KPN reviews

Damiaan
16-10-2018

Telefonische acquisitie, verschrikkelijk.

Heb totaal geen behoefte aan telefonische acquisitie, ondanks verzoek om mij niet meer te benaderen word ik verwezen naar het "bel me niet register"

Wat we allemaal weten voor geen ene meter werkt want ik heb me denk ik al 15x aangemeld daar. Verder duurt het een eeuwigheid om je überhaupt aan te melden.

En verder stoort het me dat het kabinet op het moment bezig is met het verbieden van telefonische acquisitie, een bedrijf zoals kpn geen persoonlijke zorg wil geven aan zijn klanten.

Want anders dan de telefonische acquisitie heb ik een prima ervaring met KPN; service & product.

Angelique
13-10-2018

Stabiel netwerk

Al jarenlang tevreden klant bij kpn. De prijzen zijn enkelt fors gestegen de afgelopen jaren naar mijn idee. Ik gebruik glasvezel icm de orbi router met wallplug om een stabiel netwerk thuis te creëren. Hierdoor heb ik tot in elk hoekje van mijn appartement (met flink veel betonnen muren) perfect bereik.

Eric-jan
09-10-2018

Sim only

In 1 woord een ramp om iets geleverd te krijgen op een postadres

08-10-2018

K@t service

Net een maandje tv en internet bij KPN. Heeft 3 weken fantastisch gewerkt. Afgelopen vrijdag plots geen diensten meer. Na een heel vreemd gesprek met de klantenservice waarbij ik absoluut akkoord moest gaan met eventuele kosten is er dan op maandag een monteur geweest. hij heeft de blijkbaar kapotte experiabox v10a vervangen waarna alles weer zou moeten werken. Op het advies van KPN zelf de Wi-Fi naam en wachtwoord veranderd. en bam, niks werkt meer. tel.helpdesk 20min aan de lijn waarna ze op afstand resetten daarna zou het weer moeten werken. uur later nog niks! Dan maar opnieuw contact via de chat. word je van kastje naar de muur gestuurd! Verschrikkelijk. Nog geen oplossing gehad

Ik heb ze mijn telefoonnummer gegeven en tot uiterlijk zaterdag gegeven de boel op te lossen anders stap ik over

Quandor
07-10-2018

Onkunde?

Imho is een fors deel van de ervaringen met KPN gebaseerd op onkunde van soorten internet en de daarbij behorende gemakken en ongemakken.

Als je een redelijk nieuwbouwhuis hebt dat wemelt van betonnen muren en je wilt op verdieping X een perfecte Wifi verbinding en / of een perfecte verbinding met je 2e decoder, dan moet je dus GEEN ADSL en / of Digitenne hebben. Ja, kan wel, maar dan moeten er aanvullende maatregelen worden getroffen in de vorm van versterkers.

Ik heb nu sinds 1 augustus 2015 KPN glasvezel en heb: 1. perfect TV beeld 2. perfecte vaste telefonie 3. perfecte internetverbinding.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik wel alles bekabeld hebt. Trek ik de Ethernetkabels eruit en schakel ik over op Wifi dan kom ik niet hoger dan 50/50 Mbps. Stop ik de draad er weer in dan heb ik de riante snelheid van 500/500 Mbps.

Kortom, KPN perfect, maar orienteer je GOED wat je voor soort internet / abonnement neemt en a niet 'piepen' als het tegenvalt omdat je je vooraf niet voldoende hebt verdiept in mogelijkheden en onmogelijkheden!

06-10-2018

WAARSCHUWING: Bel nooit 1888 (nummerinformatie)

Onlangs 1888 gebeld om te informeren naar een nummer. Medewerker vroeg: zal ik u doorverbinden? Dat heb ik helaas gedaan. Op de volgende nota €23,- extra kosten. Klacht ingediend. Een dominante vrouw vertelde dat ze niet in discussie met mij ging. “U had op de website kunnen lezen dat dit een duur nummer is en u heeft zelf de keus gemaakt om te laten doorverbinden.” Ze vertelde er niet bij dat op de website ook staat dat medewerkers de klant erop moeten wijzen dat de hoge kosten ook in het vervolggesprek blijven doortikken. Dit was dus niet gebeurd!

05-10-2018

Klantenservice

Ik ben over moeten stappen van Edutel naar KPN. Internet werkt bedraad en via WiFi plotseling niet meer. 5 keer per dag de modem herstarten. Verschillende medewerkers via chat en telefoon gesproken. Allemaal wissellende aanpak(?). Via telefoon afspraak gemaakt dat ik de volgende dag gebeld zou worden door monteur. Niiet dus! Weer gebeld! Begon het riedeltje weer van voren, herstarten en alles wat al verschillende keren geprobeerd is. Niet vastgelegd van de gemaakte afspraak in het ‘systeem’ van KPN. Amateurs!

Sss
05-10-2018

De service is uitgedacht om zo veel mogelijk geld uit je te zuigen

Ze geven je internet wat niet werkt en vervolgens moet je 50 euro betalen voor een monteur. Dit is een scam. Geen abbonement nemen bij KPN

Muller
03-10-2018

Echt slecht klantendienst

Het is bijna onmogelijk om een oplossing voor vragen te krijgen. Zeer slechte service door de telefonist

Thijs
02-10-2018

Hele slechte service gehad vandaag van KPN.

Alle microfones van mijn iPhone 7 werken niet meer, ik kon na de IOS 12 update niet meer bellen, geen geluid bij video opname of FaceTime etc. Naar de apple store geweest en een diagnostisch test uitgevoerd en bleek dat de telefoon intern defect is en volgens Apple niet meer te repareren valt. Aangezien de telefoon een jaar en drie maanden oud is valt deze niet meer onder de garantie van Apple en heb een rapport meegekregen waarmee ik me kan beroepen op het Europees Consumentenrecht. Een telefoon van duizend euro mag wel iets langer meegaan.

Hoofdkantoor van KPN gebeld en netjes te woord gestaan. Bij KPN in de winkel wordt gemeld dat KPN zelf gaat concentreren of de telefoon gerepareerd kan worden en dat is natuurlijk hun goed recht. De verkoper in de winkel heeft mij meegedeeld dat dit drie weken gaat duren! Het rapport dat ik van Apple had meegekregen deed er niet toe en hoefde niet als bijlage toegevoegd te worden.

Ik heb televisie, internet, een telefoon abonnement van mijn vrouw en mijn telefoon abonnement bij KPN. En ik kan drie weken geen gebruik maken van mijn abonnement. Er wordt geen leen toestel of andere tussentijds oplossing aangeboden. Zeer slecht geholpen bij Amsterdam Arena, wat een belabberde service van KPN in 2018.

28-09-2018

ITV hopeloos product

ITV op tablet. Zeer frustrerend. Beeld blijft hangen. Ik erg me kapot maar betaal je scheel aan een product dat niet werkt ondanks alle mooie beloftes

Bus
28-09-2018

Zeer onproffesioneel

Willen absoluut geen moeite toen voor hun jaren lange klant, ook als je bereid bent veel meer te betalen. Liever terug naar Tmobile.

Marion
24-09-2018

Tevreden

Ik ben wel tevreden over KPN. Duidelijke website waar duidelijk staat beschreven hoe je een probleem kan oplossen. Scheelt je een hoop geld, want de 0.90 cent p.m. voor de helpdesk is echt belachelijk duur. Daarom een 7 en niet hoger. Na telefonisch een probleem opgelost te hebben, heeft de medewerker nog tips gegeven over ons verbruik. We bleken een hoop niet te gebruiken maar wel voor te betalen. Na de hulp van de medewerker was ons maand bedrag 20 euro goedkoper. Dat is service!

Raymond
19-09-2018

Koppelverkoop KPN Digitenne

KPN Digitenne stapt over op receivers DVD2 en klant moet in eens overstappen op nieuwe apparatuur. Al jaren heb ik KPN Digitenne met eigen receivers met insteekkaart ( koop ) Nu gaat KPN over op een uitzending die uitsluitend te bereiken is met een DVD2 kastje zonder kaart maar kun je nu huren tegen een tarief van 5 euro per maand per kastje. Zelf heb ik 3 kastjes in huis en betaal nu op dit moment niets voor de kastjes aangezien eigendom van mij zijn. Ik ga straks dus betalen 15 euro per maand. Deze klacht ingediend bij KPN waarbij ik een dag later wordt teruggebeld met een medewerker die mij aangeeft niets voor mij te kunnen betekenen en als het mij niet aanstaat moet ik maar opzeggen. Mijn inziens kan de KPN niet van mij eisen dat ik ineens kosten moet gaan maken voor iets waar ik destijds al voor betaald heb de aanschaf van de huidige receivers. Daarnaast is aanschaf ook niet mogelijk en is straks de klant verplicht te gaan huren. Gezien er geen andere mogelijkheden zijn lijkt de KPN zich ook schuldig te maken aan een koppelverkoop. Zijn er meer mensen die vergelijkbare ervaring hebben. Volgens de medewerker van KPN moet ik het maar nemen zoals het is echter voelt het als onrecht.

Corine
17-09-2018

Alles gaat verkeerd bij opzegging

Door mijn nieuwe provider is het abonnement wat ik al meer dan 10 jaar heb gehad bij kpn opgezegd. (al 10 jaar slechte ontvangst van internet en digitale tv die steeds stilstaand beeld heeft. Opnames die niet terug te kijken zijn door storingen etc.) ik ben nu twee maanden en ongeveer 5 uur bellen verder en krijg nog steeds geld van de kpn. Blijven na de opzegdatum gewoon twee maanden abonnementsgeld afschrijven en snappen zelf niet waar het fout gaat. Als ze er dan achter komen dat er fouten gemaakt worden, worden er verkeerde bedragen verrekend en moet je steeds bellen om je eigen geld terug te krijgen. Nog niet eens een excuusbrief voor alle ellende die je door kpn ondervindt. Verder zitten er bij de klantenservice mensen die zeggen dat ze wat voor je gaan doen, maar ondertussen gewoon in het systeem zetten dat de klacht is afgehandeld? Hoe een groot bedrijf klein kan zijn in de manier waarop ze met hun clienten omgaan! erg jammer.

Esther
14-09-2018

Goede provider

Ik ben al meer dan 16 jaar klant bij KPN en heb nog nooit geen problemen gehad. Altijd goede ontvangst zowel voor tv als mobiel! Toppie ????

Rick
13-09-2018

Medewerkster (met buitelands accent) hangt telefoon op

Kamp je met een storing, wordt midden in het gesprek De verbinding zonder aankondiging verbroken! Op het kpn kantoor groningen werkt ze niet want daar hebben ze nog voor mij gezocht naar het onverlaat . . Kpn: let op wie je achter de telefoon zet! Dit schaadt de reputatie van kpn.

Niels
13-09-2018

Belabberde service voor een hoop geld!

Wat een . bedrijf je wordt gewoon opgelicht voor een hoop centen! En dan verwachten dat je een beetje service krijgt nou vergeet het maar. Je wordt gewoon uitgemaakt voor leugenaar en dat terwijl ik al jaren lang klant ben bij die firma. Zeggen dat er geen verzekering is afgesloten terwijl dit toch echt op de facturen vermeld staat en dus ook al jaren betaald wordt nou schandalig. En dan nog niet gesproken over de landelijke dekking die gegeven wordt! Nou een hoop gelul allemaal. Ik bedankt die oplichters vriendelijk voor hun service! Mvg Een zeer ontevreden EX KLANT ??

Liam
12-09-2018

Onkunde met Obsoleet materiaal

Uw eigen router willen gebruiken om je eigen netwerk te verbeteren kunt u wel vergeten! KPN ondersteunt anno 2018 nog steeds geen bridge mode voor hun eigen modem-routers.

Gebruik maken van een slechte router die tevens 4 keer per dag uitvalt en elke keer wanneer er contact opgenomen wordt bij de technische dienst, is er weer 'niets aan de hand met het netwerk'.

Francois
11-09-2018

Terug in het stenen tijdperk

Ongelooflijk dat het de KPN niet lukt om een vaste lijn simpelweg te kunnen laten functioneren. Inmiddels 3 jaar lang om de paar maanden monteurs op de stoep gehad. Telefooncentrales wisselen, modems etc. etc. Gewoon een simpele telefoonlijn lukt hun op onze locatie niet. Automatische incasso lukt uiteraard iedere maand wel. Schaam jullie KPN!