Online.nl reviews

Badman
17-12-2019

Wifi problemen

Heb al langer dan een maand last van wifi, het voelt echt alsof ik tegen bots praat via de Facebook Messenger support van Online. Elke keer krijg ik weer iemand anders elke keer weer het zelfde uitleggen. Uiteindelijk had ik het tekst gekopieerd en geplakt bij elke nieuwe support medewerker die mij weer te woord stond. Als ik naar hun moet luisteren zou ik 50 keer op een dag mijn modem moeten resetten en checken of het op alle andere toestellen ook voorkomt. ik denk dat ik ook zo bij de support kan werken ik weet wel al hun vragen uit mijn hoofd.

Nico
13-12-2019

Meestal Probleemloos

Werkt goed. Soms een storing, bel ik even met Koen of Hubert en leggen ze uit wat ik zelf kan doen.

Bij Online is het een kwestie van goed je Zyxel modem instellen in het admin scherm.

12-12-2019

Goede provider, maar dit moet je wel weten

Bekabeld werkt alles super.

Het KPN netwerk is meer dan prima, zoals bijv. Telfort.

De meest mensen hebben problemen met WIFI.

Koop gewoon een 2e wifi router en sluit die op je Online router aan via de kabelverbinding.

Dan kun je die wifi gebruiken zoals je wilt, en is de verbinding goed!

Er werken wat mensen die technisch niet zo geschoold zijn, customer care etc.

Gewoon doorvragen naar Hubert of Gerda, die weten alles.

Ze zijn wel de voordeligste.

11-12-2019

Bijna nooit problemen.

Zeer tevreden eigenlijk en nooit problemen gehad.

Die ene keer dat mijn tv ontvanger op twee stipjes bleef hangen hebben ze mij keurig uitgelegd wat te doen en verholpen.

Goedkoopste alles in 1 abonnement en er word op meer apparaten Netflix 4 K bekeken en muziek streaming op hoge kwaliteit van Qobus ?

Wel alles bekabeld ??

Alleen moet ik nog uitvogelen hoe ik nummer herkenning krijgt op mijn vaste telefoon, vandaar geen 10 maar een 9

Natuurlijk moet je wel eens je router,modem opnieuw opstarten , maar dat moet je overal.

Sjaan
09-12-2019

Echt Lief

Gerda van de klantenservice heeft me echt goed geholpen.

Alles ging een beetje langzaam, maar nu is het weer lekker vlot.

Bedankt Gerda!

Sheetal
08-12-2019

Slechte service! slechte connectie!

Altijd al last gehad van de connectie. geen stabiele internet verbinding, maar ik dacht misschien ligt het gewoon aan de max bereik in mijn appartement. Maar de service is nog erger dan de wifi verbinding! nu probeerde ik al 3 maanden een verhuizing rond te krijgen, iedere keer als ik bel wordt er gezegd dat er niks genoteerd staat en moet ik weer een maand wachten voordat het verwerkt zou worden omdat het "zo druk" is. Nu al 3 maanden verder en nog steeds niet verwerk! Als ik aangeef dat ik nu 4 maanden voor niks moet betalen, willen ze niet luisteren en als ik vraag om de leidinggevende te spreken wordt er gewoon lekker opgehangen. Een email sturen kan niet, reden? "we hebben geen email adres". Maar ze hebben wel een email adres om een factuur te sturen! Via social media ook berichten gestuurd maar ze reageren gewoon lekker niet. Hoe moeilijk is het om een klant terug te bellen om je fouten recht te trekken.

Eppie

0.3mbps download snelheid

Vanavond dacht ik lekker met mijn vrienden op mijn vers aangeschafte Minecraft server te gaan spelen, Helaas verliep dit niet zoals gepland. Sterker nog, het liep uit tot een horror avond.

Ik kon maar niet met de Minecraft server verbinden, en na een tijdje vroeg een van mijn vrienden wat mijn download snelheid das. Ik heb nadere tests gedaan, en kwam bij elke test tussen de 0.1 en 0.8 mbps download snelheid uit.

Dat is toch verschrikkelijk Fred

Hans W.

De beste provider van Nederland

Ik schrijf niet snel wat op Internet, maar bij deze maak ik toch even een uitzondering.

Wat ben ik toch blij dat ik Online gekozen heb.

Mijn internet vliegt gewoon, zo snel.

Ik heb in deze afgelopen 8 jaren nog nooit 1 probleem gehad.

Wat een fijne provider!

Fijne dagen,

Lefty
05-12-2019

Vaak storing en de boel niet op orde.

Zoals de titel zegt, vaak storing bij online.nl. Zodra ik de kans had om overstappen ook gedaan. Modem netjes terug gestuurd. Word er een maand later zomaar 70 euro van mijn rekening getrokken door online.nl! Boete hardware volgens hun, na bellen (20 min in de wacht), was het pakket toch wel daar. En. bleek ook nog dat ik mijn borg niet terug gekregen had. Maar dat duurt 6-8 weken want dat is 'de fincaniele procedure'. Moet ik eens zeggen wanneer ik een rekening van hun krijg. Staan ze op de kop.

William
04-12-2019

Wordt steeds minder interessant

De prijs is al dubbel dan 5 jaar geleden , internet wordt langzamer ( tenzij je meer betaald ) zenders worden eenzijdig afgeschakeld ( als je belt . Oh die zou er al langer niet meer bij moeten horen )? Maar je kan altijd meer betalen om de zender wel te zien ( voor zo lang als zij dat leuk vinden natuurlijk )

Ze zullen allemaal wel wat hebben .

Jimmie
04-12-2019

Gewoon Geweldig

Na veel problemen met Ziggo, eindelijk een goede verbinding. Wat een verademing!

Als er een keer een hapering is, wordt ik zeer vriendelijk te woord gestaan en teruggebeld door het vakkundige personeel.

Chapeau, Online!

Marja
02-12-2019

Zeer ontevreden klant !

Sinds augustus hebben we problemen met online geen internet tv of telefoon na een aantal keren gebeld te hebben kregen we toch eindelijk een nieuwe modem opgestuurd probleem nog niet opgelost dus maar weer bellen en ja hoor we kregen een andere tv ontvanger ook alle kabels die in gebruik waren vervangen die maar vervangen konden worden de modem diverse keren een harde reset gegeven

Probleem was nog niet opgelost en zowaar er kwam een monteur langs na 3 maanden tobben

Wat bleek de modem die we opgestuurd hadden gekregen was een gebruikte modem die volgens de monteur ook al 3 jaar oud was dit kon hij zien aan het serienummer de levensduur van een modem is ongeveer 3 jaar zei de monteur

We kregen gelijk een nieuwe modem probleem opgelost zal je denken pffffffff . niet dus weer viel iedere keer de tv weg en natuurlijk precies in het weekend of in de nacht als je niemand kan bereiken

Dus maandag maar weer bellen nadat de klachten zich weer voordeden (dit moest met me mobiel omdat we geen telefoon verbinding hadden) zeg die Pino aan de telefoon dat het aan de tv lag ( tv net een jaar oud) stoom kwam uit me oren niet zo raar als je na ruim 3 maanden tobben het probleem nog niet opgelost is dus ik zei het ligt niet aan de tv het probleem zit bij jullie

Wat zei meneer Pino ik verbreek NU de verbinding hoe onbeschoft kan je een klant behandelen die al 15 jaar gebruikt maakt van de diensten van online?

Met stoom uit me oren gelijk weer terug gebeld kreeg gelukkig een andere medewerker aan de telefoon en even duidelijk gemaakt dat ik niet zo behandeld wenst te worden zegt ze o dat is vervelend om te horen weer van alles moeten doen met de kabels en modem restten

Terwijl ik deze ervaring tikt valt wederom weer de tv en telefoon uit

Ga nu toch op zoek naar een andere provider ben het spuug en spuug zat

Doei online tot nooit meer ziens

Een zeer boze en teleurgestelde klant

Esther
28-11-2019

Dramatische internetverbinding, komen afspraken niet na, zeer klantonvriendelijk

Ik maak nu ongeveer een maand gebruik van het internet van online.nl. In deze maand heb ik online.nl 4 keer moeten bellen wegens problemen met het internet. De eerste keer was het internet er helemaal uitgevallen. Dit hebben ze toen gerepareerd. Vervolgens viel het internet er elke keer een beetje uit. Ze hadden belooft een onderzoek te starten op de modem en mij terug te bellen na drie werkdagen. Ze hebben nooit teruggebeld. Vandaag heb ik weer gebeld en ze beloofde mij na 10 minuten een mail te sturen met instructies voor de verbetering van het internet, mail nooit ontvangen, en internet nog steeds slecht. Nou dit zegt genoeg denk ik.

Dion
16-11-2019

Dramatisch slecht

Haperend beeld.

Klantenservice weet totaal niet waar ze het over hebben.

Nog nooit zo’n droevig bedrijf mee gemaakt

Bianca
11-11-2019

2wekenzondertv.nl

Leuk hoor! Online.nl besluit samen te gaan met canal digital en ik zit Al 2 weken zonder Tv .tof voor de kids. De Wi-Fi werkt ook bar slecht. Vandaag een sms gekregen dat het probleem is opgelost i.v.m.late dienst kon ik het niet controleren.bij thuiskomst verassing ?niks veranderd .

Ik ben er nu een beetje klaar mee!

Tijd voor een provider die zijn klanten niet in de steek laat.

Een ingebrekestelling komt eraan!

Een zeer boze ontevreden (bijna ex klant)

JJ
10-11-2019

Klantenservice Onbenul.

Ik spreek voortreffelijk Nederlands, en bovendien articuleer ik duidelijk en spreek met luide stem. Maar je kunt tegen de helpdesk lullen tot je 100 gram weegt, ze begrijpen het niet. Hersengebrek. Jammer dan. Ik ga mijn horizon eens verruimen, er zullen vast nog wel providers zijn die er meer van bakken.

Marielle
10-11-2019

Goedkoper en Fox 1,2&3, als internet zou werken.

Sinds 1 oktober overgestapt naar online. Wat een drama. En o wat een spijt dat ik niet op de reviews ben afgegaan maar blind heb Gestaard op Fox 1,2&3.

De eerste modem die ik ontving was kapot en ging niet aan. Op 6 oktober en nieuwe modem ontvangen. Jippie eindelijk internet. Dus niet. Internet valt steeds weg. Gebeld half uur in de wacht, vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, kabels, reset, teveel apparatuur dan etc. Zou debet zijn aan het slecht internet. Maar met t Mobile nooit problemen gehad. Je raakt er gewoon enorm gestrest van. Iedere keer maar resetten, geen tv kunnen kijken na een lange dag werken geen ontspanning alleen maar meer stress omdat het niet werkt. Misschien dat een andere modem al veel problemen zouden oplossen. Inmiddels zijn we anderhalve maand verder en nog steeds geen internet. Monteur ook nog niet langs geweest. Vanavond gebeld, maandag maar weer terugbellen want dan kunnen ze zien wat de verbinding heeft gedaan dit weekend na de harde reset. Denk niet dat de monteur het beter gaat krijgen. Het werkt gewoon niet. In dit geval goedkoop is hier echt duurkoop.

Gc
09-11-2019

Geen internet service en geen idee voor een oplossing

Ben sinds 3 maanden bij online. Heb al een internet aansluiting sinds ong. 1993. Zo slecht heb ik het echter nog nooit gehad. Elke paar dagen valt het internet er uit, incl TV. meestal bij een modem reset gaat het wel weer voor een paar dagen, en sms alleen een paar uur. Heb al voorgesteld om de modem te vervangen, maar dat kon niet.

Als je belt, dan is de service hopeloos; men belooft dat ze er naar gaan kijken (monitoren) met als gevolg dat je na een dag een SMS krijgt met als bericht, dat je internet wel zeker goed doet. alle andere problemen door mij gemeld worden dan vergeten. heb dit nu 2x mee gemaakt. Wordt nooit terug gebeld.

Als je mensen aan de lijn krijgt (altijd meer 30 min wachttijd, wordt mij verweten dat ik te veel apparaten gekoppeld heb aan mijn wireless systeem in huis. Daarom het probleem. is dus 3 x gezegd. Wat een scam dat ze dit moeten vertellen aan de klanten. Ook al zou dat kunnen, dan zij de enige provider die hier last van heeft (Telfort, KPN, Ziggo hebben dit niet als probleem).

Dus Online.nl: Nooit doen. Erg slechte service, en onkundig tot dus ver.

Casper
05-11-2019

Bizar slechte service

Tien keer gemaild, vier keer gebeld, twee monteurs gezien. Nog steeds geen goed werkend internet cq oplossing. KPN gevraagd om een verbinding, binnen een dag alles in orde (had ik direct moeten doen). Online.nl dreigt nu met betalingsissues enz. Wat een bagger bedrijf.

Oursin
04-11-2019

Duurder en slechter.

Online.nl, duurder en slechter!