KPN reviews

Natasja
04-10-2022

Na een vlaag van verstandsverbijstering door KPN te vervangen door TMOBILE, heb ik n poging gedaan omde dag nadat TMOBILE was aangesloten weer terug te gaan naar KPN, dit was geen probleem werd er gezegd ,helaas was de werkelijkheid iets anders ,na diverse toezeggingen terecht gekomen bij ERIK MARTENS en nee ken de hele goeie man niet! En wat heeft deze man mij geholpen zeg! Werd direct actie ondernomen en werd direct weer aangesloten. Belde naderhand nog terug om te vragen of alles goed was gegaan. Alles loopt weer als voorheen. Nogmaals een diepe buiging voor ERIK MARTENS

29-09-2022

KPN zou ivm een afspraak voor het glasvezelnetwerk bij langskomen op een bepaalde dag tussen 13u-17u. Ben daar de hele middag voor thuis gebleven maar er is niemand langs gekomen. Vervolgens bel ik ze hierover, sta ik letterlijk een uur in de wacht, en als ik dan net aan de beurt ben krijg ik ineens een voicemailbericht met "al onze lijnen zijn bezet, spreek wat in en wij bellen u terug". Uhh ja, dat hadden ze me een uur geleden ook kunnen vertellen. Zeer slechte service.

27-09-2022

Walgelijk dat je in het buitenland pas een melding ontvangt als je voor 500 euro data hebt verbruikt.

Dat is dan ook meteen volledige opzegging van onze abbos bij kpn.

Fred
27-09-2022

Geprobeerd telefonisch abonnement op te zeggen. Drie pogingen gedaan totaal drie uur in de wachtrij! Nog nooit zo iets mee gemaakt! Ze verbreken gewoon de verbinding en zoek het maar uit! Blij dat ik weg ben bij die *(&^%&&$% .

20-09-2022

Regelmatig heb ik geen internetverbinding bij KPN (lampje is rood dus hieromtrent kan geen misverstand bestaan). Als ik vervolgens zoek op storingen dan geeft KPN doodleuk aan dat er geen storing valt te melden. Ik ben nu een paar maanden klant bij KPN maar het probleem blijft terugkomen. Paar onderdelen, zoals kabels, zijn vervangen maar het probleem is niet steeds opgelost. Op afstand voor de zoveelste keer modem gereset. Ik overweeg sterk contract op te zeggen bij KPN.

Vera
15-09-2022

KPN zijn een stel drammerige stalkers. Echt hoe vaak ik nou al niet gebeld word door allerlei k*t nummers die uiteindelijk van KPN blijken te zijn om me van alles aan te smeren. Ik heb nou al voor de zoveelste keer verzocht om mij uit de database te halen en te kappen met me lastig te vallen, maar het gaat maar door.

Tyf een keer op joh, deze manier werkt alleen maar averechts. Echt hinderlijk zijn jullie.

06-09-2022

Dramatisch KPN nieuwe telefoon met verleng abonnement gekocht…

Nieuw telefoon met verleng abonnement gekocht voor 1 jaar. Vervolgens een bericht dat er een 2 jarig abonnement wordt gemaakt, niet goed, dus gebeld, gechat, chat bot allemaal zeer moeizaam en vaag. Maandag zou er geleverd worden ook niet gebeurd. Vervolgens een mail dat de levering is verdwenen bij Post NL. Kan dus het 2 jarig abonnement niet digitaal annuleren want dan moet je de zending weigeren en die komt nooit. Vervolgens 2 keer gebeld door KPN maar die laten slechts 2 keer overgaan en voor je op kan nemen stoppen ze. 2 keer terug gebeld krijg je een bandje waarop te horen is bedankt voor het terug bellen en dat er een sms een mail of een voicemail een nummer gemeld is dat je dan terug moet bellen Ook dat is niet gelukt bij KPN. Het is om knettergek van te worden niemand die je te woord wil staan.

Winny
02-09-2022

Naar kpn winkel mobiel abbonnement afgesloten

Toen werd er gezegd leuke aanbieding tv/internet

Heb ik gedaan toen begon ellende alles heeft die man zonder te overleggen afgesloten

100 mb naar 50 mb

1 tv ontvanger eraf gehaald

Opnemenpakket. Afgesloten

Nu mag ik 7 dagen wachten totdat het opemen weer kan opnames weg maar kan wel dezefde dag afgesloten worden hee apart

Dit kan toch niet al heel lang klant geen medewerking of korting zo ga je niet klanten om

Ga nu naar andere provider

Dénise
29-08-2022

Ik geef alleen het cijfer 3 omdat ik bijna altijd goed bereik heb, anders had ik geen ster gegeven. Al bijna 10 jaar klant bij KPN met het hele huishouden en omdat wij alleen de tv beëindigd hebben kunnen ze mij niet van dienst zijn met een aanbieding voor het verlengen van een abonnement, toen ik aangaf dat ik over zou stappen naar een andere provider zei de verkoper aan de telefoon 'is goed mevrouw moet u doen'. Als je zo behandeld word na jaren dan adviseer ik niemand om voor KPN te kiezen.

Wendy
26-08-2022

Al weken aan het proberen om kpn opname voor 0,00 euro terug te krijgen

Ineens 4,99

Ondertussen een reciever ontvangen waar we niet om vroegen opname was 0,00 deze bevestigd en vandaag weer een sms en mail bevestigen opname bestelling 4,99 weiger om te betalen met 2 receivers in huis want dan is het gratis

Natalia
24-08-2022

Probeer al 2 dagen klantenservice te bereiken, maar daar zit niemand. Wordt verteld in te loggen bij mijn kan.

Maar dat gaat niet, want ik krijg een error.

Dus geen contact mogelijk, omdat er eerst ingelogd moet worden. Ik kan dus niet (meer) inloggen, en de telefonische hulpdienst is zo te merken volledig gestopt.

Dan heb ik er ook helemaal niets aan

Esther
23-08-2022

Er werd mij tijdens een deur tot deur actie allerlei dingen beloofd, tv, 2 super wifi apparaten, korting en gratis installatie. ze weigeren de telefoonopname terug te luisteren waarin dit alles bevestigd wordt. Contact via chat en telefoon erg star en onaangenaam. Zo snel mogelijk maar weer terug naar de Ziggo.

Ser
20-08-2022

Geen bereik op station Duivendrecht en in mijn plaatselijke ah winkel. Het netwerk van Nederland?

18-08-2022

Net in de KPN winkel in Haarlem geweest.

Ik werd er zeldzaam onbeschoft benadert.

Er was een probleem met mijn Spotify. Fout ligt bij KPN vertelde

een medewerker van de KPN die ik daarna belde

16-08-2022

KPN weet dat diensten beëindigd, eist over maanden zonder diensten zonder openstaande kosten alsnog 2 maanden vooruitbetaling van abonnementskosten, over thuisbellen.

Geklaagd maar men wenst er niets aan te veranderen, schandelijk

Bob
14-08-2022

De service is echt te triest voor worden. Ik word sinds maart van het kastje naar de muur gestuurd. Nog steeds geen glasvezel of überhaupt internet. Inmiddels meer dan 6 uur beltegoed met de klantenservice erdoorheen. Dit vertrouwen is onmogelijk om te herstellen. Mocht de aansluiting er ooit nog van komen ga ik in ieder geval het eerste jaar de abonnementskosten terugboeken! Waardeloos bedrijf helaas verplicht service bij KPN af te nemen ivm glasvezel.

Jolanda
12-08-2022

Brutaal aan de telefoon. Echt zo van u bent niet de enige en u bent niks meer als een ander. Wat denkt die gast wel dat ie tegen een vriend praat of zo? Drie dagen geen internet en tv mag ik boos zijn ik betaal wel he. Ik zei ik ga kijken of ik onder contract uit kan zegt hij nu gaat u wel te ver ga de verbinding verbreken denk je nu ik dat toe laat verbrak het zelf ik zei o ok tuut tuut weg gedrukt! Een blok is boos worden in ongewisse gelaten. Gister monteur aardige man. Ik zet er spoed achter. Meer bonnen des te beter. 24 uur later nog niks gehoord. Een woord schandalige service. Niet alle medewerkers zijn onbeschoft. Maar dit sloeg alles!

Rach
12-08-2022

Normaal heel tevreden over kpn. Maar de service en contact krijgen met kpn is echt super slecht geworden!

Kan niet mijn adres wijzigen, ze zijn niet te bereiken op het service nummer. De service chat slaat helemaal nergens op!

Nu moet ik naar een winkel (als je daar al mee geholpen kan worden?!?!) om m’n adres te laten wijzigen. Echt super slecht dit!

Pauline
05-08-2022

Geen service. Niet te bereiken. Een simpel iets als bankrekening nr wijzigen werkt niet via mijn KPN en niemand die je wel kan helpen. Bij telefonische service word je afgeserveerd en opgehangen.

Mike
05-08-2022

Onbeschoft aan de telefoon ,niet goed geholpen en door geschakelt naar roamler ,na 21 min maar opgehangen ,roamler is net zo slecht als kpn ,soort zoekt soort