KPN reviews

Freddy
17-11-2013

In juni naar de KPN winkel gegaan om een Digitenne pakket te kopen.

Door de verkoper over laten halen om alle diensten onder te brengen bij KPN in een alles-in-1 pakket...

Als ik dan de mobiele telefoon aan zou melden had ik KPN compleet, Digitenne zou gratis zijn en ik kreeg weet ik het hoeveel voordelen en kortingen...

Begin juli werd alles aangesloten.

Gezeik begon al toen de monteur vroeg hoe ik de kabels naar de tv tuners wilde gaan leggen....

Bleken netwerk kabels te zijn. Plafon openbreken en kabels leggen was geen optie, maar "gelukkig" kon ik voor 99 euro een draadloze verbindingset kopen.

Nadat heel de handel aangesloten was, werkte helemaal niets. Monteur bellen met de service afdeling, bleek alles nog in een "aanvraagstatus" te staan. Binnen een paar uur zou het moeten werken.

Om 18.00 KPN maar gebeld, want niks werkte. Stond nog steeds in de aanvraagstatus.

Pas rond 22.00 had ik tv en internet, maar geen telefoon.

Ook de volgende dag werkte de telefoon niet. Weer gebeld naar KPN, er stond iets niet goed, medewerker herstelde het, modem opnieuw opgestart en nu werkte het wel.

Geprobeerd de mobiele telefoon aan te melden bij KPN compleet, maar kreeg steeds een foutmelding terug via de SMS.

Alles werkte prima, alleen "mijn opnames" niet. Als ik iets opgenomen had en het terug wilde kijken, haperde het beeld en bleef constant hangen.

Weer gebeld met KPN. Is een landelijke storing, we zijn druk bezig om het op te lossen...

Storing heeft maanden geduurd. Een week of 4 geleden had ik van de één op andere dag ineens zeer traag internet, een slechte telefoonverbinding en ook de tv werkte niet goed.

Weer gebeld met de klantenservice. Heel het weekend bezig geweest om op advies van de medewerkers de Experiabox en de tuners te resetten, software te verwijderen, stekkers om te zetten.... niks werkte.

Maandagmorgen weer gebeld, nu gedreigd alles van de muur af te trekken en bij de KPN naar binnen te flikkeren... toen kon er ineens 's avonds een monteur langskomen.

Hij verving één voedingskabel van de tv tuner, hiermee zou alles verholpen moeten zijn...

Nu ben ik niet echt thuis in telecom e.d., maar ik had zo mijn twijfels. Volgens de monteur was dit echt hetgene wat de storing veroorzaakte.

Niet dus. Weer KPN gebeld. Enkele dagen later weer een monteur aan de deur. Hij verving de experiabox.

Hij was nét de deur uit toen alles weer vreselijk traag werd. Nu naar de KPN winkel terug gegaan. De verkoper zou een ticket aanmaken en de storing zou aangepakt worden door een afdeling die een niveau hoger was dan de klantenservice. Aangegeven wanneer ik graag teruggebeld wilde worden : ivm werk 's avonds. 3 dagen later om half 2 's middags een oproep gemist van de service afdeling. De dame op de voicemail gaf aan dat ze me niet te pakken had gekregen, en dat ze het eind volgende week weer zou proberen... Maar weer gebeld naar de klantenservice, kreeg uiteindelijk de afdeling aan de lijn. Klacht nogmaals helemaal uitgelegd. Ik zou op de hoogte gehouden worden.

Vrijdagmiddag gaat de telefoon. KPN monteur aan de deur. Waarom ik niet thuis ben ?

Omdat KPN niet heeft laten weten dat er een monteur langs zou komen ? O, de serviceplanning vergat dat wel vaker door te geven, was niet handig aldus de monteur. Zelf maar weer gebeld, nieuwe afspraak gemaakt. De monteur die toen kwam wist het probleem eindelijk wél te localiseren. Lijn 1 werkt goed apart, lijn 2 werkt ook goed apart, maar zodra de 2 lijnen bij elkaar gekoppeld worden door het filter ineens niet meer en stort alles in. Hij zette lijn 2 offline. Tv en telefoon werkte wel, internet was de helft trager maar er was mee te leven.

Storing werd afgemeld, het kon zo prima functioneren.

De volgende dag 's morgens telefoon van KPN. Om een monteursafspraak te maken om de storing op te lossen... Uitgelegd dat er de dag ervoor al een monteur langs was geweest. Sorry, misverstand...

's Middags weer dezelfde persoon aan de lijn. Om een monteursafspraak te maken..

Na een paar dagen begonnen de tv-tuners weer problemen te krijgen. Moet nu steeds als ik de tv aanzet de tuners een aantal keren opnieuw opstarten. Wéér met KPN gebeld, nu doorgegeven dat ik dit nu écht zat ben ! De dame aan de lijn heeft me nu gelukkig na 4 maanden KPN-ellende contractvrij gemaakt, zodat ik over kan stappen naar een fatsoenlijke provider !

OsSi3
07-11-2013

Ik heb een iphone 5s besteld online en de levertijd zou 2 wekdagen zijn 2 dagen later krijg ik een sms dat hij niet leverbaar is 1 dag erna heb ik weer een sms ontvangen dat hij weer leverbaar is en een telefoon zou gaan krijgen die heb ik niet gehad 4 dagen na het bestellen dus heb ik gebeld naar kpn en toen hoorde ik weer dat die weer was uitverkocht :S en dat ik het 3 WEKEN NA HET BESTEL DATUM ZOU GAAN ONTVANGEN !!!

GEEN KPN MEER VOOR MIJ !!

26-10-2013

Ten strengste afgeraden om een kpn abonnement te nemen.

DBoek
14-10-2013

Ik heb al jaren KPN als provider van internet en tv. Ik moet zeggen dat ik nog nooit een storing heb gehad en als er dingen onduidelijke waren of omgezet moesten worden het zo gebeurt was. De klantenservice verdient ook een pluim want die is 24 uur 7 dagen per week bereikbaar. Ik wordt snel, vriendelijk en duidelijk geholpen. Ik denk dat veel inet aanbieders hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Al met al KPN vooral zo door gaan.

Riet
12-10-2013

me toch laten verleiden,had beter moeten weten!Zou dit keer absoluut goed gaan ,excuus,excuus!'

zo mogelijk nog veel erger dan de eerste keer dat ik me een kpn abonement aan heb laten smeren,

zeer veel telefoontjes en frustraties en als een pingpongbal heen en weer geslingerd worden tussen de

diverse kpn afdelingen (met mijn mobieltje)heeft uiteindelijk de technische helpdesk mij prima geholpen,alle lof! Maar kpn?alleen de naam al doet mij de bloeddruk stijgen!nooit meer!!!!!!!!!!!!!!

Sil
20-08-2013

Wat een vreselijk *** bedrijf is het ook. Het nummer van de klantservice is amper te vinden en het personeel heeft zelf de ballen verstand ervan. Afspraken worden gemaakt om langs te komen maar achteraf zijn ze die dan toch vergeten in te plannen. Op dit moment weer 40 MINUTEN aan de telefoon.

Pascal van Bussel
13-08-2013

Ik heb nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt!

Nadat ze ongeveer 20x gebeld hadden was ik overstag gegaan (op 10-06-2013) om een contract aan te gaan bij KPN.

Mijn UPC liep tot 03-07-2013 en mijn KPN kon exact een maand na aanvraag pas ingaan (10-07-2013). Maar goed, die week kon overbrugt worden met een digitenne-aansluiting. Dat werd dan als enigste wel goed geregeld.

Rond 25 juni werd ik gebeld door een medewerker met de vraag waarom ik mijn contract bij hun had opgezegd. Ik zei dus dat ik juist net een abonnement met hen was aangegaan en dat deze op 10 juli in zou gaan. De betreffende vrouw zou ervoor zorgen dat het dan weer juist in de computer kwam staan bij hun.

Op 09-07-2013 had ik nog steeds geen pakket van KPN in huis, dus ik bellen. Daar kreeg ik te horen dat ik niet in hun bestand stond (terwijl ik bevestigingsbrieven incl. klantnummer had ontvangen). Mijn contract werd opnieuw opgenomen en ik zou de aansluiting hebben per 20-08-2013. Je begrijpt al dat ik daar niet mee accoord ging, aangezien het om een fout vanuit KPN was.

Dag later kon ik nog eens terugbellen en dan zou de datum alsnog naar voren gehaald kunnen worden. Dus ik dag daarna bellen, maar er was niets meer mogelijk qua aanpassing van de datum.

Dus de door hun gemaakte fout werd gewoonweg helemaal niet gezocht naar een goede oplossing. Ik kon gewoon simpelweg nog eens zo'n 40 dagen langer wachten alvorens ik gebruik kon maken van het alles-in-1 pakket van KPN.

Uiteindelijk ook nog eens héél onvriendelijk telefonisch te woord gestaan door ene Chantal (Klantenservice KPN) en uiteindelijk gooide ze ook nog eens express de hoorn erop.

Dat was voor mij definitief de doorslag om helemaal niks meer van KPN af te nemen en heb hen ook laten weten dat ik hun digitenne net zolang in huis zouden houden, totdat ik via een andere provider een abonnement ben aangegaan en het geheel in huis heb.

Oh ja, en ik heb KPN laten weten dat ik helemaal niets ga betalen voor de digitenne-aansluiting!

Ik heb nu sinds een week Telfort alles-in-1 pakket en ben daar tot dusver heel goed tevreden over.

Dus voor mij NOOIT geen KPN meer!!!

Leon
17-04-2013

de dienstverlening is volledig onder de maat. telefonisch wordt je pas na meerdere telefoontjes en klachten geholpen.

bestel je het pakket halverwege februari en ontvang je het pakket pas in april...

blijkt KPN continu alles naar het verkeerde adres te sturen, na 10x een adres wijziging te sturen komt het nog steeds bij een verkeerde buurvrouw aan,

zit in een appartementen complex en blij dat je eindelijk internet hebt, wordt er iemand met een andere toevoeging aangemeld bij KPN en weg is je interactieve televisie en internet,,

na meerdere klachten in te dienen over de hoge kosten die gemaakt zijn,

wordt je dus ook niet terug gebeld!!!

het enigste wat KPN mij levert zijn hoge kosten door het continu bellen naar de klantenservice! het mag dan wel een 0800 gratis nummer zijn, maar al mijn belminuten waren er binnen een week doorheen!

en dan nog niet gesproken over ruzie met de buren waar ik toch 24/7 mee in aanraking kom.

al met al zou ik dus nooit meer voor KPN kiezen aangezien je niet als klant wordt behandeld!

de klachtenservice kunnen ze ook opdoeken aangezien ik al een aantal weken wacht op een telefoontje maar me klachten dus na weken nog niet behandeld worden.

10-04-2013

had een vraag over instellingen tablet icm outlook; via telefonisch helpdesk werd ik uitstekend geholpen

18-03-2013

De dienstverlening van KPN is onder de maat. Telefonisch word je als klant onvoldoende geïnformeerd over de vraag of internet plus bellen wel kan. KPN verkoopt deze dienst graag, zonder na te gaan of dit wel kan. Dit betekent dat het kan voorkomen dat de klant de dienst internet plus bellen afneemt en er bij installatie achter komt dat dit helemaal niet kan. Vervolgens verschuilt KPN zich door te stellen dat zij ook niet beter wisten...

24-01-2013

Slechte ervaringen met KPN eigenlijk te veel om op te noemen.

Dan liggen ze er weer uit. Dan beloven ze je oude netmail er uit te halen (dat beloven ze nu al 3 jaar) En nog steeds is het niet gelukt

En zo klantvriendelijk zijn ze helemaal niet.

Hun toonzetting bevalt me hoegenaamd niet.

We zijn nu ook eindelijk van plan om over te stappen naar een andere provider.

19-01-2013

Ik had mijn digitene opgezegd en wilde over op interactieve tv, nou dat kon wel op mijn adres. Niet dus! Om 4 maanden wachten in te korten in 1 bericht, het resulteerde er in dat ik 2 pakketten heb lopen, waarvan allebei dus zogezegd op het zelfde adres, terwijl ik alleen mijn tv wilde wijzigen; nu betaal ik 2 pakketen, en waarvan 1 niet eens in gebruik, maar omdat ik er maar 1 betaal, omdat hun zo dom zijn om mijn oude abbo door te laten lopen, hebben ze me afgesloten omdat ik zogenaamd achterstallige betaling heb! Nu kan ik dus nergens meer een abonnement normaal afsluiten binnen nu en 5 jaar! Ik sta op de lijst als wanbetaler, hun bij deze op de lijst van geld klopperij!

03-12-2012

Ik heb een abonnement bij KPN, hierbij heb ik op aanraden van de verkoper, voor de Nokia E7-00 DARK GRAY gekozen. Ik het toestel nu een goed jaar en het is al 4 keer terug gegaan naar de fabriek, dan kon ik niet bellen of ik kon niet gebeld worden, lag altijd eruit met internet. IK was het goed zat want ik had het toestel hard nodig voor mijn werk, balen was het. Nadat het derde toestel terug was gegaan kon ik naar drie weken weer een nieuw ( zelfde ) toestel halen bij servies centrum Nuth.

Ik heb toen gebeld met klachtenservice van KPN maar werd hier heel onvriendelijk behandeld, ik kwam er niet verder mee.

Op zaterdag 1 december werd mij bij het servies centrum Nuth toegezegd ( door de manager )dat ik maandag om 2 uur terug moest komen dan zouden zij het in orde maken. Dan kon hij bellen met KPN klantenservice en overleggen welk toestel ik hiervoor in de plaats kon krijgen. Ik heb dit ook gedaan maar er werd heel vervelend met name door de manager gereageerd. Hij was onbeschoft en absoluut niet klantvriendelijk. Ik moest het zelf maar oplossen en contact opnemen met de klantenservice. Ik kon wel weer een nieuwe Nokia krijgen, maar dit wilde ik absoluut niet, naar drie Nokia's had ik het wel gehad met dit toestel. Helemaal over de rooien thuis gekomen en zelf KPN klachtenservice opgebeld. De eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg was zeer beleefd en zeer klantvriendelijk, het was een verademing na de onbeschofte manager in Nuth.

De mevrouw van de klantenservice heeft mij uiteindelijk door verbonden met haar meerdere, deze mevrouw was ook zeer correct en klantvriendelijk. Uiteindelijk heeft zij voor mij geregeld dat ik een ander toestel krijg, dus na veel ergernis hoop ik dat ik nu kan bellen en gebeld worden, daarvoor sluit je toch tenslotte een abonnement af. Als ik iemand de koude douche moest geven dan was het toch wel de manager van het servies centrum Nuth, heeft zich totaal niet ingezet voor mijn klacht, dit moest ik zelf maar oplossen. Het cijfer 8 is voor de vrouwen van klachtenservice KPN die mij wel mijn klacht serieus namen en dit probleem oplosten.

09-10-2012

2x verhuizing doorgegeven en gevraagd of telefoon en internet overgezet kon worden. Zou geregeld worden. Na 3e keer worden we teruggebeld dat het nieuwe huis glasvezel is en daarom niet omgezet kan worden maar via ander nummer aangemeld moet worden. Gedaan en afspraak gemaakt en vrij genomen voor monteur op dag van afspraak. Krijg je 2 dagen tevoren een berichtje dat afspraak 2 weken wordt uitgesteld. Heb ondertussen buik vol van KPN omdat we nu al 2 maanden aan de gang zijn en geen vaste telefoon en internet meer hebben wat heel lastig is. Wordt dan gebeld door vreselijk irritant persoon die " probleem wil oplossen" wat neerkomt op gratis monteur (wist niet eens dat ik monteur moest betalen trouwens). Gezegd dat we ondertussen internet en telefoon van Ziggo gaan nemen (wat ook nog eens goedkoper is trouwens). Man blijft maar doorzagen en zegt dat we jaar aan KPN vastzitten en contract voor een jaar moeten afkopen. Dit terwijl ik dus al 2 maanden betaal voor iets dat niet geleverd wordt en ook nog eens kosten moet maken om internet te hebben (dongel via Vodafone) en dag vrij kwijt ben. Wil KPN aansprakelijk stellen !! Wat een ROTBEDRIJF !!! Klant onvriendelijk, arrogant, asociaal. Hebben een vijand voor het leven !!!

22-09-2012

Alweer teleur gesteld bij KPN, beloven dingen die ze niet waar kunnen maken. In de winkel in Eindhoven werd me verteld dat ik via de telefoon een vervangend toestel kon bestellen om toch optimaal berijkbaar te zijn ik heb dus het leentoestel in de winkel niet aangenomen omdat hij me vertelde een gelijkwaardig toestel thuisgestuurd te krijgen als ik hier voor belde. Eenmaal thuis aangekomen heb ik hier over gebeld en blijkt het niet waar te zijn. Dit is helaas niet de eerste keer dat ik problemen heb bij KPN, vorige keer zou mijn toestel binnen 2weken klaar zijn en dat is ruim 7weken geworden, dan blijkt dat hij niet meer gemaakt kan worden en geven ze me een (nieuw) toestel mee.Dit bleek achteraf een 2e hands toestel te zijn met eveneens defecte, de oude eigenaar heeft me verteld dat hij hem voor reperatie weg heeft gebracht en ook een (nieuw) toestel kreeg.

06-08-2012

Waardeloze kpn eerst 4 x een nieuwe afspraak maken om vervolgens voor niks

Te komen zit je al twee weken zonder tv interne t en telefoon lekker dan

Kan je nog een maand wachten voor je wordt aagesloten

Nooit meer kpn

Mensen wees slim neem geen kpn !!!!

26-11-2011

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van KPN. Ik gebruik KPN zowel privé als op het kantoor en in de winkel. Ik maak gebruik van de diensten Internet en Telefonie. Waarom zit ik bij KPN en niet bij een ander bedrijf? KPN is iets duurder dan andere bedrijven, maar bied wel snelle, goede, betrouwbare service aan. Ik heb nog nooit een probleem gehad met KPN. Wel met andere bedrijven, al die kleinere bedrijven doen maar wat, en geven geen service. Dit in tegenstelling tot KPN zoals eerder genoemd snel, goed en vooral betrouwbaar personeel. Telefonie, ik bel ’s avonds en in het weekend gratis met KPN en ik heb bijna nooit last van een storing (die zijn er bij elk bedrijf). Internet, iets minder snel dan verwacht en aangeboden maar wel ruim voldoende voor privé en ook voor onze werkzaamheden op kantoor en in de winkel.