Online.nl reviews

Sergio
18-12-2013

Ik ervaar niets dan storingen met deze provider. Het is elke keer maar weer de vraag of er überhaupt beeld verschijnt. Soms moet ik wel 10 keer op een avond zenders afstemmen en dan maar hopen dat dat werkt. Ik zit nu al 4 dagen op een rij zonder beeld, de uiterst vriendelijke helpdesk medewerkers kunnen niets doen dan een nieuwe antenne bestellen, die vervolgens vertraagd verzonden wordt en mij dan danken voor mijn geduld. Ik ben er helemaal klaar mee.

Havelaar
11-12-2013

Ben sinds begin augustus klant bij Online.nl , de digitale TV die ze aanbieden is in feite Digitenne. Dat staat niet op hun website vermeld. Ik zit al 4 maanden zonder TV en Online.nl houdt vast aan het volledige maandbedrag terwijl ik geen TV service heb. Brieven, emails en telefoontjes hebben tot heden niet tot iets geleid. Resumerend: slechte TV service en klantonvriendelijke service-afdeling.

J. Dekker
26-11-2013

Dit bedrijf communiceert totaal niet.

Bij T-mobile in Zwijndrecht (Wallburg) abonnement afgesloten met de bevestiging en afspraak

dat bij verhuizing online abonnement wordt beeindigd.

Volledig onbetrouwbaar: verkoper stelt gewoon: wij verkopen geen online abonnementen meer en

pleurt maar op met je opzegging bij emigratie.

Typisch dat T-mobile en online op het zelfde adres blijken te zitten.

21-11-2013

Ben net overgestapt, nu al spijt. Ze beloven vanalles, maar klopt niets van. Geen anti-virus en spamfilter zoals beloofd. Slechte kwaliteit van de TV. En bovendien slecht bereikbaar, slechte klantenservice. NIET DOEN DUS!

Amir
13-11-2013

oplichters, slecht en onbeleefde klantenservice.

...niuwe klanten gratis bellen, oude klanten 0,15 cent per min en dan nog half uurtje wachten tot dat je iemand aan de lijn hebt.Dag en nagt storing.

Maren Corver
11-11-2013

Voorheen altijd goed werkend internet en televisie. Totdat ik ging verhuizen. Ik ben nu al ruim 1,5 jaar bezig met dit bedrijf. Na een halfjaar had ik eindelijk internet op mijn adres. Vergoeding? Nee hoor, zei Online. De fout ligt aan uw kant. Zeer slechte ontvangst en traag internet. Nu weer een halfjaar verder en worden er verschillende termijnbedragen voor het abonnement afgeschreven van mijn rekening. Hier heb ik ze al meerdere malen op gewezen. Het zou opgelost zijn. Een aantal dagen geleden is het wederom gebeurd. Tijd om over te stappen.

Margreet Weitkamp
04-11-2013

Vanaf 25 oktober wachten we al op de diensten van online. Na gebeld te hebben omdat niets werkte doorgekregen dat we vast wel op de hoogte waren van vertraging van levering, daar waren we helaas niet van op de hoogte gebracht. Vervolgens is er een week later een monteur langsgekomen en heeft internet in orde gemaakt, maar nog steeds geen tv-ontvanger.Weer gebeld naar online dat we de tijdelijke ontvanger (die ons was toegezegd in eerste telefoontje) niet ontvangen hebben en dr op wachten sinds 25 oktober. Het enige wat we te horen kregen was dat we moesten wachten tot 15 november en excuses. We zijn absoluut niet tevreden over de service van online. Als we dit hadden geweten waren we er nooit aan begonnen.

02-11-2013

Vanaf midden september overgestapt van KPN naar online.nl

Wat een spijt hebben wij hiervan zeg!!! DOE HET NIET!! ECHT NIET!!

internet is traag of doet het gewoon niet!

Ook al zovaak gebeld naar online.nl, we moeten steeds instellingen veranderen. dan moet ie het doen zeggen ze .. ook niet dus!

Na een volgend telefoongesprek hangt zo'n domme tante gewoon op als het te moeilijk wordt,

volgende meneer maakt een afspraak met een monteur die op een vrijdag langs zou komen.

Die vrijdag om 19:00 nog niemand geweest en al eerder gebeld.

Zeggen ze doodleuk dat hun geen afspraken met monteuren maken en er dus ook geen op locatie sturen, WTF!!!

Weer eens een keer gebeld, nu krijgen we een nieuw modem, deze zal maandag binnen komen hopelijk.

hiermee zou het opgelost moeten worden, maar wat heb ik hier een hard hoofd in.

Tinca Postema
30-10-2013

Zoals velen zit ik, na de overstap met een alles-in-1-pakket naar Online al enige tijd te wachten op de TV-ontvanger/harddisk recorder. Inmiddels is mij een gewone TV-ontvanger toegezegd, maar ook daar zijn problemen met de voorraad. Maar wat mij het meeste stoort, is dat Online hier niet over communiceert. Het mooiste zou zijn als ze wekelijks een mail zouden sturen naar degenen die nog iets moeten ontvangen om de stand van zaken en voortgang uit te leggen. Maar een berichtje op de site onder het kopje Nieuws en Storingen is toch het minste wat je zou mogen verwachten. Zeker ook omdat dat zoveel beter zou zijn voor hun reputatie. En de mijne! Want ik durf niemand meer te vertellen dat ik ben overgestpt naar Online. Hoeveel moeite is het om zo'n berichtje te plaatsen. Kom op afdeling Communicatie: doe je werk. En zorg dat je de klacht ombuigt naar een kans!!

F
15-10-2013

Zeer slechte service! Mijn internet werkt niet bij het afsluiten van het internet abonnement en mij wordt gewoon verteld dat het jammer is maar ik ben zelf verantwoordelijk voor wat er achter de voordeur gebeurd. Men was niet bereidt mee te denken, maar letter werd gezegd: "zoek het maar uit, maar wij kunnen je niet helpen". Dat was dus de eerste kennismaking na het afsluiten van het contract. Ik werd vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd en naar andere websites waar ik niks aan had.

Carl
10-10-2013

Slecht en onbeleefde klantenservice.

Kan al maanden niet bellen naar vaste telefoon nummers steeds in gesprek toon het bellen naar 06nummers lukt wel maar dit is niet gratis ra ra

Remco douwes
01-10-2013

nieuw abonnement afgesloten alles aangesloten , slecht tv signaal krijg je koppijn van dus ze leveren niet wat ze beloven, klantenservice gebeld willen niet meewerken om mijn abonnement te beindigen , natuurlijk niet had ook niks anders verwacht!! wel gezellig twintig minuten aan de lijn gezeten op mijn kosten met een medewerker die bijna geen nederlands spreekt.

ze boden nog wel aan om een buitenantenne te plaatsen wat ik niet wil ivm gaten boren in het kozijn af muur.

totaal geen begrip

Alex
30-09-2013

kut klantenservice, de link voor e-mail contact werkt niet en dus je bent verplicht om te bellen (betaald).. er wordt al 2 maanden te veel geld afgeschreven maar ik kan dus geen contact opnemen

Truus
13-09-2013

Ik wacht al weken op mijn tv ontvanger, je raadt het al geen tv. Baal hiervan dat ik dit niet eerder gelezen heb. Gelukkig maar een jaar contract afgesloten, kunje hier nu niet onderuit als niet geleverd wordt wat ze zeggen?

Denise
12-09-2013

Serieus, ik voel me heel erg opgelicht door deze provider. Ik hoor supersnel internet te hebben (30mb). Van informatie dat ik heb gevonden hoor ik dan ongeveer te kunnen downloaden met 2/2,5mb ps. dit is 400kb soms lager. Ik heb een speed test gedaan en ik kom op een snelheid van 5,5mb. Stom genoeg heb ik niet eerst ervaringen opgezocht over deze provider. Nu ik ze lees, heeft bijna iedereen hetzelfde probleem.

Ook valt de wifi nu en dan uit. Erg irritant als je aan het gamen bent.

Ook mijn digitenne geeft heel veel problemen. Hij valt voortdurend weg, scrambled signal of no or weak signal (online.nl geeft geen melding van een storing op die momenten) Terwijl mijn ontvanger bij een open raam staat. Het komt zelfs voor dat ik alle kanalen opnieuw moet opzoeken voordat hij weer werkt. Soms ga ik naar een kanaal en geeft hij geen geluid, moet ik wegzappen en terug zappen.

Ik ga morgen online.nl hierover opbellen om te kijken wat zij hierover zeggen en ik ga juridisch advies inwinnen over hoe ik onder het contract uit kan komen.

Ik raad de mensen aan, trap niet in hun leuke acties met kadootjes en dergelijke. Ook als deze provider 10€ goedkoper dan bijvoorbeeld ziggo of kpn, het klinkt zo aantrekkelijk maar uiteindelijk heb je voor dat tientje wel waar je voor betaald.

St.
23-08-2013

contract ontbinden ja! wat een rotzooi is online.nl, alles moet per telefoon en niks geen klantenservice! als je contact wil, zijn ze er niet, via de website gaat alles via bellen of gebeld worden. onervaren, slechte verbindingen en niet eens een produkt leveren wat je besteld. oftewel..niet doen en voor een andere provider gaan!!!

14-08-2013

wat een waardeloos bedrijf is dit. Bijna 4 maanden zonder telefoon gezeten, monteur zou langskomen maar is alleen in het buitenkastje beziggeweest en kon geen buitelijn aansluiten. Diverse aanbiedingen voor compensatie per mail ontvangen en als je er op in wilt gaan, hoor je nooit meer iets van ze.

Daniel
10-08-2013

zeer slecht, begin er nooit aan. Internet valt vaak uit en is zeer traag. Tv geeft vaak storing en werkt bij slecht weer niet! Klantenservice is waardeloos en kost veel geld! Wat een stel oplichters!

09-08-2013

Wat een vreselijk bedrijf. In het startpakket ontbreekt een connectie. Meneer kan hem niet naleveren, geen productnaam geven en niet beloven dat het vervolgens wel werkt. Wij mogen zelf de audio zaken aflopen om te vragen of ze een stekker connectie hebben die aan onze omschrijving voldoet...

Het is een pot nat die k firma's, fraaie marketing, maar na het tekenen van een 2 jarig contract zoek je het maar uit... Zit je dan zonder...

Ramona
09-07-2013

Ik kan alleen maar zeggen zeer slecht, dat je in deze tijd gewoon 3 weken zonder internet en telefoon kan zitten en dan zeggen ze van online, sorry meneer!!! Terwijl de fout bij hun lag!! Omkosten gemaakt met de mobiel en een vergoeding mooi niet!! En dan heb ik het nog niet eens over de televisie, uitermate slecht beeld, met een antenne!! Als je op je mobiel zit heb je haast geen beeld meer. Als je hier online over beld, zeggen ze dat je ook een antenne aan je buiten gevel kan hangen. .......Je denkt toch niet dat een gat in mijn huis ga boren voor deze onzin!!! Zodra het jaar om is ben ik weg bij deze flut provider!!!