KPN reviews

Contact klantenservice

Zeker 20 minuten in de wacht , geen contact

Betaal je ook nog een 1 euro per minuut

Tel uit je winst!

Slecht slecht slecht en probleem nog niet opgelost

Kunnen wel tig keer per dag bellen over abonnement afsluiten

Maar service ho maar

Jeroen
07-07-2021

Ga niet met dit bedrijf in zee

Het was een monopolist en gedraagt zich nog steeds volledig zo. Ze hebben geen boodschap aan klanten, want er is geen alternatief (laten we niet spreken over Ziggo). Ze hebben het extreem moeilijk gemaakt contact met ze op te nemen en gedragen zich arrogant. Als je een alternatief hebt: ga er meteen voor!

Mario
Mario
06-07-2021

Slechter kan niet

De dag van de aansluiting sluit ik de modem aan maar internet werkt niet. Ik neem contact met de klant service maar op afstand is er niks te doen. Ik moet een week wachten tot de bezoek van de monteur. Een dag voor de bezoek heb ik nog geen bevestiging gekregen en ik neem weer contact met de klant service. Ze vertellen dat er is iets fout met de planning van de monteurs bezoek en dat de monteur komt niet de volgende dag. Ik moet weer een week wachten. Ik probeer op te zeggen maar daar voor moet ik weer wachten de opzeg service is om 18 uur gesloten. Ik probeer een klacht in te dienen en het is ook niet mogelijk, ik moet de website daarvoor gebruiken. In de website is het onmogelijk om per direct een klacht in te dienen. Het lijkt dat niks werkt zoals het hoort bij KPN.

Sharvesh
05-07-2021

Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior!

Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior.

Ik heb de KPN klantenservice ervaren als beleeft, onwetend met 0% verantwoordingsgevoel. Pas nadat ik met 11 klantenservice medewerkers heb gesproken en 3 monteurs zijn langs gekomen heeft mijn 77 jarige oma weer internet en kan zij eindelijk weer tv kijken. Dit heeft 14 dagen geduurd en kostte mij maar liefst 13 uur. Dat KPN geen beloftes nakomt was voor mij geen verrassing. Ook klachten worden niet serieus opgepakt. Maar behalve klanten van slechte service voorzien beroven ze je ook nog eens! KPN heeft beloofd dat de benodigde materialen en de tijd dat geen gebruik gemaakt kon worden van de service gecompenseerd zouden worden in de aankomende rekeningen. Echter blijkt het nu dat ze deze kosten hebben gefactureerd. Ik zou partijen als ‘opgelicht’ aanraden om eens te exposeren wat voor partij KPN nou werkelijk is.

Lilian
05-07-2021

Teveel betaald

Ben overgegaan naar nieuw abonnement van KPN naar Tmobile. Had eerst de overstap op 2 Juni gezet en toen verplaatst naar 28 Juni. Was geen probleem. Alleen stopte de diensten van KPN opeens op 2 Juni.

Gelijk gebeld en vanuit KPN konden ze niks doen. Via Tmobile een tijdelijke oplossing gekregen.

Nu een factuur van KPN gekregen waarbij ik de maand Juni gewoon moet betalen, dus ze hebben 28 Juni aangehouden. Dit terwijl alle diensten: internet en tv vanaf 2 Juni stopte. 5 Juli gebeld over de factuur. KPN blijft bij 28 juni als opzegging, ik had zelf voor 2 Juni moeten opzeggen. Maar in het systeem konden ze zien dat ik gebeld had en daarbij had ik dus geen diensten meer vanaf 2 Juni. Krijg nu een factuur tot en met 18 Juni , de middenweg oplossing maar vind het zeker niet netjes.

Nova
02-07-2021

Klanten service hulp Renee

Ik weet niet of zijn naam precies renee is ofzo maar hij was ongelofelijk ongemanierd aan de telefoon, hij was het zo zat de hele gesprek en hing op terwijl wij aan het praten waren en vroeg niet eens of wij verder hulp nodig hadden. En als wij toch gingen vragen was hij super geirriteerd en kortaf “ja wat nu dan” “*zucht* vraag dan” elke vraag was ondragelijk voor hem. De hulp was ook echt van niks. En we hadden alleen gevraagt of hij iets even na kon checken zodat wij niet bij de verkeerde plek terecht zouden komen.

Nico
29-06-2021

Slechte wifi met modem V 12

Wifi is zeer slecht en heeft nog geen 10 meter bereik.

Op de 1 e verdieping nog een beetje wifi wanneer alle ramen open staan. Zodra alle ramen dicht zitten.geen wifi meer.

Op de 2e verdieping helemaal niets en in de achtertuin ook bijna niets.

Klantenservice is zo slecht dat ze alleen maar verwijzen naar de Wifi-manager en verder kunnen die mensen zelf niets. Ze laten je het programma 20 x doorlopen en schermafbeeldingen maken. Je kunt dan na lang bellen en mailen via een forum, gratis wifi versterkers krijgen maar deze moet je wel met en draad aansluiten. Daar is nu juist wifi niet voor bedoeld. WIFI heeft iets te maken met "DRAADLOOS". Draadloze wifi versterkers kunnen ze niet gratis weggeven en moet je maar zelf aanschaffen en betalen.

KPN schrijft prachtig dat ze een goede wifi hebben op de V12 maar het is gewoon BAGGER.

Mijn oude TELE2 modem hing zelfs in de meterkast en moest zelfs door een deur met draadglas en ik had toen zelfs goede wifi op ruim 20 meter.

Mijn V12 hangt nu in de woonkamer op 2 meter hoogte en heeft zelfs dan een zeer slecht bereik.

In je modem kan je ook zelf niets meer instellen om van kanalen te wisselen.

Al met al. een slechte klantenservice en een KPN die alleen maar snel pakketten wil verkopen en vervolgens onbereikbaar willen blijven.

Theo
28-06-2021

Zeer slechte service kpn Kieler Bocht Groningen

Vandaag met de prepaid telefoon van mijn schoonmoeder naar de winkel in Groningen. Geeft aan geen service, blijkt dat de telefoon te lang niet mee gebeld is. Weg € 15 beltegoed;) maar niet erg, een nieuwe simkaart erin laten zetten, en bij thuiskomst telefoon aan, maar vraagt steed om pin code, (wat nooit nodig was) niet handig voor iemand van in de 90 jaar oud, en geeft weer aan geen service. Gebeld met de klantenservice van KPN maar die raden mij aan terug naar de winkel te gaan, weer 50 km vv rijden. Maar in de winkel zeggen ze kan niet anders, telefoon te oud. Ben naar de Vodafone winkel in Groningen gereden, waar ik zelf een abonnement heb om een Vodafone simkaart te kopen, maar zegt is niet nodig. Is er een paar minuten mee bezig en klaar is het. Dus hulde voor Vodafone, die een KPN sim wel goed kunnen activeren zonder steeds een pin te moeten invoeren!

Andre
25-06-2021

Slechte service van KPN

Slechte service van KPN. Wilde ik overstappen van Ziggo naar KPN ivm tariefswijziging. Zegt de medewerker dat ik het beter zelf kan opzeggen. Op aangeven heb ik mijn abonnement bij Ziggo opgezegd (per 30-6-2021). Wordt ik even later weer door de medewerker gebeld om het abonnement aan te maken. Op dat moment geeft de medewerker aan dat de activatie pas op 27-7-2021 zal plaatsvinden. Hoe slecht is dit om het niet eerst door te geven. Dus ben ik weer genoodzaakt om bij Ziggo mijn abonnement weer te activeren en tot het einde van mijn contractperiode uit te zitten.

Voor mij geen KPN meer als het nu al zo slecht loopt!

Jochem
23-06-2021

Stap nooit over naar KPN

Wat een slechte organisatie dat KPN! En wat een slechte klantenservice en slechte klachten afhandeling! Dat service deel hebben ze nooit van gehoord. En wanneer je contact wil leggen krijg je continu een ander. Zegt dat die je dossier gelezen heeft, maar aan de vragen die ze stellen weet je dat het niet zo is.

Maken allerlei beloften, komen ze niet na.

Meerdere keren we modem beloofd, de nieuwste versie (lees 1-2 jaar oud). Vanwege betere en snellere WIFI (nodig met 3 thuis studerende kids) Die krijg je niet. Alleen krijg je 10de hands oude meuk. En dat als jarenlange klant. Schandalig. Mensen niet naar KPN overstappen.

Ron
22-06-2021

Verschillende ervaring met KPN.

De ene keer is het ver onder de maat en de andere keer is het goed geregeld.

Het legt eraan met wie je maken krijgt

Ga naar een KPN center en bespreek de problemen met hun dan kunnen zich niet verschuilen achter hun PC en helpdesk. Op moment dat je naar een helpdesk of dergelijk wordt gestuurd dan kunnen ze doen wat ze willen. Zijn onbeschoft, komen hun afspraken nooit na en als je naar een KPN center gaat dan kunnen ze niet om je heen als je elke keer terugkomt met de "mededeling" het werkt niet. Ik heb genoeg ervaring met verschillende bedrijven die zich verschuilen achter hun telefoon of helpdesk. Je moet ze persoonlijk ontmoeten en duidelijk aangeven wat er mis is. Schrijf ook altijd de naam van de medewerker waar je mee de afspraken heb gemaakt.

Succes consument pak ze maar aan maar wel netjes dus niet schelden etc.

21-06-2021

Annulering niet verwerkt

Dag allen,

abonneer bij Ziggo of een andere partij. Vier keer geannuleerd (telefonisch en per mail). Bevestiging per mail en telefonisch dat annulering op orde was, toch 79,12 euro afgeschreven. Drie personen gebeld die allen trouw zweerden het op orde te maken.

Schandalig! (foto van mailwisseling zal ik openbaar maken, zodra ik uitgezocht heb of dit juridisch toegestaan is)

Ben
19-06-2021

Draadloos tv en internet

Ik ben juist weer overgestapt naar KPN (heb 2jr geleden Telfort opgezegd) omdat het de enige provider is waar je draadloos internet en tv kan gebruiken. Ik heb een vreselijke hekel aan kabels overal door het huis dus dit was voor mij dé oplossing. Tot nog toe werkt het allemaal uitstekend, haarscherp beeld zonder haperingen en de pc ook draadloos met een dongle aangesloten.

Monica
17-06-2021

Slechte service

Al een jaar lang slecht internet, tv al opgezegd omdat dat helemaal niet werkte. De kans gegeven internet op te lossen met een monteur. Die wilde in eerste instantie zo vertrekken. Uiteindelijk drie WiFi punten geplaatst, nu was t goed zei hij. Hij vertelde er niet bij dat de rekening later zou komen. Kregen een peper dure rekening en het werkt nog steeds niet goed. Een tv aan en mobiel gebruiken gaat al niet eens. Storing weer doorgegeven, doen er niks aan. Een betaalde monteur zou kunnen komen. Ja daaag. Toen ik zei over te stappen was dat prima, geen weer woord niks. Overgestapt na Ziggo en geen problemen meer.

Mark
15-06-2021

Zeer slecht behandeld!

Benaderd door kpn, contract afgesloten, alles aangesloten. Hebben ze het contract afgemeld waardoor ik 14 dagen zonder tv en internet zat. Alles moeten terugsturen en opnieuw bestellen. Monteur kon niets aansluiten omdat er een storing was, dus daar heb je ook niets aan. Ik hoefde 'alleen maar de deur open te doen'. Niet dus!. Heel belachelijk de service!

Milio
11-06-2021

Verbinding met internet viel zomaar uit

Contact opgenomen met KPN en de volgende dag lag er al een nieuwe router klaar voor mij bij het post Nl servicepunt. Na installatie had ik nog steeds geen geen verbinding met internet, opnieuw klantenservice gebeld en de volgende dag stond er al een monteur op de stoep die toch na 3 uur zoeken de storing had gevonden. Na verder onderzoek was iets kapot in de aansluiting in de centrale in Valkenswaard. Na reparatie door deze vakbekwame monteur was het probleem opgelost.

Chris
09-06-2021

Van kastje naar de muur

We zijn nu vanaf 17 mei iedere dag aan het bellen om , een door kpn gemaakte schakelfout, waarbij tel.nr. van ons bedrijf sindsdien niet meer werkt, maar ze kunnen het niet oplossen.

Ook niet naar drie bezoeken van goede monteurs maar zeer slechte communicatie van de diverse afdelingen is het probleem nog steeds niet opgelost.

We staan echt met rug tegen de muur, en zijn ten einde raad want KPN heeft het laatste woord, ze zijn oppermachtig en wij maar een MKB bedrijfje

Abercorn
06-06-2021

1 van de slechtste service providers in Nederland

Één van de slechtste providers van Nederland, maar de #1 in slechtste en onbeschoftste klanten"service".

Stel oplichters met fraudeleuze producten en beloftes die zij niet kunnen nakomen. Twee maanden lang aan de telefoon gehangen om problemen op te lossen (internet valt weg, hilarisch langzaam Wi-Fi en bedraad internet snelheid). Zou een monteur komen. Nooit geweest. Nieuw modem. Nooit verstuurd. Klanten"service" helpt niet mee en hangt gewoon op, in plaats van hun werk te verrichten.

Daarnaast beweerd KPN dat het "niet hun probleem is", maar wij mogen wel betalen voor een service en product wat niet word geleverd. Tevens staan zij niet toe om je pakket te "downgraden" naar een goedkopere versie terwijl hun snelheiden niet te behalen zijn. Dus je betaald voor iets wat je NIET ontvangt.

Hoe dit bedrijf nog bestaat en niet door de gehaktmolen is gehaald voor hun absurd slechte staat mag Joost weten.

Kimmetje
Kimmetje
03-06-2021

Service is echt KUT

Ik heb me abonnement verlengd en een nieuw toestel erbij op 13 april , de speaker heeft het al die tijd al slecht gedaan maar ik dacht eigenlijk dat het aan een aux kabel lag of aan de verbinding want die is ook niet altijd stabiel bij kpn , na 3 nieuwe aux kabels verder, vorige week gebeld , werd ik doorverwezen naar de kpn winkel , prima daar werd ik doorverwezen naar de samsung winkel en daar kunnen ze hem wel maken maar dan ben ik hem 2 weken kwijt , krijg geen leen toestel , en geen nieuw toestel opgestuurd , vind het echt schandalig , ben al jaren bij kpn meer uit laksheid dan door tevredenheid , maar ga nu overstappen en adviseer iedereen dat ook te doen! K.Bleiksloot

Simon
Simon
02-06-2021

Kpn laat klanten in de kou staan bij nieuwe actie .

Wil je een soundbar of televisie van LG dan hoef je dat niet te doen als je al klant bent bij kpn . Het is zo onduidelijk dat ik blij ben dat ik eerst gebeld heb want ik was er bijna ingestonken. Als je op mijnkpn kijkt dan lijkt het of je wel degelijk met de actie kan meedoen maar je krijgt niks ,Ja de rekening , belachelijk dit. Kpn heeft weer iets om vaste klanten weer eens in de kou te laten staan . Echt daar zouden ze eens wat aan moeten doen maar helaas dan houd de directie niks over voor hun eigen bonussen. Bedankt kpn namens heel veel klanten van u.