KPN reviews

Jeannette
07-03-2018

Rommel alle abonnementen geprobeerd

Slechte producten allemaal digitale en glas Telefoon medewerkers zijn oké monteurs zijn ook oké en altijd vriendelijk . Maar de producten en afhandeling zijn ver maar dan ook ver benden de maat en onbeschoft .ik heb nog een maand te gaan . Maar niet getreurd gisteren mijn 3 ziggo xl boxen ontvangen en super gewoon tv en internet over de oude vertrouwde koper aansluiting en KPN zit netjes in de doos te wachten tot ik ze volgende maand met een strikje er om kan terug sturen .Medewerkers en monteurs bedankt en management van KPN dikke nul waardeloos! groeten van een Ezel die 20 jaar bij jullie zakken heeft gevuld

Mazid
06-03-2018

Slechtste telefoon maatschappij

Ik betaal 81 euro per maand. Waren ze 1 maand vergeten optijd door te geven. Ben ik zonder pardon afgesloten. Na tig keer door worden verbonden en 1 uur in de wacht worden gezet. Heeft het niet geholpen. Ze kunnen wel geld innen maar zodra je klant bent. Dan ben je niet meer belangrijk. Een ding weet ik wel. Nooit meer KPN. Ik had ze toen een kans geven. Maar nu is het echt klaar met dat bedrijf. Had ze nog bijna genomen voor mijn tweede bedrijf. Maar laten we dat maar niet doen.

Rene
06-03-2018

Kabelbreuk

Zeer traag in begin lijkt opgelost te zijn maar nee telefoon kapot gegaan is toch gevolg schade van kortsluiting in kabel hier doen ze niets mee echt jammer ben altijd klant geweest met alles bij kpn u zult begrijpen dat hier verandering in gaat komen

01-03-2018

Monteur niet geweest, nog steeds geen tv/internet

Vorig weekend verhuisd. Vandaag (donderdag) zou er iemand komen om internet/tv/telefonie aan te sluiten. Wij wilden dat deze persoon eigenlijk eerder kwam, maar ondanks dat we het op tijd hadden aangegeven was het niet mogelijk. Toen er donderdag nog steeds niemand was verschenen op de afgesproken tijd, hebben we ze maar eens opgebeld. Nu blijkt dat de afspraak om langs te komen niet was doorgekomen in de planning van KPN! Ben je lekker mee. Weer 5 dagen zonder internet erbij. Tegenwoordig kan je bijna niet meer zonder internet, zeker met school en werk. Wat een verschrikkelijk bedrijf met een belachelijk slechte service. Ik raad het sterk af om naar dit bedrijf over te stappen, en daar ben ik zo te lezen niet de enige in.

Sef
28-02-2018

Top guys!

Net terug van de KPN winkel in Haarlem. Kwam daar vanwege een iPhone 5S met een kapotte camera. Geweldig opgelost en lekker soepel. Geen problemen, binnen een half uur! Geweldige medewerkers en een leuke sfeer, zou er zo zelf kunnen werken ;-)

Hanswillem
27-02-2018

Inmiddels een jaar verder

Na een jaar lang diverse monteurs over de vloer te hebben gehad, werkt internet nog steeds niet goed. Probleem lijkt in de wijkcentrale te liggen. KPN presteert het zelfs om te zeggen dat ik Reggefiber maar moet bellen om het probleem op te lossen. Sterke afrader dus voor iedereen. Nu over naar XS4all. Ben benieuwd wat die er van gaan maken.

Wendy
25-02-2018

Zwaar teleurgesteld

Dood maar dan echt doodziek van de verbinding van kpn zowel interactieve tv als wifi . Beoordeling 0-

Gatveredamme

Gert
23-02-2018

Verhuisservice KPN is een lachtertje

Ik ben per 1 februari gaan samenwonen en heb mijn KPNabonnement voor internet, vaste telefoon en tv meegenomen. Mijn partner had een abonnement bij Ziggo. We wilden dit opzeggen. In november vorig jaar heb ik gebeld met KPN om de verhuizing in gang te zetten. Daarbij kwam ter sprake dat ik het bestaande abonnement bij Ziggo op het nieuwe adres wilde opzeggen. Dat kon via KPN geregeld worden zei de mevrouw aan de lijn. Aan het eind van het gesprek heb ik dat nogmaals nadrukkelijk gevraagd. Ja KPN zou dat regelen. Nu blijkt dat we niet zijn overgestapt maar 2 abonnementen hebben op hetzelfde adres. Ziggo was niet opgezegd en we zitten nu twee maanden (incl, opzegtermijn) met dubbele kosten. Navraag bij KPN, eerste reactie oh vervelend dat gaan we regelen met een compensatie maar toen puntje bij paaltje kwam werd me meegedeeld dat wat ik wilde helemaal niet kon en niet tot de verhuisservice behoort omdat dit abonnement op naam staat van mijn partner. De dame waar ik hierover contact had (via chat) deed er 40 minuten over om tot dat antwoord te komen.We hadden Ziggo zelf moeten opzeggen. Ben daar erg boos over omdat ik dit zo expliciet gevraagd heb in het telefoongesprek en bevestigd heb gekregen. Maar omdat het niet op schrift staat kunnen ze niks voor me betekenen. Jaja. Heb er spijt van dat ik KPN niet gewoon heb opgezegd en met Ziggo ben verder gegaan. Dus wees gewaarschuwd: de providers houden/halen je graag binnen maar van verhuisservice is geen sprake.

Peter Jan
18-02-2018

Mobiel abonnement

Abonnement voor mobiele telefonie afgesloten voor het gezin i.v.m. kpn compleet.

Wij hadden prepaid en destijds 7.50 euro pp per maand onbeperkt internet op telefoon wat prima was voor whatsapp en dergelijke.

Toch maar overgegaan naar een abonnement waarbij we onderling mb's kunnen delen. Naeen dag de sim-kaarten binnen en alles simpelweg activeren op aanwijzingen van kpn.

Via de chat alles afgesloten en prima gegaan. Alles werkt super en het internet is supersnel.

Het gewone internet schijnt niet goed of snel te zijn vandaar het bij het mobiele abonnement gehouden.

15-02-2018

Niet vooruit te branden

Ik betaal de volle mep voor 100 Mbs en mag bij zijn dat ik er 5 krijg. Zou de experia box 10 zijn waar ze al twee maanden mee bezig zijn het op te lossen. Er is een expert ingevlogen uit het land waar ze die maken. Kan mij dat schelen los het op. Gaat ze niet lukken denk ik is al maanden aan de gang. Maar goed dat KPN geen vliegtuigen ontwikkeld en in de lucht moet houden. Rob

Don
15-02-2018

Waardeloze nieuwe bundels

Altijd Hi prepaid gehad, 7 euro per maand onbeperkt internet. Wel super traag, maar prima voor whatsapp etc. Tijdje terug overgegaan naar KPN, alles zou hetzelfde blijven. Voor een tijdje prima inderdaad. Besluiten ze nu opeens "nieuwe en voordelige" bundels te introduceren. Niks voordeligs aan. Moet nu opeens een bundel van 30min/sms + onbeperkt internet aanschaffen. Wat heb ik in vredesnaam aan bellen of SMSen? Dat wil ik niet eens. En dan ben ik ook nog meer per maand aan kwijt. Waardeloze shit!

14-02-2018

19 jaar klant ; van het kastje naar de muur gestuurd

19 jaar een toestelverzekering betaald en bij de 1e claim over een I-Phone van 11 maanden oud van het kastje naar de muur gestuurd en met een kluitje in het riet. Heb inmiddels al besloten mijn contract niet te verlengen. Voel me zeer in de steek gelaten door KPN

11-02-2018

Kpn modem aansluiten

Kpn me modem aangesloten op een zorgalarm. Woon in een service flat en heb een zorginstallatie als mijn wat gebeurd kan ik op me afstandbediening of zorgalarm kast op een knop drukken voor hulp. Nu hebben ze de zorgalarm weggehaald en het modem erop geplaatst.( dus geen zorgalarm meer aanwezig eraf gehaald door monteur van kpn ) Nu al ruim 14 dgn bezig dit op te lossen zeg eerlijk waardeloze instelling dat kpn . Wat als mijn wat gebeurd nu! wie is dan verantwoordelijk? lijk me kpn die mijn zorgalarm heeft verwijderd. Iemand ook zo,n ervaring met deze vergelijking.

Virna
08-02-2018

Overstapservice

Overstapservice is waardeloos gegaan. Van kpn naar Ziggo gegaan, alles geregeld vanuit Ziggo. Goedgekeurd en al. en wat krijg je dan?! Duizend keer het bericht dat ik nog een factuur moet betalen. Dit terwijl ik al bij Ziggo zat. Hier telefonisch en via internet contact over gehad, de medewerkers van klantenservice bevestigden mijn verhaal en dat het klopte. Ik hoefde de factuur niet te betalen en mocht het als niet verzonden beschouwen. Ik opgelucht. dacht ik. Kreeg ik weer een mail en een brief. Weer contact over gehad, uitgelegd en verwezen naar de eerder gemaakte notities. Ook toen was het koek en ei. Eindelijk dacht ik dat het opgelost was. Niet dus. Kreeg ik vandaag een! Aanmaning!. Wat nou dan?! En dat het naar het incasso was overgeplaatst. Ik was woest! Ik contact gehad met kpn. telefonisch kon niet want er werd opgehangen. Toen via chat gedaan. De chat medewerker bevestigde ook mijn kant en excuseerde voor het ongemak. Hopelijk nu klaar! Wat een gedoe om een overstap. De chat opgeslagen als PDF voor evt bewijs. Jeetje.

04-02-2018

Zeer slechte internet/wifi

Ik heb 6 maanden kpn al 6 maanden klaag ik over de Wi-Fi klantenservice zegt dat ik een Wi-Fi versterker moet aanschaffen om in de zelfde ruimte waar de router staat betere Wi-Fi te hebben we praten hier over een normale huiskamer ik heb de versterker aangeschaft en ook direct terug gestuurd omdat het niet helpt tot mijn verbazing krijg ik toch een rekening van 178 euro incl versterker die ik terug heb gestuurd toen was het voor mijn genoeg ik ga overstappen gelijk beeld kpn beloven een gratis Wi-Fi versterker en monteur de monteur meet wat met zijn laptopje reset alles en hij was klaar maar geen Wi-Fi versterker geplaatst die wel belooft was en een dag later weer de zelfde problemen ik betaal elke maand 80 euro voor een zeer slechte Wi-Fi / internet en dat al 6 maanden lang 6 maanden ergernis klagen maar niks helpt voor mijn is nu echt de maat vol echt nooit geen kpn meer voor mijn ik wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben ik ben hier naar toe gegaan voor de naam ik dacht dan zit het goed maar 6 maanden ellende en veel te veel geld kwijt voor deze slechte service ik vind het schandalig. Afz P van der schoor tolhuis Nijmegen

04-02-2018

Kansloos bedrijf

Slechte ervaringen met KPN. Komt afspraken niet na. Onkundige helpdesk en een oplichtersbende. Veel betere ervaringen met Ziggo.

03-02-2018

Geen moeite te veel

We waren ruim een jaar geleden overgestapt van Ziggo naar KPN. We hadden toch regelmatig een storing, of de TV, of het internet, maar regelmatig was er toch iets mis. Vaak was een kwestie van even het modem opnieuw opstarten, en we konden weer verder gaan waar we gebleven waren. Tot gisteren. Modem was niet meer in beweging te krijgen en dus geen tv of internet. Waardeloos. Gebeld met klantenservice gisteren en reeds vandaag kwam er een monteur om 09.50. Het was een heel gedoe. Volgens het systeem van KPN zou mijn modem via 2 ingangen zijn verbonden. maar in werkelijkheid was het er meer één, en die haperde ook regelmatig, vandaar de storingen. Ook Netflix gaf problemen , want die vroeg om de haverklap mijn wachtwoord, pfff wat een gedoe. Zij vertelden me dat ik bij mijn provider moest zijn.

Monteur Frank is 4 x naar buiten geweest naar een kast van de KPN een paar wijken verderop om de zaak te bekijken, er was hem geen moeite te veel.

Om 17.20 was hij klaar en was het leed geleden, c.q. het probleem opgelost.

Hartelijk dank Frank, dus ook de KPN. Probleem is verholpen, hij is echt uren en uren bezig geweest om de zaak op te lossen en ging pas weg toen dit echt was het geval was. En hierdoor is ons internet ook een stuk sneller geworden.

Nogmaals dank Frank. Je verdient opslag absoluut. KPN heeft mijn vertrouwen teruggewonnen, en we hopen nog jaren klant te blijven.

Bert Spierings

R.a
01-02-2018

Onervaren Monteurs / Amateurs

Zeer slechte ervaringen mbt tot monteurs van dit bedrijf. Monteur kwam enkel een modem installeren , tot mijn verbazing sloopte meneer de glasvezel aansluiting! Gevolg 48 uur geen internet of telefoon. Gebeld met de klantenservice , deze gaven simpelweg aan meneer u ziet vanzelf wanneer er een monteur komt. Kpn denkt enkel aan geld en omzet ik raad het een ieder af. Heeft u storing met internet of telefoon zet dan u prive hotspot maar vast aan!

Stephanie
30-01-2018

Overpriced

Niet om aan te raden! Wij betalen voor een alles-in-1 pakket van 40MBps, in werkelijkheid ontvangen wij in totaal 13MBps, wat neerkomt op een downloadsnelheid van ongeveer 1.5MBps per persoon. Belachelijk! En daar betaal je dan 60 euro voor! Ik heb net even onderzoek gedaan en bij bijvoorbeeld Ziggo krijg je voor 60 euro een internetsnelheid van 200MBps. Overigens zijn er vaak storingen bij de KPN en hebben we de afgelopen jaren teveel problemen gehad met kapotte modems en dergelijke. Je betaalt bij de KPN teveel geld als je kijkt naar wat je ervoor terugkrijgt. Niet doen dus.

Stefan
30-01-2018

KPN ik zeg niet doen

Gemaakte afspraken komen ze niet na. KPN geeft aan dat service hoog in het vaandal staat. Maar dit is alles behalve. Ik zou een nieuw toestel krijgen omdat mijn oude mobiel defect was. Vervolgens geeft KPN aan dat ik geen klant meer ben (Had mijn abo inderdaad stop gezet vanwege al het gezeik wat ik in de afgelopen 2 jaar heb gehad). Om deze reden zou ik geen recht meer hebben op een nieuw toestel. Vervolgens blijkt dat ze een fout hebben gemaakt met het afsluiten van mijn abo. Waardoor mijn abo twee maanden langer doorloopt. Er verdwijnen zo maar zenders (waar je niks voor terug krijgt) en sommige kosten worden tijdens je abo duur ineens hoger (zoals bellen in het grensgebied). Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met het benoemen van het aantal klachten die ik heb over KPN.

Voor de hoeveelheid geld wat je betaald krijg je er een slechte dekking, service en veel gezeik voor terug.

Ik ben blij dat ik nu voor tele2 heb gekozen. Je krijgt veel meer waar voor je geld.