Online.nl reviews

Tulp

Wat nu online

Wat een enorme ballentent. Bellen dat kun je naar de klantenservice. Er is altijd wel wat.

OVergestapt naar Telfort

Ben overgestapt naar Telfort. Eindelijk weer een constante verbinding, heerlijk. Zonder onderbreking weer Netflix kijken en gamen. Telfort maakt ook gebruik van het KPN netwerk, maar dan wel op een goede manier. Ook de overstap naar Telfort ging goed, ik heb de overstap door Telfort laten regelen. Online signaal ging er af, vervolgens modem gewisseld, wifi ingesteld en klaar.

Ik wens jullie allen sterkte bij Online.

Paulus

Van Ziggo naar offline.

Overgestapt van ziggo naar online.nl, met het gevolg dat er geen internet is en telefoon door de omzetting, fijn om zo met een nieuwe klant om te gaan, is totaal geen duidelijkheid, kijk het nog even aan anders wordt de boel ontbonden wegens wanprestatie

Keet
15-11-2016

Waardeloze internet aanbieder!

Nog twee weken volhouden dan ben ik EINDELIJK van dit bedrijf af. Mensen trap er niet in,als ik al mijn ervaringen met dit bedrijf op wil schrijven dan zijn we nog wel een poosje bezig dus doe ik dat niet!

André
14-11-2016

Deze provider moet echt Offline!

Had contract afgesloten met supersnel internet (30mb). De snelheid op 9 oktober 2016 was 11,45 mb (veel verlies), maar op 10 oktober nog maar 5,45 mb. Dit door overstap van online.nl naar samenwerking met KPN. Heb gebeld hierover dat ik dit niet accepteerde, want dit is niet supersnel internet maar supertraag Internet. Heb na 1,5 uur telefonisch contact met 7 medewerkers te horen gekregen dat het contract ontbonden zou worden, na een maand opzegtermijn. De volgende dag kreeg ik een mail dat ze blij waren dat ik besloot om toch klant te blijven. Huh? Weer gebeld, en na 40 minuten (waarvan de eerste 25 minuten in de wacht) kreeg ik te horen dat de ontbinding toch echt in de computer stond. Op 11 november 2016 zou internet en telefoon niet meer moeten werken, maar heb nog steeds verbinding. Weer klachten via mail gestuurd en gebeld. Bij de 1e bel poging gooien ze de haak er op, bij de 2e poging was ik er zelf klaar mee na ruim een half uur verschrikkelijke achtergrondmuziek. Wat de meeste mensen waarschijnlijk niet weten, is dat ieders contract gewoon verlengd is. Dit naar aanleiding tot overstap op KPN samenwerkingsverband. Mijn contract loopt officieel tot 22 juli 2017, maar ze hebben al een datum genoemd tot eind oktober 2017 en zelfs een keer tot 7 december 2017. Ze doen maar wat bij dat bedrijf! Ging online.nl vroeger niet onder de naam "Scarlett" door het leven? Bij een slechte naam bij de consument , zoeken ze gewoon weer een andere naam en gaan dan weer vrolijk verder.

Mattie
12-11-2016

TV is een ramp

Al jaren klant bij online en 3 jaar geleden pakket met tv genomen. Dat is een ramp, de recorder loopt steeds vast, opnamen spelen af in blokjes beeld. Nu kan ik helemaal niet meer opnemen en pauzeren, gebeld (niet door te komen) gemaild, facebook twitter, maar geen reactie, het interesseert ze gewoon niet. Kortom mijn geduld is nu op en ga overstappen naar een andere provider. Geen aanrader!

Jacan
12-11-2016

Slecht bedrijf

Vanaf oktober traag internet en een tv die vastloopt en een haperende telefoon Tot overmaat van ramp al vanaf 5 november geen telefoon meer Online geeft zich niet thuis via social media, en via hun eigen website niet Als je ze belt en er word al opgenomen word je doorverbonden verbreken ze naar een kwartier de verbinding Ik wil graag heel snel van mijn contract af

Nicole
10-11-2016

Belachelijke service

Wat een ontzettend klantonvriendelijk bedrijf. Belachelijk. We zouden per 24 oktober internet hebben, werkt niet, monteur kan twee weken later pas komen! Dag vrij genomen om te wachten op monteur en om 16.00 word ik afgebeld ¨de monteur is verhinderd¨. Vervolgens werd door de Klantenservice van Online de schuld ook nog bij mij gelegd, omdat ik te snel had geaccepteerd dat ze vandaag niet zouden komen, ik had meer moeten aandringen. Pardon? Stelletje idioten daar. Als het niet snel wordt gemaakt, ga ik de rechtsbijstand erop zetten.

Wil
10-11-2016

Slecht internet / slechte telefoonb

Sinds 2.5 maand een abonnement bij Online en nog sdeeds geen goed internet en uitvallende telefoonverbindingen.

Klantenservice bijna niet aan de telefoon te krijgen en belofte wordt niet nagekomen.

Heb mijn abonnement opgezegd maar nog geen reaktie ontvangen.

Zal uiteindelijk maar een jurist inschakelen.

09-11-2016

Storing wordt niet beter, maar erger.

Tot nu toe af-en-toe problemen met de migratiestoring van Online. Maar inplaats van beter wordt het erger. Niet alleen in piekuren, maar de hele avond niet of nauwelijks internet.maar wie trekt er vandaag de dag dan ook bij KPN in?

Joke
08-11-2016

Uitvallende telefoon en internet

Het trieste is dat ik hier constant dezelfde klachten terug lees als die in ondervind. Al jaren dezelfde provider. Maar ze kunnen gewoon een totaal pakket niet waar maken. Volgende betaling ga ik stoneren. Ben er wel klaar mee. Dan moeten ze namelijk wel reageren.

Gi
08-11-2016

Een brug te ver

Dit konden ze dus niet aan: die migratie. Ben benieuwd hoe dit uitpakt. De communicatie met de helpdesk is zo slecht dat wachttijden oplopen tot meer dan een half uur.

Wilma
07-11-2016

Spookaansluiting? Bij mij nu Spookafsluiting van telefoon internet en tv.

Staan hier een browser, online tv kastje en een telefoon die sinds 28 oktober zomaar afgesloten zijn door Online. Omdat zij bericht hebben gehad dat ik bij Telfort een contract zou hebben? Dit is er dus niet en wil ik ook helemaal niet naar een ander. Nu is dit geen probleem, na 3 uur bellen met mijn mobiel (die heb ik gelukkig nog van Vodafone) is de oplossing simpel: een nieuw contract met opnieuw alle aansluitkosten en over 14 dagen is alles geregeld! Bedankt Online voor deze fantastische service. Het zou toch allemaal goedkomen. Dit is SCHANDALIG.

Lekker gamen

Supersnel hoor dat internet van online, ik word gek van het geklaag van mn zoons, ze kunnen geen game meer fatsoenlijk spelen, telkens valt internet weg. Tja daar zit je dan nog een jaar aan vast lekker hoor!

Petra
07-11-2016

De storing heeft geen einde, sorry voor het ongemak

Vol nostalgie denk ik terug aan de tijd dat we nog internet via de telefoonlijn hadden, waarbij er piepend en krakend verbinding werd gemaakt en e betaalde per minuut. Nu hebben we namelijk dankzij online.nl geen enkele internetverbinding. En dat vindt online.nl wel best. Want eigenlijk vinden ze werkende verbindingen niet helemaal hun verantwoordelijkheid. Want zij kunnen er niks aan doen. Behalve een monteur sturen die niet komt. En een week later een monteur sturen die zegt "tja, niks aan te doen". De communicatiemanager bij online.nl heeft geadviseerd de naam te veranderen in offline.nl. Over deze keuze vergaderen ze morgen. Of overmorgen. Bij online.nl houden ze namelijk wel van uitstellen.

Rene

Al 2,5 week geen telefoon

Al 2 weken geen werkende telefoonverbinding . Na meerdere keren bellen . ( totaal 3 uur) geen reactie . Verder loze beloftes , geen reactie op mail enz.

Een aangetekende brief sturen ? Een medewerker zei : Doe het maar niet , die beantwoorden we toch niet ! Bij een mail heb je meer geluk .

HCO

Slechte klantenservice/niet bereikbaar

Na jarenlange trouwe klant te zijn geweest ga ik toch maar overstappen. Bij problemen zijn ze moeilijk bereikbaar zowel per telefoon/mail als social media. Verbindingen worden meerdere keren plotseling verbroken. Je staat minimaal 15/20 minuten in de wacht. Eerder gesprek met gemaakte afspraken is niet vastgelegd. Geen excuses dat ze moeilijk bereikbaar zijn of dat een eerdere afspraken niet worden nagekomen. Ze kunnen niet aangeven wanneer iets wordt opgestuurd. Kies voor een andere provider want online is erg teleurstellend!

Raven

Waardeloos en onjuiste informatie

Er stond op de online website van dat het uiterlijk 5 November zou worden opgelost, maar dat is nog steeds niks van terecht gekomen. Even kijken of ze het ook eind van de maand ook netjes gaan incasseren dat volle bedrag.

Twan
06-11-2016

Al weken zeer slechte verbindingen. Internet valt steeds weg en telefoon gesprekken worden onderbroken door storing. Vind dat Online.nl zeer slecht met klachten omgaan, te erg voor woorden want wij als klanten zorgen wel dat dit bedrijf bestaat. Wacht nog even af maar ben van plan om over te stappen na 12 jaar trouwe klant te zijn geweest.

Marian

Breg

Vreselijk slecht al weken steeds internet wat uitvalt, ga opzoek naar een ander.