KPN reviews

01-07-2020

ZEER SLECHT

Experiabox is een waardeloos ding zonder enig bereik. Je bent altijd verplicht om een versterker bij te plaatsen voor enig bereik. Is er dan bereik dan zijn de upload snelheden dermate bedroevend (<1Mbps) dat streamen of gamen een utopie is. Er wordt niets aan gedaan, glasvezel wordt niet uitgerold of aangesloten en de smoesjes zijn talrijk en eindeloos. Gewoon waardeloos dus begint u er alstublieft niet aan als u zich de frustraties wilt besparen.

Solomaster
01-07-2020

Ga niet in zee met KPN!

Wat een waardeloze onderneming is dit zeg. Hoe kun je een consument frustreren. KPN komt hun afspraken niet na.

Geprobeerd om via KPN een nieuwe internet aansluiting te krijgen. Bij het invoeren van alle gegevens online, krijg je te zien vanaf wanneer je internetaansluiting online zal komen. Bij het verzenden van de aanvraag, kreeg ik een paar dagen later de bevestiging in mijn mailbox.

De datum waarop de internetaansluiting actief zal worden is met ruim 5 dagen overschreden. En er moest perse een monteur langskomen. De klantenservice gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg kon het niet veel schelen, de datum staat en daarmee klaar. Bij deze persoon opgehangen en nog eens de klantenservice gebeld, toen kreeg ik iemand die wel mee wilde denken ( achteraf bleek dit ook gewoon onzin te zijn ), hij ging regelen dat de monteur geannuleerd werd, en dat ik de spullen thuis zou krijgen zodat ik per 1 juli online zou zijn. Paar dagen later kreeg ik een sms dat de monteur op de niet afgesproken datum voor de deur zou staan ( alleen nu 30 dagen later, dus nog eens overschreden met 25 dagen ).

Weer met KPN gebeld, hierbij aangegeven dat ik zelf wel capabel genoeg ben om een modem op te hangen en mijn WiFi te activeren ( dit zou niet de eerste keer zijn voor mij ). Echter hield men vol dat er een monteur MOEST langskomen. En ze konden ook niet goed uitleggen waarom een monteur noodzakelijk is. Dus dan maar van mijn recht van 14 dagen bedenktijd gebruik gemaakt en de hele bende geannuleerd!

Echter houdt KPN nu de lijn bezet, waardoor een andere aanbieder de lijn niet kan claimen / reserveren.

Klantenservice een dikke nul, men denkt niet mee. Het enige wat je te horen krijgt is "zo staat het in het systeem"kan er helaas niets aan veranderen. Slaap lekker verder arrogante KPN.

Wees op je hoede bij deze organisatie. 1 ster is nog teveel. Bespaar je de frustraties en zoek eerst goed uit of een organisatie capabel genoeg is om met klanten om te gaan.

Hoezo
30-06-2020

Volstrekt onbereikbaar

Ik had een vraag over wifi, eerst moet je dit via je scherm selecteren, vervolgens moet je het inspreken, daarna krijg je een standaard antwoord dat niet op de vraag slaat, tenslotte wordt je doorverbonden met de mededeling dat de wachttijd meer dan 15 minuten is. En dat noemt zich het meest duurzame telecombedrijf van Nederland.

26-06-2020

Film kijken op kerstavond

Al een paar jaar geleden wilden wij een film kijken via On Demand, wij wisten de code niet meer. Even bellen en wij konden kijken.

Gert
26-06-2020

Hoe krijg ik een kpn monteur

Slechte ervaringen. Onmogelijk om monteur te krijgen ook al werkt er niks. Wordt van alles beloofd maar niets klopt.

Steven
24-06-2020

Afspraak is geen afspraak bij KPN

Onlangs heb ik een nieuwe Samsung S10 besteld via de telefoon bij KPN, tegelijkertijd heb ik mijn abonnement verlengd en duidelijk aangeboden gekregen dat dit voor EUR 16,= per maand gaat zijn. "U gaat zelfs minder betalen meneer!" werd mij letterlijk gezegd. Uiteraard was ik uitermate tevreden over de service, echter na betaling van de telefoon ontving ik voor de volgende maand een nieuwe factuur met daarop het bedrag van EUR 21,=.

Ik heb direct de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat ik geen recht meer had op mijn oude korting, omdat deze niet meer bestaat en de toegekende korting is niet van toepassing omdat ik geen klant ben met vast internet en telefonie (husselkorting). Toen ik zei dat het me zo is aangeboden en dit niet aan mij is verteld, kreeg ik als antwoord dat ik dit zelf had kunnen zien op de website en anders maar een klacht in moest dienen.

Uiteraard een klacht ingediend en wat schetst mijn verbazing?.Ik word gebeld met een nieuwe aanbieding vanuit KPN, want ik moet een husselabonnement hebben met vast internet en telefonie anders heb ik geen recht op de korting. Ondanks het feit dat ik meerdere keren heb aangeven dat mij dit ten tijde van het afsluiten op 09-04-2020 niet is verteld! Naar mijn mening is mij onjuiste informatie verstrekt en onder de onjuiste voorwaarden een dienst verkocht.

Vervolgens word ik teruggebeld inzake mijn klacht, en krijg hier wederom hetzelfde antwoord, met als aanvulling dat ik eenmalig 5 EURO terug kan krijgen. Maar zonder de combinatie met hussel krijg ik geen korting. En vervolgens moet ik maar een klacht indienen zodat het kan worden opgepakt door de klachtenafdeling!.Huh.die heb ik toch aan de lijn?.nee dit is een call n.a.v. een ticket!

Kortom.ik betaal meer dan mondeling is overeengekomen. Ik heb nog explciet gevraagd of de prijs van EUR 16,= klopt en dit is mij zelfs meerdere malen bevestigd. Het enige is dat de medewerker hierop zal worden aangesproken, terwijl het enige dat ik wil is dat er eerlijk, duidelijk en transparant zaken worden gedaan en krijg wat is afgesproken. Maar ook dit is teveel gevraagd bij KPN, ik ben maar een nummertje voor ze en al jaren klant bij ze, maar na afloop van dit abonnement gaan mijn gezin en ook mijn ouders lekker elders bellen. DOEI KPN.!

Iwona

Nooit overstappen naar KPN

Heel slecht bedrijf, niets loopt goed. Ze beloven heel veel maar later komen de afspraken niet na. Om de fouten te corrigeren moet je weer bellen en discussiëren. Heel onvriendelijke mensen bij klantenservice. Ziggo is veel beter, niet perfect maar veeeeeel beter dan kpn.

Arjen

Nu al heel erg spijt

Ik heb nog niet eens KPN, maar nu al spijt dat ik het heb afgesloten. Vandaag zou ik over gaan naar KPN, maar dat blijkt 1 juli te zijn. 7 dagen zonder internet of TV dus. Ze hebben bij KPN de monteur voor de glasvezel kabels verward met de instelling van het modum. In het verleden heel veel ellende gehad met KPN, maar het zijn blijkbaar nog steeds prutsers. Hoe kan zo'n bedrijf blijven bestaan?

Jacob

Glasvezel.

Ik heb glasvezel van Kpn.

Dat betekent dat ik 200/200 mbps moet hebben.

Daar betaal ik tenslotte voor.

Groot was mijn verbazing toen ik een paar speedtests deed en gemiddeld nog niet op 100/100 mbps kwam.

Na contact met Kpn kreeg ik te horen dat het dan druk is op de lijn.

Dit is toch niet 24 uur per dag .

ik voel me wel een beetje opgelicht.

Je betaalt een duurder abonnement maar je krijgt niet wat ze beloven.

Patricia

Vreselijke provider

Bij opzegging van mijn DIGITENNE abonnement alleen maar problemen. Ze weten blijkbaar van elkaar niet wat ze doen. Kreeg dan weer een mail van opzegging, dan weer van aansluiting, dan weer van opzegging etc. t/m de "?directeur?" Jorg Kramer aan toe die mij sommeerde E25,- "aansluitingskosten" te betalen. Had gelukkig mijn rekening geblokkeerd! KPN een aanrader? Echt niet! 5 Dagen op rij mee bezig geweest. 1 Ster is teveel, ik geef 0 sterren. Leeuwin

Leugens en bedrog

Er worden afspraken gemaakt en die veranderen constant doordat ze dingen zeggen en dan veranderen alles met leugens .voorbeeld spullen 1 dag later terugsturen dan de rekening krijgen waar deze zijn bijberekend en dan gewoon glashard zeggen door medewerkster ozge binnen 2 weken staat het weer op u rekening dan bel je na,2 weken nee hoor dat wordt met de volgende factuur berekend en zo kan ik nog wel een boek schrijven van wat er de laatste maanden is gelogen en bedrogen mijn aanrader is als je anders kan dan kpn altijd doen

20-06-2020

Nooit problemen

In de afgelopen 6 jaren nog NOOIT een probleem gehad. Internet is stabiel en snel. Wifi is goed en met de nieuwe superwifi zelfs uitstekend. Qua prijs niet goedkoop maar wel verdedigbaar. Een Mercedes koop je ook niet voor een prikkie. Ik herken me dan ook niet in alle negatieve ervaringen op deze site over KPN.

Gerritjan
20-06-2020

Schandalig

Ik wacht nu al maanden op een telefoontje van de KPN omtrent de glasvezel aansluiting, schandalig

Fernando
19-06-2020

Misleidende acties

Op 28 mei 2020 verbeterde ik mijn oude wifi naar superwifi en hierbij werd ik bij een actie 2 superwifi punten beloofd. Die superwifi punten zijn nooit teruggekomen op de factuur of het contract. Achterlijke en bedrieglijke klantenservice. De acties van KPN zijn niet-normaal misleidend.

Ik ga overstappen naar een andere internet provider.

19-06-2020

KPN komt afspraken niet na

Ik wacht al 1,5jaar op glasvezel. Toen ze mij een contract wilden verkopen heb ik ze al gewaarschuwd dat er geen kabel was. Jawel, dat was er en het moest alleen aangesloten worden in huis. Anderhalf jaar later nog niet. Kastje muur. iedere keer weer een exuus en weer verder vertraagd. Nu hebben ze weer een nieuw bouwplan bijmij in de buurt en gaan ze het originele plan dus niet uitvoeren. Weer 2 maanden erbij. als het daar dan al bij blijft. Hoevaak ik ze al gesproken heb? Ik ben de tel kwijt geraakt.

Vandaag maar eens goed de waarheid verteld en gezegd dat ik nu alle socialmedia zal aangrijpen.

Mustapha
18-06-2020

48 uur zonder diensten thuis!

18-6-2020

Inmiddels al meer dan 48 uur geen diensten meer thuis met een gezin wat thuis moet werken , studie vanuit huis tv kijken voor de kleine er helaas niet meer in zit en onbereikbaar zijn via de vaste telefoon!

Kortom geen ideale situatie en KPN laat niets van zich horen!

Noodpakket opgehaald met Digitenne erin waarvan het ontvangst belabberd is en continu staat ik te zwaaien met de antenne om normaal tv te kunnen kijken, en het zenderaanbod niet overeenkomt met wat ik voorheen had maar een beperkte zenders bij Digitenne ,waardoor mijn kind zijn favoriete kinderzenders niet meer kan zien en dit kunnen ze er ook niet opzetten volgens de klantenservice want het is maar een noodpakket? Dus je kind heeft pech en moet het maar zonder die kinderzenders doen!

Wifi kastje met 2 mobieltjes en dan wordt alles al trager en kan je niets kijken laat staan nog werken!

Voor vaste telefonie is er geen noodoplossing, dus blijven lekker onbereikbaar voor sommige instanties die alleen maar onze vaste nummer hebben en de kids kunnen niet bellen naar ons als wij even de deur uit zijn!

Wordt vervolgd!

Helma
17-06-2020

Super geholpen

Na een hele vervelende ervaring met een medewerkster van de klantenservice en nog een grote mond erbij gekregen ook, zakte mij de moed in schoenen. Ik zou alle e-mailadressen verliezen, en dan had ik maar beter op moeten letten. Duidelijk gemaakt dat ik niks verkeerds gedaan had, vroeg die meid wat ik niet snapte. Op een snauwerige onbeleefde toon. Ik zei geef mij je chef maar, want ik kon niet geloven dat ik alles kwijt zou raken. Ze zei dat ze ging overleggen. Liet mij vervolgens 11 min in de w8 staan. Om vervolgens terug te komen en te zeggen, dat ik pech heb. Ik zeg ik kan het niet geloven. Wederom weer ja wat snap jij niet.

Zo dan. Nogmaals naar haar chef gevraagd maar het enige wat ze zei was dat ik het uit kon zoeken en mw gooide de hoorn erop.

Ik was verbaasd, boos, verdrietig omdat ik door zo'n snotneus zo behandeld werd.

Terug gebeld en bij de vraag of het om hetzelfde onderwerp ging antwoordde ik nee. Ik kreeg iemand anders aan de telefoon. Jacqueline deelen.

Wederom mijn verhaal verteld en zij schrok ervan. Ze ging het gesprek even terug kijken, maar wat bleek, het hele gesprek was gedeled. Weg.

Vervolgens is jacqueline er mee aan de slag gegaan en heeft alles opgelost met haar collega's. Mijn email adressen ben ik niet kwijt, zoals eerder wel gezegd werd. Dus zo kan het ook. Chapeau!

Alle hulde aan jacqueline deelen en andere collega's. Wat een geweldige mensen. Die zijn er echt voor de klant en niet alleen voor het salaris.

Nogmaals bedankt topper jacqueline.

Elly
16-06-2020

Geen afspraak te maken met KPN

Ik zit nu al ruim 7 maanden te wachten op mijn glasvezelaansluiting.

BeTAAL 52.50 per maand en waarvoor?

Heb tijdelijk digitenne en een mobiele wi fi.

Digitenne is niet je van het in vergelijking met interactieve TV van KPN.

KPN schuift alles door naar de uitvoerder die het glasvezel moet komen aansluiten.

Heel de wijk heeft al glasvezel.

Wordt er moedeloos van

16-06-2020

KPN ontvreemd toestel van ondernemer in corona periode

2 maanden nadat ik mijn telefoon ter reparatie heb gestuurd naar KPN, heb ik nog steeds niets terug ontvangen. Het is bevestigd dat hij is ontvangen en het is bevestigd dat hij gemaakt is.maar nog steeds geen telefoon. Fijn in de corona periode nadat we eerst volledige leegstand (B&B) hadden, en nu geen socials kunnen vullen en zelfs diverse dagen volledig onbereikbaar was. Al weken lang stuurt KPN ons van het kastje naar de muur. Het is bekend dat POSTNL een onderzoek heeft afgerond. deze resultaten zijn er al bij zowel teleplan als KPN, maar KPN vind het belangrijker om intern eerst te kijken wie ze verantwoordelijk kunnen stellen, ipv hun klant een nieuwe telefoon toe te zenden. Het is duidelijk waar hun prioriteiten liggen. Zelf nemen ze geen verantwoordelijk en laten ons urenlang dagenlang alle bedrijven bellen. Zelf doen ze niets.maar wacht even.wij zijn hun klant.zij besteden het toch uit? maar wij moeten erachteraan?

Ze hebben ons gewoon beroofd van mijn toestel, mijn tijd, en mijn omzet. Willens en wetens

Keer op keer leugens (iedereen zegt iets anders) en verwijzigingen naar hun partners. geen hand in eigen boezem. KPN laat ons echt gewoon zitten. Terugbellen doen ze niet, en oplossingen bieden ze ook niet.

Ze weten dat een geschillencommissie kostbaar en langdurig is. Het interesseert ze absoluut niet. Blijkt ook uit alle gesprekken, Hun eigen medewerkers geven al zich te schamen voor zo een werkgever. Ja meneer dit is ongehoord, ik voel me niet fijn om hier zo te werken. ZO kunnen ze niet omgaan met klanten. Het advies ligt er zelfs om al onze abonnementen over te zetten, want ze snappen dat het vertrouwen weg is. zouden ze zelf ook doen.

nu een vervangend toestel.en dt mocht ik een paar maanden gebruiken, want ze wisten niet wanneer het opgelost is (ze willen dat hun partner het betaald en weigeren dus hun eigen klant te helpen)

15-06-2020

Wi-Fi en telefoon problemen die niet worden opgelost.

Wi-Fi niet stabiel, er over gebeld, antwoord, super Wi-Fi kopen.

Dit klopt niet, KPN moet garant staan voor product wat zij aan bieden en niet de consument laten opdraaien voor de extra kosten, uit eindelijk levert KPN een wanprestatie.