KPN reviews

Maarten
29-12-2018

Kpn sim only voor kinderen

Pas op met sim only van kpn aangeschaft voor uw kinderen.

Mijn zoontje van 12 vond bellen handiger als Skype en verbelde €213,- buiten de bundel tijdens het gamen en geen coulance.

Hoewel kpn dit product aanraad voor kinderen is er geen beveiliging om dit te voorkomen.

Andre Hanneke
27-12-2018

Komen de gemaakte afspraken niet na!

Afspraak die de maand eerder is gemaakt wordt aan het eind van de dag voor de afspraak gecanceld. Dit vanwege een dubbele planning. Ze gaan dus plannen aan het eind van de dag vóór de volgende dag terwijl ze het al een maand weten!

Wat voor managers zitten daar?

Asa
27-12-2018

Slechte klantenservice

Medewerkers hebben geen idee waarover ze praten. Ze vertellen allemaal wat anders. Na meer als een maand bellen wordt eerst de hoorn erop gegooid en krijg ik daarna wel een medewerker te spreken die er verstand van heeft. Deze verteld mij dat mijn abbo nooit is stopgezet terwijl al die andere mij verzekerde van wel.

Thomas
24-12-2018

Verschrikkelijke klantenservice

Heb nog nooit een goede ervaring met dit bedrijf gehad. TV werkt niet: "Ja betaal maar meer dan werkt die weer.". Internetkabel doorgegraven (op openbare grond!): "Over twee dagen zijn we klaar." "Over vijf dagen zijn we klaar". "Over acht dagen zijn we klaar.". De doorgegraven kabel steekt ondertussen letterlijk gewoon blij uit de grond, nog niks aan gedaan. Ook internet in het buitengebied werkt voor geen cent. We krijgen hier nauwelijks 4 MB/s, terwijl we voor 10 betalen. Ze zeggen dat ze bij meer dan 20% verschil (8 MB/s) glasvezel aanleggen, maar raad eens wat ze ons aanbieden: een fijne korting van 5 euro per maand! Als het kan, gebruikt voor uw eigen bestwil een andere provider, niet alleen voor jezelf, maar omdat deze het geld niet verdiend.

Terry
23-12-2018

Loze beloften

Afgelopen vrijdag een nieuw abonnement met telefoon besteld. Telefoon zou vandaag (zondagochtend) bezorgd worden. Helemaal super natuurlijk. Lekker snel.

Hele ochtend wachten, maar geen bezorger gezien. As we speak ben ik al 40 minuten in gespek. Medewerker heeft kennelijk een fout gemaakt waardoor hele bestelling niet is doorgekomen.

Maar een stapje extra zetten om de fout te herstellen is er helaas niet bij.

Erg slecht vind ik dat!

Ebo
21-12-2018

Niet werkende modem is KPN beleid

Al sinds september is met enige regelmaat het TV signaal heel slecht. Als je erover belt kost je dat veel tijd, en wordt geen oorzaak gevonden. Nu blijkt het al die tijd bekend te zijn geweest. KPN levert een nieuw type modem, zonder dat ik onlangs gebeld (sinds begin oktober niet meer) 'dat het huidige modem niet meer werkt'. Ja, u leest het goed. KPN zend haar klanten pas een nieuw modem als het oude (al maanden dus) niet meer goed werkt. En waar ik voor het oude modem een beugel kreeg waar ik die mooi aan had opgehangen, heeft deze een rare vaste voet. Bovendien, al die nieuwe modems en kabels.wat een verspilling van geld en wat een plastic.

Dick
19-12-2018

Vaste telefoon lijn werkt al 5 dagen niet meer.

Ik ben al vanaf zaterdag bezig met KPN om te proberen om de vaste telefoon lijn weer werkend te krijgen. Na een telefonisch gesprek werd eea doorgemeten en blijkt er ergens een kabelbreuk buitenshuis te zijn. Kon niet in het weekend opgelost worden. Maandag zou de monteur komen om het op te lossen. 2.5 uur op de bank zitten wachten op de monteur die niet kwam. Toen weer gebeld en er werd mij verteld dat de monteur biet zou komen terwijl ik wel een SMS gekregen had met de afspraak. Toen werd er verteld dat ze bezig waren om het op te lossen en dat ik maar af moest wachten. Dinsdagochtend weer gebeld. Toen kreeg ik een of andere wezenloze aan de lijn die begon over vergunningen en toestemming om te graven naar de kabel die kapot is en kon mij niks vertellen over hoe lang het nog ging duren. En het feit dat mijn schoonmoeder ernstig ziek is en dus al 5 dagen geen telefoon heeft interesseerde hem niet echt bijzonder. Op de vraag hoelang het nog ging duren zei hij letterlijk " Misschien wel een jaar". En dan moet je nog netjes blijven ook. Dat viel niet mee. Vandaag woensdag nog steeds geen telefoon. Het is diep triest hoe KPN met zijn klanten om gaat. Ik heb daarom ook een nieuw pakket besteld bij een andere aanbieder. Is een stuk goedkoper en een stuk betrouwbaarder. Ik ben er klaar mee.

14-12-2018

Ik had twee dagen geleden een verkeerde bundel aangeschaft. Ik heb gebeld naar KPN, met de vraag of deze ook kon worden overgezet in een andere bundel of dat ik mijn geld terug zou krijgen. Nou er was mij stellig beloofd dat ik een andere bundel kon krijgen, dus ik kreeg een SMS'je dat de bundel s'nachts af zou lopen. Maar goed, bundel was nog niet aangepast vandaag. Ik bellen, en ik kreeg te horen dat de bundel helemaal niet aangepast kon worden. Terwijl mij dat wel is beloofd. Jammer dat dit zo moest gaan.

Job
14-12-2018

Klanten benadeeld

Ik heb KPN compleet en kwam het volgende tegen op internetten.nl. Tv en internetten 56,49€ p/m met een snelheid van 200mb. Mijn pakket KPN compleet kost 62,49€ p/m met een snelheid van 50mb. Vreemd,dus een chat aangevraagd. Na erg lang wachten,uiteindelijk een moeizaam contact. Einde gesprek komt het hierop neer,het pakket is voor nieuwe klanten, Op de vraag,of ik dan eerst moet opzeggen om me dan weer opnieuw aan te melden,kreeg ik alleen het antwoord,,wil je nu opzeggen" Al met al een vervelende chat,die mij het gevoel geeft dat KPN van zijn vaste klanten af wil,door geen oplossing te zoeken.

Mischa
12-12-2018

Verhuizen KPN

Super slechte service! Behalve dat het tot op heden niet duidelijk is wanneer mijn verhuizing geregelde is ( woon er inmiddels al 12 dagen), heb ik 3x moeten bellen om mijn noodpakket op te waarderen. Tot op heden geen bericht en geen internet in huis. Als er morgen geen goede oplossing is, stap ik over naar een andere provider! Ben er helemaal klaar mee nu.

Rose
10-12-2018

Plukken geld van je rekening maar leveren niets

Dieven. Hebben bijna drie jaar lang maandelijks 15 euro van m'n rekening geplukt voor Digitenne, terwijl ik dat nooit had aangevraagd, nooit heb gekregen (heb die ontvanger niet eens) en er ook nooit een brief of mail over is gestuurd. Ben niet eens klant van ze. Kwam er toevallig achter toen ik iets anders tussen mijn afschriften zocht.

Na vele malen contact hierover bleven ze maar volhouden dat ik wel een contract was aangegaan, dat ze er niks aan konden doen en ik het maar moest uitzoeken met de geschillencommissie (waar je voor moet betalen om het überhaupt in behandeling te laten nemen). Mijn simpele vraag was steeds of ze administratie konden laten zien (brieven, facturen, een contract), maar ik kreeg daar geen gehoor op. Bijzonder, anno 2018. Van elk normaal functionerend bedrijf kan je dit soort dingen krijgen, maar van KPN niet.

Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik via de bank de bedragen tot anderhalf jaar geleden terug kon vragen, wat de bank doet als blijkt dat er geen machtiging voor de automatische incasso is gegeven. Ik kreeg het inderdaad terug: er was dus helemaal geen machtiging. Bewijs dat KPN fout zat en dan zou je het overige geld en een excuses verwachten, maar dat is weken later nog steeds niet gebeurd.

Gaddy

Slechtste service ooit

Na dat kpn in de winkel een contracts fout heeft gemaakt kunnen ze dit niet meer terug draaien.

Toen kwam de leuke blackfriday actie. Waarmee contract verlengt word en je ps4 controler krijgt. Meneer gaf aan de code krijg je via de mail. echter heb ik deze nooit ontvangen. Toen ik in belde naar de kpn zijden ze ja we doen alleen bij nieuwe abonnees.

Korst samenvatten liegt kpn mij 2x voor en je kan er niks aan doen want helpen doen ze je niet.

Sandra

18 jaar klant en je mag de hoofdprijs betalen

Mijn man heeft sinds jaar en dag een Abbo bij KPN dat wordt dit voorjaar vanuit hun zijde verlengt/aangepast de Vorm die hij had bieden ze niet meer aan als je wat anders wilt moet je contact opnemen. Braaf gebeld en onbeperkt bellen gevraagd en wat blijkt je hebt daardoor dus ingestemd met 2 jaar opzegtermijn. Mooiste is kijk facturen na (staat allemaal op auto incasso ;-( geen onbeperkt bellen maar 200 minuten .Geen telefoon verder niets geen bijzonderheden (MB niet nodig) voor 200 belminuten betaal je 20 euro en voor de extra minuten trekken ze je poot uit. Specifiek Gevraagd om onbeperkt in voorjaar nu contact. En hun oplossing ik mag verhogen naar 27 euro voor onbeperkt bellen. Werd even flink boos, ben je 18 jaar trouwe klant en gaat ze de kleine lettertjes voorlezen. Heb aangeven dit onacceptabel te vinden daarop hing dame in kwestie op. Gemiddeld 3 is nog teveel helaas. Enige waar ze goed in zijn is automatische incasso’s

06-12-2018

Kpn.com/dankjewel

Kpn wil je bedanken door je gratis 3 e-books cadeau te doen. Je moet deze downloaden via kobo of kobobol.com of via de app. Wat je ook doet helaas.

Kpn?

Maria
05-12-2018

Storing televisie

Vaak erg slechte televisie, die hapert en blijft staan.

Elvir
04-12-2018

In de kou gezet

Ik ben over het algemeen een zeer tevreden KPN en daardoor ook KPN georiënteerde klant. Nu heb ik helaas ivm financiële zaken mijn bedrijf moeten opdoeken en doe ik er alles aan om ergere gevolgen te voorkomen. Als je dan vervolgens aanklopt bij KPN met de vraag om de toestelbundel volledig te betalen en het abonnement te beëindigen, kom je van een koude kermis thuis.

We moeten schijnbaar eerst volledig failliet gaan voordat we aan een oplossing kunnen werken. Het extra abonnement (afgesloten voor een medewerker die uiteraard niet meer werkzaam is) kan met geen mogelijkheid vroegtijdig beëindigt worden zonder alle maanden van niet leveren te moeten betalen. De toestelbundel snap ik, dit is immers reeds geleverd, maar de telefonie kosten zijn een ander verhaal. KPN kan hierin voor mijn specifieke situatie niets beteken omdat het toevallig net niet in 1 van de hokjes past.

Erg jammer, onmenselijk en star van het bedrijf dat in mijn ogen als basis een goede dienstverlening zou hebben.

Nuran
01-12-2018

Actie betreft voor de gamers KPN

Deze actie loopt vanaf 13 november en omdat ik op 3 november een bestelling heb geplaatst doen ze moeilijk over 10 dagen. Ik heb meerdere malen gebeld gechat en uiteindelijk hopeloos geholpen. Dit vind ik echt niet kunnen want het gaat alleen maar om een code.

27-11-2018

Zeer slecht serves

Ik zit al jaren bij kpn mobile daar heb ik tot nu toe geen problemen mee gehad, maar sinds een 4 maanden heb ik ook een vaste aansluiting waarbij we niks ander dan betalingsproblemen hebben.

ze halen het de 4e van je rekening af en me vriendin heb in die 4 maanden zeker 20 a 30 gespreken met kpn gehad en aangegeven dat we de 23e geld op het rekening hebben staan, dus dan kunnen ze het er af halen. aangezien we op het moment effe krap leven staat er in het begin van de maand er al niks meer op de rekening dus in iedere gesprek wat we hadden met kpn hebben we dat ook aangegeven, dus ons werd vertelt dat we konden kiezen uit drie incasso datums de 4e de 17e of de 25e de wij gaven aan dan graag de 25e want dan weten we zeker dat het er op staat en dan weten we ook wat we nog te besteden hebben voor boodschappen te doen.

nou zouden ze dat iedere keer in de memo zetten zogenaamd en aanpassen tot de dag van vandaag hebben ze dat nog steeds niet gedaan .

we krijgen ook iedere keer andere smoesjes te horen eerst kon het alleen op de 4e daarna kregen we dus te horen dat we konden kiezen etc en vandaag kregen we een mevrouw aan de telefoon die kon mij vertellen dat het helemaal niet kon.

eerst zei ze dat het alleen de 4e kon en daar bleef ze maar op hammeren en dat we niet konden kiezen wanneer we de incasso datum wilde, op een gegeven moment zei ze dat het de 17e er af gehaald zou worden en als dat niet lukte dan zouden ze het de 25e nog een keer proberen ,dus ik sprak haar er op aan dat het dus wel de 25e er af gehaald zou kunnen worden waarop zei in een keer in een tegen aanval ging en ze zei dat ze had gezegd rond de 25e terwijl ze duidelijk gezegd heb de 25e proberen we het nog een keer, toen ik haar er nog een keer op wees raakte ze helemaal in paniek en bleef maar roepen dat ze dat zo niet gezegd heb, maar al bij al in al die gespreken werden er van alles beloofd en ze zouden er alles aan doen om het recht te trekken ,maar ze doen er gewoon niks aan en die beloftes komen ze ook niet na plus wat me ook is opgevallen ze nemen alles op voor trainigs doeleinde en het verbeteren van hun diensten en het word omgezet naar tekst .

maar als je hun er op wijst dat ze het moeten terug lezen of beluisteren dan doen ze het niet of kunnen dat niet en alles wat in tekst gezet woord zetten ze niet alles er in. wat er in de voorgaande gesprekken gezegd wordt wat dan kunnen ze niks terug vinden. wat er allemaal beloofd en gezegd is.

ik zit er jammer genoeg nog negen maanden aan vast ,anders had ik het gelijk opgezegd maar voor mij geen kpn vast meer ten eerste word je alleen van het kastje naar de muur gestuurd en communicatie is zeer slecht.

We hadden ook al problemen over de monteurs die gratis zouden komen wat aan de telefoon werd gezegd en uiteindelijk moesten wij 50,- betalen voor een fout wat in het KPN systeem zat dus voor hun kosten zou moeten zijn.

Na ook een hoop heibel hebben we 1 x 50,- terug gekregen.

Omdat hun fouten hebben gemaakt hebben wij nu een achterstand van 136,-

26-11-2018

Zeer slechte service, geen meedenkende medewerking

Enorm slecht behandeld door KPN b.v

2 maal aansluitkosten berekend in 1 maand tijd.

Daarbij verteld ons abonnement op te zeggen.

En de medewerkster aan de telefoon zei : maakt ons niet uit, dat is uw keuze.

Niet meedenkend aan een oplossing of tegemoet komen.

Oftewel een jarenlange trouwe klant kwijt om een paar tientjes die niet gecrediteerd konden worden!

Dag KPN, Hallo Ziggo?

Mike
26-11-2018

Niet foed en niet slecht

Zoals door veel mensen al aangeven wordt heeft iedere provider wel wat en lijkt KPN in ons geval beter dan de rest. Itv online is waardeloos en werkt meer niet dan wel maar dat is bij Ziggo precies hetzelfde. Internet en tv werkt echter altijd al kunnen ze niet de 80mb leveren waar we voor betalen omdat er iets niet in orde is met de buitenkabel die onder een trambaan doorloopt KPN kan dit dus begrijpelijkerwijs niet zo maar oplossen. Niets zou dan eerlijker zijn dat je dan het abonnementsgeld zou verlagen, maar daar doet KPN niet aan. Gewoon het volle pond betalen. Kort door de bocht genomen hebben we nu het maximale haalbare in huis en hebben we in ieder geval een stabiele verbinding wat we van eerdere providers (UPC, Online, Ziggo niet konden zeggen. Het beste van het slechtste dus, en eigenlijk is het triest dat alle internetproviders met deze praktijken gewoon wegkomen in Nederland.