Online.nl reviews

Milo
27-02-2019

Geen internet altijd slechte verbinding

Geen goede provider, geen normaal internet, altijd gezeik

Joost
23-02-2019

Klantenservice die zelf geen verstand hebben van de techniek, daar schiet niemand wat mee op.

Harrie
20-02-2019

Zeker aan te raden

Heel af en toe loopt de boel vast maar verder zeer tevreden

Daisy
18-02-2019

Oude mensen belazeren

Dit is een vreselijk bedrijf. Wat een achterbakse oplichters.

ze hebben mijn schoonouders van diep in de 80 gebeld een "ja" ontfutselt. 2 maanden na het gesprek stond er ineens een monteur voor de deur om alles aan te sluiten. Mijn schoonouders begrepen niet wat er allemaal aan de hand was. Ineens hadden ze een andere provider met een waardeloze telefoonverbinding en een tv-pakket waar ze niets aan hadden. De zenders waar ze altijd naar keken hadden ze ineens niet meer. Als ze die weer wilde bekijken moesten ze een veel duurder pakket aanschaffen.

Mijn man heeft gebeld en er werd doodleuk gezegd dat ze na het aanvaarden van het contract ze 2 weken bedenktijd hadden. Wat een bedriegerij! 2 maanden na akkoord pas alles installeren.

Die arme mensen zijn volledig van de kaart. Wat ben je toch een geweldig bedrijf als je oude mensen op deze wijze behandeld!

Dit zijn vuile oplichters. Niet mee in zee gaan!

16-02-2019

Digitenne en wifi router

Goede dag mensen ,

Ga niet in zee met dit flut bedrijf de wifi router die je krijgt geeft in 1 ruimte wifi verder komt hij niet .

En om over digitenne maar te zwijgen na 2 weken zonder tv te hebben gezeten eindelijk een nieuwe ontvanger gekregen .je raad het al naar 3 dagen weer geen tv dit gaat 3 tot 5 werkdagen duren!sluit aub ergens anders iets af maar zeker niet met online .

Ayhan
15-02-2019

Online.nl

Het zijn oplichters. Als klant stel je letterlijk NIETS voor en laat ik maar niet beginnen over de klantenservice. Van alle ervaringen die ik in mijn hele leven hebt meegemaakt spant deze de kroon. Ik begrijp ook niet dat de overheid dit soort praktijken toelaat. Voor degene die een nieuwe pakket/aansluiting zoekt. ga niet bij ONLINE.NL want je word uitgekleed, uitgelachen en niet serieus genomen. Ik heb ondertussen al een andere provider, maar wil het volk wel attenderen op deze ziekte die we tijdelijk in onze maatschappij hebben.

Dirk-Jan
13-02-2019

Klant gericht is a taboe

Door de 10 februari 2019 is er verklaard om buiten Nederland te mogen bellen en 0900 nummers.

Wat blijkt de Consument wordt bedonderd zeer goed . Want de klantenservice is bij Online.nl zeer slecht en komen niets na.

Dus wat wilt Online klantenservice. Dat de klant overstapt naar een andere provider omdat de service niets doet nakomen. En

Brenda
13-02-2019

Totaal onmogelijk om iemand te spreken van de klantenservice

Vraag me serieus af of er wel echte mensen werken bij dit bedrijf. mail, chat, telefoon. er is niemand bij online.nl om te antwoorden.

Ze sturen modems uit ter vervanging van de oude fritzmodems met een brief dat ze op 12 februari vervangen moeten worden. Maar support ho maar. wat te doen als het niet werkt? dusssss. geen internet, geen telefoon. Ik ga er van uit dus ook geen factuur. voor de niet geleverde dienst.

Alfred
12-02-2019

Administratieve chaos online.nl

Was klant bij Fiber, overgenomen in nov. 2018 door online.nl.

Wat een sores heb ik gehad, eerst totaal heen internet enz. gedurende de rest van het jaar. Eindelijk op 28 dec. 2018 opgezegt en een andere provider genomen.

Maar de soap gaat door, bij Fiber moest ik borg a 49,95 betalen en online geeft dat maar niet terug sterker nog krijg nog steeds rekeningen en nu ook al een incasso buro over 14 dagen als ik niet betaal.

Dit ondanks (9X gebeld al) toezeggingen dat het verrekend wordt/ ik niet moet betalen want het zou in orde komen enz. door die klantenservice. Nou die klantenservice stelt helemaal geen reet voor want zogauw je de telefoon op de haak legt komt de volgende aanmaning alweer.

Ook nog een brief waar de modems bleven die ik op 6 januari al teruggestuurd had met wederom, je raad het al, een rekening. Ook weer gebeld en ja meneer alles is in orde en promt weer een brief waar die dingen bleven met wederom een rekening.

Wees slim en blijf daar weg!

Tes
12-02-2019

Waardeloos product, valse voorlichting

Waardeloos product en valse voorlichting.

Constant problemen met functionaliteit. Meerdere keren nieuw kastje ontvangen, problemen bleven. Na opzeggen kon de apparatuur door externe oorzaken niet ingeleverd worden. Geïnformeerd naar onze opties, politie inschakelen om apparatuur terug te krijgen of boete betalen voor niet inleveren hardware. Boete bleek maar €69,95 dat was ons het voorkomen van een ellendige tijd dik waard. Contract per direct beëindigd en bedrag zou verrekend worden.

Wordt er bijna 4 maanden later nog een enorm bedrag afgeschreven. Bleek boetebedrag per apparaat, terwijl ik telefonisch had gevraagd wat het totaalbedrag aan boete zou zijn. Uiteraard valt er niet te praten hierover, helaas ook weer zo een geprivatiseerd bedrijf die rijk wordt van het naaien van de kleine man. Mocht je toch voor online gaan, regel dan niets telefonisch maar zorg dat je alles op schrift hebt

Jan jacob
11-02-2019

Online.nl kansloos

De tekst op de website van Online.nl:

Geen succes? Geen paniek! Als het niet lukt, komt een deskundige monteur langs om je internet- en tv-pakket te installeren. Altijd binnen een week. Op een tijdstip dat het jou uitkomt.

De realiteit:

Als Online.nl niet kan leveren en er een monteur nodig is word er geen rekening mee gehouden dat je moet werken, moet je overdag minimaal 6 uur thuis aanwezig zijn om de monteur te ontvangen.

Kortom Online. nl is misleidend met de tekst "op een tijdstip dat het jou uitkomt"

Harrie
10-02-2019

Online.nl zeer slecht

Online.nl

Is een slechte internetprovider, altijd storingen en klantvriendelijkheid hebben ze nog van gehoord.

Mijn contract loopt nog 2 maanden, ga weer terug naar mijn oude provider.

Online.nl is gewoon slecht?

06-02-2019

Offline.nl

Al 2 maanden problemen met mijn tv, bijna dagelijks zwart beeld. Telkens houden ze je aan het lijntje, vandaag op facebook maar eens een filmpje gepost hoe ik tv ontvang, keurig zwart beeld op alle zenders. De open einde antwoorden die ik telkens krijg bij de "klantenservice" ben ik helemaal klaar mee. Tijd voor harde afspraken. Indien je veel problemen en ergernis wil moet je zeker klant worden bij dit bedrijf. Eigenlijk moeten ze verbieden dat ze nog klanten mogen aannemen.

05-02-2019

Chaos

Abonnement opgezegd.

Bevestiging van Online.nl op 27-10-2018, abonnement beeindigd op 24-11-2018.

Automatische incasso op 23 -11-2018 met het nieuwe verhooogde maandtarief, terwijl die verhoging juist een van de redenen was om op te zeggen.

Op 5 december krijg ik de retourverpakking voor mijn modem binnen.

Meteen dezelfde dag opgestuurd.

Volgens Post.nl op 6 december om 8:22 afgeleverd in Vianen.

Via een chat met "Lotte" wordt de ontvangst bevestigd.

Op 23-12-2018 een brief van Online.nl, Herinnering retourneren bruikleenapparatuur.

Pikant detail: Op de retoursticker staat een adres in Vianen, maar in de brief staat een adres in Woerden.

4 (vier) brieven verstuurd naar Online naar de vier verschillende adressen met kopie track&trace code, foto van het pakketje met verzendlabel en kopie verzendbewijs.

Op 8 januari dan eindelijk de bevestinging dat de apparatuur "in goede staat" ontvangen is.

Op MijnOnline een nota dd 21-01-2019.

Op 1-2-2019 een mailtje dat mijn E-mail vernieuwd gaat worden, terwijl ik al op 24 november 2018 een mail kreeg waarin stond dat ik geen gebruik meer kon maken van mijn E-mail.

De diverse telefoongesprekken leverden niets op, medewerkers spreken elkaar tegen.

Zo zou mijn tegoed binnen 2 weken overgemaakt worden, maar een andere medewerker had het over 6 tot 8 weken.

Nog steeds niets ontvangen (5 februari 2019)

03-02-2019

Vreselijke provider

Elke dag valt het internet geregeld weg. Neem absoluut geen abonnement. Pauper bedrijf

Wout
03-02-2019

Slecht internet; waardeloze router?

Sinds 2 weken verplicht klant geworden (vorige provider heeft diensten verkocht). Na 1,5 week leuren een 'nieuw' modem gekregen dat slechter werkt dan mijn 5 jaar oude modem (dat ze niet op hun 'diensten' konden aanpassen?!). Internet en wifi valt nu geregeld weg. Met meer dan 2 apparaten op de wifi houdt de connectie sowieso op.

Michael
02-02-2019

Geen service, de klant gewoon laten stikken.

Ik ben al jaren klant van online.nl. Internet haalt maar de helft van beloofde snelheid. Eind januari was ik van plan om mijn abonnement te upgraden naar een snellere internet omdat het was onmogelijk om met zijn drieën tegelijkertijd te internetten. Ik heb gecontacteerd via de chat met een medewerkster van online, ze heeft geschreven dat er een collega van haar zal me spoedig te woord staan. Na half uur heb ik geschreven met vraag of ik nog geholpen word? Geen reactie, na een uur ook geen reactie. Nu zijn we 5 dagen verder, ik ben nog steeds niet benaderd. Internet van online valt regelmatig uit. Pas na aan en uitzetten van de modem doet deze het weer.

Daarnaast betaal ik al jaren voor de telefonie aan online die helemaal niet werkt en wil ik deze graag opzeggen, wat helemaal niet mogelijk is tijdens een upgrade naar een betere snelheid abonnement. Echt -4 sterren voor de service en klantvriendelijkheid. Blijkbaar word het opzeggen van online en overschakelen naar een nieuwe provider.

Benjamin
29-01-2019

Zeer en zeer slecht!

Behoorlijk waardeloze dienstverlening! Elke dag tijdens een uitzending zwart beeld! Sinds 20 december bijna wekelijks contact en ze doen NIKS! Ik vraag een monteur zeggen ze dat ik die zelf moet betalen. Wat een idioterie! Vraag ik vervanging van de hardware krijg ik geen gehoor. Ze zeggen dat er eer probleem is bij de instellingen ergens achter en dat ze dat zullen aanpassen. En toch blijft het dramatisch! Heb spijt dat ik overgestapt ben. Men neemt mij niet serieus bij dat bedrijf.

Danielle
24-01-2019

Veel storingen

Modem doet het vaak ineens niet meer. Met meer dan 2 apparaten op het internet zorgt ervoor dat je niets meer ermee kan doen, want de verbinding kan het niet aan. Online is goedkoop, dat is het enige voordeel. Tv gids is onhandig ingedeeld en het laden hiervan is traag. Ik heb spijt dat ik bij dit bedrijf een abonnement heb afgesloten en ik kan niet wachten tot het jaar voorbij is.

Niels
21-01-2019

Geen wifi en slechte klantenservice

Na drie weken zonder wifi mag ik nog steeds geen nieuwe router ontvangen. Het ligt niet aan de router, maar aan de verbinding wordt er gezegd. Die wordt op dit moment 'gemonitord' en ik hoor snel meer. Ook dit hoor ik elke keer als ik de klantenservice aan de lijn heb. De klantenservice van Online.nl doet zijn uiterste best om je te laten geloven dat een probleem opgelost wordt, maar vervolgens moet je er zelf achteraan bellen. Slechte service en slecht internet.