Online.nl reviews

Lex
06-05-2018

Meerdere incidenten

- Service gaat er bij voorbaat van uit dat je achterlijk bent. - Beweren fox sports go te bieden, maar in praktijk kan zelfs de klantenservice niet vertellen hoe dit te activeren. - Installateur moeten laten komen bij installatie vanwege het ontbreken van een signaal. Bleken mijn buurman, en de eerdere bewoners beide hetzelfde probleem te hebben gehad. Ondertussen wel een halve maand abonnement betaalt.

Ylona
05-05-2018

Slechtste service ooit

De service bij dit bedrijf is bagger evenals de communicatie. Heb laatst een week zonder internet telefoon en tv gezeten niks geen hulp of vergoeding. Abonnement opgezegd schrijven ze maand na de opzegging (die per mail was bevestigd) doodleuk weer de abonnementskosten af. Ik storneer de overboeking met netjes ook een mail naar hun betreffende hoe en wat. Twee dagen later krijg ik een mail betreffende een betalingsachterstand. Hoe achterlijk kun je als bedrijf zijn. Net maar weer gemaild met alle andere mails in de bijlage en de melding dat ik ook nogmaals telefonisch contact met ze zal opnemen. Ben benieuwd. Maar begin er dus maar beter niet aan.

Esther
04-05-2018

Slechte klantenservice

Sinds het vernieuwen van onze modem via online is de ellende beginnen. De nieuwe modem leidt een eigen leven. Hierdoor valt het wifi signaal continue weg. Online heeft via hun kantoor bepaald dat hij wel werkt. Geen idee hoe ze dit van afstand kunnen bepalen. Zeker een narcistisch trekje. Vele telefoontjes en frustraties verder (2 maanden), hebben we nog niets. Mijn advies: doe geen abonnement bij online!@

Barry
03-05-2018

2 maanden geen internet en tv

We zijn in Augustus 2016 overgestapt naar online.nl voor internet en tv en dit was top tot eind februari toen begonnen de problemen. Ineens hadden we geen tot nauwelijks internet en de tv verbinding werd continu verbroken na eindeloos bellen en mailen met online.nl was het na 2 maanden eindelijk opgelost maar nu heb ik wel 2 maanden betaald voor iets wat ik niet heb gekregen dus ik bellen of ik dit vergoed kon krijgen en ik kwam volgens hun in aanmerking voor een bedrag van 35 euro Sorry online.nl ik wil gewoon mijn 2 maanden abonnements geld terug.

Max
14-04-2018

Onbetrouwbaar

Na 18 jaar tevreden klant te zijn geweest, traden er enife tijd geleden problemen op met het wifi-signaal van het zyxel modem. Tweemaal een nieuw modem toegezegd gekregen en daarna weer afgewezen. Het door mij aangeschafte AP geeft wel stabiel signaal. De laatste maal moest ik allerlei geavanceerde instellingen wijzigen in het modem. wat tijdelijk werkte. Maar vanochtend was het weer mis. Ga dus niet in zee met deze onbetrouwbare provider.

Andre
12-04-2018

SUper slechte internetleverancier

Neem geen internet bij dit bedrijf super slechte verbinding en slechte klantenservice. Geen geld waard zo iets.

Ingrid
26-03-2018

Als je niet van tv kijken houd, sluit dan een contract af bij online!

Ook ik zit zoals de meeste van jullie vast aan een contract voor twee jaar, erin gestonken door de lage prijs.ik ben niet heel veeleisend dus zo'n uitgebreid pakket hoeft voor mij niet.Helaas viel na drie maanden mijn tv beeld volledig weg, ik kon wel de gids openen, alles aanklikken maar op het moment dat het programma moest worden weergegeven keek ik naar een zwart scherm.neeeee zegt de gebelde klantenservice meneer, ik zie dat u gisteren naar die en die zender heeft gekeken.ja pannenkoek naar een zwart scherm in de hoop dat het een tijdelijke storing betrof! Een maand ben ik aan het bellen, resetten en klagen geweest en daar kwam de monteur.alle metingen waren oke, en zowaar er was beeld.tot hij 10 minuten de deur uit was. Uiteindelijk kreeg ik een vriendelijke meneer van de backoffice aan de lijn, ja wist deze Frank mij te vertellen, dit is een bekend probleem, er heeft een software update plaatsgevonden en daar gaat het zyxell modem stuk van.het geeft alle metingen goed door maar levert idd geen signaal meer, ik stuur een monteur en u krijgt een nieuw modem.en idd duurde een week maar het probleem was opgelost. Voor drie maanden. Nu weer hetzelfde probleem, bij de klantenservice wordt je als dom behandeld, er is geen update geweest en zij weten er niets van dat dit een bekend probleem zou zijn, en nee doorzetten naar de backoffice is niet mogelijk.grrrrrr zo klaar met dit bedrijf er moet toch onder dat contract uit te komen zijn?

Clemens
26-03-2018

Traag internet, Beloofd 30Mb

Internetsnelheid te traag. Beloofde snelheid wordt niet behaald. Maximaal rond 10-19 mb. Beloofd 30 mb.

An
23-03-2018

Zeer slechte ervaringen met de service van online.nl

Zeer slechte ervaring met Online.nl: medewerkers geven je standaard de schuld, in plaats van zelf de schuld op zich te nemen of om te helpen zoeken naar een oplosing. Vijf jaar klant geweest, maar in de tussentijd opeens afgesloten omdat ik volgens online.nl had opgezegd (niet waar). Toen weer opnieuw aangesloten (eerst aan de verkeerde kabel, weken zonder internet gezeten). Wegens slechte verbinding toch uiteindelijk overgestapt naar een andere provider en nu moet ik alsnog het resterende abonnementsgeld betalen omdat ik korter dan twee jaar geleden 'nieuwe' klant ben geworden

Mike
22-03-2018

Afgezakt tot een slechte provider

Ergen in 1999 lid geworden van toen nog Euronet. Altijd een analoog lijntje. Eigenlijk nooit wat veranderd tot halverwege 2016. Mijn kinderen wilden graag gamen en ook netflix kijken. Dus een upgrade bij Online gedaan naar 100 Mb internet en digitale tv. Half oktober 2016 zou mijn nieuwe contract ingaan. Een heel uitgebreid verhaal zou teveel ruimte innemen. De korte, hele korte versie, account verdwenen, incl bijna mijn email adres. Weken zonder internet. Eerst helemaal geen installatie pakket, maar dat was geen probleem, er zou een monteur komen…… deze mocht na contact met online niets uit zijn auto halen(?). Weg was de monteur en mijn internet. Enfin, na uren en dan ook echt uren en zeker 30 keer bellen, 4 installatie paketten verder, ook echt aan de deur gehad, na 10 weken eindelijk de juiste persoon aan de lijn en, haleluja, mijn internet en tv en telefoon werkzaam. Het is inmiddels januari 2017. Ook wat compensatie gehad, maar gezien weken internet met 2 studerende kinderen via mobiel internet, mager maar ok. Ik heb mijn poot stijf gehouden bij een contract van 12 maanden, dit was ik namelijk ook aangegaan. Wel heb ik dit contract zeker 10 keer door moeten mailen naar diverse afdelingen en email adressen, voor ze er echt niet onder uit meer konden, net als de prijs van 66 euro per maand. Het contract ging echter pas 1 januari 2017 in. Enfin, 100 Mb/sec, verrukt roep mijn zoon dat er wel 3 Mb/sec binnenkomt (via een kabel) op de playstation. Internet valt ook steeds weg. Wel contact met de wifi, vol signaal, maar geen verbinding met het internet. Heel vervelend, net als je iets moet bevestigen met internet, weg verbinding. Op topdagen word wel 10 keer de stekker van de wifi er uit getrokken. Het meest gebruikte onderdeel van het Online netwerk is de stekker van de wifi. Afgelopen december, alles weg. TV, internet (kabel en wifi) en telefoon. De stekkermethode mocht niet meer baten. Gebeld met Online. Van afstand alles geprobeerd. Er moet echt een monteur komen, er is kompleet iets mis, zei de jongeman aan de andere kant. Ok, na 10 dagen (geen internet zijn we inmiddels wel gewend) een monteur. Verrek, de man ging heen en alles deed het weer. Betaal inmiddels ook 75,50 per maand. Ergens een verhoging van 4,50 en nog eens 5 euro binnengeslopen. Zeker als dank voor een trouwe klant. En wat blijkt, die monteur kost me ook nog 30 euro. Bij het Online team wist men mij te vertellen dat het een wifi probleem betrof en die kosten zijn nu eenmaal voor de klant. Uitleggen dat een eerdere medewerker een monteur heeft gestuurd omdat het probleem niet op te lossen was, mocht niet baten. Het was net een robot. De enige reactie, die keer op keer herhaald werd was :”Hier staat, wifiprobleem, dus dan zijn de kosten voor de klant.” Ik heb hem veel plezier gewenst met die 30 euro. Geniet er van. Koop een ballon en ga het vieren. Wat een geluk van die 12 maanden….ga nu kpn uitproberen. Kan nooit rotter zijn dan online. Triest dat je als bedrijf een klant van ruim 15 jaar zo wegjaagd. Een week na mijn opzegging werd ik gebeld door online. Jammer dat iemand na anderhalf jaar weggaat, zei iemand enthousiast, dat zien we niet graag. Misschien mag ik u een leuke aanbieding doen. Heb daarop mijn oude klantnummer gegeven. Dit ken ik toch uit mijn hoofd na tig keer bellen. De man was kansloos.

Daniel
19-03-2018

Tergend langzaam internet

De internet snelheid bij online.nl is extreem wisselvallig; soms gaat het even goed, maar minstens een paar uur per dag heb je er niks aan. Internet bij online.nl is NIET aan te raden

Gomer
23-02-2018

Internet valt bijna elke dag uit

Bijna elke dag en dan mag ik blij zijn dat internet een hele dag wel werkt! het is zo erg geworden dat ik liever via mijn mobiele telefoon op tethering internet, om te voorkomen dat ik weer zo gefrustreerd raak door wegvallende verbindingen.

De afgelopen tijd lijkt dit alsmaar erger te worden en ik overweeg desnoods te overstappen naar een alternatieve provider. Nooit meer online.nl voor mij.

Eugene
20-02-2018

Zeer onstabiel internet en geen service!

Ik ben 6 maanden klant bij online en heb sinds die tijd alleen maar onstabiel internet gehad. Regelmatig contact opgenomen met de klantenservice en elke keer kreeg ik ander advies. Uiteindelijk werd mij verteld dat ik een andere router moet aanschaffen (5ghz) en dat het probleem dan opgelost wordt. Dit is onzin aangezien zelfs internet via de kabel onstabiel is. Ik schrijf deze review op dit moment in frustratie via het internet van mijn telefoon dat wel stabiel werkt.ik voel mij zeer hopeloos aangezien ik een 2 jaar contract heb bij online en zij dit niet voortijdig willen stoppen (ondanks alle problemen die ik heb!). Een monteur laten langskomen willen ze ook niet. Kortom: totaal geen service, slecht en onstabiel internet en absoluut niet aan te raden.

Lana
16-02-2018

Geen aanrader

Zeer slechte ervaring en beloven wat ze niet kunnen nakomen. 2 jarig contract en ik zou 30 dagen lang moeten bellen met klachten en dan kan er volgens online pas een contract ontbinding plaats vinden. Na 21 uur zijn ze niet bereikbaar en bij thuiskomst bleek ineens een afsluiting plaats gevonden te hebben zonder enig bericht? Winter en onze kachel loopt via een toon dus ons hierdoor ook in de kou laten zitten. Geen tegemoet komen kwa compensatie bij het bellen de volgende dag en dit kan echt niet. Oplossingen worden er geboden, maar echte oplossing blijft uit. Niet aan te raden en vrienden van mij ervaren zelfde problemen en daarom gaan we de klachten weerleggen bij het recht. Bij het niet nakomen en leveren van geboden diensten waar online niet aan kan voldoen, Is het wettelijk verplicht per direct contract te ontbinden.

05-02-2018

Laatste keer online voor ons!

Internet werkt niet wanneer je het nodig hebt. Service? Die is ver te zoeken. Problemen worden continu doorgeschoven naar een ander, ze nemen zelf hun verantwoording niet!

29-01-2018

Werkt perfect

Na wat vertraging werkt alles perfect wij hebben het drie in een pakket

Hugo
25-01-2018

Afspraken worden niet nagekomen!

In 2017 ben ik klant geworden bij Online.no. De hardware en software is prima. Een abonnement afgesloten voor Internet en telefonie. Een prijs van €24,50 per maand voor een periode van 2 jaar. Een maand later wordt ik gebeld en verteld mij dat het € 30,00 wordt. Gereclameerd, mail ontvangen: voor u is geen prijsverhoging van toepassing omdat u ook klant bent bij CanalDigitaal. Vanaf dat moment is het of je tegen een muur praat. Wel €30,00 iedere maand incasseren! Monopolisten zijn het.

Ruben

Waardeloos bedrijf

Was ik hier maar nooit aan begonnen ,hun verhaal zo aangesloten vergeet het maar en als je er niet uit komt met online.nl laten ze je gewoon staan zoek het maar uit kan ik ook min 10 geven

André

Rampen bij online

Zeer slechte klantenservice, tv complete ramp. Kastje zeer traag en werkt de helft van de tijd niet. Bij afmelding direct aanmaningen die achteraf gezien onterecht waren. Nooit meer online.nl voor mij, blij dat ik er weg ben.

Michiel
16-01-2018

Telkens modem resetten kan niet de oplossing zijn voor alle problemen

Na elke storing moet modem gereset worden zonder dat het helpt. Opnemen van Belgische zenders niet mogelijk. BBC niet in pakket.