KPN is het slechtste bedrijf dat ik ooit heb ontmoet, het zijn leugenaars en ze willen gewoon hun product koste wat het kost verkopen. Ze helpen nooit wanneer je ze nodig hebt. En ze laten je altijd wachten.
Uur in wacht . drie keer er uit gegooid. geen enkele kennis van product en nog steeds geen internet
Had geen wifi omdat zelf heb tussen 2.3Hz en 5Hz verbinding geklooid. Om 1:30 s nachts gewoon binnen paar mintuten een medewerker kunnen berijken die gaf duidelijke instructies over wat moet ik doen om weer wifi te hebben. Binnen kwartier weer wifi!
Ondeskundig en onbetrouwbaar
Glasvezel aangevraagd begin November 2022, 12 januari en nog steeds geen schot in de zaak, trieste bedoening.
WAARDELOOS! Zijn 2 maanden geleden geweest om glasvezel aan te sluiten…. Lukte niet i.v.m. vloerverwarming. Zou dezelfde dag iemand langs komen om probleem te beoordelen. Tot vandaag de dag niemand gezien. Telefoonnummer van netwerkbeer van KPN winkel gekregen. Net gesproken met een zeer onbekwaam en onaardig persoon. Hij kan er ook niets aan doen en verbrak de verbinding. Wat een ongelikte boer!
Wifi sowieso al jaren slecht bij ons.
Een grote nachtmerrie. Op 30-12-22 monteur langs geweest. Die bleek het niet kunnen aansluiten via kabel. KPN ging zorgen dat alles in orde kwam. Helaas regeld KPN niets. Uren met klantenservice aan lijn. Beloven van alles maar ze doen niets. Klanten kunnen gewoon stikken.
Enorme spijt dat ik voor KPN heb gekozen.
Neem nooit een tv abbonement bij KPN.
Wat een ontzettende slechte ervaring heb ik met KPN! Ik heb een abonnement afgesloten met een maandelijks opzegtermijn. Dit abonnement blijkt nu met geen mogelijkheid stop te zetten. Via de klanten service word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zien dat de fout in hun systeem zit, echter 'kunnen ze me niet verder helpen.' Of er wordt simpelweg opgehangen als ik bel, omdat de desbetreffende persoon niet weet hoe ze dit op moet lossen. ZEER ONDESKUNDIG en een GROTE puinhoop daar!
Lang gewacht op contact via telefonische klantenservice. Als ik eindelijk iemand aan de lijn krijg is die nauwelijks te verstaan en kan deze persoon mij ook niet goed horen, een normaal gesprek valt niet te voeren. Het lijkt alsof de klantenservice medewerkers met zn allen in een vissenkom zitten.
Ik heb sinds een aantal weken glasvezel, en na alle reclame te doen geloven dat het oh zo goed is en zo snel. WAARDELOOS! Het is NIET sneller of beter.
Leuke mail van KPN over een aanbieding voor een gratis recente film op tv kijken voor zijn klanten.
Fijn, dankjewel. Alleen bij 5x poging tot aanvraag lukt het niet om de code te krijgen en bij telefonische navraag (na 20 minuten wachttijd) zijn helaas de unieke codes op. Terwijl de actie nog loopt.
Dus helemaal geen gratis film. Hoezo kadootje?
Wat een onzin om zo je klanten proberen te kietelen, eerder ergernis opwekken en dat bij jarenlange trouwe lidmaatschap. En bedankt weer KPN, zo houd je je klanten wel tevreden, maar niet heus!
Ik wil het abonnement opzeggen van mijn moeder omdat ze geen tv meer kan kijken en niet meer weet hoe ze met de telefoon om moet gaan ze is 99 jaar en ziet zeer slecht nou moet ik een doktersverklaring in leveren om het abonnement stop te zetten
Vanaf juni 2022 bezig om vaste internetaansluiting te krijgen.
Na heel veel mail en belcontact 15 december nog niet geregeld!
Ook de verhuizing niet omgezet bij kpn?
Half juli een noodpakket gekregen voor internet en tv.
12 December contact opgenomen over de glasvezel aanleg en de verhuizing.
Krijg ik weer een aansluitpakket met modem en tv ontvanger, nu dus 2 dozen in huis waar ik niks mee kan.
Donderdag 15 december werkt ook de noodvoorziening ineens niet meer.
Meteen om 09.00/u weer gebeld en zou worden geregeld.
Ik word helemaal gestoord van kpn.
Er was ook compensatie toe gezegd maar daar hoor je niemand meer over.
Wel elke maand het volle pond betalen voor wat eigenlijk?
Betaal al 29 jaar op de 20ste vd maand. Kreeg in september geld teruggestort met de omschrijving teveel betaals. Week later werd ik afgesloten, omdat ik achter zou lopen. Twintig euro extra op volgende factuur zonder omschrijving.bellen dus. Krijg je te horen dat je altijd te laat betaald. Factuur wordt 8ste van de maand verstuurd, blijkbaar snapt kpn niet dat je dan 14 dagen heb om te betalen, dus betaal je braaf op de 20ste ben je wettelijk op tijd. Deze maand stond mn factuur ipv op 63 euro ineens op 88 euro. Ik stap dus over. Er zit daar iemand geld weg te sluizen of gewoon niet op te letten. Ik laat me niwt bestelen en in de maling nemen
Kon let op je facturering en hetzelfde advies voor klanten. Iemand zit daar te naaien, dus hou je facturen scherp in de gaten
Meest slechte bedrijf en serivice, helpen niet hun klanten, ik ga deze week nog alles opzeggen bij hun. Mijn advies kijk naar een beter bedrijf , desnoods een €10 meer betalen, maar die snappen hopelijk wel hoe het werkt.
Opgesomd:
- Monteurs hebben weinig tot geen kennis.
- Klantenservice amateuristisch.
- Niemand heeft beslissingsbevoegdheid bij KPN.
- Lange wachttijden (onderbezet of veel klachten?).
- Ze doen er alles aan om je te houden met allerlei omwegen. Kan me voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van "het is wel prima zo", maar voor mij zijn dit principekwesties.
Hopelijk lezen mensen dit voordat ze een contract afsluiten bij KPN. Mijn advies: ga NOOIT met deze partij in zee.
Vanwege een kabelbreuk moet er een monteur langskomen. Na al een week tevergeefs naar kpn te bellen voor een afspraak met een monteur, worden we nu steeds van het kastje naar de muur verwezen. Er wordt zelfs gezegd dat zij het probleem niet kunnen oplossen, omdat we bij een andere provider, T-mobile, zitten. Dit terwijl T-mobile geen glasvezel aanleg en hiervoor een contract heeft met KPN. KPN moet dan een monteur langssturen, maar dit gebeurt dus nirt. Ik ben inmiddels 41 weken zwanger en krijg hier natuurlijk veel stress van. Dat lijkt niet relevant voor KPN, ondanks het feit dat ze straks niet eens meer kunnen langskomen. De hele voortuin moet open om de kabelbreuk te herstellen en dat gaat natuurlijk niet met een pasgeborene in huis en kraamvisite over de vloer. Daarnaast neemt Kpn bij meerdere nummers van klantenservice o.i.d. domweg niet op of de hoorn wordt erop gelegd nadat je ze al 1,5 uur aan de lijn hebt. Zeer slechte en asociale klantenservice dus.
Waardeloze apparatuur, zeer slechte wifi experuabox v12 en 2 wifi repeaters
Gebruik gemaakt van de Black Friday aanbieding 1 Giga glasvezel abonnement. Ben al klant via mijn mobiel abonnement. Dus alles online geregeld via de MijnKPN app. Bevestiging ontvangen via de mail. Maar wat blijkt 3 dagen laten via de mail alles geannuleerd! Waarom stond er niet bij. Privacyredenen neem contact op met de klantenservice. Postcodecheck zegt wél glasvezel te hebben op mijn adres. Maar na 45 minuten aan de lijn bij de klantenservice te hebben gehangen kwamen ze met het verlossende antwoord: ik kan wel een 200 mb glasvezel abonnement nemen (voor hetzelfde bedrag als de 1 gb!) En dan kijken ze de komende maanden wel of de 1 Gb wel kan. Hoezo wel kan? Er hangt een glasvezel kastje in mijn meterkast. De postcodecheck zegt óók dat ik een glasvezel aansluiting heb. Maar de de afdeling bestellingen van de KPN zegt van niet. Koekkoek.
Wat een slecht bedrijf beloven van alles maar komen de afspraken niet na . en de klantenservice die kunnen ze beter stoppen wat service word er niet gegeven . ik voel mij echt opgelicht door kpn zal blij zijn als mijn contract voorbij is dan moet ik helaas naar caiway . kon is zo blij met de winst die ze maken maar klanten binden is niet belangrijk het gaat om nieuwe klanten niet meer en niet minder ecjt wat een slecht bedrijf dat kpn