KPN reviews

Yazz
30-09-2021

Op mijn telefoon wordt ik automatisch van wifi gehaald ook soms op mijn laptop. Telfort is door kpn overgenomen, helaas. Abonnementsprijs veel te duur. Treffen van reële betalingsregeling niet mogelijk. Enkel eenmalig betaalafspraak, wat nog niet altijd betalen factuur niet oplost. Weinig betalingsopties tot oplossing te komen. Monopolie houding.

Imkerij De Blije Bij
23-09-2021

Factuur, wij hebben regelmatig problemen met de wifi, in Merkelbeek is de snelheid niet hoog. Op onze adres valt de wifi regelmatig uit. Afspraak gemaakt met kon dat er een monteur gratis langs zou komen. Ik dacht top goede service. De monteur was er mooi. Na ongeveer 45 minuten was het probleem opgelost was even zoeken maar de oorzaak was onbekend. Monteur stelde voor een extra wifi punt te kopen deze kon hij voor 30 euro aanbieden. Omdat ik wist dat deze duurder waren diversen keren gevraagd of hij dat zeker wist. Ja was zijn antwoord Maria zet het ook nog in de bon. Prima. Nu kreeg ik de afrekening kosten monteur en wifi 88,29 komt nog 21 % btw bij…?Bellen met kpn leverde niks op. Geprobeerd duidelijk te maken dat dit niet de afspraak was maar de medewerker Jesse gaf aan dat dit niet mogelijk was en dat ik akkoord was gegaan en digitaal (ivm Corona) getekend zou hebben. Het gaat mij nu niet om de 50 euro maar voel gewoon voor de gek gehouden. Jammer.

Stef
21-09-2021

WiFi valt soms uit. Tv ontvanger belabberd, beeld stottert, valt soms zomaar weg. Foutcodes overal.

Doris
21-09-2021

Ik krijg alsmaar fout 143 en 140 sinds ik glasvezel heb. Ik had dit ervoor ook en verwachtte dat het beter zou worden. Ik mis de helft van films of andere programmas

Jean
20-09-2021

Slechte wifi

slechte verbinding

Misleidend in contacten

Als je met klachten komt over de wifi,

tv ontvanger etc. gebeurt er weinig.

Ze bieden nauwelijks aan om dit te controleren of een monteur te sturen.

13-09-2021

KPN ONbetrouwbaar

Https://tweakers.net/nieuws/186704/kpn-klanten-klagen-dat-ze-al-dagen-niet-kunnen-mailen-door-internedservices-hack.html

Tweakers geeft een nieuwsbericht uit waar onderandere in staat:

KPN heeft vrijdag een informatiesessie gehouden om klanten op de hoogte te brengen van de status van Internedservices, nadat het donderdag al een informatiepagina online zette. De provider meldt onder andere dat inmiddels twee derde van de 280 klanten die problemen ondervond, geholpen zou zijn. KPN-woordvoerder Gerd De Smyter meldt aan Tweakers dat het probleem in totaal 700 losgekoppelde mailboxen van die klanten trof.

Ik ben één van die kleine zelfstandige die getroffen is en ik ben al vanaf 3 september 2021, tot heden ONBEREIKBAAR per mail. Zowel ingaande als uitgaande mail. Dit is onacceptabel, te meer, ik op niemand boos kan worden, omdat de genenen die de telefoon opneemt er ook niets aan kunnen doen. Donderdag 088 4803000 (optie 5) gebeld, (aangegeven in het Tweakers bericht), aangehoord en afwachten tot ik teruggebeld zal worden. Die dag niet meer. Vrijdag weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, er werd mij gevraagd of er een “storings ticket was aangemaakt! Neen dus, hij ging dat meteen doen. Ik werd zondag ochtend rond 12:00 uur gebeld, was te laat met opnemen. Meteen teruggebeld maar ze konden niets voor mij betekenen. Wachten tot maandagochtend. Maandagochten 088 4803000 (optie 5) gebeld. 1 uur en 23 minuten in de wacht. Er werd opgenomen en na 2 minuten viel de verbinding weg. Weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, weer 43 minuten in de wacht. Opgenomen en en er wordt weer een nieuwe storings ticket aangemaakt. Nu, 19:14 uur op maandag 13 september 2021, nog steeds geen mailverkeer mogelijk. Zo gaat KPN met zijn klanten om. En dat wil mij tot glasvezelgebruiker verleiden. NEVER NOOIT.

Christy
03-09-2021

GEEN EARBUDS BIJ SAMSUNG S21 KPN

Ik heb een samsung S21 met abonnement besteld bij KPN op 2 augustus 2021. Omdat dit toestel niet voorradig bleek te zijn werd het twee weken later ontvangen. Maar tot nog toe is het aanvaardbaar. Het toestel is iig op tijd besteld voor de gratis earbuds. Om die in he bezit te krijgen heb ik diverse malen contact gezocht met KPN maar de klantenservice heeft mij al die keren verkeerd voorgelicht en nu is de registratie termijn voorbij. Maar KPN weigert iets te doen om de fout van hun werknemers te herstellen en kan ik fluiten naar mijn earbuds

Mursel
02-09-2021

Grootste dieven/criminelen van Nederland

Grootste oplichters van Nederland. Verkopen jou internet maar leveren dit niet. Ze geven aan dat er bij ons thuis 1000mbit ontvangen kan worden. Na maanden worstelen stoeien en uren bellen geven ze aan dat ik blij moet zijn met 40mbit thuis. Ze verkopen je een niet deugdelijk product. Kan niet wachten dat mijn contract van 1 jaar eindigt. AFZETTERS NUMMER 1

Ger
26-08-2021

KPN voegt onbestelde opties toe. Reageren niet. Komen credits niet na

KPN voegt zonder toestemming Spotify Family toe. Hierdoor vervalt mijn hussel korting en betaal ik inclusief Family 20 euro teveel. Hier al 6x over gebeld. Steeds toezeggingen dat het opgelost gaat worden.

Systeemfout, personeelsfout, blabla, alles wel gehoord. Credits krijg ik niet terwijl ze wel beloofd worden.

Al mijn abonnementen opgezegd maar ook hierop geen reactie. (buiten "bedenktijd" termijn, voorwaarde was dat de problemen opgelost werden. Dit gebeurde niet, alleen hier kom je pas op de volgende factuur achter)

Lobke
23-08-2021

Trap er niet in!

Was al jaren een tevreden klant bij KPN, sinds kort is mijn wijk aangesloten op glasvezel en daar ging het mis. Straatverkoper heeft mij als bestaande klant wat aangesmeerd, blijkbaar een zakelijk abb. op een onbekend adres met mijn afleveradres. Zo kon hij mij als bestaande klant laten meegenieten van de voordelen van een nieuwe klant. NIET DOEN!

Dit heeft mij nu al 5 telefoontjes gekost met 8 KPN medewerkers en ongeveer 5 uur aan tijd gekost en ik ben er nog niet! KPN werkt nergens aan mee, ze doen alsof ze je een leuk aanbod doen maar voor alles wat je gratis krijgt betaal je, ALLES of je het nu nodig hebt of niet.

Mijn tip, bereid je heel goed voor, check je abb met hetgeen je echt wilt/nodig hebt en laat die zogenaamde "gratis" diensten! je BETAALD er allemaal voor! EN doe de KPN Wifi manager online om je huis te testen op ontvangst! Je krijgt dan inzicht in de daadwerkelijke prijs EN bij tijdens de wifi manager krijg je veel scherpere aanbiedingen als bestaande klant dan als je belt met opzeggingen. Ze bedonderen je waar je bijstaat! WAARDELOOS dus

Mari
21-08-2021

Ondanks fout van kpn. Moest ik toch kosten betalen.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij kpn.

Ik sinds mijn verhuizing heel slechte verbinding en internet dat steeds uitvalt. Deze is nog steeds zo.

Ik klach al meer dan 5 jaar hierover. Steeds bellen en mails, brieven.

Sinds kort us er een monteur geweest voor het nakijken van het lijn.

Na het conclusie is vast gesloten dat het lijn van kon een storing op zat en nog steeds is.

Want mijn internet is nog steeds traag en valt uit.

Na al deze ellende geeft de monteur door dat ik voor alle kosten moet draaien.

Kpn spreek altijd met 2 woorden. Draai alles terug naar de klant en komt woorden en beleid voor de klant nooit Na.

Voor besparen van ellende zoek iemand anders dat goed is en onderzoek iedereen voordat je iets aanschaft ,vooral bij kpn.

Sevice bij kpn is 1.

Oplossen van problemen 1

Een ding vergeet grote elke bedrijf als kpn, eneco enz.

Zonder ons bestaan ze niet. Zonder klanten bestaan ze niet.

Mensen laat ze zien wie ze groot heeft gemaakt.

Wij als klanten maken hun groot . Het word tijd dat we hun klein weer gaan maken.

Keuze is aan elke klant.

Coen
19-08-2021

M’n moeder al 4 weken ellende na overstap naar KPN

Al vier weken totale ellende na overstap van ziggo naar KPN- niets werkt, urenlange telefoontjes met klantenservice en nooit een adequate oplossing…wat een wanprestatie, en opzeggen kan niet, zeggen ze.

Dick
18-08-2021

De ene medewerker zegt dit en zijn collega zegt dat

Zou van KPN een nieuw moderner modem krijgen. Vandaag een mail dat het na 15 uur opgehaald kon worden en dan meteen mijn oude ( goed werkende ) modem ingepakt in kon leveren. Omdat ik eigenlijk eerst het nieuwe modem aan wilde sluiten en proberen en dan later het oude modem opsturen belde ik met de klantenservice van KPN. Die medewerker snapte mijn probleem en zei dat ik rustig het oude modem later kon terug sturen. Vanmiddag bij het Postnl punt het modem op willen halen maar dat lukte niet. De medewerker mocht het modem alleen mee geven bij inlevering van het oude modem. Weer gebeld met de klantenservice en kreeg een welwillende medewerker aan de lijn die alle begrip had voor mijn zienswijze maar niets voor mij kon betekenen omdat het een zogenaamd " ruilproduct "was. Het eind van het liedje is dat ik met een verouderd modem zit en vanaf nu een ontevreden KPN klant ben, kortom alleen maar verliezers.

Michel
14-08-2021

Internet via glasvezel traag, KPN helpt je niet verder, het zijn dieven en on technisch personeel,,, waardeloos bedrijf!

Manfred
12-08-2021

Totaal geen service

Beloften die gedaan worden, worden niet nagekomen.

Je vraagt om 2 decoders 4k, je krijgt er 1.

Dus heb je meer dan 1 4k tv heb je pech.

Iedere klant krijgt er 1 :-(

Je bent sinds 1993 klant tot 08-2021,en je gaat een nieuwe overeenkomst aan, met een verkoper van KPN

omdat je abonn. verloopt in september.21.

Gewoon niet nakomen wat is overeengekomen.

verder verwijderd met producten waar we het niet eens over hebben gehad.

Abonn. verloopt 1 sept 21 en ben nu aan het kijken naar een echte provider.

Nog even wachten, als de glasvezel infrastructuur er ligt gaan we gelijk naar de concurent.

Of naar ziggo nog even uitvogelen he ik een goed binnen netwerk maak. Smarthome :-)

Pas op!

Alles zwart op wit laten vastleggen.

Via Mail, of Chat opslaan.

Via de telefoon kunnen ze het niet vinden, ook niet als je zegt gesprekken worden toch opgenomen dan ineens niet.

Spreekwoord zegt,

Veel beloven weinig geven, doet een gek in vreugde leven.

H.MTh
10-08-2021

Onrechtmatig geld afschrijven

Ik heb geen Spotify via KPN maar het staat elke maand wel op de factuur, bellen, brieven schrijven het heeft geen zin, ze snappen het niet of willen het niet snappen! Via Mijn KPN kan ik het ook niet beëindigen omdat ik het ook niet bij mijn abonnement heb, maar elke maand wordt het wel in rekening gebracht!

Brett
09-08-2021

Nooit meer KPN

Ik zit al een maand zonder internet thuis door onbekende technische fout van KPN. Ondertussen is mijn oude abonnement opgezegt, nieuwe aangevraagd, doe het zelf pakket ontvangen. Die heeft 3 dagen gewerkt nu weer geen signaal. De monteur komt pas over 2 weken. Ik heb zeker 10h gebeld met KPN in de afgelopen maand. Verschrikkelijk!

Sander
09-08-2021

LET OP, ze geven foutieve info bij internet abbo's

Ze bieden abonnementen aan die niet eens haalbaar zijn voor je woning. Op dit moment kun je op de kpn site wanneer ik mijn adres invoer 200mb/s maximaal bestellen op het kopernetwerk volgens de site. In werkelijkheid is het 64 mb/s. Ik vind dit belachelijk. Omdat ik nooit eerder een speedtest heb gedaan kom ik er nu pas achter na 3 jaar. Oftewel, een hoop weg gegooid geld en omdat ik het niet eerder kenbaar heb gemaakt vanwege onwetendheid vinden ze dat ik schuldig ben. Terwijl zij bewust dit soort verkopen uitvoeren die niet kloppen.

Voor alle duidelijkheid ik heb een 100mb/s abbo en maximaal haal ik 44mb/s dus zelfs na erachteraan bellen (meerdere keren) krijg je nog steeds foutieve info over de max snelheid, en kan niemand het opklossen(buiten je weer overzetten naar iets anders wat ik dus niet meer vertrouw en dus niet ga doen) . En dat terwijl providers juridisch verplicht zijn te melden welke snelheid gemiddeld gehaald kan worden. De gegevens zijn duidelijk fout voor mijn woonlocatie, zowel in het verleden als nu, na contact word daar niks mee gedaan. Ik ben werkelijk benieuwd bij hoeveel woningen ze dit 'per ongeluk' fout doen zodat ze vervolgens de schuld neerleggen bij de klant, walgelijk.

Oftewel, ze houden zich niet aan de wet (moeten namelijk snelheden communiceren die realistisch gemiddeld haalbaar zijn), geen refunds wanneer je belazerd wordt, denigrerend doen over hoe je het ziet terwijl je praktisch gezien gewoon absoluut niet krijgt wat je bestelt . sterker nog, ik kreeg maar 44% internet maar ik betaal 100%.

Voor alle personen die een nieuw abonnement voor internet afsluiten. Doe niet research of contracten tekenen op de kpn site, dit is flauwekul en niet gebaseerd op realisme. de klantenservice ben ik niet tevreden mee, 3 gesproken, waarvan één persoon mij wel echt probeerde te helpen maar het systeem zit zo in elkaar dat ze niks voor me kon betekenen. De andere 2 waardeloos, niet horen wat het probleem is en constant kastje naar de muur verhaal. Om vervolgens te zeggen 'ja maar we bieden een oplossing en daar moet je maar tevreden over zijn (de oplossing was, vergeet onze fout, en ga over naar glasvezel). Ik heb het gehad met ze, nooit meer mijn geld naar dat bedrijf sturen, stelletje oplichters. Ik hoop werkelijk dat ze iig de kennisgeving voor nieuwe klanten wat serieuzer nemen want ik snap niet hoe ze hiermee weg kunnen komen wanneer je een groot deel van Nederland belazert.

Jasper
06-08-2021

Ouders week zonder TV. Geen enkele actie

Schandalig slechte service. Wij bellen al een week met KPN. Ouders zijn zelf niet in staat technische handelingen te verrichten. Voor € 80 per maand kan er niet eens een monteur langskomen. Elke belofte om terug te bellen wordt niet waargemaakt. Elke belofte een monteur te sturen wordt niet nagekomen. En nu komen we er zelfs niet meer door omdat er nog meer veiligheidsvragen worden gesteld. Wat een schandalig slecht bedrijf. Maar dat is hier in de reviews wel duidelijk.

Sabrina
01-08-2021

Abonement stop gezet van mij op mijn adres en geen klant bij KPN

Het is altijd een heleboel geregel een verhuizing,maar allemaal netjes optijd geregeld zodat ik mijn T mobile thuis mee kon nemen naar mijn nieuwe adres.Klopt leest u goed niet KPN.de nieuwe bewoonster heeft dit ook geregeld die in mijn huis kwam wonen en die sloot abonement af bij KPN.en wat doet KPN sluiten hun klant aan en sluiten mij volledig af! Ja je zou zeggen dat moet niet mogen en kunnen,maar het is KPN gelukt! Resultaat geen internet,TV en geen klantvoordeel meer voor mij omdat ik alles bij T mobile heb! En kan dit opgelost worden simpel,nee helaas niet! Nieuwe aanvraag doen,opnieuw installeren verplicht! En bijna 4 weken zonder internet,tv en klantvoordeel! En alle kosten van aanvraag,instaleren en noem maar op weer betalen weer ruim €70 betalen voor een hele Grove bewuste fout van KPN.