KPN reviews

28-07-2021

Snel weer terug naar Ziggo

Ging begin dit jaar voor Alles in èèn bij mijn gas en licht leverancier. Nou was ik maar bij Ziggo gebleven

want heb veel ellende met de decoder Krijg veel zenders niet geleverd, en heb dat al een tijdje achter elkaar . Heb tig keren gereset maar de 2 beeldschermen in huis geven foutcodes aan

Ook de nieuwe decoder helpt niet

werd er een beetje goed zoek van en heb mijn contract opgezegd en weer terug gegaan naar Ziggo Ben ook niet van plan een boete te betalen

omdat het geleverde tv pakket mij niets heeft gebracht alleen maar ellende , ook internet op de 2e computer valt soms weg!

Neen voor mij geen KPN meer

PM van Zwam

Hoofddorp.

Nico
22-07-2021

Kpn mobiel gehacked avontuur

Grrrr mijn tel gehacked ,midden in de nacht word er mee naar afrika gebelt.

Snel kpn bellen om te kijken waar de kosten vandaan komen.

Kpn: wij kunnen pas volgende maand zien waar de kosten vandaan komen .

Ik: WAT %€€%€@ . Kan je iemand in hogeren status er bij halen

Kpn: uhhhh moment.

Kpn: ohh sorry het kan wel nu , u belt naar afrika.

Ik : ben gehacked bla bla bla wat kunnen julie hiermee?

Kpn: hier kunnen we niks mee.

Ik: pardon #%€@#€ , hogeren status aub.

kpn : moment .

Kpn: ik kan uw sim blokeren en n nw opsturen.

Ik : graag doe maar.

Nu zou je denken ok redelijk na veel puchen gefikst ,maar kpn zou kpn niet zijn

Nw kaart binnen (overiggens een duo kaart met anderre woorden 2 kaarten waarvan een cloon lekker hacker gevoelig) ,met brief hem online te activeren ,ok ,

werkt niet deze sim kan niet op dit nr geactiveerd worden in dikke rode banner

Daar gaan we weer bellen

Ik: kaart werkt niet.

Kpn:vreemd vreemd ik ga kijken mmm begrijp er niks van ga u een nw sturen dit keer wel een enkellen.

Ik:vervelend maar bedankt graag

Nw kaart binnen correcte enkellen hoera opnieuw activeren ,grrrr werkt weer niet meteen bellen.

Ik :(nadat verbinding eerst verbroken word) @%##€ werkt weer niet.

Kpn : vreemd vreemd ik snap het niet ik kan u een nw opsturen .

Ik: b b d d ,waaaat &€#% kan u aub even verder kijken of iemand raad plegen .

Kpn: moment .

Pingelpangel muziekje

Kpn: ik zie hier dat uw nr nog steeds geblokkeerd is .

Ik: waaat mompelmompel huuuuu ok.

Kpn :ik activeer hem nu weer en dan kan de sim geactiveerd worden .

Ik: oh gelukkig mooi doe maar.

Kpn:werkt niet effe kijken ohhh is op n ander nr aangevraagt ( mn vriendin dr nr totaal anderre rekening houder).

Ik : wel gloeiende gloeiende.

Kpn: sorry ik ga u een nw sturen .

Ik:grrrr ja doe maar ps kan je meteen internationaal uitgaand en inkomend blocken

Kpn: geen enkel probleem.

Ik:ok lekker dan maar doe maar.

Dit ivm het feit dat eerste colega zij niks te kunnen doen maar dus wel degenlijk opties had

Overiggens word sim 4 (2 duo,s + 1 enkellen) vandaag verwacht en hoop ik eidelijk weer te kunnen bellen

Wilrik
21-07-2021

Prima internet, waardeloos tv

Vanaf begin om de 6 weken storing op de tv. Ontvanger kan modem niet vinden. Alles aangelegd door KPN monteur. Tig keer gebeld, vanalles geprobeerd, nogmaals monteur op bezoek maar het probleem blijft. Internet en soms TV. Geen aanrader!

14-07-2021

Beloofde voucher blijft uit

Jarenlang klant, abonnement verlengt en zou een vouchercode krijgen voor airpods, adapter etc. Al weken aan het bellen, er wordt gewoon geen actie ondernomen! Baal hiervan! Klant binnenharken en vervolgens je afspraken niet nakomen! Vee telefoontjes verder nog steeds geen steek opgeschoten! Wordt niet serieus genomen (ben zakelijke klant, heb wel meer te doen) en wordt niet op de hoogte gesteld of tergugebeld. Service erg slecht!

Mir
14-07-2021

Contact klantenservice

Zeker 20 minuten in de wacht , geen contact

Betaal je ook nog een 1 euro per minuut

Tel uit je winst!

Slecht slecht slecht en probleem nog niet opgelost

Kunnen wel tig keer per dag bellen over abonnement afsluiten

Maar service ho maar

07-07-2021

Ga niet met dit bedrijf in zee

Het was een monopolist en gedraagt zich nog steeds volledig zo. Ze hebben geen boodschap aan klanten, want er is geen alternatief (laten we niet spreken over Ziggo). Ze hebben het extreem moeilijk gemaakt contact met ze op te nemen en gedragen zich arrogant. Als je een alternatief hebt: ga er meteen voor!

Mario
06-07-2021

Slechter kan niet

De dag van de aansluiting sluit ik de modem aan maar internet werkt niet. Ik neem contact met de klant service maar op afstand is er niks te doen. Ik moet een week wachten tot de bezoek van de monteur. Een dag voor de bezoek heb ik nog geen bevestiging gekregen en ik neem weer contact met de klant service. Ze vertellen dat er is iets fout met de planning van de monteurs bezoek en dat de monteur komt niet de volgende dag. Ik moet weer een week wachten. Ik probeer op te zeggen maar daar voor moet ik weer wachten de opzeg service is om 18 uur gesloten. Ik probeer een klacht in te dienen en het is ook niet mogelijk, ik moet de website daarvoor gebruiken. In de website is het onmogelijk om per direct een klacht in te dienen. Het lijkt dat niks werkt zoals het hoort bij KPN.

Sharvesh
05-07-2021

Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior!

Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior.

Ik heb de KPN klantenservice ervaren als beleeft, onwetend met 0% verantwoordingsgevoel. Pas nadat ik met 11 klantenservice medewerkers heb gesproken en 3 monteurs zijn langs gekomen heeft mijn 77 jarige oma weer internet en kan zij eindelijk weer tv kijken. Dit heeft 14 dagen geduurd en kostte mij maar liefst 13 uur. Dat KPN geen beloftes nakomt was voor mij geen verrassing. Ook klachten worden niet serieus opgepakt. Maar behalve klanten van slechte service voorzien beroven ze je ook nog eens! KPN heeft beloofd dat de benodigde materialen en de tijd dat geen gebruik gemaakt kon worden van de service gecompenseerd zouden worden in de aankomende rekeningen. Echter blijkt het nu dat ze deze kosten hebben gefactureerd. Ik zou partijen als ‘opgelicht’ aanraden om eens te exposeren wat voor partij KPN nou werkelijk is.

Lilian
05-07-2021

Teveel betaald

Ben overgegaan naar nieuw abonnement van KPN naar Tmobile. Had eerst de overstap op 2 Juni gezet en toen verplaatst naar 28 Juni. Was geen probleem. Alleen stopte de diensten van KPN opeens op 2 Juni.

Gelijk gebeld en vanuit KPN konden ze niks doen. Via Tmobile een tijdelijke oplossing gekregen.

Nu een factuur van KPN gekregen waarbij ik de maand Juni gewoon moet betalen, dus ze hebben 28 Juni aangehouden. Dit terwijl alle diensten: internet en tv vanaf 2 Juni stopte. 5 Juli gebeld over de factuur. KPN blijft bij 28 juni als opzegging, ik had zelf voor 2 Juni moeten opzeggen. Maar in het systeem konden ze zien dat ik gebeld had en daarbij had ik dus geen diensten meer vanaf 2 Juni. Krijg nu een factuur tot en met 18 Juni , de middenweg oplossing maar vind het zeker niet netjes.

Nova
02-07-2021

Klanten service hulp Renee

Ik weet niet of zijn naam precies renee is ofzo maar hij was ongelofelijk ongemanierd aan de telefoon, hij was het zo zat de hele gesprek en hing op terwijl wij aan het praten waren en vroeg niet eens of wij verder hulp nodig hadden. En als wij toch gingen vragen was hij super geirriteerd en kortaf “ja wat nu dan” “*zucht* vraag dan” elke vraag was ondragelijk voor hem. De hulp was ook echt van niks. En we hadden alleen gevraagt of hij iets even na kon checken zodat wij niet bij de verkeerde plek terecht zouden komen.

Nico
29-06-2021

Slechte wifi met modem V 12

Wifi is zeer slecht en heeft nog geen 10 meter bereik.

Op de 1 e verdieping nog een beetje wifi wanneer alle ramen open staan. Zodra alle ramen dicht zitten.geen wifi meer.

Op de 2e verdieping helemaal niets en in de achtertuin ook bijna niets.

Klantenservice is zo slecht dat ze alleen maar verwijzen naar de Wifi-manager en verder kunnen die mensen zelf niets. Ze laten je het programma 20 x doorlopen en schermafbeeldingen maken. Je kunt dan na lang bellen en mailen via een forum, gratis wifi versterkers krijgen maar deze moet je wel met en draad aansluiten. Daar is nu juist wifi niet voor bedoeld. WIFI heeft iets te maken met "DRAADLOOS". Draadloze wifi versterkers kunnen ze niet gratis weggeven en moet je maar zelf aanschaffen en betalen.

KPN schrijft prachtig dat ze een goede wifi hebben op de V12 maar het is gewoon BAGGER.

Mijn oude TELE2 modem hing zelfs in de meterkast en moest zelfs door een deur met draadglas en ik had toen zelfs goede wifi op ruim 20 meter.

Mijn V12 hangt nu in de woonkamer op 2 meter hoogte en heeft zelfs dan een zeer slecht bereik.

In je modem kan je ook zelf niets meer instellen om van kanalen te wisselen.

Al met al. een slechte klantenservice en een KPN die alleen maar snel pakketten wil verkopen en vervolgens onbereikbaar willen blijven.

28-06-2021

Zeer slechte service kpn Kieler Bocht Groningen

Vandaag met de prepaid telefoon van mijn schoonmoeder naar de winkel in Groningen. Geeft aan geen service, blijkt dat de telefoon te lang niet mee gebeld is. Weg € 15 beltegoed;) maar niet erg, een nieuwe simkaart erin laten zetten, en bij thuiskomst telefoon aan, maar vraagt steed om pin code, (wat nooit nodig was) niet handig voor iemand van in de 90 jaar oud, en geeft weer aan geen service. Gebeld met de klantenservice van KPN maar die raden mij aan terug naar de winkel te gaan, weer 50 km vv rijden. Maar in de winkel zeggen ze kan niet anders, telefoon te oud. Ben naar de Vodafone winkel in Groningen gereden, waar ik zelf een abonnement heb om een Vodafone simkaart te kopen, maar zegt is niet nodig. Is er een paar minuten mee bezig en klaar is het. Dus hulde voor Vodafone, die een KPN sim wel goed kunnen activeren zonder steeds een pin te moeten invoeren!

Andre
25-06-2021

Slechte service van KPN

Slechte service van KPN. Wilde ik overstappen van Ziggo naar KPN ivm tariefswijziging. Zegt de medewerker dat ik het beter zelf kan opzeggen. Op aangeven heb ik mijn abonnement bij Ziggo opgezegd (per 30-6-2021). Wordt ik even later weer door de medewerker gebeld om het abonnement aan te maken. Op dat moment geeft de medewerker aan dat de activatie pas op 27-7-2021 zal plaatsvinden. Hoe slecht is dit om het niet eerst door te geven. Dus ben ik weer genoodzaakt om bij Ziggo mijn abonnement weer te activeren en tot het einde van mijn contractperiode uit te zitten.

Voor mij geen KPN meer als het nu al zo slecht loopt!

Jochem
23-06-2021

Stap nooit over naar KPN

Wat een slechte organisatie dat KPN! En wat een slechte klantenservice en slechte klachten afhandeling! Dat service deel hebben ze nooit van gehoord. En wanneer je contact wil leggen krijg je continu een ander. Zegt dat die je dossier gelezen heeft, maar aan de vragen die ze stellen weet je dat het niet zo is.

Maken allerlei beloften, komen ze niet na.

Meerdere keren we modem beloofd, de nieuwste versie (lees 1-2 jaar oud). Vanwege betere en snellere WIFI (nodig met 3 thuis studerende kids) Die krijg je niet. Alleen krijg je 10de hands oude meuk. En dat als jarenlange klant. Schandalig. Mensen niet naar KPN overstappen.

22-06-2021

Verschillende ervaring met KPN.

De ene keer is het ver onder de maat en de andere keer is het goed geregeld.

Het legt eraan met wie je maken krijgt

Ga naar een KPN center en bespreek de problemen met hun dan kunnen zich niet verschuilen achter hun PC en helpdesk. Op moment dat je naar een helpdesk of dergelijk wordt gestuurd dan kunnen ze doen wat ze willen. Zijn onbeschoft, komen hun afspraken nooit na en als je naar een KPN center gaat dan kunnen ze niet om je heen als je elke keer terugkomt met de "mededeling" het werkt niet. Ik heb genoeg ervaring met verschillende bedrijven die zich verschuilen achter hun telefoon of helpdesk. Je moet ze persoonlijk ontmoeten en duidelijk aangeven wat er mis is. Schrijf ook altijd de naam van de medewerker waar je mee de afspraken heb gemaakt.

Succes consument pak ze maar aan maar wel netjes dus niet schelden etc.

21-06-2021

Annulering niet verwerkt

Dag allen,

abonneer bij Ziggo of een andere partij. Vier keer geannuleerd (telefonisch en per mail). Bevestiging per mail en telefonisch dat annulering op orde was, toch 79,12 euro afgeschreven. Drie personen gebeld die allen trouw zweerden het op orde te maken.

Schandalig! (foto van mailwisseling zal ik openbaar maken, zodra ik uitgezocht heb of dit juridisch toegestaan is)

Ben
19-06-2021

Draadloos tv en internet

Ik ben juist weer overgestapt naar KPN (heb 2jr geleden Telfort opgezegd) omdat het de enige provider is waar je draadloos internet en tv kan gebruiken. Ik heb een vreselijke hekel aan kabels overal door het huis dus dit was voor mij dé oplossing. Tot nog toe werkt het allemaal uitstekend, haarscherp beeld zonder haperingen en de pc ook draadloos met een dongle aangesloten.

Monica
17-06-2021

Al een jaar lang slecht internet, tv al opgezegd omdat dat helemaal niet werkte. De kans gegeven internet op te lossen met een monteur. Die wilde in eerste instantie zo vertrekken. Uiteindelijk drie WiFi punten geplaatst, nu was t goed zei hij. Hij vertelde er niet bij dat de rekening later zou komen. Kregen een peper dure rekening en het werkt nog steeds niet goed. Een tv aan en mobiel gebruiken gaat al niet eens. Storing weer doorgegeven, doen er niks aan. Een betaalde monteur zou kunnen komen. Ja daaag. Toen ik zei over te stappen was dat prima, geen weer woord niks. Overgestapt na Ziggo en geen problemen meer.

15-06-2021

Zeer slecht behandeld!

Benaderd door kpn, contract afgesloten, alles aangesloten. Hebben ze het contract afgemeld waardoor ik 14 dagen zonder tv en internet zat. Alles moeten terugsturen en opnieuw bestellen. Monteur kon niets aansluiten omdat er een storing was, dus daar heb je ook niets aan. Ik hoefde 'alleen maar de deur open te doen'. Niet dus!. Heel belachelijk de service!

Milio
11-06-2021

Verbinding met internet viel zomaar uit

Contact opgenomen met KPN en de volgende dag lag er al een nieuwe router klaar voor mij bij het post Nl servicepunt. Na installatie had ik nog steeds geen geen verbinding met internet, opnieuw klantenservice gebeld en de volgende dag stond er al een monteur op de stoep die toch na 3 uur zoeken de storing had gevonden. Na verder onderzoek was iets kapot in de aansluiting in de centrale in Valkenswaard. Na reparatie door deze vakbekwame monteur was het probleem opgelost.