KPN reviews

29-09-2020

Dramatisch!

Vandaag vrijwel de hele dag geprobeerd om iemand te pakken te krijgen die iets wil doen aan mijn slechte wi-fi verbinding, totaal -in minuten- 210 minuten in de wacht gelegen waarbij tot vier keer toe de verbinding werd verbroken. Ik zit niet meer vast aan een abonnement en wilde graag een wifi versterker die ik kon krijgen als ik een nieuwe klant zou worden. Ik ben inmiddels bijna 40 jaar kpn klant, maar moet nu officieel mij afmelden als kpn klant , mij over 30 dagen weer aanmelden en dan wordt ik gezien als een nieuwe klant en kom ik in aanmerking voor een wifi versterker. De speed test van kpn gaf zo,n slechte verbinding aan dat ik ipv 100 mb ( waar ik voor betaal) op de bovenverdieping slechts 7 mb had. Kortom; ik ben er uren mee bezig geweest maar niemand wil meedenken bij kpn, want ze hebben klanten genoeg!

Wi
28-09-2020

Glasvezel ramp

Glasvezel is 1 ramp chatten bellen monteurs. Zelf wifi versterkers gekocht niks helpt. Signaal wordt alleen maar slechter moet met de gang deur open zitten voor WiFi in de woonkamer. Conclusie niet doen.

Jane
28-09-2020

Erg teleurgesteld in glasvezel

Sinds 3 weken aangesloten (door monteur) op glasvezel, vanaf dat moment alleen maar erg

slechte wifi-verbinding. Via mailcontact met KPN gevraagd om oplossing. moest de “manager” invullen, zelfs die loopt vast. Zijn van plan over te stappen op andere provider, maar dat zal KPN worst zijn, denk ik

Robin
26-09-2020

Fantastische klantenservice

De klantenservice van KPN is meestal binnen 5 minuten te bereiken (1 keer heb ik 10 minuten moeten wachten), en doet altijd hun best om je problemen op te lossen.

Nadat mijn overstap naar T-Mobile verkeerd ging was KPN de enige die met oplossingen kwam, en mijn oude abonnement zelfs met korting en zonder aansluitkosten weer aan te bieden.

Deze word over 2 weken aangesloten, maar zit ik dan zonder internet? Nee, KPN zorgt voor een tijdelijke oplossing. Beste service.

St
26-09-2020

Nieuwe kapotte telefoon is eigen schuld

Ik ben al meer dan 15 jaar klant bij kpn. ik was toe aan een nieuwe telefoon en dus heb ik deze bij kpn in 1 keer gekocht. Toen ik de telefoon eenmaal thuis had ontvangen bleek het scherm gebroken! dus ik dacht niks aan de hand, ik bel ze even op en dan wordt alles vast opgelost. Nou niet dus het was allemaal mijn eigen schuld en ik was de boel aan het besodemieteren!

het gaat niet eens om het geld maar gewoon om het principe.

Wat er hierna nog meer allemaal fout ging met mijn abbonoment etc etc. ga ik niet eens over beginnen. Wat een k. bedrijf zodra mijn abonnement afgelopen is ga ik naar vodafone en ga ik nooit meer terug!

Koos
25-09-2020

Glasvezel aansluiting

Sinds begin augustus heb ik glasvezel in huis, direct kpn gebeld dat ik aan gesloten wil worden. Na vele telefoontje met de klantenservice van kpn en vele malen van kastje naar de de muur gestuurd te van te horen gekregen dat aansluiten niet mogelijk is, de centrale waar dit moet gebeuren is vol. Wat een bout verhaal ik geloof er ook helemaal niets van, al velen jaren klant bij kpn.

Arnout
23-09-2020

Kpn levert niet, niet oplossingsgericht jammer

7 september bij KPN internet besteld. Het zou 15 of 17 september geleverd worden (ik koos hiervoor omdat dit dus het snelst geleverd zou worden, want ik heb internet nodig voor werk). Dag erna een bericht gekregen dat de bestelling niet goed is verwerkt door een technische fout en dat ze er hard aan zouden werken om het op te lossen. Na een paar dagen de klantenservice gebeld. Daar kwam uit dat er nog niks gebeurt was. Zij heeft een ticket gemaakt en gezegd dat het naar de technische dienst zou gaan. Een aantal dagen daarna door een “advies bedrijf” gebeld. Zij zouden de lijn vrijmaken en de volgende dag zou er geleverd kunnen worden. Een week later 23 september bel ik weer KPN. Daar werd mij versteld dat mijn aanvraag nog steeds in behandeling is, maar dat ze niet wist wat dat betekende. Ik heb de bestelling maar geannuleerd (wat buitengewoon makkelijk ging, pluspunt). Ik zei dat ik het gevoel heb dat het hun niks interesseert om het pro actief op te lossen. Hierbij ging de mevrouw van de klantenservice in de slachtoffer rol. Ik was van plan om ook een telefoonabonnement af te sluiten, maar doe dat niet meer. In het kort, KPN houdt zich niet aan afspraken, niet oplossingsgericht, niet klantgericht, snel in de slachtofferreflex. jammer

Antoon

Wifi problemen

Monteur afgelopen maandag geweest (21 sept. 2020) en deze kan de heel slechte wifi ontvangst niet verbeteren. Versterkers van KPN eerder gekocht en helpen ook niet.En nu? Van KPN hebben we niets meer gehoord!

Wi
23-09-2020

Rekeningen kloppen elke keer weer niet.

Ze blijven onterecht Netflix in rekening brengen. Beloven telkens dit aan te passen maar doen niets. Het teveel betaalde bedrag wordt niet terug gestort.

Je kunt elke maand weer bellen.

Pat
22-09-2020

Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar

Ik ben al heel lang klant. Afgelopen tijd werkte de draadloze tv-verbinding (met adapters) niet meer bij de tweede tv. KPN gebeld. De adapters waren meer dan 10 jaar oud en daarmee verouderd (en nog langer zijn we dus al klant), ze zouden 1 nieuwe sturen. Daarvan waren de kosten 45 euro, maar als we een nieuw abonnement afsloten, zouden we de eerste 3 maanden korting krijgen, wat dit weer zou compenseren. Het afsluiten van het abonnement moest een andere medewerker doen; dus doorverbonden. Deze medewerker zei, dat de andere collega dit nooit had mogen afspreken, maar hij zou het toch in orde maken. Vervolgens hoorden we niets meer. Ook geen adapter toegestuurd gekregen.

Een week later gebeld. Ja, er was iets misgegaan. Ze zouden de oude order verwijderen en een nieuwe aanmaken. Het abonnement zou wel iets duurder (+ 3 euro per maand) worden, maar we kregen wel een extra korting de eerste maanden. Vervolgens krijgen we een bevestiging met een abonnement wat 7 euro duurder was. Meteen weer gebeld om te annuleren. Maar deze medewerkster snapte er helemaal niets van (of ze deed alsof), maar het was uiteindelijk gelukt. Wat te doen. overstappen in deze coronatijd met het risico geen internet te hebben, wilde ik ook niet. Dan alleen maar de adapter van 45 euro bestellen.

Weer bellen met KPN. Nu krijg ik een medewerker die zegt. Ja, maar, 1 adapter vervangen heeft geen nut. Je moet ze alle drie vervangen. Dit kost 115 euro! Het begint te lijken op oplichterspraktijken. Zo lang klant en dan op deze manier geïnformeerd en bedrogen worden. Toch maar drie adapters besteld. Gelukkig werkt alles weer, maar het heeft zeer veel frustratie gekost met het steeds bellen, lange wachttijden en doorverbonden worden. Zodra de gelegenheid er weer is, ga ik overstappen.

Mieke
20-09-2020

Op elke rekening 1 cent te veel!

Op elke rekening berekend de KPN €0,01 teveel. En het is geen afrondingsverschil, want bij een optelling valt er niets af te ronden.

Die ene cent lijkt niks, maar over de vele klanten die ze hebben, telt dat lekker op.

19-09-2020

Oversluiten abonnement

Klantenservice waardeloos de 1 zegt dit de ander vertelt dat , als ze nou allemaal hetzelfde zeggen zou het voor de klant stuk gemakkelijker zijn , rij je ook niet voor niets naar een winkel van KPN.

Yme
11-09-2020

Abonnement oversluiten

Gebeld door KPN medewerker die het blijkbaar jammer vond dat ik KPN ging verlaten. Hij had een nieuw aanbod waarbij hij eerst al aangaf het vreemd te vinden dat ik zelf niet eerder om een beter aanbod had gevraagd. Uiteindelijk kwam het 'betere aanbod' op precies hetzelfde neer als mijn huidige contract bij KPN. Toen ik aangaf daar dus niets mee op te schieten beeindigde hij het gespek zonder ook maar iets van een bedankje of groet. Ronduit onbeschoft! Reden van overstappen is gelegen in het feit dat ik nu veel goedkoper uit ben met TV en Internet en Mobiel. En als de Wifi net zo beroerd is als die van KPN betaal ik er in ieder geval minder voor.

Conny
09-09-2020

Foute email

Vandaag een mail gekregen dat er meerdere facturen zouden openstaan en dat ik dus geblokkerd wordt. Gebeld met KPN en die zeggen dat er maar 1 factuur nog openstaat. Zou temaken kunnen hebben dat het 5 werkdagen duurt tot het verwerken terwijl als je op de kpn app kijkt de volgende dag al staat betaling verwerkt. Ook met mijn verhuis in juni 2 weken lang op internet en digitaal tv moeten wachten. Waardoor is dus een hoge telefoonrekening had doordat ik geen wifi had. Kpn had de afspraak nog een week langer verzet. Schandalig dat er niks van klopt,van de mails,verwerkinfs tijd. Kpn gaat goed achteruit wat service betreft.

Rianne
08-09-2020

Glasvezel

Al anderhalf jaar wachten op glasvezel aansluiting, meerdere malen gevraagd hoever het is, het zou afgelopen mei zijn, toen juli en nu is het september en is het nog niet geregeld! Eerst lag het aan kpn netwerk nu hangt het op volgens hun het signaal.

Meerdere metingen en Vrije dagen opnemen verder, 0,0 tegemoetkoming hun kant, klachten ingediend, dagelijkse chats,worden nooit teruggebeld, hangen we nog steeds aan een router die steeds leeg is en een dag duurt om op te waarderen. Thuis werken en studerende kinderen helaas! KPN diep diep triest!

07-09-2020

Verhuizen duurt enorm lang

KPN, het meest duurzame bedrijf van Nederland.

Mooi niet, ik zit al vanaf 28 augustus zonder internet en TV, dit in anno 2020.

Je krijgt dit niet verzonnen.

Ik heb intussen vanaf het begin, KPN 3 keer per dag gebeld, niemand die iets kan zeggen, wat de status is van mijn verhuizing.

Te gek voor worden.

Alles bij elkaar heeft dit intussen mijn 8,5 uur gekost, en een hoop frustratie.

Medewerkers kunnen niet bellen naar een back office, met de vraag, wat de status is, dit is toch niet te geloven.

Door dit gezeik, geef ik KPN een cijfer 2.

grtzzzz, Patrick

Margriet
06-09-2020

Abonnement wijzigen Of toch beter van niet

Gebeld omdat ik mijn kastjes voor interactieve tv wilde omruilen voor kastjes, geschikt voor 4 K met een blue tooth afstandsbediening. (Hierdoor kan het kastje achter een kastdeurtje staan) Als je via de website dit allemaal invult dan lijkt het alsof je ook de WiFi verbeterpunten krijgt. De eerste vraag op de website of je al klant bent. De meneer van de klantenservice zei dat dat alleen voor nieuwe klanten geldt. Na wat afwegingen gemaakt te hebben wilde ik alles voor lief nemen, geen gratis spotify meer (Nu nog wel) bijbetalen voor een extra pakket (Nu gratis) dus 15,00 euro per maand extra kosten. Toen kwam de vraag of mijn man thuis was om de verandering te kunnen bevestigen. Hier werd ik toch zo boos van. Mijn man is de contractant. Maar KPN heeft geen bezwaar tegen drie maandelijkse betaling van MIJN rekening. (Thuis en twee mobiele Telefoons) heb de hele bestelling afgeblazen; Ik mag niet bellen maar mag wel via de website een en ander wijzigingen. Ik ben aan het overwegen om voor alles een andere provider te zoeken. Ik kom er wel achter dat de KPN geen waarde hecht aan trouwe klanten. Heel erg jammer, zeer teleurgesteld in de KPN

05-09-2020

Klant maken willen ze wel, maar trap niet in de voorwaarden van het contract!

Waardeloos! Al jaren klant van KPN met elk jaar een flinke prijsstijging aan de broek voor hetzelfde product. Ga je verhuizen naar een gebied waar KPN niet actief is, krijg je ook nog een keer een maand opzegtermijn aan de broek als stank voor dank!

Klanten maken en lokken willen ze wel, maar als ze je eenmaal gevangen hebben dan melken ze je langs alle kanten uit!

Mike
04-09-2020

Anderhalve week wachten op een monteur als nieuwe KPN klant!

Hallo, sinds 1 september zijn wij na 6 jaar probleemloos bij Telfort te hebben gezeten over gestapt naar Kpn. De reden van de overstap is dat de internetsnelheid bij KPN iets sneller is.

Dinsdag 1 september was de overstapdatum, helaas ging dat niet probleemloos. Na 4 x te hebben gebeld met de helpdesk werkte de internetverbinding eindelijk. Daarna geprobeerd om de tv kastjes aan te sluiten. Helaas kreeg ik de tv ontvangers niet werkend. Zodra de software was geïnstalleerd startte het kastje opnieuw op en kreeg ik de melding dat mijn tv geen verbinding had met de tv ontvangers. Na diverse pogingen de helpdesk weer gebeld en samen met de medewerker diverse stappen nagelopen echter zonder resultaat. De medewerker zei dat wij nieuwe tv ontvangers kregen opgestuurd en die zouden uiterlijk aan het einde van de week worden bezorgd. Vandaag donderdag 3 september maar voor de zekerheid gebeld om te vragen of de ontvangers al verstuurd waren kreeg ik te horen dat de aanvraag was afgekeurd dus wij krijgen geen nieuwe tv ontvangers. Helaas vind KPN het niet nodig om ons op de hoogte te brengen dat er geen tv ontvangers worden opgestuurd of ons een andere oplossing aan te bieden. Hier moet je blijkbaar zelf achter aan gaan.

Ik heb gevraagd of ze dan z.s.m. een monteur willen sturen en dat gaan ze dan ook doen……………op DONDEDAG 10 SEPTEMBER sturen ze een monteur.

Ik snap dat er altijd wel iets mis kan gaan maar hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat KPN je als nieuwe abonnee je zo in de kou laat staan. Vooral als ik zie dat de klachten over KPN blijven binnenstromen op de forums, dan zou je toch wel iets meer mogen verwachten van een Nederlands grootste aanbieders.

KPN jammer had toch wat meer van jullie verwacht.

03-09-2020

Opgelicht door KPN

Ik had een.abonnement met onbeperkt bellen en 100 gb data.die ik allemaal kon delen.

Er eerst mij verteld door een medewerker van KPN dat een abonnement met onbeperkt bellen en onbeperkt data beter was voor mij.

Alleen.er werd niet bijgezegt dat er maar 25 gb gedeeld kon worden dus aangezien ik eerst 100 gb kon delen wordt dit nu beperkt tot 25 gb had de medewerker genaamt Devine mij gezegt dat er maar beperkt 25 gb gedeeld kon worden dan had ik er niet aan begonnen

Ik ga mijn rechts bijstand opdracht geven.om mijn oude abonnement te herstellen waar ik te vreden mee was.omgansvormen zijn ver te zoeken bij KPN liegen en bedriegen om mij.een abonnement aan te smeren waar ik totaal niets aan heb.