KPN reviews

Gijs

Ellende

Een groot kut bedrijf, laan je gewoon een hele dag wachten en daarna bellen ze 5 min van te voren af en komen ze niet. Met een woord gewoon een ellendig kloten bedrijf

Privé
22-06-2018

Slechte klantenservice waar veel fouten worden gemaakt

Sinds kort zijn we aangesloten bij KPN het ging al verkeerd bij de aanvraag. Deze was niet goed doorgekomen. Hierna hebben we nog een keer gebeld omdat er geen bevesting van de aanvraag kwam. De tweede keer leek het wel goed gegaan. We hadden gevraagd om gebruik te maken van de overstapservice. Dit is niet goed doorgekomen waardoor we nu niet afgemeld zijn bij ons vorige abbonement en we nu met dubbele kosten zitten. Ook hadden we een gratis pluspakket aangevraagd dit is ook niet doorgekomen bij KPN. Toen we KPN ervoor belde hebben ze dit wel aangezet. We hebben nu net KPN weer gebeld over de overstapservice van KPN. Want dit zouden ze doen. Ze wisten wederom nergen wat vanaf. Na jaren bij KPN gezeten te hebben met de telefoon zijn we nu wel het vertrouwen in dit bedrijf kwijt. Neem geen internet en tv bij KPN is mijn advies!

Marion

Top!

Vergeleken met andere aanbieders vind ik KPN top! Wanneer je bij een storing de klantenservice belt word je uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan!

Far
20-06-2018

Slecht internet

Superslecht internet 24mbits waar je met ziggo op het zelfde bedrag op 100+zit. gevraagd of ze er iets aan kunnen doen antwoord is nee helaas niet. einde van het contract snel overstappen naar ziggo.

Ikke
20-06-2018

SLECHT

Wat een slecht bedrijf! Ook het personeel weet niet waar ze over praten en zijn onbeschoft

Anke
18-06-2018

Konijn uit de hoge hoed

Op 19/5 heb ik geinformeerd in de KPN winkel in Heerenveen of ik een wat uitgebreider abonnement kon krijgen. Dit was mogelijk voor € 3,- per maand meer. De verkoopster (in opleiding) liet mij een mooie tabel zien (waar ik ‘voor alle zekerheid’ maar een foto van gemaakt heb). Per 1/6 zou het gewijzigde abonnement ingaan. Vandaag ontving ik mijn factuur maar helaas; de afgesproken prijs voor het gewijzigde abonnement stond er niet op. Ik moest opeens meer betalen. Ik dus naar de winkel. duidelijk werd dat de verkoopster mij niet had verteld dat dit de prijzen waren voor nieuwe abonnementen en niet voor bestaande anonnementen. Ze kon verder niks voor me doen. Ik moest maar contact opnemen met de KPN klantenservice. Daar werd ik ook niet veel wijzer. Zij kunnen niet controleren wat er in de winkel is gezegd. Tip; neem uw gesprek in een kpn winkel op want voor je het weet komt er een konijn uit de hoge hoed. Als coulance kon ik € 6,- krijgen (jippie). De correcte coulande lijkt mij om mij de prijs te berekenen zoals mij in de winkel was verteld. Niet meer en niet minder. Mijn situatie ligt nu op de klachtenafdeling. Ik ben benieuwd of dit netjes opgelost gaat worden. Ondertussen maar op zoek naar een provider die wel haar afspraken nakomt. Grrrr.

Santoesha
14-06-2018

Klantenservice slecht

Sinds februari problemen met trage internet en slechte wifi verbinding. Hierbij bijgekomen dat zenderlijst is aangepast. De geboden oplossing werkte niet. Testen met speedtest.net voor problemen met wifi komen uit bij download onder de 1. Werd keurig geholpen door een jongeman echter na een uur van proberen de oplossing te vinden werd telefoonverbinding verbroken. Ik heb direct terug gebeld en na 10 minuten in de wacht kreeg ik een ander persoon aan de telefoon. Gaf aan dat ik net collega aan de lijn had en we bijna een oplossing hadden maar dat verbinding ineens werd verbroken. Ik wilde graag door dezelfde collega verder geholpen worden omdat hij bijna de oplossing had voor het probleem. Ik kreeg te horen dat persoon zijn dienst erop zat en dat hij naar huis was. Ik was wat verbaasd omdat ik aangaf dat ik hem net aan de lijn had. Ik kreeg de informatie dat als hij mij verder zou helpen dat in eigen tijd zou moeten doen omdat KPN personeel na diensttijd niet meer uitbetaald. Ik wilde wel graag voornaam van persoon hebben maar werd geconfronteerd met beleid KPN geen namen, geen logboek gegevens, bij verbreking telefoon mag er niet worden teruggebeld en de herhaling dat het te duur zou zijn. Met andere woorden diensttijd zat erop. Ik suggereerde of telefoonverbinding dan misschien ook gekoppeld is aan diensttijd en daarom ook dat verbinding verbroken werd?! Kreeg nogmaals heel verhaal over kosten, werkwijze providers, personeelsbeleid etc. Te triest om het verder te noemen. Helaas mijn probleem is niet opgelost maar ben ik wel wat personeelsbeleid aangaat stukken wijzer!

08-06-2018

Misleidend informatie en slechte verbinding

KPN zit vol met misleidende informatie! Internet verbinding geeft regelmatig storingen. Niemand komt langs om te kijken. Het enige wat je aangeboden krijgt is een stappenplan via de mail om het op te lossen. Zonder resultaat! Nog een leuk verhaal. Ik had gehoord dat ik een bepaalde serie via videoland kon zien. Dus ik heb mij ervoor aangemeld via het interactieve tv kastje. Toen bleek ineens dat kpn een "andere" versie videoland heeft die dat dus niet aanbied. Deze versie kon mij niet bieden wat ik wilde zien. Gelijk opzeggen zou je denken. Kan niet! Eerste maand moet je gewoon betalen. En je kunt het ook pas opzeggen op de dag dat die eerste maand afloopt. Als je niet precies op die dag opzegt betaal je ook de 2de maand! Klantenservice laat je ook eindeloos in de wacht staan. Wat een idioot gedoe. Ik ga dus overstappen op Ziggo.

J.
07-06-2018

Itv app

Sinds er van KPN een nieuwe itv app is, heb ik via mijn tablet zeer slecht ontvangst, regelmatig blokkeren start de app niet eens op of valt spontaan uit. Ben er nu wel een beetje klaar mee KPN! Toch maar een overstap doen naar een andere provider.

Arnold
06-06-2018

3x is scheepsrecht!

Mijn snelheid was 27mbps terwijl hier ongeveer 80 mogelijk is. Tot 3 keer toe is er een monteur geweest en na de derde keer was mijn snelheid 83 mbps. Veel uur heeft de monteur erin gestoken met groot succes. TOP!

Lester
05-06-2018

Geen actie bij de woorden

Gister voor de 2de keer een contract verlengd. voor 21:00 besteld! Morgen in huis! niet dus. vorige keer ook al niet. klantenservice geeft al jaren hetzelfde zegje door mensen die helemaal niks kunnen en mogen. mobiel service is verder erg goed. altijd netjes 4G bereik. maar de service is weer eens 3 keer niks

Harald
01-06-2018

Wachttijden van 45 minuten

Telefoonnummer proberen op te zeggen dat eerder schriftelijk was gebeurd maar KPN niet had uitgevoerd. Nu digitaal proberen op te zeggen. Het is godverdomme onmogelijk om dit bij KPN op een fatsoenlijke manier gedaan te krijgen

Romy
30-05-2018

Kpn brutaal bij klantenservice

Je wordt totaal niet klantvriendelijk behandeld

Joep
28-05-2018

Kpn wil geen klanten helpen

Nu al een paar jaar bezig foutmeldingen op te lossen. foutmeldingen blijven komen. 2x monteur geweest zonder resultaat. 1e monteur raadde een switch aan. heb ik aangeschaft, de 2e monteur vertelde dat kpn andere switches gebruikt. heb ik dus 35 euro weggegooid. kpn gebeld om deze om te ruilen voor de juiste switch, maar moet toch betalen. kpn levert geen service, problemen worden niet opgelost. een persoon bij klantenservice vertelde dat ik dan maar naar een andere provider moet gaan. Een bedrijf dat klanten wil houden zou zich toch anders moeten opstellen!

26-05-2018

Alles werkt en prima service

Nu 2 jaar kpn internet /tv/.bellen en 2 mobiele abbonementen. na de start datum van het hele pakket bleek dat de binnenkomende kabel van kpn niet helemaal fris meer was. er een een monteur geweest die ook wist waar die het over had. hij heeft alles netjes aangesloten en al 2 jaar geheel tevreden. itv met opnemen terugkijken pauze weet ik wat nog meer . het werkt gewoon. was wel even wennen van ziggo naar kpn. van 3x per dag modem resetten naar rustig internetten op de bank. heb de modem van kpn v10 nog nooit hoeven resetten.

T.I
25-05-2018

KPN wil me niet als klant

Vandaag zou mijn nieuwe abonnement in gaan. Maar mijn Sim kaart bleef on actief. Dus maar gebeld met de KPN en wat zeggen ze, dat ze een sms hebben gestuurd dat het niet de 25 ste is maar de 29 ste wordt. Ze zouden een sms hebben gestuurd. Alles gaat over de mail en dit gaat dan via een sms, een behoorlijk belangrijke mededeling . Ik heb de betreffende sms nooit ontvangen/gelezen. Aangezien mijn telefoon 1 dag uit de lucht is geweest doordat hij gecrasht was. Ik ben nu al klaar met KPN en heb spijt dat ik bij T-mobiel heb opgezegd. Zo zie je maar goed koop is duur koop.

Guus
24-05-2018

Abonnement gewoon doorberekend en weigert terug te betalen

Per 28 maart was mijn internetabonnement opgezegd bij KPN. Ik heb daar een bevestiging van gekregen van KPN zelf. Het opzeggen was gedaan door de nieuwe provider. Van KPN kreeg ik een mail met de mededeling dat ik per 1 mei omgezet zou worden naar de nieuwe provider ( tele 2 ). Op 1 mei ging KPN inderdaad van de lijn en daarna kon ik Tele2 aansluiten. Desondanks boekte KPN voor mei en inmiddels ook voor juni 2x 49,- af. Bij navraag werd vermeld dat het abonnement niet goed beëindigd was en dat ik moest betalen. Na een tweede telefoontje kreeg ik een mail, dat het abonnement alsnog per direct beëindigd was. Nu moet ik nog mijn geld voor mei zien terug te krijgen. Ongelooflijk dat men over de hoofden van klanten zonder enige tegenprestatie (KPN heeft zelf het signaal zoals via de email aangekondigd per 1 mei stopgezet) toch nog geld onterecht afboekt. Voor mei nooit meer KPN. Graaiers aan de top en oplichters doen het voorwerk!

Julien
17-05-2018

Slechte WiFi is normaal volgens helpdesk

Laat ik meteen zeggen: ik ben ICT techneut, dus weet wel wat van de materie. Mijn vriendin had KPN en daar was de internetverbinding een drama: 10Mb/1Mb was het maximaal haalbare, maar zelfs dat haalde ik bij lange na niet. 7Mb/0,09Mb met een ping van 1283ms over wifi. Over bekabeld iets beter. Gebeld met helpdesk en volgens KPN was dit heel normaal. "draadloos heb je nu eenmaal wat verlies" 91% verlies in upload is blijkbaar bij de kpn "wat". Beter konden ze het niet maken. Dan maar overstappen naar ziggo.

Joep
17-05-2018

Betaal te veel met mijn abonnement

De prijs voor mijn abonnement is veel te hoog voor het geen wat ik krijg. €31 p/m voor 10 GB. Voor hetzelfde krijg je nu 25 GB ongeveer.

Dit betaal ik nog tot juli 2019

Savannah
14-05-2018

Komen afspraken niet na

Ik heb een nieuwe baan waardoor mijn salaris anders werd overgemaakt. Ik KPN benaderd en gevraagd voor een betalingsregeling voor eind mei dat ik dan alles overmaak. Dat was geregeld. Vandaag sms dat ik morgen word afgesloten, ik bellen , werd niks mee gedaan want ze konden niks terug vinden. Met andere woorden door hun fout is ik als klant de dupe. Plus ik werd asociaa te woord gestaan aan de telefoon! En heel slecht geholpen Echt altijd gezeik daar , sluit daar geen abbo af