KPN reviews

09-06-2021

Van kastje naar de muur

We zijn nu vanaf 17 mei iedere dag aan het bellen om , een door kpn gemaakte schakelfout, waarbij tel.nr. van ons bedrijf sindsdien niet meer werkt, maar ze kunnen het niet oplossen.

Ook niet naar drie bezoeken van goede monteurs maar zeer slechte communicatie van de diverse afdelingen is het probleem nog steeds niet opgelost.

We staan echt met rug tegen de muur, en zijn ten einde raad want KPN heeft het laatste woord, ze zijn oppermachtig en wij maar een MKB bedrijfje

Abercorn
06-06-2021

1 van de slechtste service providers in Nederland

Één van de slechtste providers van Nederland, maar de #1 in slechtste en onbeschoftste klanten"service".

Stel oplichters met fraudeleuze producten en beloftes die zij niet kunnen nakomen. Twee maanden lang aan de telefoon gehangen om problemen op te lossen (internet valt weg, hilarisch langzaam Wi-Fi en bedraad internet snelheid). Zou een monteur komen. Nooit geweest. Nieuw modem. Nooit verstuurd. Klanten"service" helpt niet mee en hangt gewoon op, in plaats van hun werk te verrichten.

Daarnaast beweerd KPN dat het "niet hun probleem is", maar wij mogen wel betalen voor een service en product wat niet word geleverd. Tevens staan zij niet toe om je pakket te "downgraden" naar een goedkopere versie terwijl hun snelheiden niet te behalen zijn. Dus je betaald voor iets wat je NIET ontvangt.

Hoe dit bedrijf nog bestaat en niet door de gehaktmolen is gehaald voor hun absurd slechte staat mag Joost weten.

Kimmetje
03-06-2021

Service is echt KUT

Ik heb me abonnement verlengd en een nieuw toestel erbij op 13 april , de speaker heeft het al die tijd al slecht gedaan maar ik dacht eigenlijk dat het aan een aux kabel lag of aan de verbinding want die is ook niet altijd stabiel bij kpn , na 3 nieuwe aux kabels verder, vorige week gebeld , werd ik doorverwezen naar de kpn winkel , prima daar werd ik doorverwezen naar de samsung winkel en daar kunnen ze hem wel maken maar dan ben ik hem 2 weken kwijt , krijg geen leen toestel , en geen nieuw toestel opgestuurd , vind het echt schandalig , ben al jaren bij kpn meer uit laksheid dan door tevredenheid , maar ga nu overstappen en adviseer iedereen dat ook te doen! K.Bleiksloot

Simon
02-06-2021

Kpn laat klanten in de kou staan bij nieuwe actie .

Wil je een soundbar of televisie van LG dan hoef je dat niet te doen als je al klant bent bij kpn . Het is zo onduidelijk dat ik blij ben dat ik eerst gebeld heb want ik was er bijna ingestonken. Als je op mijnkpn kijkt dan lijkt het of je wel degelijk met de actie kan meedoen maar je krijgt niks ,Ja de rekening , belachelijk dit. Kpn heeft weer iets om vaste klanten weer eens in de kou te laten staan . Echt daar zouden ze eens wat aan moeten doen maar helaas dan houd de directie niks over voor hun eigen bonussen. Bedankt kpn namens heel veel klanten van u.

02-06-2021

GA NOOIT VOOR KPN

Ik zie nu pas de belabberde beoordelingen van kpn op deze site. Als ik geweten had wat ik nu weet, zou ik nooit voor internet & televisie van kpn hebben gekozen. Ik heb besteld op 11 april; het is nu 2 juni en er is nog niets geleverd, nog niets gedaan. Bij de helpdesk zeggen ze dat er iets mis is met de glasvezelaansluiting, en wijzen ze voortdurend met het vingertje naar 'kpn netwerk', omdat die afdeling het zou moeten oplossen. Talloze keren gebeld, nooit wordt er actie ondernomen. Ik heb nog niets gehoord, weet ook niet of er ooit nog een monteur gaat langskomen. Bestel nooit iets bij kpn.

Saskia
01-06-2021

Na 7 weken en 25 medewerkers te hebben gesproken nog steeds geen internet

Verschrikkelijk bedrijf! Niemand heeft enig idee, 7 weken en 25 telefoontjes verder, nog steeds geen internet, laat staan tv. Valse beloftes en continue wisselende informatie. Ze hebben werkelijk geen idee van hun eigen bedrijfsvoering. Ik dacht dat Ziggo erg was, maar KPN spant werkelijk de kroon!

Rita
01-06-2021

Storing tv

Contact met kpn, uitgelegd wat er was. TV ontvanger s te oud? Antw. We zoeken het uit, u krijgt voor morgen een e-mail. Na 2 dagen nog eens bellen. Techn.dienst is dit nog aan het uitzoeken. U krijgt morgen een e-mail. Na een week nog maar eens bellen. Antw, Geen nieuwe tv ontvangers. Techn.dienst neemt morgen tel.contact met u op om het probleem op te lossen. Uiteraard weer niets gehoord. Wa t weer een waardeloze actie van kpn.

Rick
30-05-2021

Rupsje nooit genoeg

Ik betaal nu 55 euro voor internet thuis (geen tv), glasvezel 500Mbit/s. En heb daarnaast mobiel met alles onbeperkt 4 en 5G voor iets van 28 euro. Daar zitten de kortingen enzo dus al bij.

Nu kreeg ik een brief binnen dat ze dat voor dit geld echt niet meer konden doen en er toch echt 1,60 per maand bij ging komen.

Heb toen de klantenservice gebeld en uitgelegd dat ik daar echt niet van gediend ben. Dat ze het voor dat geld niet meer kunnen aanbieden, tja, lijkt me sterk, maar goed, zou kunnen. Stuur dan een brief met de mededeling dat het abonnement afloopt en de vraag of ik akkoord zou gaan met een ander abonnement!

Ik ga nu T-mobile proberen. 50 euro voor internet thuis (1000Mbit/s dus het dubbele!) EN onbeperkt mobiel (bellen sms 4G). Scheelt 33 Euro per maand!

Ik ben al best lang klant bij KPN, jaar of 8 geloof ik. En in al die tijd heeft alles altijd gewerkt en als vrachtwagenchauffeur ook echt overal goed ontvangst gehad in Nederland. Vandaar dat ik zolang bereid ben geweest om daarvoor de hoofdprijs te betalen.

Kevin
29-05-2021

Slechtste klantenservice in NL

Dramatische en onbeschofte klantenservice, erg vaak storingen. En dan claimen fat je bij KPN komt voor de service, wat een grap dit bedrijf.

Ch
28-05-2021

KPN simkaart

Uit de door mij bij KPN zelf ingediende klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Nieuw te plaatsen KPN simkaart (ter vervanging van Telfortsimkaart, die tot op heden goed werkte) werkt niet: er zou na plaatsing van de weliswaar geactiveerde KPNsimkaart een onjuiste kaart zijn. In de KPN winkel hebben ze hier naar gekeken, maar ook geen oplossing gevonden probleem zou volgens hen kunnen zijn een simlock, waarvoor evenwel geen aanwijzingen zijn dat die er was, maar waarvan navraag bij uw klantenservice heeft geleerd dat van uw kant daarvoor ook geen oplossing zou zijn (zeker niet bij een prepaidtoestel) waar het op neer komt is dat de actie van het vervangen van de simkaart, die mijn voorgeschreven werd, betekent heeft dat een weliswaar oud, maar tot gisteren goed werkend toestel nu onbruikbaar is geworden de mogelijkheid om nog mijn oude simkaart terug te plaatsen en te gebruiken lijkt ook niet meer mogelijk. Let wel, in de brief met betrekking tot de nieuwe simkaart werd op geen enkele wijze vermeld de mogelijkheid dat de kaart niet zou werken voor een oude (GSM) telefoon. Ik vind dat ik hiermee door de door u voorgeschreven actie gedupeerd ben. Ik zie het liefst dat u het probleem oplost (waarvan de medewerker aan de telefoon van de klanten'service' aangaaf dat dat zeker voor een prepaidtoestel niet meer zou gaan), het toestel zoals ik dat heb weer doet werken. Ik vind het evenwel van stuitende vorm van werken dat u kennelijk op deze manier het eigendommen van een ander van een ander in het ongerede kan doen geraken en ik daar bij een KPNwinkel en bij de klantenservice met lege handen en een nu niet meer werkend toestel wordt gelaten. Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

C.J.C. Broer

Ervaring met de klantenservice van KPN was evenmin geweldig: medewerkster herhaalde haar riedeltje dat er geen oplossing was, en dat was het; raakte geirriteerd toen ik van zowel het optreden van KPN als ook haar (gebrek aan) bereidheid tot een oplossing te komen wat vond. Een klacht wernste ze niet op te nemen, maar moest via de website.

Jeanet
28-05-2021

Klantenservice die geen service levert en mij niet als klant beschouwt

- medewerker van klantenservice verbreekt zonder mededeling de lijn terwijl ik bezig ben haar (geirriteerd) uit te leggen dat ze niet de juiste conclusie trekt (en wat ook echt niet klopt)

- Mijn punt is dat ik vraag naar informatie, zij aangeeft dat dit besproken is, terwijl ik slechts alleen een mededeling in de mail heb ontvangen en dit niet beschouw als besproken en dat ik hierdoor iets niet snap.

Kortom dit gaat behoorlijk kort door de bocht!

Sam
26-05-2021

Geen KPN

Ik heb een mobile abbonement met iphone X en verzekering totaal by kpn since 2018.

Telephone batterij geeft het op voor de tweede keer binnen 7 manden. Chuub KPN verzekering wil de toestel repareren en niet vervangen, reden toestel onder garantie. KPN klantenservice heeft me terug gebeeld en geeft aan dat ik recht op nieuwe toestel met lean toestel hebt, Chuub geeft aan van niet. Chuub verzekering gebeeld en lang discusie blijkt dat ik gelijk hebt en de toeslet niet onder reperatie of fabriek garantie valt. Dus toestel wordt vervangen maar geen lean toestel, hebben en geven geen lean toestelen. Geen vriendelijk klantenservice geen lean toestel en weet ik niet waar een vervang toeslet vandan zal komen, iphone X wordt niet meer gemaakt.

Klacht ingediend bij kpn, kpn klantenservice bel me terug en geeft alle schuld aan me en dat ik moet blij zijn voor zijn help en voor Chuub verzekering help.

Dit is niet mijn eerste keer maar moet wil de laatste keer met kpn en zijn asocial klantenservice.

Niet meer KPN, dus niet meer hoofdpijn.

Hein
26-05-2021

Waarschuwing

Ik heb besloten om hier geen enkele uitleg te geven betreffende mijn ervaring met de kpn omdat er betreffende mijn hoeveelheid klachten waarschijnlijk niet voldoende ruimte is ,maar ik de kpn met zijn jaren lange asociale beleid volledig zat ben wil ik mij alleen beperken tot 1 ding,wie op het punt staat een abo te nemen bij de kpn zal de grootste fout van zijn leven maken.Haal diep adem en kijk nog eens rond en vergelijk,vraag ook bij andere mensen die bij andere bedrijven een abo hebben maar blijf weg bij de kpn.Het is het slechste en meest asociale bedrijf ooit.

Bern
25-05-2021

KPN hussel internet valt tegen en het opzeggen duurt heel lang

K heb eind april de hussel abonnement opgezegd en de apparatuur geretourneerd.

Van KPN kreeg ik een bevestiging van de opzegging.

Intussen krijg ik geen statusupdate over de afronding.

Week geleden een retourdoos ontvangen (erg vreemd). Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en krijg te horen dat ze geen update hebben over de afwikkeling (retour apparatuur, terugbetaling abonnementsgeld etc.). Heel slecht!

Afscheid nemen doet pijn, probeer tenminste opzegging goed te regelen KPN!

KPN service is heel slecht!

21-05-2021

Onbereikbaar

Contract afgesloten, 3 uur bellen. Geen reactie, veel beloften en ondeskundig personeel. Onbegrijpelijk

Miranda
21-05-2021

Digitenne activeren na 5 dagen . Misleidende reclame

Kpn digitenne, Kijk binnen no time volgens de website. Nou niet dus. Gisteren digitenne besteld. Vandaag kastje binnengekomen maar nu is het wachten tot 25 mei. Ze hebben dus volgens de klantenservice 5 dagen nodig om op het knopje op de computer te drukken voor activeren. Waarom omdat kpn de klant niet wil laten wachten totdat de mensen alles binnen hebben. Dat ik zeg aan de telefoon dat het hier al is maakt niks uit. Nog steeds is het schuifje op aan zetten moeilijk. Ik kan dus 5 dagen wachten voordat ze hem willen activeren. Snap er niets van, alles kan digitaal op je account,

maar dit niet. Ben zeer ontevreden hierover en vindt het misleiding. Ps als je zegt dat je hierdoor denkt om alles maar op te zeggen r

Is de reactie ook nog onverschillig dat je dat maar doe moet.

Slechte zaak Kpn

Ps het cijfer betreft deze situatie

Kenza
19-05-2021

Slechte wifi verbinding OOIT

Heb het wifi pakket glasvezel van 65 euro afgesloten, oprecht de meest slechte wifi OOIT. Mijn ping is nog nooit zo hoog geweest, ik lag tijdens het gamen, alles is haperig. mijn glasvezel / modum is letterlijk 2 meter van mijn tv vandaan dus daar kan het niet aan liggen.

In de 2 maanden dat ik bij hen een abonnement hebt afgesloten, al 2x keer storing gehad.

Hopeloos, spijt dat ik niet naar ziggo ben gegaan.

Benjamin
17-05-2021

Wijzigen contract

Via telefoon benaderd, contract afgesloten echter na ontvangen documenten en afspraken was ik niet tevreden met de contractduur.

Na een telefoontje met KPN waarbij ik NIET in de wacht heb gestaan was alles binnen 10 min geregeld zonder gejammer.

Echt klasse!

Dolf
16-05-2021

Medewerker slecht in communicatie

Zojuist gesproken met medewerker en daar moest ik alles er uit trekken. Een vrije toelichting of betekenis ergens over geven. Nee. trekken aan een dood paard. Vervolgens geef je deze feedback.

Ik bel op opnieuw met de zelfde vraagstelling en dan blijkt, ondanks 4 herhalingen, dat mijn vraag alleen door de week van 8 tot 5 te stellen is.

Oftewel de medewerker heeft een knop omgezet om te kunnen jennen. Dat een klootzak

Gini
14-05-2021

Onbeschoft personeel!

Klantenservice liet me half uur in de wacht hangen en toen ik ze eindelijk weer aan de telefoon had werd de verbinding gewoon verbroken! datum dat de monteur zou komen was ineens naar een week later verschoven en kon volgens de klantenservice niet meer verandert worden, aangezien mijn dochter studeerd kan zij geen week zonder internet! wat een slechte service! zal niemand aanraden klant te worden bij KPN!