KPN reviews

Ibrahim
08-12-2020

Slechte bedeijf

Kpn niet te vereden over. Alle maand lang weg vallend internet. Al meerdere kieren gebeld probleem nog steeds niet opgelost. Inmiddels overgestapt naar tmobile.

Wessel
06-12-2020

Valse voorlichting

Deze maand een abo voor een Mifi afgesloten gelijk voor twee jaar dat was goed koper het zal een onbeperkt internet zijn Werd ons verteld in de KPN winkel in Bergen op Zoom.Avonds maar eens uit proberen, ontvangst is prima voor Netflix maar na een half uur weg internet na contact op genomen te hebben met KPN is ons medegedeeld dat je weer gratis mb s moet aan vragen. Nu zitten we op de bank Netflix te kijken met de computer op schoot om elk half uur mb s aan te vragen dit is ons niet verteld nu zitten we vast aan een abo voor twee jaar waar we niets aan hebben kpn bedakt

Alles in 1

Slechte ervaring. al jaren klant bij deze provider kom je er begin dit jaar achter dat je vanaf het begin nog nooit de in het contract opgenomen internetsnelheid krijgt. vervolgens kom je er achter dat je al maanden misschien zelfs een paar jaar te veel betaald en dat het met dezelfde opties gewoon goedkoper kan. als je dan belt en stelt dat er dan nu wel eens een keer wat waarde tegenover mag staan wordt je met een kluitje in het riet gestuurd; We kunnen u niet helpen.

Resie
04-12-2020

Gesprek van 55 min, veel in de wacht.

Geen TV geen Internet, geen Vaste Telefoon.

Na 55 min verbreekt KPN het gesprek.

Terugbellen lukt niet meer.

Daarna met andere mobiel weer gebeld

40 min bezig geweest.

Probleem voor rest vh weekend niet verholpen.

Vrijdag 14.30u GEEN monteur die nog werkt.

Geloof ik niets van.

KPN kost meer dan genoeg per maand, zeer slechte service/geen hulp

Ha
04-12-2020

Na 3 jaar helemaal KLAAR MEE!

Service bij KPN is slecht tot niet bestaand, continu in de wacht zetten door incompetent tijdelijke krachten die er ook geen zin in hebben.

Jeffrey
03-12-2020

Willen geen nieuwe klanten!

De onderstaande reviews zeggen vrijwel alles, dus laat ik het beperkt houden! 30x gebeld om klant te worden en zonder succes. meer dan . euro verdienen en afgekeurd worden vanwege het inkomen? Uiteindelijk 900 zelfs het toestel in een keer willen betalen, maar zelf dat lukt KPN niet. Echt nooit meer! Ik zou iedereen willen adviseren om naar een andere provider over te stappen. Dit bedrijf moet echt een keer wakker worden.

Noah
02-12-2020

BKR registratie door fout medewerker

2 weken geleden heb ik de Iphone 12 pro max bij kpn besteld inclusief een nieuw abonnement. Na het wachten op mijn telefoon is er bij de levering iets mis gegaan, waardoor de bestelling bij de leverancier geannuleerd is. Gelijk die dag gebeld, om te kijken of ik een nieuwe bezorg datum kon afspreken (leek mij logisch aangezien ik hem eigenlijk al zou moeten hebben). Toen werd mij verteld dat dit niet kon en dat ik zou moeten wachten tot mijn bestelling geannuleerd was om een nieuwe te kunnen plaatsten (waarvoor ik dus weer opnieuw zou moeten wachten). Nadat ik een mailtje gehad had dat mijn bestelling geannuleerd was heb ik weer gebeld om de telefoon opnieuw te bestellen, toen werd mij verteld dat het nog niet volledig uit het systeem was (terwijl ik gewoon een mail had gekregen over de annulering) en dat het nog 24 uur zou duren en dat ik dan de volgende dag gebeld zou worden om de bestelling te plaatsen. Dit is niet gebeurd, dus heb ik aan het einde van de dag weer gebeld. Toen kreeg ik te horen dat mijn vorige aanvraag nog wel bij het bkr geregistreerd stond en ik dus maar tot een bepaald krediet zou kunnen afsluiten. Die medewerker heeft mij verteld dat ik zou moeten wachten tot de afdeling annuleringen alles verwerkt had, zodat ik dan gewoon zoals voorheen mijn abonnement kon aanvragen. Hij zou mij de volgende dag daarover terugbellen, wat weer niet gebeurd is. Dus toen heb ik weer zelf opgebeld en kreeg ik het verhaal te horen dat de bkr registratie nog langer nodig had om verwerkt te worden. Vandaag werd ik hierover terug gebeld, met de uitleg dat de medewerker waar ik mijn telefoon besteld had, deze op 3 verschillende adressen had aangevraagd, en met mijn inkomen had gesjoemeld, waardoor ik nu dus een vaste bkr registratie heb door de aanvragen en het fout verwerken ervan wat dus resulteert in dat ik alleen een telefoon abonnement kan afsluiten als ik 500€ gelijk van de telefoon betaal. Ik vind dit ronduit schandalig. Daarnaast zou de medewerkster die ik net aan de telefoon had hierover naar het bkr bellen om te kijken of het nog terug te draaien valt, deze dame vraagt mij om een moment, om vervolgend op te hangen en ook niet meer terug te bellen!

Ik hoop dat genoeg mensen dit te zien krijgen want dit hoort niet te kunnen,

Ik kan nu bij geen enkele provider een nieuw abonnement afsluiten door de bkr registratie die een van de medewerkers van kpn veroorzaakt heeft.

Onacceptabel

01-12-2020

Hulde voor monteur Theo uit Woerden

Complimenten voor de monteur Theo uit Woerden!

Onwijs goed geholpen dit mag ook weleens gezegd worden.

Bedankt KPN!

Mies
30-11-2020

Slechtste en meest ongeorganiseede bedrijf ooit

Kpn medewerkers zijn onprofessioneel, weten niet van de onderwerpen af - elke medewerker verteld mij iets anders.

Onmogelijk om in contact te komen via chat of telefoon.

Ik wordt steeds weer naar de zelfde pagina gestuurd nadat ik de wifitest heb gedaan ipv naar contact met een mederwerker!

Ik heb nog nooit zo'n slechte bedrijf als kpn meegemaakt.

Emile
29-11-2020

Valse beloftes en helaas geen deal

Valse beloftes en helaas geen deal kunnen maken met KPN over de komende periode. Geen motivatie meer om mijn lange verhaal opnieuw op te moeten rakelen in deze recensie. Ben zeer teleurgesteld.

25-11-2020

Waardeloze service.

Ik heb nu al 2 maanden geen interactieve tv meer. na 22 telefoontjes kwam er eindelijk een monteur opdagen. Deze heeft vastgesteld dat het probleem in de nieuwe software van KPN zit. Het probleem zou op afstand opgelost worden. Nu schijnt dat het probleem alleen kan worden opgelost waneer ik een nieuw contract afsluit wat natuurlijk duurder is dan mijn oude contract, Ik vind deze wanpraktijken gewoon walgelijk. gelukkig kan ik nog overstappen naar een andere aanbieder,

Leroy
24-11-2020

KPN neemt je klacht niet serieus!

Ik wordt totaal niet serieus genomen door KPN! Ik heb een bestelling gedaan via internet en bij de email van de bestelling bleek mijn adres niet verandert te zijn door KPN! Meer dan 3 keer moeten aangeven dat het adres niet goed is en dat dus de bezorging niet goed gaat! En ja hoor, pakket is bezorgt op het oude adres! Met het gevolg dat KPN zijn probleem nu mijn probleem gaat maken. Er is een onderzoek gestart en kan dus nu vrolijk wachten tot de uitslag hiervan bekend is!

Er wordt gewoon doodleuk gezegd of dat ik even naar dat oude adres toe moet om te achterhalen of dat pakket wel daar is afgeleverd! Dat is toch de omgekeerde wereld jongens! Jullie maken een fout en ik ben hierdoor de dupe!

Betaal godver totaal 180 euro per maand aan KPN en dan gaan zo met mensen om! Schandalig, echt schandalig!

Michel
22-11-2020

Zeg maar ja dan betaal je dubbel voor de helft

Jorg Kramer sluit mijn ondernemerspakket per 20-10 op eigen initiatief want is verouderd. Gekozen voor klein zakelijk per 03-11. Resultaat: betaal nu voor 2 pakketten en ben sindsdien onbereikbaar.

Abdel
20-11-2020

Klantenservice glasvezel kabel binnen halen

Ik raad het echt iedereen af om naar KPN te gaan

Ik heb zeer maar ook echt zeer slechte ervaringen met KPN vooral de klantenservice van de afdeling die een monteur moet regelen om de glasvezel kabel van buiten naar binnen te halen komen afspraken niet na

Houden de hand voor elkaar boven het hoofd ieder heeft weer een ander verhaal na een half uur in de wacht hangen ze op 3 keer meegemaakt enz enz het verhaal is echt te lang om hier op te schrijven wat een rotzooitje hebben ze daar op die afdeling ook nog eens een arrogante mannetje genaamd TOM

Die jou gaat uitmaken voor leugenaar die krijg je van KPN erbij als Cado ongelofelijk wat heb ik een slechte ervaring met die lui

Roel
20-11-2020

KPN laat docenten zitten in corona tijd

We worden compleet naar links geschoven. We gingen overstappen van Ziggo naar KPN, vanwege het feit dat we glasvezel hadden laten leggen en KPN hier een mooie deal voor had. Een maand overstap hoorde bij de overstap service en die hebben we geaccepteerd. Een maand later kwam de KPN-monteur en vertelde dat er iets mis was met het glasvezel en hij ons geen stabiel internet kon garanderen. Ondertussen kreeg Ziggo wel een signaal door dat het abonnement bij hen kon worden uitgezet en dit gebeurde dus ook. De monteur vertrok met het verhaal dat KPN contact op zou nemen met Ziggo en zou regelen dat we die dag zelf nog internet zouden hebben. Dat was ook niet gelukt.

Ondertussen moesten wij die dag zelf lesgeven, want wij zijn docenten en konden dus niet de leerlingen bieden wat ze nodig hadden. Dit is dus hoe mensen in het onderwijs worden behandeld door KPN. We hebben een enorm hoog aantal medewerkers gesproken bij KPN en het meest wat ze konden geven was een noodsimkaart en ‘oh wat erg’, ‘

Rens
19-11-2020

Vernieuwingen contract

Ik wilde mijn contact verlengen.

Maar mocht geen gebruik maken van de aanbieding waar 3 wifi booster werden aangeboden en korting eerste half jaar.

Ik heb meteen een aanbieding bij Ziggo aangegaan.

Nu werd ik net gebeld door een afdeling van KPN om me zogenaamd te gehouden en werd mij een voorstel gedaan 2 wifi booster of korting .

Natuurlijk heb ik dit belachelijk voorstel niet geaccepteerd.

Ester
18-11-2020

Belofte word nooit nagekomen

Wij zijn na een week van complete frustratie en met een belofte dat ons abonnement per direct zou worden beëindigd wederom voorgelogen door de kpn. Wij moeten tot 18 december betalen voor een services die we niet hebben geen internet geen tv wel een storing wel verschillende monteurs over de vloer wel met een kluitje in het riet gestuurd worden. Wij willen niks meer met de kpn te maken hebben wij willen niks meer betalen wij sturen de hele rotzooi terug en gaan naar een provider die wel zijn beloftes na komt

18-11-2020

KPN monteurs?

De monteur van KPN verving een patch kabel in het verdeelstation Dit zou mijn storing verhelpen. Nadat hij is weggegaan kreeg ik weer storing. De monteur erbij gehaald. Deze zei dat dat kon omdat zij er misschien mee bezig waren. Ik moest het maar even aankijken en anders opnieuw melden. Het vervangen van een patch kabel heb jezelf veroorzaakt volgens deze monteur. Hierdoor werden de kosten in rekening gebracht. Pure oplichterij. Dus kijk uit als er een monteur langs komt en zijn bon niet in jouw bijzijn opstelt en ondertekent met "Corona".

Miep
17-11-2020

Kpn.sorry, wie

Na ruim twee maanden geen dienstverlening door KPN hebben wij besloten wanneer de monteur morgenochtend niet langs komt (5de afspraak) wij overstappen naar Ziggo. Wat zijn wij ontiegelijk stom geweest om in alle loze beloftes te trappen.

17-11-2020

Van kastje naar deur

Wordt al twee weken van kastje naar muur gestuurd

ik heb een dvs set en daar is er een van defect

hij moest al een keer verwisseld worden dat gebeurde 9 maar 2020

nu is hij weer defect

kon volgens klantenservice zo wisselen. er hoefde niets mee

ik naar de winkel in uden

waar is uw aankoop bon geen aankoop bon een motneur het hem geleverd

maar dat dus niet vermeld

bel naar klachten desk

stuur wel monteur langs

die is nooit ingepland moet nog komen

bel op krijg mail dat ik maar mee moest nemen

kon in uden "de sety is al eens vervangen" meer service leveren we niet

ik zoeke om mail naar directie te sturen

nergens een mail adres