KPN reviews

2.1
Barend
14-10-2022

Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ze maken afspraken, zelfs contracten die ze niet nakomen.

Ze blijven geld afschrijven terwijl je abonnement al is opgezegd of als je bent overgestapt.

Klantenservice drukt je weg of je staat tientallen minuten in de wacht. Buiten dat ontving ik ook nog een hele grote mond van een medewerkster. Echt een heel slechte ervaring met de KPN!

Helga
12-10-2022

Komen afspraken niet na en zeer klantonvriendelijk.

Vandaag zou er een monteur langskomen om mijn glasvezel abonnement aan te sluiten. De verkoper had mij verzekerd dat een monteur dit zou doen. Dit was voor mij een duidelijke voorwaarde om over te stappen naar KPN. Nadat ik belde werd er een afspraak bevestigd. Vandaag uren thuis gebleven en gewacht op de monteur. Deze kwam niet. Toen ik KPN weer belde zeiden ze dat ik zelf moest doen. En als ik wilde konden ze over een week een monteur sturen. Dat betekent dat ik een week zonder internet zit met 3 studerende kinderen. De mevrouw aan de telefoon zei dat dit de enige oplossing was. ze was ook bereid me door te verbinden met de afdeling om het contract weer op te zeggen. Verkoper aan de deur had dus praatjes en ook de klantenservice is totaal niet professioneel. Vreselijk hoe KPN met klanten om gaat.

Pieter
10-10-2022

Nog slechter dan Ziggo. Al 3x een monteur langsgeweest. Twee maanden later nog steeds niet aangesloten. Telkens de belofte vandaag komt er iemand anders nog langs die u eerst belt. Vervolgens vrije dagen opgenomen en kind naar de opvang zonder dat er ook maar iets gebeurt.

Uiteindelijk kan ik telkens zelf de klantenservice bellen waar je een half uur in de wacht staat om het verhaal continu te moeten herhalen.

Ronald
07-10-2022

Wat een waardeloze organisatie! Ik word van de kast naar de muur gestuurd. al 6 keer een monteur langs geweest en niemand die een probleem op kan lossen.

Daarnaast afspraak gemaakt met een monteur tussen 10 en 12, daarvoor blijf je thuis. Vervolgens komt de monteur die dag gewoon niet zonder enig bericht!

Onno
05-10-2022

Ik vind het onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat en klanten heeft!

Ik probeer vanaf 6 juli (!) jl een afspraak te maken voor het aanbrengen van de glasfiber aansluiting. Dit naar aanleiding van de brief met kop; "Laatste kans".

Op het vermelde mail-adres totaal géén reactie. Ik heb nu zo'n 6 keer gebeld met het vermelde 088-nummer. Gemiddeld in de wacht voor tussen 45 en 80 minuten! Onbestaanbaar! Vervolgens geeft een medewerker steeds aan: 'Sorry, er is geen capaciteit meneer; we bellen u terug voor een afspraak". Maar er wordt NOOIT terug gebeld! Toen ik er de laatste keer op stond een afspraak te maken omdat terugbellen niet werkt bij KPN werd de hoorn erop gegooid. Kansloos en onbeschoft. Wat een vreselijk bedrijf! Gewoon bij Ziggo blijven! Als daar wat is gaat de telefoon nog geen 4 keer over en wordt je geholpen door een keurige, beschaafde en getrainde medewerker. Ik hoef geen KPN meer.

Natasja
04-10-2022

Na een vlaag van verstandsverbijstering door KPN te vervangen door TMOBILE, heb ik n poging gedaan omde dag nadat TMOBILE was aangesloten weer terug te gaan naar KPN, dit was geen probleem werd er gezegd ,helaas was de werkelijkheid iets anders ,na diverse toezeggingen terecht gekomen bij ERIK MARTENS en nee ken de hele goeie man niet! En wat heeft deze man mij geholpen zeg! Werd direct actie ondernomen en werd direct weer aangesloten. Belde naderhand nog terug om te vragen of alles goed was gegaan. Alles loopt weer als voorheen. Nogmaals een diepe buiging voor ERIK MARTENS

John
29-09-2022

KPN zou ivm een afspraak voor het glasvezelnetwerk bij langskomen op een bepaalde dag tussen 13u-17u. Ben daar de hele middag voor thuis gebleven maar er is niemand langs gekomen. Vervolgens bel ik ze hierover, sta ik letterlijk een uur in de wacht, en als ik dan net aan de beurt ben krijg ik ineens een voicemailbericht met "al onze lijnen zijn bezet, spreek wat in en wij bellen u terug". Uhh ja, dat hadden ze me een uur geleden ook kunnen vertellen. Zeer slechte service.

Rob
27-09-2022

Walgelijk dat je in het buitenland pas een melding ontvangt als je voor 500 euro data hebt verbruikt.

Dat is dan ook meteen volledige opzegging van onze abbos bij kpn.

Fred
27-09-2022

Geprobeerd telefonisch abonnement op te zeggen. Drie pogingen gedaan totaal drie uur in de wachtrij! Nog nooit zo iets mee gemaakt! Ze verbreken gewoon de verbinding en zoek het maar uit! Blij dat ik weg ben bij die *(&^%&&$% .

20-09-2022

Regelmatig heb ik geen internetverbinding bij KPN (lampje is rood dus hieromtrent kan geen misverstand bestaan). Als ik vervolgens zoek op storingen dan geeft KPN doodleuk aan dat er geen storing valt te melden. Ik ben nu een paar maanden klant bij KPN maar het probleem blijft terugkomen. Paar onderdelen, zoals kabels, zijn vervangen maar het probleem is niet steeds opgelost. Op afstand voor de zoveelste keer modem gereset. Ik overweeg sterk contract op te zeggen bij KPN.

Vera
15-09-2022

KPN zijn een stel drammerige stalkers. Echt hoe vaak ik nou al niet gebeld word door allerlei k*t nummers die uiteindelijk van KPN blijken te zijn om me van alles aan te smeren. Ik heb nou al voor de zoveelste keer verzocht om mij uit de database te halen en te kappen met me lastig te vallen, maar het gaat maar door.

Tyf een keer op joh, deze manier werkt alleen maar averechts. Echt hinderlijk zijn jullie.

06-09-2022

Dramatisch KPN nieuwe telefoon met verleng abonnement gekocht…

Nieuw telefoon met verleng abonnement gekocht voor 1 jaar. Vervolgens een bericht dat er een 2 jarig abonnement wordt gemaakt, niet goed, dus gebeld, gechat, chat bot allemaal zeer moeizaam en vaag. Maandag zou er geleverd worden ook niet gebeurd. Vervolgens een mail dat de levering is verdwenen bij Post NL. Kan dus het 2 jarig abonnement niet digitaal annuleren want dan moet je de zending weigeren en die komt nooit. Vervolgens 2 keer gebeld door KPN maar die laten slechts 2 keer overgaan en voor je op kan nemen stoppen ze. 2 keer terug gebeld krijg je een bandje waarop te horen is bedankt voor het terug bellen en dat er een sms een mail of een voicemail een nummer gemeld is dat je dan terug moet bellen Ook dat is niet gelukt bij KPN. Het is om knettergek van te worden niemand die je te woord wil staan.

Winny
02-09-2022

Naar kpn winkel mobiel abbonnement afgesloten

Toen werd er gezegd leuke aanbieding tv/internet

Heb ik gedaan toen begon ellende alles heeft die man zonder te overleggen afgesloten

100 mb naar 50 mb

1 tv ontvanger eraf gehaald

Opnemenpakket. Afgesloten

Nu mag ik 7 dagen wachten totdat het opemen weer kan opnames weg maar kan wel dezefde dag afgesloten worden hee apart

Dit kan toch niet al heel lang klant geen medewerking of korting zo ga je niet klanten om

Ga nu naar andere provider

Dénise
29-08-2022

Ik geef alleen het cijfer 3 omdat ik bijna altijd goed bereik heb, anders had ik geen ster gegeven. Al bijna 10 jaar klant bij KPN met het hele huishouden en omdat wij alleen de tv beëindigd hebben kunnen ze mij niet van dienst zijn met een aanbieding voor het verlengen van een abonnement, toen ik aangaf dat ik over zou stappen naar een andere provider zei de verkoper aan de telefoon 'is goed mevrouw moet u doen'. Als je zo behandeld word na jaren dan adviseer ik niemand om voor KPN te kiezen.

Wendy
26-08-2022

Al weken aan het proberen om kpn opname voor 0,00 euro terug te krijgen

Ineens 4,99

Ondertussen een reciever ontvangen waar we niet om vroegen opname was 0,00 deze bevestigd en vandaag weer een sms en mail bevestigen opname bestelling 4,99 weiger om te betalen met 2 receivers in huis want dan is het gratis

Natalia
24-08-2022

Probeer al 2 dagen klantenservice te bereiken, maar daar zit niemand. Wordt verteld in te loggen bij mijn kan.

Maar dat gaat niet, want ik krijg een error.

Dus geen contact mogelijk, omdat er eerst ingelogd moet worden. Ik kan dus niet (meer) inloggen, en de telefonische hulpdienst is zo te merken volledig gestopt.

Dan heb ik er ook helemaal niets aan

Esther
23-08-2022

Er werd mij tijdens een deur tot deur actie allerlei dingen beloofd, tv, 2 super wifi apparaten, korting en gratis installatie. ze weigeren de telefoonopname terug te luisteren waarin dit alles bevestigd wordt. Contact via chat en telefoon erg star en onaangenaam. Zo snel mogelijk maar weer terug naar de Ziggo.

Ser
20-08-2022

Geen bereik op station Duivendrecht en in mijn plaatselijke ah winkel. Het netwerk van Nederland?

18-08-2022

Net in de KPN winkel in Haarlem geweest.

Ik werd er zeldzaam onbeschoft benadert.

Er was een probleem met mijn Spotify. Fout ligt bij KPN vertelde

een medewerker van de KPN die ik daarna belde

16-08-2022

KPN weet dat diensten beëindigd, eist over maanden zonder diensten zonder openstaande kosten alsnog 2 maanden vooruitbetaling van abonnementskosten, over thuisbellen.

Geklaagd maar men wenst er niets aan te veranderen, schandelijk