Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Voor dat Online.nl overging op glasvezel sporadisch storingen, maar sinds zij via glasvezel werken is het waardeloos, zowel internet als telefoon.Op de onmogelijkste momenten /tijden is de verbinding verbroken.Ben je met internetbankieren bezig halverwege verbinding verbroken, kun je weer opnieuw beginnen. Heb je een dringende betaling, moet je naar iemand anders gaan om hier op de computer je bankzaken te verrichten.Met klantenservice wordt je ook niet wijzer. Je bent bang om een storing te melden, want zij sturen dan een monteur, komt deze monteur voor niets moet je betalen.Ik had al een hele dag geen internet en melde de storing er er zou binnen korte tijd een monteur op de stoep staan, misschien 10 min nadat ik de storingsmelding had gedaan had ik in een keer weer internet, ik heb toen ternauwer nood de monteur kunnen annuleren. Het internet en telefoon van online.nl is alles behalve stabiel.Ook probeert Online.nl probeert af teschuiven op kpn die op hun beurt terug schuiven
De allerslechtste provider ooit gehad: veel storing, tv 4x per week opstarten, men heeft slechte connectie met veel zenders waardoor je bij veel zenders niet mag terugkijken, doorspoelen of ook niet meer opnemen. Tijdens de activiteiten springt alles in storing dus je moet een uur wachten tot je weer op het moment bent waar je was. 14 maanden geleden ingeschreven op glasvezel via Online;4 maanden later glasvezel geïnstalleerd door CAI, getest en toen niets meer! Buren hadden direct connectie via hun provider maar wij werden door online alleen maar naar CAI verwezen maar die hadden hun werk gedaan en zeiden bij online uw glasvezel contract getekend dus zei moeten de knop omzetten, logisch. Na 6 x gebeld te hebben met onbeleefde mensen aldaar maar de moed opgegeven. Nu een jaar verder is het ineens werkzaam na een vrolijk bericht van Online maar mag het niet maandelijks opzeggen, maar verplicht jaarcontract! Over 5 maanden verhuizen naar het buitenland dus dan niet. NOOIT nemen! Drama!
Walgelijk bedrijf. Na opzegging blijven ze incasseren! Klanten "service" doet niks. Ze innnen alleen maar je geld. Ze liegen tegen je en spelen een heel HEEL vies spelletje. Al 10 maanden probeer ik van ze af te komen. Ik mocht mijn abonnement al per maand opzeggen. Dit blijf ik doen maar zij blijven rekeningen sturen en ze blijven vooral liegen. Ze houden alles achter wat hun tegenwerkt kwa geld. Zelfs je telefoon gesprekken. Zij bepalen voor jou of je iets geweigerd heb of niet. bewijs leveren ze niet want ze sluiten onderzoeken die niet kloppen.
Slechtste klantenservice. (kansloos)
Automatische incasso in kosten brengen terwijl en afgesproken is handmatig te betalen.
Verhogingen op nota’s zonder onderbouw.
(geen betalingsregeling mogelijk) uitstel van betaling ook niet!
Betalingen kun je niet via de app doen.
(constant bellen voor een betaallink)
En let even op geabonneerden waar staat online.nl bij je afschrijvingen?! dit wordt blijkbaar gestort naar een hele donkere rekening.
Advies: nooit afsluiten bij online.nl
Misleidend schurken organisatie. Lijkt goedkoop maar slechtste netwerk, slechtste klantenservice amateuristische en letterlijk boeven.
Zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gebracht is mijn abonnement met 3 euro verhoogd.
Zelfs een postduif is sneller.
Sinds 9 september zou het internet moeten werken. Alles aangesloten zoals omschreven staat. Er kwam geen data binnen. Na meerdere gesprekken aan de telefoon is het enige wat ze konden doen een monteur sturen. Zo gezegd zo gedaan. Die maandag daarna kwam de monteur die heeft gezien dat er geen data binnenkomt. Dit zou worden doorgezet naar de juiste afdeling. Sinds dat moment geen ene steek verder. Weer een week verder. Het zou worden geëscaleerd en ik zou gebeld worden op maandag 19 september. helaas geen telefoontje gekregen. Ik heb dus vandaag (20 september) weer gebeld. Waar een medewerker vrij duidelijk vertelde dat hij niks voor mij gaat doen aangezien het bij de juiste afdeling zou liggen. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd met als gevolg een nieuwe mobiele abonnement vanwege het internet wat ik nodig heb. Ik kan nog niks zeggen over de verbinding, want die werkt dus nog niet maar de service staat bij mij al 1-0 achter
Sinds Fiber is overgenomen door Online.nl ben ik klant en was in principe tot nu toe altijd tevreden met dit bedrijf ondanks meerdere prijsverhogingen.
Sinds 2022 gaat het helaas helemaal de verkeerde kant op met Online.nl
Feb/22: Ze halen zomaar CNN uit het zenderpakket (4 dagen voordat Rusland de Oekraïne binnenvalt.
Jun/22: Exorbitante prijsverhoging van EUR 4 per maand meer wat dus neerkomt op een verhoging van bijna 10%. Slaat natuurlijk nergens op.
Sep/22: Krijg ik opeens een email dat gemaakte opnames nu nog maar 3 maanden bewaard blijven ipv. van 12 maanden + dat alle programma's van RTL niet meer kunnen opgenomen worden.
Nu constateer ik dat de prijs/prestatie verhouding bij Online.nl niet meer klopt. Erg jammer en dus voor mij een reden om as. maandag naar een andere provider over te stappen.
Meest waardeloze provider ooit! Internet valt steeds weg waardoor je ook je tv moet opstarten (5min) en als het internet het doet is het zo traag als een slak. Als je de servicelijn belt dan duurt het 10 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt en deze zegt ik zal even voor u kijken meneer. Daarna kun je wachten tot je een ons weegt maar zul je niemand meer aan de lijn krijgen. Je wordt letterlijk aan het lijntje gehouden! Mijn advies: ga nooit naar online.nl!
Er wordt geadverteerd op de site dat ze 7 dagen per week van 9h tot 21h bereikbaar zijn.
Nou inmiddels heb ik contact gezocht met de technische afdeling om een storing te melden.
Inmiddels 1 uur een klere muziekje en een dame die zegt dat je binnen enkele ogenblikken een medewerker krijgt te spreken.
Wat een onzin.
Dus ik dacht ik ga doen dat ik nieuwe klant wilde worden.
Tot mijn grote verbazing werd er meteen opgenomen.
Alleen de deskundigheid is daar ver te zoeken.
Ze vertellen mij dat ze geen probleem kunnen oplossen maar mij wel kunnen doorverwijzen naar een medewerker van de technische dienst.
U begrijpt het al weer het klere muziekje en die dame van we helpen u zo spoedig mogelijk.
Bij deze ga ik direct opzeggen wat een stelletje prutsers werken daar.
We hadden in begin veel problemen maar deze zijn goed opgelost tot nu toe gaat het goed.
Het bedrijf is echt slecht, niet betrowbaar bedrijf.
Ik ben al een jaar klant bij online.nl.
En ik heb tot op heden geen problemen.
Sinds kort mij aangemeld voor internet en tv.
Daar er niet duidelijk op de site stond over tv kijken met een app of met tv ontvanger.
Blijkbaar heb ik aangevinkt de app.
Maar met canal digital app lukt het niet om QR code over te nemen.
Ook inloggen bij online lukt niet, zouden nieuw wachtwoord sturen via sms wat zo zeggen ze 3-5 dagen kan duren wat een slechte service. Na aandringen toch opdezelfde dag sms voor nieuw wachtwoord gehad maar ook dit werkt niet. Voor mij nooit meer deze provider.
Sinds 2 maanden klant en mijn kastje doet het niet meer. Dan duurt het 3 tot 5 werkdagen tot je geholpen wordt. Helaas, toch maar zelf gebeld de 6e dag. Via de klantenservice worden we aangezet alles te testen. Ruim een uur mee bezig geweest. Dan moeten we de wifi 2 uur uitzetten. We hebben maar besloten dit vannacht te doen. Zien we morgen weer verder. Voorlopig kijken we maar digitale televisie! Wanneer kunnen we van dit abonnement af?
Ik sluit me aan bij de andere 90% wat een aanfluiting, anno 2022 een modem wat al 7 jaar in gebruik is en af en toe hapert en geen 5G wifi heeft niet willen vervangen omdat het nog wel gaat. nou om de haverklap dat ding resetten is niet 'het gaat'
Sinds kort de overstap gemaakt naar online.nl de overstapservice is goed geregeld en op de juiste dag had ik prima internet.
Echter sinds een kleine twee weken zijn er continue storingen die vooral vroeg in de ochtend plaatsvinden. Totaal geen internetverbinding terwijl alle lampjes groen zijn op de router. Herstarten verhelpt het probleem niet. Dit is nu al 5x voorgekomen. ook de kwaliteit is niet stabiel. een upload van 25 tegenover de normale 180 is dramatisch voor thuiswerken.
Als internetprovider moet dit soort basis dienstverlening wel op orde zijn is mijn mening. Een keer storing geen probleem, maar niet 5 maal in hele korte periode.
Kom nog even terug op mijn review van 6 dagen geleden. Ruim op tijd binnen de 14 dagen bedenktijd het contract aangetekend opgezegd. Vandaag een mail ontvangen dat ze voor me aan het werk gaan met mijn order. Vervolgens een mail van KPN i.v.m. de installatie. Niet te geloven wat een waardeloos zooitje is het bij Online. Kunnen werkelijk niets fatsoenlijk afhandelen. Nog een mail van Online.nl en er gaat een klacht naar de ACM. Mensen ga niet met die gasten in zee.
Prima handleidingen, overstap service ook goed. Alleen poosje 3x per dag bevestiging mails gekregen van overstap service. Nu week over, internet prima, WiFi uitstekend, beter dan voorheen bij kpn. Ik had het extra WiFi punt misschien niet nodig gehad, nu buiten ook WiFi :-). Canal digitaal app is even wennen, maar werkt tnt prima. Ik begrijp de negativiteit niet, maar ook ik heb de nieuwe witte zyxel modem, misschien komt het daardoor.
Zeker niet doen! Internet snelheid is niet zoals ze zeggen,ze zijn veel bezig en verlengen zonder dat er een akkoord is waardoor ik nu nog een jaar aan hun vast zit terwijl mijn volgende adres geen online.nl kan hebben. Klantenservice zegt ja niet ons probleem, lekker makkelijk als ze je er mee laten zitten en ik maar moet doorbetalen.