KPN reviews

18-01-2016

Belabberde internet snelheid, laffe "service".

Zie eerder verhaal van Kees,

ik had dit verhaal kunnen schrijven. Identieke ervaring. Ook ik heb belabberd internet en kan daardoor geen HD TV en Netflix gebruiken. KPN is erg sterk in "aan het lijntje houden". De ene medewerker doet een belofte of uitspraak waar de volgende medewerker van zegt dat dit onmogelijk is.

Je merkt duidelijk dat de medewerkers er snel vanaf willen zijn en je dan met een kluitje in het riet sturen omdat ze ich in de omvang van het bedrijf kunnen verschuilen.

Verschrikkelijke service. Ik kan niet wachten tot ik kan overstappen!

Jelle
17-01-2016

Top verbinding

Zeer goede internetverbinding via de wifi.

Hebben via de glasvezel 20mb up en down.

Ik haal boven en in de woonkamer gemiddeld 30-35 mb up en 45-48 mb down.

Hogere snelheden dus.

Ook de de televisie is super. Snel zappen, gids werkt goed, begin gemist ook.

Installatie is prima verlopen (monteur had in 1e instantie op de verkeerde poort van genexis aangesloten waardoor we geen signaal hadden. Was snel verholpen door 2e monteur die nog geen 15 minuten later arriveerde.

Anonymous
16-01-2016

Veel problemen en enorm slecht service

We hebben erg veel problemen gehad meet kpn, ons internet lag er vaak uit omdat ze dachten dat we een hacker zouden hebben. Dit was. Een fout en hun konden zien dat dit een probleem in hun systeem was, daarna is het nog een stuk of 5 kee gebeurd.

Ze hebben ons dagen voor de afsluitdatum afgesloten waardoor we geen internet telefoon etc hebben, met een eigen bedrijf is dit niet te doen.

Gebeld met de klanten service na 30 min te wachten bleek het inderdaad hun fout te zijn, hun conclusie: oeps jammer voor jullie gaan we niks aan doen.

Het was. Niet mogelijk met hun baas ofzo te praten wij moesten er maar mee om gaan..

Hulya
15-01-2016

Internet en mobiel

Heb een goede ervaring met kpn internet en mobiel. de modem was kapot meteen een nieuwe gebracht en gemonteerd en heel goede hulp ook nog al met al Ben erg blij met kpn

14-01-2016

Slechte aanbieder met een nog belabberde service!

Heb sinds een jaar kpn internet en televisie, en in dat jaar heb ik niets anders dan problemen met de verbinding.

Verscheidende monteurs over de vloer gehad om het probleem te verhelpen maar tevergeefs.

Volgens meerdere telefonische medewerkers van kpn is mijn verbinding te wijten aan een te lange kabel naar de experiabox, dit wordt echter tegengesproken door de monteurs van kpn die bij mij over de vloer zijn geweest.

Het schijnt voor kpn zeer moeilijk te zijn om volgens contract op 2 televisies HD kwaliteit te leveren, ondanks het feit dat de centrale 2 straten bij mij vandaan zit.

Het signaal is zo zwak dat het überhaupt een wonder is dat ik beeld heb op 1 tv.

Nadat ik afgelopen week mijn abonnement opgezegd had om over te stappen naar ziggo kreeg ik plots het aanbod om binnen 24 uur een supermonteur t.w.v. 100,- over de vloer te krijgen die het even zou fixen.

Verder boden ze aan om 4 euro minder te betalen in de maand.

Te belachelijk voor woorden.

Aangezien ik contractueel nog een maand vast zit aan kpn, heb ik aangegeven dat het wel zo netjes is om alsnog de supermonteur langs te sturen om de verbinding te maken.

Want hier heb ik immers een jaar lang voor betaald!

Deze kerel zou afgelopen middag langs komen, maar zo teleurstellend als dat de verbinding is was ook het niet op komen dagen van deze monteur.

Kpn vindt het klaarblijkelijk belangrijker om klanten geld af te troggelen dan dat ze hun service naar behoren afleveren.

Eline
13-01-2016

Internet en tv

Wat zijn dit vreselijke afzetters. Wij hebben kpn internet en tv. We wilden dus vooral meer en sneller internet. Nu zit ik op de bank 5 meter van het internet kastje af op mijn 3G... Om de minuut springt hij over van 3g naar wifi! Dat op nog geen 5 meter (!) afstand? En ohja, als de internet het wel doet, kun je lekker een kwartierje wachten totdat je een site geopend krijgt! Top man! Ga zo door! Ik neem aan dat ze wel al het geld terugbetalen wat ik onderhand aan extra kosten op mijn mobiele data zit te verbruiken?

Annemiek
08-01-2016

Na aansluiting glasvezelabonnement meer dan een week geen tv en telefoon

KPN heeft hele slechte service. Na overstap en aansluiting van glasvezelabonnement nog steeds geen tv en telefoon. Iets niet goed in hun systeem schijnbaar. Ik kan (mobiel)bellen wat ik wil, maar er komt geen reactie terug. Ook al zeggen ze dat ze terugbellen. Ik wil terug naar digitenne, kan niet, zeggen ze. was ik er maar nooit aan begonnen. Heb nu helemaal niets en weet niet wanneer het goed komt.

Robin
07-01-2016

PRIMA

Ik heb nu ruim een jaar een contract voor mobiel bellen bij kpn, en heb de klantenservice nog maar 2 keer gebeld waarbij ik beide keren snel en goed geholpen ben.

Ook over de winkel in Goes zijn wij zeer tevreden.

Jille
30-12-2015

KPN is waardeloos

Overgestapt van Ziggo naar KPN, vanwege de bekende problemen van Ziggo na de oername van UPC.

Veel problemen met internet en HD-TV is minder scherp dan je zou mogen verwachten!

Vaak gebeld (circa 40 keer) en steeds geen oplossing!

WAARDELOOS BEDRIJF!

Had beter bij Ziggo kunnen blijven, zij erkennen in ieder geval de problemen!

Wil nu weg, naar XS4ALL, het schijnt dat ze beter zijn (test consumentenbond!).

Maar volgens KPN heb ik mij te houden aan een contract en zij kennelijk niet?

Wordt geen klant bij KPN!

Christa
27-12-2015

Digitenne overschrijven naar itv

heb jaren op mijn naam digitenne gehad abonnement was toen 10,75 geloof ik, toen mijn man twee jaar geleden itv kreeg werd mijn digitenne abonnement gratis geleverd bij itv.had drie kaartjes die geactiveerd waren. nu krijg ik na twee jaar een brief dat digitenne niet meer ondersteund wordt en ik iedere maand 22 euro moet gaan betalen. snap ik niet heb ook. eigen kastjes dus geen huurkastjes dus zou eigenlijk maar 14 euro moeten zijn.maar goed gebeld service desk zou deze brief niet gekregen moeten hebben maar moet wel 22 euro betalen zou ik terug gestord krijgen.geld niet teruggekregen.krijg later weer een brief dat digitenne gratis is bij itv .een week later weer dezelfde brief als de eerste digitenne wordt niet ondersteund .snappen jullie het nog?

ik weer service desk bellen enigste oplossing was digitenne opzeggen en deze overlaten schrijven op itv.van mijn man

heb ik gedaan maar nu zijn alle smartcards gedeactiveerd moet ik dus weer opnieuw smartcards activeren, huurontvangers aanvragen a 4 euro per kaart of huur ontvanger.heb al ontvangers en kaarten .wordt er gek van.

23-12-2015

Van Ziggo naar kpn

heb ik dus gedaan, en nog geen moment spijt gehad had ik veel eerder moeten doen

Jula
19-12-2015

Voorwaarden KPN

KPN houdt zich niet aan eigen voorwaarden. Opgezegd 17 december, afgesloten 18 december! Het is toch 1 maand opzegtermijn? Gebeld, kan weer aangesloten worden met een contract voor 1 jaar. Nou mooi niet! Ik zit nu wel 1 maand zonder telefoon, omdat mijn nieuwe provider na 1 maand gaat werken. Dat heb ik geregeld omdat ik me aan hun voorwaarden wou houden. Belachelijk! Ongeïnteresseerdheid, onzorgvuldigheid en laksheid ten top. Totaal geen flexibiliteit, na hun eigen fout, naar klant toe. Ik wil ze niet eens een halve ster geven.

15-12-2015

Klanten service?

ik heb een woensdag ruzie gehad met het kastje van reggefiber (glasvezel)

kpn gebeld of zij reggefiber kunnen bellen,

nee dat kon niet moet eerst een monteur langs sturen.

ik snap niet waarom? om te kijken of hij er wel echt af gevallen is?

maar vooruit laat maar komen.

we bellen u binnen 24 uur (dat gebeurde natuurlijk niet)

zelf maar gebeld 25uur later, ja de monteur kan morgen tussen 8 en 10

oke monteur geweest die zag meteen dat het de fout was ven reggefiber.

de monteur heeft meteen een ticket aangemaakt om regge fiber aan te sturen (8:45)

dus ik heb gewacht tot 15uur toch maar weer met kpn gebeld jah ze kunnen elk moment bellen met reggefiber

inmidels was het bijna 18uur reggefiber zelf nog maar gebeld, nee meneer kpn heeft nog geen opdracht gegeven.

ik woest kpn gebeld, krijg je als antwoord sorry we zijn druk zou wel na het weekend worden

ik blijven zeiken ja we kunnen nog wel een keer een monteur sturen.

ik was het toch al zat dus laat maar komen die monteur.

de monteur komt zaterdag. je het kastje ligt er af(joh dacht dat ik dat woensdag al vertelde)

die nog weer een ticket gemaakt.

en jah hoor maandag werd ik gebeld door reggefiber

we willen graag vandaag komen.

dat is goed de monteur van reggefiber was binnen een halfuur klaar.

waarom moet die dan 5dagen duren kpn?

Rene
01-12-2015

Ondeskundige en onzorgvuldige KPN helpdesk.

Nadat wij overgestapt zijn moet ook het mail adres overgezet worden. Na dat deze was ingesteld gaf deze een storing. Heb in eerste instantie de helpdesk gebeld. Deze helpdesk kon mij niet helpen en gaf mij een een ander nummer die ik maar moest bellen. Dit bedrijf bleek geen onderdeel van KPN te zijn en zou kosten in rekening brengen. Dit was mij door de KPN medewerker niet medegedeeld. Volgende dag via de KPN chat dienst contact opgenomen. ook hier werd geen oplossing van mijn probleem gevonden. Volgens deze medewerker was het een bekend probleem veroorzaakt door de KPN server. er werd beloofd dat er binnen 48 uur contact met met mij opgenomen zou worden. helaas tot op heden niets gehoord.Deze klacht ook via een enquête kenbaar gemaakt. de volgende dag werd ik gebeld na aanleiding van deze enquête. aangezien het telefoontje ongelegen kwam zou deze dame de volgende dag weer contact opnemen. en deze toezegging werd ook niet nagekomen.

Als het goed werkt is er niets mis met KPN.

Maar als dit niet het geval is, dan heb je echt een probleem bij KPN.

Edgar
30-11-2015

Service waardeloos

Al jaren klant bij hi. Nu kpn geworden. Abonnement verlegt met aanschaf Samsung s6 Edge en de cashback actie van 50 euro. Telefoon ontvangen. Formulier getracht in te vullen voor cashback. Na invullen van een vraag of 8 uploaden aanschafformulier, kopie abonnement enz. De vraag vul het EAN nummer in. En die stond op een dun papiertje volledig vastgeplakt aan de zijkant vd doos. Mijn keuze was of deze verwijderen of de telefoon voor altijd in de doos laten zitten. Dit uitgelegd aan de "klantenservice" .. Antwoord, wij doen niets voor u als u die code niet heeft. Kpn bedankt voor deze instelling en bedankt voor jullie hulp... Niet dus.

27-11-2015

Matige kwaliteit tv ontvangst

Vanwege de aanleg van glasvezel gisteren overgestapt naar KPN. Als ik de kwaliteit van mijn tv ontvangst vergelijk met mijn vorige provider ZIGGO moet ik zeggen dat ik er flink op achteruit ben gegaan (muv die paar HD zenders). Het lijkt wel of ik weer in de jaren 80 ben beland. Flets en wazig. Heel jammer. Ik ben waarschijnlijk toch te vlug overgestapt dus bezint eer ge begint. Internet is overigens vergelijkbaar.

Jetty van der Grift
24-11-2015

We zijn zeer blij met de KPN aansluiting

TV, internet en telefoon doen het prima. eindelijk van het gezeur van Ziggo af. Dat de TV het ook nog gewoon doet zonder dat we iedere keer de modulekaart moeten verwijderen. Dat hij ook nog snel schakelt, is ook heel fijn. We twijfelden al aan onze TV zelf maar gelukkig die doet het prima. Het was de aansluiting van Ziggo die waardeloos was. De internet snelheid is ook prima, hij doet wat hij belooft.

Zeer tevreden

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel.Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekent scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook haperd het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programmas (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket:Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo.Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket.Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

AS
24-11-2015

Hele slechte service en klantenservice wat een irigiehieuhgieruhieru!

te lang om hier op te noemen maar de incompetentie van de klantenservice of frontoffice is stuitend en onbeschoft beloftes komen ze standaard niet na en inbreuk op je privacy is een normale zaak aldaar. iedere idioot kan op welke manier dan ook in elke kpn winkel jouw contract laten wijzigen, en de kpn zegt dan gewoon vrolijk ja dat kan mijnheer

10 dagen offline of slechtwerkende alles in 1,6 monteurs verder 4 halve snipperdagen en niet bestelde zaken verder weigeren ze mijn factuur te corrigeren en hun excuus aan te bieden.

en geven ze mij een vergoeding van wel 50 euro. Nou nou

al met al maar is de incaso terugdraaien en advies inwinnen bij mij juridischeadviseurs om dit geteisum aan te pakken .

Anthony
16-11-2015

Bestelling & levering van producten door KPN B.V.‏

Gisteren, vrijdag 13 november 2015 in de avond de bestelling geplaatst voor het mobiele abonnement van KPN, waarbij er een iPhone 6s geleverd moet worden de volgende dag indien er voor 23:59u is besteld.

Om 23:43 dezelfde dag dus 13 november 2015 krijg ik een bevestiging per mail dat mijn bestelling is doorgevoerd.

Vervolgens krijg ik de optie een aflever afpsraak digitaal in te plannen. Hiervoor heb ik uiteraard gekozen voor zaterdag 14 november 2015 met het aangeboden tijdstip tussen 13:15u en 16:00u.

Inmiddels is het zaterdag 14 november 2015 en wacht ik klokslag 15:26u nog steeds op mijn producten. Na reeds 4 keer gebeld te hebben met KPN dan wel met OPD (Online Pakketten Dienst) krijg ik alleen maar te horen dat er niks voor me kan worden gedaan. Bij OPD is de order niet te zien in het systeem en bij KPN kunnen zij niks voor mij betekenen. Ik heb aangegeven dat dit niet in de haak is en dat dit een ernstig incident is, waarbij rechtstreeks klanten bij betrokken zijn. Nog kunnen zij niks voor mij betekenen.

KPN geeft aan te hopen voor mij dat de bestelde producten vandaag nog binnen komen bij mij.

KPN gaat een afspraak aan met de klant(en) op de website, waarbij er nadrukkelijk wordt aangegeven dat als er voor 23:59u wordt besteld, de producten de volgende dag aan huis worden geleverd.Ter verduidelijk géén werkdag.

Door dit soort praktijken van grote bedrijven als KPN ben ik zeer teleurgesteld in de beloften en afspraken die KPN maakt met hun klanten. Dit kan gewoon echt niet! Ik heb hier geen woorden voor. Dit moet op hoger niveau worden aangepakt. Dit zijn hoge prioriteit issues, die meteen geescaleerd moeten worden, want het heeft tenslotte een grote impact op de klanten dan wel aanstaande klanten van KPN.