KPN reviews

Geert
30-12-2021

NA de overgang naar KPN alleen maar periodiek problemen. Kastjes die ineens niet meer werken of verouderd zijn, zonder nadenken vervangen worden, idem kabels, onvriendelijke servicelijn, twee afstandbedieningen en onduidelijk hulpsite.

Maaike
23-12-2021

Als je over wil stappen naar glasvezel, denk dan twee keer na als je dit wil doen bij KPN. Wij hebben dit aangegeven bij KPN waarbij zij aangaven dat dit allemaal binnen 1 maand geregeld kon worden. Eenmaal een maand verder hadden we nog geen glasvezel internet en proberen wij contact hierover op te nemen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er zelfs meerdere keren opgehangen bij de klantenservice omdat ze het bij KPN ook niet weten (iets met geregel met onderaannemers etc.). SCHANDALIG! We zitten inmiddels al vier maanden zonder internet en tv en we worden nog steeds niet geholpen.

Ga dus niet naar KPN. De service is slecht, komen afspraken niet na, onprofessioneel en wordt niet geholpen.

23-12-2021

Ik ben al jaren bij KPN klant. Telefoon, internet. Al maanden bezig om glasvezel te krijgen. Brief ontvangen dat het geregeld wordt. Nog gratis ook, want er komt een verhuizing aan. Tot zover gaat het goed. Maar als je gaat bellen waar ze blijven, kom je in een schimmige wereld terecht waar ze toezeggingen doen. Die komen ze niet na. Weer bellen. Eindeloos. Het is onbegrijpelijk hoe ze met klanten omgaan. Maar goed. Wie ben ik. Een klant. Al bijna 30 jaar, maat heb geen keuze om weg te gaan. Wat een klantonvriendelijkheid mensen aan de telefoon. Geen inlevingsvermogen, niet meeveren. Het empathies vermogen van een kind van 3. Dat wat het

Jesse Rienstra
11-12-2021

Al een hele poos bij kpn mobiel zonder te vragen krijg ik per post mn factuur steeds binnen terwijl ik met automatische incasso betaal. alles word zonder er naar om te kijken steeds netjes afgeschreven brengen ze voor 2 ruk a4tjes per maand even 1,95 in rekening jaren lang heb dit zelf nooit aangezet en de kosten nu vergoeden hooooo maaaar! schandalig kpn net overgestapt ook met de tv en internet nu al spijt van lekker makkelijk de kosten ongevraagd bij mensen neer leggen!.

mensen pas hier mee op kijk goed of je het uit of aan hebt staan en naar wens hebt staan bij mij is het zonder te vragen aangezet!

Anja
09-12-2021

Tot 5 keer toe hier telefoon af proberen te leveren dan is de naam (meisjes en getrouwde naam)niet goed of ID nummer niet goed een keer wel de papieren verkeerde pakketje telkens contact met kpn weer opnieuw besteld werkelijk waar tot 5 keer toe 4e keer zelfs naar kpn winkel gereden alles opnieuw gedaan doorgenomen en nog kreeg ik hem weer niet niet te geloven moest hem weer opnieuw bestellen nou echt niet meer daaag kpn jullie zullen zo wel klanten houden niet dus.

02-12-2021

Internet abonnement van 40 euro. Toch wordt er maandelijks 47 of 49 euro afgeschreven. Ik ben bedlegerig en gebruik alleen maar internet wifi. Huistelefoon is voice over IP, dus data. Daarnaast moet je ook niet bellen bovenop je mobiele abonnement, kosten zijn snel 30 euro extra voor informatie arts of apotheek. Ben blij dat ik geen vrienden heb, dan was ik failliet gegaan. (Abonnement overgegaan van XMS, was 35 euro all-in. Jarenlang). Modem was stuk. Na 3 weken kon er al een monteur worden ingepland.

01-12-2021

Het is nu 22:05 en sinds 02:33 is er geen internet en TV.

Maya
28-11-2021

Storing tv en dan toch maar op zondagochtend bellen naar klantenservice KPN. Zeer deskundige geduldige werknemer wel 25 min aan de tel gehad, Jemenda.

Ze loodst ons door de stappen heen, geeft evt alternatieven voor het geval dat, enz.

Super bedankt voor je geduld en expertise!

Mariola
25-11-2021

Al jaren klant kpn! Aanschaf nieuwe mobiel, advies gevraagd winkel M.b.t juiste abonnement en kosten aanschaf. Zo niet klantvriendelijk geholpen, alle werden weggewimpeld, Uiteindelijk mobiel besteld aanbetalen 380,00 met een abonnement van 30 euro echt te duur. Dag erna bericht dat deze niet leverbaar was. Oude mobiel gecrasht dus dringend nodig! Einde week mobiel geannuleerd! Op naar de mediamarkt, dacht koop ik daar de s21. Aangeschaft, nog wat tips gevraagd, heeeeel klantvriendelijk geholpen! Vraagt de man of ik een abonnement heb bij de kpn, ja die heb ik. Nou als je deze verlengd krijg je 200 euro korting op je mobiel. Dus uiteindelijk een mobiel van 570 nieuw en abonnement van 15e welke blijft staan! Hoezo klantverlies bij de kpn. Gaat t hier om het af te sluiten abbonnement? Echt belachelijk!

Chan
17-11-2021

Service is ronduit slecht. Veel bla bla, weinig actie tot oplossing en afhandelen.

Reeds 3 maanden ben ik bezig om een klein bedrag dat ik teveel heb betaald [filmpakket] terug te krijgen maar het komt maar niet tot het gewenste einde.

Zowel telefonisch als op het KPN forum is het bla bla.

Nadat je een vraag hebt beantwoord met de nodige gegevens blijft het stil.

Waardeloos!

Eelco
11-11-2021

Vandaag geholpen door KPN Monteur Salim H. in Muiderberg. Hij heeft extreem veel moeite gedaan om deze wifi verbinding werkend te krijgen. En gelukt. Alles zat tegen, maar hij gaf niet op. Alles werkt nu top!

Bedankt Salim!

Bernard
10-11-2021

Supper wifi is niet Supper! Wekt niet. Na kpn update omstreeks augustus nig meer last gekregen wifi in huis was al niet stabiel maar na update nog onstabieler. Monteur (betaalde) langs geweest nog een extra repeater geplaatst. Alle schotels(repeaters) bedraad aangesloten daarna nog steeds onstabiel. Zelfs bij tv kijken af en toe blauw scherm met melding geen verbinding. Maar weer gebeld en gevraagd voor nieuwe modem. Wordt gezegt dat modem goed is alles was doorgemeten, en dat ze modem niet willen vervangen toen gezegd dat ik ga overstappen omdat hun de afspraken niet waar kunnen maken. Vandaag komt T-mobile de boel aansluiten maar wat flikt kpn, die sluit gewoon 1 dag eerder de verbinding. Beweren ze dat T-mobile opdracht had gegeven. Dit uiteraard nagevraagd bij T-mobile en zegen dat ze geen opdracht heb gegeven. Daarna weer contact met kpn opgenomen, wordt tot 2x toe de verbinding verbroken terwijl ik contact had toeval? Daarna via chat precies het zelfde tijdens de chat. Geen kpn

09-11-2021

Zou een aansluiting krijgen met glasvezel. Sturen ze 2 mafkezen die niet eens een gaatje door de gevel kunnen boren en de vastgelopen boor afbreken.

Helaas vrijdag om 15.00 terug maar niet heus.

Komen maandag 9.00 maar weer geen mens en het terras ligt open. Erg fijn geregeld dus maar geen kpn al had ik het wel in gedachte

Yolanda
03-11-2021

Wat een vreselijke service tegenwoordig, al tig jaar klant en het personeel is ondeskundig weet niets kan niets , gewoon onzin om te bellen want iemand met verstand of behulpzaamheid krujg je niet aan de telefoon

Bah

Ben
01-11-2021

Wordt een glasvezel abonnement aan je verkocht, is er helemaal geen aansluiting in het huis. woon 3 hoog . moet zelf zorgen dat de onder buren op een bepaalde tijd thuis zijn. mocht dat niet lukken heb je pech , in het gebouw is een aansluiting,maar niet op mijn adres.

als je dan wil weten hoe we dat op moeten lossen,is het jou probleem en niet die van KPN. en als je belt schuiven ze elkaar de verantwoording toe, kpn netwerk en kpn service afdeling en abonnementen

F meijer
28-10-2021

Mijn zoon zal voor zijn verjaardag 50 euro krijgen ,maar in plaats daar van beter internet voor op zijn kamer dus met korting zou het 1maalig 161 kosten , en met korting voor mij omdat mijn contract was verlopen en weer nieuw klant , was aanntrekkelijk voor mij domste fout die ik heb gemaakt , wel 161 van me rekening me zoon geen verjaardag kado geen wiffie op zolder wat ik vraagt had aan kpn ik heb terug gebracht gisteren naar de winkel ik hoef het geld niet terug , maar dit heb ik niet besteld ik wilde wifie op zolder dat kasje haalt tie niet eens jullie zijn plichters hier na nooit geen klant meer bij kpn dit is al 2de keer dat jullie mij naaien ik misschien vetstandelijk beperkt maar ik weet wat ik wil zefs mijn vriendin die niet goed nederlands kan die begreep mij jullie geven iets waar ik niks aan heb , maar wel 161 euro ontvangen mijn zoon geen verjaardag kado ,respectloos ,en dieven nooot meer kpn geen verlenging meer op 18-10-2022 ik koop een taart dat ik van die oplichters

Jemay
27-10-2021

Met hun race voor glasvezel, beloven ze veel. Echter is de gratis aansluiting uitgebleven. Ze geven nu aan dat ik ineens een abonnement moet afsluiten alvorens ze een gratis aansluiting opleveren.

Ze geven ook aan dat ik bij mijn ouder provider kan blijven als ik dat fijn vind (Dat is lief).

Maar voor ongekend snel internet moet ik toch echt glasvezel hebben. Aldus de klanten service van KPN.

Waarom het nu niet tot een gratis aansluiting komt KPN weet het ook niet. Redenen onbekend.

ik hoop voor de klanten van glasvezel dat glasvezel betrouwbaarder is dan het bedrijf waar zij het vanaf nemen.

Want bij de klantenservice kiezen ze graag de weg van de minste weerstand. Een mentaliteits probleem dus.

Mars
26-10-2021

Nieuw abonnement afgesloten daar kpn ons zei,dit oude houdt op te bestaan.Alle nieuws aangesloten ,echter blijven de fakturen van het opgeheven abonnent binnenkomen.Is niet te stoppen,van kastje naar de muur,al 4 maanden aan het bellen en corresponderen zonder resultaat

18-10-2021

Sinds een dag of 3 last van een storing die beeld en geluid niet synchroon laat lopen.

Zelf van alles geprobeerd maar geen succes.

Vandaag gebeld met Andrea van klantenservice en top geholpen, vriendelijk en geduldig.

Tevens heeft zij mij nog een paar goede tips gegeven om alles te optimaliseren.

Zeker een aanrader.

Ps wachttijd was minder dan 1 minuut.

Pieter J.
07-10-2021

Ik had een klacht ingediend over de behandeling in de KPN winkel in Hilversum.

Hierop werd keurig door de KPN telefonisch gereageerd en er werd geluisterd en was een goed gesprek.

Op 07-10-2021 werd er aan de deur gebeld en werd er een prachtige bos bloemen afgeleverd (als klein gebaar)

Hartelijk dank mevrouw Debbie de Koning.

Fam.Jansen Hilversum