) en deze dmv radar, de geschillencommissie, Consumentenbond of de nationale ombudsman oid aan te kaarten.

15-11-2021

Na de vele negatieve reviews gelezen te hebben heb ik nu een heel positieve. Sinds 5 weken een abonnement bij online.nl te hebben afgesloten heb ik heel goede interactieve tv en nog betere internet. Voorheen bij kpn (was ook goed) maar het internet is veel sterker dan bij kpn. Wel een verrassing en bij online veel goedkoper. Online biedt een nieuw modem aan nl. Zyxel wit, de zwarte is niet meer. De klachten van degene die dit modem nu gebruiken zijn vrijwel nihil bij online.nl. Zo nu eens een positieve review dat mag ook wel eens, altijd en alleen maar dat negatieve plaatsen is nederlanders eigen. Online voor mij toppy!

Rick
15-11-2021

Na 4 weken en 6 teloontjes verder kreeg ik elke keer een nieuwe verhuisdatum

De laatste zou 10 nov zijn maar als je de 15e beld word het weer de 17e. maar helaas 5 a 6 beloftes verder nog steeds niet verhuisd en 3 euro per dag kwijt aan mobiele roaming want zonder tv en internet met een studerende dochter.

Echt vriendelijke mensen maar je heb daar geen klote aan dus opgezegd.

Ik vind het echt een aanfluiting,lid worden geen probleem maar dat is ook het enige waar je op hoef te rekenen.

05-11-2021

Het is nagenoeg wekelijks als je de tv aanzet dat je dan een half uur bezig bent om hem aan de praat te krijgen.

Het programma wat je dan wilde zien is dan voorbij.

Ben 7 mei 2021 gestart met online.nl en heb er spijt van dat ik dat ooit aangegaan ben.

Nog zes maanden dan is mijn jaarontract voorbij en ga ik direct weg en zien zij mij nooit meer terug.

Het is zeker een afrader voor iedereen die er over denkt om over te gaan naar online.nl.

Denk twee keer naar voordat je naar online.nl toegaat want je krijgt er echt spijt van.

Rene
26-10-2021

Enorm slecht bedrijf

Enorm slecht bedrijf. Ik heb veel meegemaakt, maar dit bedrijf slaat alles. Zo blijven storingen gewoon bestaan, en word je nooit echt geholpen. Ook schromen ze er niet voor om automatisch je abonnement te verlengen als je bijvoorbeeld een extra tv ontvanger aanvraagt. Ik denk zelf (na onderzoek), dat het bedrijf zelf niet eens storingen mag of kan verhelpen omdat ze een soort reseller zijn van KPN.

Knettergek wordt je ervan
15-10-2021

Al 6 maanden slecht bereik. Met speedtest was het tussen de 5 en 12, terwijl we een abonnement hebben en betalen van 50mb

Monteur kwam gisteren langs en er is niks opgelost, erger nog, nu helemaal geen wifi meer mogelijk. Computers werken niet, kan dus helemaal niets meer!

Ze zeiden dan we glasvezel moesten nemen, dus afgesproken dat we binnen twee weken glasvezel krijgen, maar die kabel ligt nog helemaal niet voor ons huis!

Dus kan twee weken helemaal niks en dan maar afwachten of ze inderdaad die glasvezel naar binnen kunnen aanleggen.

27-09-2021

Al een half jaar geen internet, wel 6 monteurs gehad inmiddels.

Vasthouden aan het contract en ben er nu zo klaar mee dat ik opgezegd heb.

Dan maar wat extra geld kwijt

Ik raad NIEMAND dit bedrijf aan!

Trap er niet in.