KPN reviews

D.P.

KPN internet

Internet zou worden aangesloten op 24 mei. (eind april aangevraagd) helaas kon het niet eerder. 24 mei (2016) helaas geen internet. Nee, dit komt omdat er nog iets gevalideerd moet worden, morgen 25 mei (2016) staat alles klaar en werkt het! Helaas ook de 25e van Mei geen internet, nú is de oplevering verplaatst naar 15 Juni. (!)

Na te hebben gezegd dat dit on acceptabel is, omdat ik voor mijn gevoel al wacht op de aansluiting v.a. eind april, krijg ik te horen, dat de wettelijke bedenktijd van 2wkn verstreken is, en dus de enige manier van opzeggen is, om 1 jaar te betalen..

ik heb deze manier van werken nog nooit gehoord. Als ik het werkzaam heb, zou ik zeggen dat ik 2wkn bedenktijd heb ipv het moment dat je telefonisch iets afsluit. En dan nog 3 a 4 weken moet wachten. (ja, dan is het makkelijk om 2wkn bedenktijd te geven, je hebt het immers toch nooit werkend..)

écht bedroevend! Ik ga het liefste zo snel mogelijk weg bij KPN.

Kris
25-05-2016

Klagen word je niet wijzer van

mij is een alles in 1 pakket aangeboden, naar aanleiding van mijn aanbod bel ik de kpn op en vraag na waarom het niet klopt. nouja na het een en ander nagevraagd te hebben geeft de mevrouw mij toezegging op het aanbod dat gedaan is en excuses voor het ongemak.

daarna krijg ik van de kpn bericht dat ik gebeld word. ik ben zeer benieuwd.

zij bellen mij op om na te vragen waarom het misgegaan is bij het bestellen. ik gaf dus aan dat zij mij een aanbod op een standaard pakket gedaan hebben en dat in mijn bevestiging stond dat mijn geschatte snelheid 23mb is. dus ik bel ze op en pas dit aan na mijn annuleringstermijn. vervolgens word ik teruggebeld door een backoffice met excuses voor dit voorval en een mooi zenderpakket voor een aantal maanden gratis ! chapeau !

Jo
25-05-2016

Onmogelijk om digitenne op te zeggen

Al in januari wou ik mijn digitenne bij KPN opzeggen. Op de website vroegen ze mij om mijn telefoonnummer op de website in te vullen, zodat ze me konden bellen en het in orde konden maken. Dus dat deed ik. Vervolgens hoorde ik niks meer van ze, ik ben voor zover bij mij bekend niet gebeld. Dus besloot ik 31 januari (voor 1 februari wou ik opzeggen) maar te proberen om toch gewoon online m'n digitenne op te zeggen... kreeg ik een melding dat de server op dat moment overbelast was. Toen zat er maar 1 ding op: gewoon traditioneel via de post m'n abonnement opzeggen. Ik vond online een voorbeeldformulier, printte deze uit, vulde mijn gegevens in en deed deze op de post...

Maar tot mijn verbazing zie ik net dat KPN tot op de dag van vandaag (eind mei) nog steeds automatisch het bedrag voor digitenne van m'n rekening afschrijft. Het lijkt er sterk op dat KPN er alles aan doet om het onmogelijk te maken om een abonnement op te zeggen.. SUPER SLECHT!

Tim
21-05-2016

Ongelofelijk slecht

Helaas was ik overgestapt van Ziggo naar KPN... Verschrikkelijk, ik heb nu spijt van. Ik moet dagelijks de modem restarten anders werkt mijn wifi niet / heel slecht. Ping naar google.nl is 200ms en naar een datacenter server 30 ms (normaal gesproken - 2 ms). Ongelofelijk langzaam, valt steeds uit. Hun klantenservice kan helemaal niks aan doen: "uw internet werkt goed, meneer". Grappig, want hier werkt dit voor geen meter.

Bovendien vindt hun sales afdeling het normaal om tegen potentiële klanten te liegen. Er was beloofd dat ik in oktober 2015 glasvezel zou krijgen. Wij zijn inmiddels een half jaar verder, geen glasvezel en ze geven aan dat het binnenkort niet zou komen.

Hotspot via mijn iPhone 4G t-mobile werkt vele malen sneller dan KPN thuis wifi.

Richel
16-05-2016

Slechte service bij storingen!

Slechte service bij storingen, na 4 maande nog steeds niet opgelost!

Steeds beloven dat ze het gaan oplossen!

Steeds beloven dat ze terug bellen, elke keer niet!

Steeds krijg je een andere aande telefoon, met het volgende leugentje!

Zegge dat kpn expert langs gaat komen, voor het op te lossen..tot 3x thuis erop gewacht nooit gekomen!

Pakketten zelf ineens niet meer aan of uit kunnen zetten, maar wel als je op bed ligt een mail krijgen dat ik bv kids pakket aan had gezet! Elke x dag erop bellen, na 2 uur telefoon zetten ze hem uiteindelijk uit! Vinden ze het gek dat klant kwaad wordt

Dan ineens duren rekeningen krijgen, omdat die pakketten aan waren gezet! Wat niet mijn fout was, dus weer bellen van 9 uur sochtends tot 1 uur smiddags. Ik moest het even voorschieten en kreeg je t maand erop wel weer terug..dus niet ga dat voorschieten is jullie fout!

Wel gewonnen! Maar storing nog steeds, nog steeds moest ik erover gebeld worden, maar afspraken komen ze volgens mij bij geen 1 provider na! Bij kpn niet, bij ziggo niet!

Maargoed uit kwaadheid ben ik nu toch overgestapt!

Vera
10-05-2016

Ik wil graag tv internet en bellen

Gelukkig, dacht ik vorige week maandag, ik krijg weer internet. Lees nog even wat ik moet doen...oh jammer, geen expiriabox. Even bellen U bent mevrouw Kleine zegt men als ik mijn postcode en huisnummer noem. Nee hoor, ik heet Bos en op dat moment denk ik al, dit komt niet goed....men heeft de modem bezorgd en er is voor getekend. Niet door mij dus hoezo? Een bijna onoplosbaar probleem krijgen we nu. Maar goed na heel veel geheen en weer wordt mij verteld dat alles in orde komt en woensdag wordt e.e.a. geleverd. Weer 2 dagen zonder internet en tv. Ik ben het niet meer gewend.woensdag geen modem. Donderdag 5 met, niets open dus kan ik niets doen. Vrrjdag

bel ik weer...ik heet schijnbaar nog steeds kleine en er is niets gebeurd nadat ik een aantal mensen achter elkaar gehoord heb en een half uur in de wacht sta. Zaterdag komt de experiabox zegt de llatste dame aan de telefoon en ze vertelt me ook nog dat er niets gedaan wordt door haar collega's maar zij moet altijd alles oplossen. Jammer genoeg lost ook zij niets op en bel ik maandag maar weer nadat de dame die de telefoon opneemt aangegeven heeft dat zij met een technische afdeling moet bellen, denk ik na een kwartier muzak, ik kap er mee.

Vandaag dinsdag geen experiabox en ik heet nog steeds mevrouw kleine en toevallig is de afdeling die er over gaat, nadat ik 5 minuten met een rotmuziekje geplaagd ben, naar huis.

Ik houd een krachtterm in en mag morgen weer bellen.

Ik heb schijnbaar niets anders te doen

04-05-2016

Verlenging mobiel abonnement

Mijn ervaring is niet best.

Half jaar geleden abonnement verlengd omdat mijn smartphone het toen begaf . Dit was een half jaar voor mijn contract van 2jaar afliep.

Het contract werd gelijk aangepast aan het nieuwe contract in ging gelijk in bij T-Mobile is dit niet loopt eerst je oude contract netjes af voor het nieuwe in gaat , dus gelijk verhoging abonnements geld .

Tevens kies ik voor een Samsung S5 Neo en moet 149 euro bijbetalen deze zelfde smartphone wordt bij veel providers nu gratis aangeboden zonder bijbetaling en een goedkoper abonnement met soms nog meer data en belminuten . Helaas KPN wordt als mijn contract afloopt in maart 2018 wordt dit niet meer verlengd .Heb mijn internet ook al opzegd omdat juliie daar ook al zo duur waren en slechte kwaliteit snelheid leverde 12mbit zou 80 mbits moeten zijn.

Nick
02-05-2016

KPN onklantenservice

Echte leiers aangeven wachttijd van 5 minuten.

30 minuten later nog steeds geen reacties of aangeving dat de klantenservice langer kan duren. SUPER KLANT ONVRIENDELIJK! MET JE ZOGENAAMDE 24U KLAAR STAAN VOOR JE KLANTEN. AFSLUITEN DIE HANDEL

Jennifer
02-05-2016

Iedere maand storing

Wij betalen genoeg voor het internet + bellen pakket van KPN. Het resultaat is iedere maand wel een storing met de TV, of de telefoon. Het internet boven doet het al jaren niet (komt door alle buren met wifi volgens KPN). We hangen iedere maand wel 2 uur aan de lijn met de klantenservice. We hebben een klacht ingediend maar dat snappen ze niet. Klachten kunnen alleen als iets het niet doet. Een klacht over dat je niet iedere maand aan de telefoon wil hangen dat kan niet volgens KPN.

Hoy
29-04-2016

Kansloos

Klantenservice waarbij medewerkers Geitebek, Eikelhaar en zaadfout schijnen te heten. Al deze personen klinken het zelfde en word volgende mij in het ootje genomen. Maar kan deze medewerkers ook niks kwalijk nemen aangezien als sinaasappel worden uitgeperst om de bonus van Dhr Blok te financieren.

29-04-2016

Kpn meer tv / klantenservice

Omdat ik er erg van baal dat youtube middels "meer tv" alleen met de afstandsbediening kan worden bediend (eindeloos knopjes drukken) heb ik met de klantenservice gebeld. Aldaar de gouden tip gekregen! Chromecast bestellen (39 euro bij bol.com morgen bezorgd) helaas dus geen toetsenbord van kpn maar wel een super alternatief om met je smartphone filmpjes muziek e.d. direct op je televisie te presenteren! Ook Netflix! Hulde aan deze kundige medewerker ook al gaat het buiten het pakket van KPN om.

25-04-2016

Klantonvriendelijke kortingsactie KPN

I.v.m. het aflopen van de kortingsperiode op het totaalpakket meld de KPN vriendelijk dat voor de voortgang van het totaalabonnement je niets hoeft te doen. Automatisch gaat echter wel het abonnement in voor extra internetsnelheid. Afmelden kan alleen via telefoon en pas 24 uur voor de afloopdatum. Wel moet er 1 maand vooraf worden betaald. Na opzeggen word het bedrag dan weer teruggestort. Deze procedure is zeer klantonvriendelijk, temeer omdat door mij niet is gevraagd om een extra internetsnelheid. Deze wordt echter automatisch aan het totaalpakket toegevoegd. Zelf goed opletten is dus de boodschap als je van de extra toevoeging door KPN afwil. Reden voor mij om aan het einde van mijn abonnementsperiode dan ook maar alles bij de KPN op te zeggen!. Ik houd niet zo van die klantonvriendelijke praktijken!

Iris
22-04-2016

Klantonvriendelijk. Weg met kpn!

Kpn is 1 grote zooi. Het zijn de grootste afzetters die ik ken. Ik hoop dat dit bedrijf failliet gaat. Hoge rekeningen die niet kloppen, je zomaar afsluiten, geen overzicht hebben omdat ik vaak niet kan inloggen,traag internet, je wordt van het kastje van de muur gestuurd en de medewerkers zijn ook nog eens zeer onvriendelijk! Nooit meer kpn voor mij! Dit bedrijf is alleen maar met geld en bedrog bezig. Walgelijk!

Thaila
14-04-2016

KPN houdt je aan het lijntje .

Op 10 maart werd mijn email bevroren .Na 5 werk dagen zou het probleem opgelost worden, nu is het 14 april en zijn we ruim een maand verder. het probleem is nog steeds niet opgelost .

Ik heb geen woorden meer voor de KPN die zoveel steken laat vallen.

Er zou mij nu een wachtwoord toegezonden worden na 2 helpdesk . Dinsdag zou ik wachtwoord hebben. Nu weer niets. afspraken worden Niet na gekomen. een bel afspraak vergeten . belofte van oplossing niet waar gemaakt.

Echt KPN waar zijn jullie met het woord Service. Ik vertrouw niets meer en ga n dit contract ook opzeggen .

Wat heb ik aan loze beloften en het wordt niet opgelost.Ik wordt er ziek van.

Elke keer wordt mij de hoop ontnomen als weer blijkt dat jullie geen woord houden . De 5 werkdagen wordt verviervoudigd . Noemen jullie dit service?

Zaterdag zat ik met de helpdesk aan de telefoon . werd mij gezegd dat ik een bepaald nummer kon bellen . Die had ik dag te te voren al gebeld. Zij stuurde mij naar desbetreffend nummer . Ik weiger om speelbal van het KPN monoply te worden . Zo werkt het systeem dus . van kastje naar de muur gestuurd worden.

de Klant is hier de dupe in plaats van de koning.

Ik ben er klaar mee .

mijn klacht zou nu weer dinsdag 5 april opgelost zijn. De herhalingen zijn niet goed voor een mens.

schadevergoeding zou hier op zijn plaats zijn. Ik heb schade geleden van een grote maatschappij die zijn naam geen aan doet.

email moet weer gaan werken en beloftes na gekomen. schadevergoeding van email blokkering .

Drie maanden geen rekeningen betalen voor de materiële en emotionele schade

wat ik hier al ingestoken heb?

12 a13 telefoontjes.. ongeveer 10 uur van mijn tijd ..

ik blijf lang vriendelijk maar wieger om van kasteje naarde muur gestuurd te woredn . Jullie werken niet op een lijn.

jantje weet niet hoe Pietje het doet en hoe het moet !

ik ben nog klant , maar ben iiever vandaag weg als morgen . opzeggen ga ik. . Ik moet we;l betalen voor deze wanhopege service . Nu , gistren wilde jullie mij weer opnieuw laten beginnen met op link klikken. NEEE danu. nietwb eer opnieuw. dan kan ik weer het desbetreffende tel nr bellen die mij terug sturen. Gelinkte soep bij KPN. Ik wil schadevergoeding zien. ik lig in de prak .

ook wil ik t recht om per direct op te zeggen .

waarom? omdat ik er helemaal klaar mee ben .

het is jullie werk , maar mijn mijn ellende.

Service vergeet het maar . is net een peyton place verhaal . Komt geen einde aan .

Tot ja tot ik door draai . wat een hoogstaande service! nu ben ik ziek van het monoply van het KPN. jullie zijn bedankt .

IK wil nu ene notitie dat ik per direkt weg kan en en eis een schadevergoeding .

loze beloftes heb ik zat van.

bedankt KPN voor jullie ziekmakende service!

Roy
08-04-2016

KPN is 1 groot drama

Ik ben al 3 maanden bezig om mijn bedrijf te verhuizen, maar KPN is 1 groot drama... Wordt letterlijk van het kasje naar de muur gestuurd en van afdeling naar afdeling geslingert, zelf een Escalatieorder voor me aangemaakt, zou binnen 2 werkdagen geregeld zijn..maar deze afdeling belt mij niet terug.... Ik ben ten einde raad

IK KAN MAAR 1 DING ADVISEREN! GA NOOIT IN ZEE MET KPN!

Martha
07-04-2016

Eerder verhuizen niet mogelijk omdat KPN de 3 weken norm hanteert

Ik ben aan het verhuizen en heb na het ondertekenen van mijn huurcontract direct contact opgenomen met KPN om mijn verhuizing door te geven. Ik kan over 3 weken pas aangesloten worden op mijn nieuwe adres. Dit betekent dat ik nog bijna anderhalve week in mijn oude huis moet vertoeven (Alles is klaar in het nieuwe huis, ) als ik nu in mijn nieuwe woning ga wonen dan kan ik geen tv, kijken, heb dus geen internet en telefoon. mijn studerende kinderen kunnen geen opdrachten maken, in mijn oude huis wel maar ja wie gaat daarvoor in een leeg huis zitten en een eind rijden ? Contact gezocht met KPN of de aansluiting niet een weekje vervroegd kon worden..nou vergeet het maar..wat een organisatie , er werd mij gezegd u had dit eerder door moeten geven? Ja hoe dan? Als ik mijn contract onderteken van mijn nw huis dan ga ik pas stappen ondernemen en niet eerder , dat kan ook niet. Ik ben echt diep en diep teleurgesteld in de KPN. Daarnaast had ik telefonisch contact met een medewerker die niet eens wist dat het ken getal hetzelfde was van mijn oude huis en nieuwe huis..hoezo is een klant belangrijk? WAARDELOOS!

07-04-2016

TRAAG INETERNET

overgestapt van online.nl naar kpn vanwege traag internet,

12 euro duurder uit per maand

maar dan hoop je dat je toch wat sneller internet hebt, niet dus.

al 2 keer een monteur bij gehad, modem was door hun ook aangesloten. in eerste instantie.

de eerste "monteur"deed bijna niets, checkte de internetsnelheid via speedtest.net en die was prima, bij hem wel, bij mij echter niet.

de tweede "monteur" een jongen van nog geen twintig, heeft alles doorgemeten, en je raad het nooit, de snelheid is goed, "het ligt aan uw computer" het gekke is dat een tweede pc heb staan, die hetzelfde heeft, dat is een splinternieuwe met windows 10.

dat argument ging dus ook niet op.

al met al een verschrikkelijke irritatie door dit KPN, en nog geen oplossing.

conclusie: kpn heeft een superslechte service, de zogenaamde monteurs weten helemaal niets, ieder kind kan met een kabeltje de lijn doormeten.

oplossing: geen

als ik de kans krijg om zonder kpn te werken zal ik het zeker doen.

kortom: kutservice

Bagger Zakelijke Cloud

Walgelijk als je mail gehost is bij KPN. Om de zoveel tijd weer een storing en dat noemen zij zakelijke dienstverlening. Wil je verhuizen?

Dan zul je wel eerst even geduld moeten hebben want wat bij 90% hosting providers geautomatiseerd gaat moet bij KPN lijkt wel nog handmatig gebeuren.... (formulier opsturen met kopie van legitimatie voor het aanpassen van WHOIS gegevens)

Bram

Vreselijk

Vandaag weer raak bij de Zakelijke support desk. Tarieven van KPN zijn goed voor de cloud diensten maar de storingen komen gewoon ons nek uit. Zakelijk hoort het gewoon te werken een hele dag zonder email (Office 365).

Als je de support desk belt dan kom je eerst in een wachtrij die gemiddeld 20 minuten duurt om vervolgens geholpen te worden door een ondeskundig personeel die je alleen van het kastje naar de muur stuurt. Doe geen zaken met dit bedrijf

JC
06-04-2016

Helpen? Ja van de wal in de sloot...

Wegens verhuizing overgestapt van Ziggo naar KPN omdat op het nieuwe adres op zeer korte termijn glasvezel beschikbaar kwam.

4 februari 2016 aangesloten op SDL (koper) met 1 Digitale TV ontvanger en 1 digitenne. Nadat glasvezel beschikbaar kwam, direct KPN gebeld om digitenne te laten vervangen door een Digitale TV ontvanger en een extra Digitale TV ontvanger. Pakketten binnen 3 werkdagen binnen. Afspraak gemaakt voor 30 maart 2016 om een monteur de boel te laten aansluiten.

30 maart inderdaad een monteur aan de deur. Nieuwe monteur die zijn best deed om alles werkend te krijgen. Echter blijkt hij niet over de juiste autorisaties te beschikken om alles naar behoren aan te sluiten. Door zijn gedrevenheid belt hij meermaals met zowel de ondersteunende afdeling als met collega's. Helaas lukt het hem niet en gaat (?) na twee uur weg. Geen werkbon en geen oplossing achterlatend.

Meteen de klantenservice gebeld... Na een lange wachttijd wordt ik doorverbonden. Ik wordt gehoord en en wordt meermaals gevraagd om even geduld te hebben om het probleem op verschillende afdelingen neer te leggen. Als er na een klein uurtje nog geen zinnig voorstel uit voort komt, ben ik er klaar mee. Ik geef aan te willen opzeggen. Weer erven geduld a.u.b. om te overleggen... nar een dikke tien minuten is het antwoord dat dit niet kan omdat ik een contract ben aangegaan. Met de mededeling van mij dat een contract door beide is aangegaan en dat het beloofde niet geleverd wordt, ik in mijn recht sta, Weer vind ter, terwijl ik in de wacht sta, overleg plaats. Maar het is toch echt dat ik contractueel aan KPN vast zit. Omdat ik het er niet mee eens ben, geef ik aan niet eerder op te hangen dan dat ofwel mijn klacht verholpen wordt, ofwel ik een manager te spreken krijg. Of ik nog even geduld wil hebben... Sta ik in de wacht, krijg ik het volgende te horen. I.v.m. een storing is de verbinding met de klantenservice verbroken....

Na 10 minuten weer bij bezinning gekomen te zijn, start ik een Messenger bericht met KPN waarin ik aangeeft wat er is gebeurt. Graag willen ze al je gegevens om uit te zoeken waar het zit. om een lang verhaal kort te maken, die dag gebeurt er niets.

Volgende dag weer contact, diverse foto's gestuurd van de digitale kastjes om het serie nummer toe te voegen aan mijn gegevens zodat deze wel werkend moeten kunnen gemaakt. Helass niet gelukt.

Volgende dag een andere collega die hetzelfde vraagd. Ik geef aan dat dit gisteren ook is gebeurt maar voldoe toch aan zijn verzoek. Helaas... Advies is om een monteur te laten komen. Ze gaan me bellen.

Vrijdag 1 april (ik denk nog dit is een grap :)) wordt ik gebeld door de planning. Nadat ik mijn verhaal heb uitgelegd (zou simpel moeten zijn om de order door het systeem heen te halen, dan zou het opgelost moeten zijn), geeft zij aan dat er geen monteur hoeft langs te komen maar dat ze me gaat doorverbinden.... Ene Stephan krijg ik aan de lijn. Die gaat me laten terugbellen door de jusite afdeling.

Maandag 4 april. Ik vraag in de Messanger hoe het staat met het terugbel verzoek. Kan 5 werkdagen duren...

Woensdag 6 april (vandaag). Uit het niets geen internet/TV/telefoon. In de Messanger gevraagd te kijken wat er gebeurt omdat er op onze postcode geen werkzaamheden staan gepland. Er is inderdaad op ons adres gewerkt aan de aansluiting. Op de vraag waarom dit niet is aangekondigd volgt uiteraard een nietszeggend antwoord. Als ik het moden restart zou het moeten werken... Moden gerestart als op de aangegeven methode.. Rood lampje bij internet een een oranje lampje bij service. Ik geef aan dat het niet goed gaat. Krijg ik een antwoord dat er echt een monteur moet komen. Ik zeg prima. hoe laat vandaag? Vandaag? nee dat gaat niet lukken.... Dus slopen lukt wel vandaag maar herstellen niet?

Echt onbegrijpelijk. Wat een bedrijf!