KPN reviews

19-11-2017

Wat een beroerde tv ontvangst

1 december 2017 is een feestdag. Dan is mijn all- in-one abonnement bij KPN afgelopen. Heerlijk weer terug naar het veel betere ZIGGO. Een jaar geleden ben ik van ZiGGO overgestapt naar KPN. De reden was dat telkens een paar minuten nadat ik het modem en de tv had ingeschakeld voor een paar seconden beeld en geluid op zwart gingen. Na een paar tellen kwamen beeld en geluid weer terug en daar bleef het ook verder bij. Voor mij een jaar geleden een reden om maar eens naar KPN over te stappen en dat heb ik geweten. Een film on demand kijken was niet te doen, want op gegeven moment stopte de film en kreeg je een of andere foutcode voorgeschoteld. Had je de film opnieuw gestart, dan moest je handmatig doorspoelen naar de plek waar het afspelen onderbroken werd. En dan maar hopen dat het niet opnieuw (dus wel) gebeurde. Dus al snel geen film on demand meer kijken, want dat gaf teveel ergenis. TV kijken is ook een drama; om de haverklap stokt het beeld en geluid of heb je een haperend beeld en geluid, ongeacht naar welke zender je kijkt. Het maakte wel verschil uit of je HD of niet HD kijkt. Bij een HD zender is het allemaal nog even een slag beroerder. Op het moment dat je internet hebt opgestart terwijl je partner tv zit te kijken, dan heb je gegarandeerd last van een haperend beeld en geluid. Dus maar zo min mogelijk internetten als de tv aan staat. Kortom, zulke bagger heeft een provider mij nog nooit voorgeschoteld. Vanavond maar gestopt met kijken naar het tv programma "Sorry voor alles"want het was ondoenlijk. Al zou KPM ook sorry voor alles zeggen en voortaan mijn all-in-one abonnement voor € 5,00 per maand aanbieden, dan zou ik het nog niet moeten hebben. Daarom is 1 december 2017 voor mij bevrijdingsdag.

Rudolf
17-11-2017

Super goed kpn

Eerst had ik KPN Compleet voor 80 euro per maand dat ik het te duur vond ben ik naar Vodafone overgestapt wel mooie beeld maar een stuk trager met zappen moest ik wachten tot dat programma weer laden omdat het zappen te lang duurde zijn wij terug gaan naar KPN Ik krijg de indruk dat de dochterbedrijven weinig ruimte krijgen op de telefoon kabel wand Telfort kan niet alle diensten leveren mijn adres ik ben wel benieuwd hoe dat kan Hoe is het telefoonkabel ingedeeld ?

Nick
15-11-2017

Slechte zakelijke service

KPN DE TELECOMSPECIALIST,

zelfs mijn oma kan betere service bieden op het gebied van telefonie, als je zakelijke telefonen het niet doen word je zogenaamd door de 2de lijns monteuren terug gebeld en dat wel binnen 72 uur, echt een super service (sarcastische opmerking) en als je dan na deze beleberde service ook nog niet word teruggebeld binnen 72 uur gaat het wat mij betreft niet meer om slechte service, als ik het slechte service zou noemen zou dit een belediging zijn voor slechte service, daarbij heb ik afgelopen 2 weken meer als 3,5 uur aan de telefoon gehangen omdat ze ook lekker snel zijn met het uitzoeken welke afdeling ze moeten bereiken Het licht nooit aan het netwerk maar aan ons toestel die net 2,5 jaar oud is en door hun geleverd zijn er zit dus blijkbaar een houdbaarheidsdatum aan hun toestellen ik denk dat ik hem begin te ruiken van de bederving ( aangezien dit volgens hun mogelijk is mijn advies nooit bij kpn gaan

Dominique
14-11-2017

Niks te zeuren dit keer.

Ja het is even wennen. maar eigenlijk gaat alles goed. ben verhuisd en dat heb ik veel te laat doorgegeven. daarom duurde het 2 weken voordat alles op mn nieuwe adres werkzaam was. In de tussentijd keurig een werkende dongel gekregen. ook telkens perfect tewoord gestaan door een suler nette klantenservice. zo hoort het.

goed bezig kpn

Jo
10-11-2017

Erg betrouwbaar / toch kan het nog beter!

Wij hebben jaren(13?) internet van KPN. Nooit maar dan ook noooit problemen er mee gehad terwijl heel de buurt die bij ziggo aangesloten zit bijna altijd klaagt over geen verbinding hebben. Wel raar, dat sinds 26 december 2016 , wifi het niet overal thuis doet. Zo doet wifi het alleen in mijn kamer, naast de logeerkamer waar de modem staat. Als ik de trap omhoog neem en in mijn woonkamer zit doet wifi het niet behalve als ik de modem in mijn woonkamer aansluit.Dus elke dag modem mee naar de woonkamer. Erg zonde dit maar alles beter dan verhalen van andere mensen bij providers die helemaal geen internet hebben .Service top! Het zou wellicht aan de modem liggen, nieuwe gekregen maar helaas. Kpn zou dus sinds vorig jaar vast aan iets gesleuteld hebben, bereik zou ik hoger moeten instellen,bepaalde instructies maar tevergeefs. Service online en aan de telefoon is kalm en professioneel. Dat van Ziggo is walgelijk aangezien we daar dus tv van hebben. Snel wil ik overstappen naar tv van kpn maar helaas ze hebben geen Fashion tv! Nou kan ik gelukkig online wel op de site van het programma zelf kijken maar dan zou ik dus nog een laptop erbij moeten kopen om 2 dingen in 1 te doen. Dus op mijn schoot een laptop (surfen) en op tv eenvolledig beeld via hdmi kabel, kijkend op de fashion tv website zelf. Erg warrig dus.maar ik denk er niet aan om te blijven bij ziggo. T-mobile is ook een aanbieder van Fashion tv maar daar schijnt ook alles mee mis te gaan. Het kan beter dus bij KPN , het zijn kleine details.waar ik last van heb maar internet nooit mee problemen gehad. Top!

07-11-2017

TOP PROVIDER

Al jarenlang hebben wij thuis een abonnement van KPN en tot op heden niets te klagen!

De internetbundel 500/500 die wij hebben wordt ook echt behaald op de kabel en er is een ruim aanbod TV zenders. Het opnemen werkt ook echt fantastisch! Geen gedoe met overlappende stukjes die die opneemt, en handig in te plannen al via de App.

Verders met de KPN Compleet voordelen die wij hebben nog leuke extra's erbij en leuke kortingen!

Het 4G Bereik is zeer goed en bijna nergens meer problemen integenstelling tot mijn vorige provider T-Mobile.

Bij problemen wordt je altijd direct en goed geholpen door de telefonische klantenservice!

Daarom krijgt KPN van mij een DIKKE 10!

Met vriendelijke groet,

Marcus
03-11-2017

KPN creëert probleem, klant mag t zelf oplossen. Meer dan teleurstellend

KPN SCHAAM JE! WAT EEN KANSLOZE MANIER OM JE KLANTEN TE BEHANDELEN!

Dinsdag: Ik verleng telefonisch mijn abonnement. Tot 3x toe wordt toegezegd dat het nieuwe toestel in Landsmeer wordt bezorgd. In de avond komt 'n mail van PostNL waarin vermeld staat dat 't toestel naar Veldhoven gestuurd wordt.

Woensdag: vroeg in de ochtend gebeld over foutief leveradres. 20m in de wacht na doorverbonden en muziek valt weg niks meer. opnieuw gebeld en 30m aan de lijn gehangen met als resultaat 'we kunnen ff niks tot de bezorging n nieuwe status update heeft, bezorgd of afgewezen'. Er wordt beloofd terug te bellen. Ik wordt niet teruggebeld, maar heb wel bericht van PostNL dat t toestel verkeerd bezorgd is. Ik ga zelf maar weer bellen. Bij de mevrouw aan de lijn blijft de plaat hangen zo lijkt het. Het was niet mogelijk om het toestel in Landsmeer te leveren ivm adres waar kpncompleet geregistreerd staat. Sorry mevrouw, maar er zijn gisteren andere afspraken gemaakt (kpn compleet adres is daarbij ter sprake gekomen) en kpn heeft zich daar niet aan gehouden. Verder kan ze niks (haar eigen woorden) alleen een formuliertje invullen. Ik wil een oplossing en niet doorverwezen worden naar de volgende afdeling! Gesprek gaat verder helemaal nergens over: Mevrouw blijft alleen herhalen dat het toestel niet in Landsmeer bezorgd kan worden. Ze gaat er daarbij aan voorbij dat er gister andere afspraken zijn gemaakt. Ze kan ook niks intern opnemen en iemand die 'wel iets kan' contact op laten nemen. Maw; fuck you kpn-klant zoek het zelf maar uit! Ik ga naar de lokale kpn winkel (Buikslotermeer) en doe verslag van de gang van zaken (Ik wordt daar overigens keurig geholpen). De betreffende man pakt het probleem op en schakelt een soort interne probleem-expert in of hoe 't mag heten.

Donderdag: een gemiste oproep van een medewerker van kpn. ik spreek de voicemail in. geen oproep terug. 3x zelf nog gebeld, maar neemt niet op.

Vrijdag: halverwege de dag wederom nummer van gemiste oproep gebeld, maar weer neemt niemand op. Ik ga zelf maar weer de klantenservice bellen. Ik krijg 'n dame van de klachtenafdeling aan de lijn. Keurig mijn verhaal weer gedaan. Haar oplossing: kpn kan niks voor mij betekenen. of ik zelf ff contact wil opnemen met die mensen in Veldhoven of zij het toestel aan mij op willen sturen. De verzendkosten wil kpn dan wel nog vergoeden. met andere woorden; ja, kpn heeft mij fout voorgelicht en afspraken gemaakt niet na te komen waren en zonder verdere toelichting ook niet nagekomen zijn. Zoek het zelf maar uit is het antwoord van kpn. Kpn creëert een probleem en de oplossing mag ik zelf voor zorgen.

WHAT THE FUCK KPN?! DIT IS GODVERDOMME BENEDEN ALLE PEIL! EXCUSE MY FRENCH MAAR ZO WENSEN JULLIE OOK NIET EEN OOR AANGENAAID TE WORDEN, OF WEL?!

Ik zit met een kapotte telefoon en mij is toegezegd dat ik mijn nieuwe toestel woensdag in huis heb: kpn mislukt Het nieuwe toestel zou in Landsmeer bezorgt worden: kpn mislukt! Tot 2x toe zou ik teruggebeld worden door een medewerker: kpn mislukt! Ik heb n halve dag vrij genomen van mijn werk om het toestel in ontvangst te nemen. Totaal ben ik nog een keer een halve dag onderhand bezig geweest om kpn medewerkers in beweging te krijgen om een door kpn zelf veroorzaakt probleem op te lossen! Thanks kpn!

Uiteindelijk na lang aandringen en negeren van mijn vragen en argumentatie (ik wens een nette gepaste oplossing) wil mevrouw mij met pijn en moeite toch iets meer tegemoet komen dan alleen de verzendkosten vergoeden: eerste maandje geen abonnementskosten. Hier neem ik geen genoegen mee en geef aan dat een tweede maandje wel opa z'n plaats is. We komen hier niet uit en ze gooit de hoorn erop. peep peep peep

Sorry hoor, maar staat dit in verhouding tot:

1 ik zit nu een week zonder telefoon, mijn oude is kapot. 2 mensen in veldhoven zijn lastig gevallen voor het ophalen bij de buren (waarom kan dit?!) van mijn telefoon. Nu moeten ze voor mij ook nog naar het postkantoor om het pakketje op te sturen. 3 voor niks halve dag vrij kwijt 4 inmiddels ook nog een halve dag aan de lijn gehangen en in de kpn winkel gestaan 5 geen oplossing van kpn, maar ik mag t zelf oplossen, kost weer tijd. 6 alle ergernis van het kastje naar de muur sturen, niet teruggebeld worden en afgescheept worden met een skere kut oplossing. serieus?! proberen een door jullie veroorzaakt probleem terug duwen naar de klant en zelf op laten lossen. Staan mijn onkosten en lasten in verhouding tot wat jullie bieden?! mag ik blij zijn met de verzendkosten in eerste instantie?!

Als je dan flauw gaat doen met n maandje for free na moeilijk lang aandringen (behandel me niet als kind om proberen af te schepen met alleen de verzendkosten.), dan sla je als A-merk bedrijf de plank volledig mis!

kpn get your shit together! Kom je afspraken na! Verschuil je naderhand niet achter interne regeltjes die je zelf niet nagekomen bent! Laat een klant niet met een probleem zitten! Kom zelf met een oplossing!

Margreet
30-10-2017

SERVICE WAARDELOOS

Gratis Spotify via mijn KPNabonnement . Alleen bieden ze geen Spotify family Indien we dit abonnement willen moet het account via KPN te worden beëindigd Na heel veel problemen is dit uiteindelijk gelukt. Afgelopen donderdag abonnement gewijzigd Nog gevraagd gaat toch niets mis nu Spotify niet meer in abonnement zit. Nee daar ga ik niet van uit. Waarop mijn antwoord was weet je het zeker. En ja hoor Spotify is weer totaal ontregeld . Geen idee hoe dit komt en bel je KPN dan wordt je teruggebeld binnen 48 uur . Net als de vorige keren zal dit een drama worden. Je wordt gebeld .kan je niet opnemen dan word je na 2 dagen weer gebeld. Je begrijpt het drama om nog maar niet te spreken hoe problemen worden opgelost,

Marijke
28-10-2017

Geen wifi, internetn tv en huistelefoon

Ik heb sinds donderdag 26 oktober 2017 nog steeds geen internet, geen tv, en mijn huistelefoon doet het ook niet Het rode lichtje - internet behoort groen te zijn. Het oranje lichtje - service behoort ook groen te zijn. Ik heb alles al gedaan wat je kan doen. Er is gisteren, vrijdag zelfs een monteur kpn geweest. Hij heeft het zelfs geprobeerd met een nieuwe experia box v10 zonder resultaat. Hij beweerde dat ik last heb van een storing, terwijl de lijn die doorgemeten is oké is. Dat heeft de monteur gister gedaan Vanmorgen, zaterdag 29 oktober ben ik door een 088- kpn gebeld. Tel niet gehoord dus teruggebeld adhv een smsje. Die dame van vanmorgen gaf aan dat de storing is opgelost, maar bij mij dus niet! Ze heeft de lijn nogmaals doorgemeten, het blijft oké. Nu komt er dus weer een monteur as maandag tussen 9 - 11 uur. Het zal mij benieuwen. Ik bind dat het nu echt wel opgelost moet worden. Tegen die tijd zit ik ruim 84 uur zonder internet, tv en huistelefoon. KPN moet echt met iets beters komen dan met 50GB voor een week. Ik vroeg trouwens aan die dame van vandaag of er vandaag geen monteur kon langskomen. Er waren echter geen mogelijkheden vandaag mbt monteur Dat vind KPN klantenservice? Om klanten ruim 3 dgn zonder internet, tv en huistelefoon te laten zitten? Schande

Roy
28-10-2017

Interactieve TV had slechte ontvangst bij aansluiten nieuwe tv

Verrassing . Vandaag een bloemetje van KPN. Met de excuses over de onfatsoenlijke benadering van een KPN medewerker. Het probleem werd vandaag op een deskundige en prettige wijze opgelost door een monteur van KPN. Top service. Wij kunnen nu genieten van het kijken naar onze nieuwe tv. Bedankt KPN .

Internet 30MB van 35 maar 39 euro per mnd. zomaar

Het allergoedkoopste internet wat we alleen nodig hebben voor een paar beveiligingscamera"s op bedrijven terrein ging afgelopen maand zomaar van 35 naar 39 euro per maand. Buiten het feit om dat die 30 MB nog nooit gehaald is geweest vaak. slechts 20 tot 22 MB max. is het echt veels te duur voor zo een matige internet dienst 39 euro per mnd. te vragen. Inmiddels overgestapt naar T-mobile die voor 28 euro per maand exact dezelfde dienst aanbiedt , maar liefst 12 euro per mnd. goedkoper !

Astrid
19-10-2017

Nieuwe telefoon

Gisteren is mijn telefoon ineens kapot, naar KPN gegaan, wat een super klantvriendelijke en snelle kundige mensen werken daar, echt TOP. Binnen een half uur alles geregeld en ga ik als zeer tevreden klant de deur uit.

Mar
18-10-2017

Liegen over max internetsnelheid

Ruim 2 jaar internetsnelheid van 10mbps ipv van de beloofde 35. Na veel monteurs, kan maximaal 25mbs binnen komen. Dus die claim van hun kan nooit worden waargemaakt en toch doen ze er niets aan. Overstappen is de enig optie op die moment.

Rosanne
17-10-2017

ERG SLECHT!

Ruim een maand bezig geweest om aansluiting voor TV+WIFI te regelen. Er zijn 5 monteurs over de vloer geweest. 2 keer stonden ze zomaar op de stoep, 1 keer kwam de monteur om 17:00 i.p.v. 08:00. Er werden verkeerde monteurs gestuurd. 3 keer een extra bundel aan moeten schaffen omdat mijn internet steeds op was. ( niet gek als je een maand geen wifi hebt ). Hierin komen ze je dan ook niet tegemoet. Uiteindelijk is het nu geregeld, maar wij raden dit niemand aan!

Rik
14-10-2017

Spammail van KPN zelf

Je mailbox wordt maar vol gespamd met mail van KPN, zelf als je al een paar keer heb afmeld onder aan de mail van KPN.

nu wordt het toch echt vervelend

Thom
12-10-2017

Verschrikkelijk

Al een half jaar storing, zelfs met een kabel direct naar onze kast. WiFi valt ook vaak weg. In één woord ruk!

Christiaan
08-10-2017

Hun wifi is kolere

We hadden al veel last van wifi. na 6 maanden was dat opgelost. maar een paar dagen geleden kregen we er weer last van. de medewerkers van kpn zeggen dat het komt door de betonnen vloer en dat daar metaal inzit. mijn computer heeft een internetkabel heb ik al meerdere keren gezegt maar ze zij dat dat er niks mee te maken had.

Hajet
06-10-2017

Klant doet er niet toe bij KPN!

Lang en vermoeiend proces vanaf 16 augustus, de rekening op de deurmat, mijn schoonvader kreeg zowat een beroerte. Contact opgezocht blijkt nou door systeemfout, oftewel onterecht doorberekende kosten, duurt wel even totdat het tot ze doordringt (menig onkundige, onervaren mensen die je aan de telefoon krijgt) dat de kosten vanwege het soort abonnement onterecht zijn. Om een lang verhaal kort te maken, geen oplossing geboden, klacht ingediend, dossier van aangelegd, nu heden 6 oktober geen oplossing, maar wel de brutaliteit om te dreigen met afsluiten, de terechte kosten zijn keurig voldaan. Mijn ervaring met KPN, frustrerend, luisteren niet, systemen communiceren niet met elkaar, beloften worden niet nagekomen, schuld bij KPN, maar de klant dient het op te lossen. Heel veel tijd en energie ingestoken en nu volgende week woensdag wordt mijn schoonvader afgesloten en dit alles buiten zijn schuld om. Sorry oeps een fout in het systeem bij KPN, klant lost u het even op, jammer maar pech. We laten het er zeker niet bij zitten, dit krijgt een vervolg. De systeemfout in augustus heeft veel huishouden getroffen, indien geen oplossing komt, zal ik een oproep plaatsen aan de gedupeerden, met de vraag of we dit aan Kassa kunnen voorleggen.

05-10-2017

Onkunde, onkunde, onkunde

Een uur bezig geweest om een antwoord te krijgen, keer op keer werd ik al dan niet bewust verbroken. Schoolmeisjes zonder enige kennis, die steeds op hun eigen telefoon kijken hoe het moet. En uiteindelijk verwijzen naar nummer 0800-0105 voor de écht moeilijke zaken. En dat blijkt dan hetzelfde nummer te zijn als 1200 vanaf de eigen mobiele telefoon.

Nvt
04-10-2017

Onbeschofte medewerkers helpdesk

Als je hun een probleem voorlegt die ze niet begrijpen,verbreken ze de verbinding . En sta je wel drie kwartier in de wacht,om een medewerker aan de lijn te krijgen. En maar beloftes maken die ze noooooooit nakomen.