KPN reviews

Jef
04-04-2016

Kansloos

ik blijf met kpn aan de lijn alleen voor slecht internet.

vroeger haalde ik snelheden van 4MB/s en het laatste half jaar is downloaden echt een nachtmerry geworden door de slechte snelheden van 500kb/s

Arend
04-04-2016

KPN is een graaiprovider!

Mijn ervaring met KPN is uiters terleurstellend.

het personeel weet niets of kan niets of ze willen niets of ze mogen niets!.

zelfs na vier maand gesteggel en grote beloftes.. bijvoorbeeld ik ben nu voor 9 keer beloofd dat alles in orde komt de volgende zou ik terug gebeld worden, maar helaas blijkt het weer een zoveelste leugen van kpn. zij maakten de foute nota.. en ik moet ervoor opdraaien.. die belachelijke personeel van kpn durven zelfs te zeggen ik ga voor u door het vuur meneer ik zorg persoonlijk dat al uw problemen vandaag opgelost worden hooguit morgen.. en dit heb ik tot vijf keer gehoord en nu ben ik definitief klaar met de leugenaars provider de KPN, ook wel de graaiprovider genoemd!

ze hebben zeer slechte serivice en beloven alles maar liegen en bedriegen om de klant weg te pesten!

ik ga per direct weg bij die leugenaars provider KPN ik laat me liever bedonderen op een goedkopere manier!

het zijn gewoon smerige vuilakken die daar werken want ze schuwen er niet voor terug om je zelfs klakkeloos voor idioot en domme klant uit te schelden..

ik ben hier klaar mee zelfs klachten worden genegeerd!

ik ben woest en super woest op de graaiprovider KPN

Paulien.arnold
03-04-2016

Uitgeknepen dweil na contact en met KPN

Ach wat triest ik typ op google klacht KPN in schijnt half internet avialable te zijn om je klachten te droppen nog nooit zoveel hits.geeft de burger geen moed.Nu maar klacht bij open' source 'want bij KPN komt alles onder de mat.

Wij hebben nu voor derde keer in half jaar weken geen werkzame telefoon.Bellen met helpdesk leverd slap stick achtige sketsjes op

Ja goede dag mevrouw u telefoon doet het Wel !

? Niet waar

Nee met u huisnummer

?

Staat hier een 020 in mn scherpje

Ik bel van 06 3........

Nee hoor hier staat 020 .....

Ik zit in Amersfoort zit u in 020 ben namelijk 4 keer doorverbonden

...........lange stilte

Wat is u probleem?

MijN TELEFOON doet het niet

Ging ze notitie van maken

Monteurs niet op komen dagen.Als wel op komen dagen doen ze even intern een resetje .

Beloftes dat er terug gebeld word binnen 4 dagen met feestdagen binnen week niet nagekomen.Dus begin je weer bij helpdesk mevrouw van vooraf aan .

Technische dienst bestaat ook uit drie schijven zitten nu denk ik bij schijf 1,5 hebben ons gebeld hebben zicht op probleem

Toen we op glaskabel over gingen is ons nummer handmatig ingevoerd bij elke lichte storing vallen we uit het systeem

Maandag worden we weer terug gebeld

Ondertussen al 3 weken geen telefoon (totaal 3 periodes 7 weken)

Berichten over familie die in ziekenhuis ligt gemist

Dokters uitslagen van mijzelf niet kunnen ontvangen kennissen die bezorgd zijn of contact niet meer oppakken.Veeeeeeel belgeld kwijt nog meer energie Gelukkig via app contact met vaste kring

als we een eigen bedrijf hadden gehad waren we nu failliet geweest .

KPN is zeer incompetent er zijn geen goede interne lijnen geen duidelijk beleid geen hands on mentaliteit .Sommige dien hun best maar hun poging gaat onder bij volgende stap van overdracht probleem.

Als je dienst leverde tegen geld moet je leveren .

Fouten maken kan storingen zijn er om opgelost te worden dit is ronduit disfunctioneren op alle lagen.

Ik voel me een uitgeknepen dweil door KPN en in weze concreet .......ben ik nog geen stap verder

Willemien

Sjoerd
31-03-2016

EXTREEM SLECHTE SERVICE

Sinds dinsdag deed alles het opeens niet meer: tv, huistelefoon, kabel internet en wifi. Heb opgebeld en na erg lang wachten iemand aan de telefoon gehad die zei dat er volgende dag een monteur zou komen. Die monteur kwam en zei dat het aan pn zelf lag en dat ze ons heel simpel moesten aanmelden en dat we daar snel voor teruggebeld gingen worden. We werden helemaal niet teruggebeld uiteindelijk dus hebben wij maar naar hun gebeld. Die zei weer dat hij kon zien dat het weer aan een probleen lag bij ons en dat er de volgende dag een monteur zou komen. Die monteur is gewoon HELEMAAL NIET komen opdagen. Dus wij weer kpn gebeld en die zeggen dat de afspraak opeens uit hun systeem verdwenen was en dat er pas morgen weer een nieuwe kan komen...... Dus nu moeten we weer tot morgen wachten. We zijn trouwens geen enkele vorm van vergoeding aangeboden. Ik kan gerust zeggen dat dit de slechtste klantenservice is die ik ooit heb meegemaakt

Marjo
30-03-2016

Opzegging contract vanwege emigratie

Wat een grote ellende bij KPN. Opzeggen lukt niet en de een zegt je kunt telefonisch opzeggen. De ander zegt je moet schriftelijk en bewijs uitschrijving aanleveren. Weer een ander zegt , dat hun naar een ander systeem zijn overgestapt en het oude systeem niet gelinkt is. Waar alle telefonische contacten zijn opgeslagen. Intussen loopt het bedrag aardig op en dreigen ze met een incasso. Ze sturen maar naar het oude adres, daar woon ik toch niet meer. Jeetje, wat een amateurs! De een weet niet wat de ander doet en ze weten ook niet hoe ze hun werk goed moeten doen.

Nooit meer KPN!

Hardnekkig en star in hun domme gedoe.

En van het buitenland ook moeilijk bereikbare klantenservice als je een buitenlandse gsm hebt. Om zaken geregeld te krijgen die te maken hebben met oude aansluiting van tv en internet. Ronduit een aanfluiting.

Guillette
30-03-2016

Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek

Het is nu 21.15 uur, om 20.25 begonnen met bellen. Ik heb namelijk voor de zoveelste keer geen beeld op mijn TV en nu ook geen geluid. Opnieuw opstarten helpt niet meer, een minuut wachten en dan opnieuw opstarten ook niet en nu dus al bijna een uur in de wacht. Halverwege was ik er uit gegooid, opnieuw gebeld maar nu een andere route geprobeerd, namelijk alsof ik iets wilde kopen. Toen ging het wel opvallend snel, maar hij zette me alsnog door op de technische dienst en daar wacht ik dus nu al weer een half uur. Wat een nepclub die KPN. Ik ga asm overstappen op mijn oude provider.

17-03-2016

KPN star en stug

22 febr de samsung S7 edge black besteld . ik zou op 11mrt het toestel op halen in de kpn winkel in nijmegen

Door hun fout (toegeven door kpn)hebben ze het toestel geweigerd in de winkel om in ontvangst te nemen ,( ook hele slechte service in de winkel) waardoor de hele order werd geannuleerd door kpn.

14 mrt gebeld door kpn, compensatie gekregen ( heb ik geaccepteerd) voor geleden schade , en 16 mrt zou ik een nieuw toestel krijgen.Nu is de datum al 29 mrt,maar zekerheid heb ik niet . Kpn werkt totaal niet mee om de leverdatum te versnellen . ik moet gewoon weer achter in de rij aansluiten , terwijl mijn toestel naar iemand anders is gegaan , en volgens hen kan het niet anders door hun systeem . Terwijl ik op 17 mrt nog een voorstel heb gedaan om het op te lossen wat kpn dan verder niks extra kost .Dus voor mij rest nu niks anders dan afwachten en misschien voor de s8 uitkomt en het systeem het aankan heb ik dan nog de s7 edge black De kpn krijgt van mij dan ook een hele koude douche

17-03-2016

Totaal niet klantgericht

Totaal niet klantgericht en informatief. Je zou verwachten dat ze je op de hoogte houden van het contract. Bijv. Let op: contract verloopt bijna, verleng hem nu. Heb zeer tijdig aangegeven dat ik het contract niet wil verlengen, toch wordt er geld van me rekening afgeschreven. Dan blijkt ineens dat ik hem ook nog eens op had moeten zeggen. Mailtje? Lijkt me een kleine moeite. En geen excuus niets. Alleen maar tegenstrijdige antwoorden, omdat ze weten dat we gelijk hebben.

Carmen
16-03-2016

Prutsers

Wij zijn verhuisd en kpn zou onze verhuizing regelen, nou dat hebben we geweten!

We zijn inmiddels 4 weken verder en er is nog niets geregeld, ja vele telefoontjes naar de klantenservice die het allemaal heel vervelend vinden maar ook niets regelen cq doen.

Het gaat nog enkele weken duren want dat zegt hun systeem en ja aan het systeem kunnen ze niets veranderen!

Dus mensen bedenk uzelf nogmaals als u hiermee in zee gaat...

Ana Maria
14-03-2016

KPN geen woorden voor!

Schandalig hoe KPN met mensen omgaat.

Mooi verhaal, eerst klanten binnen halen dan de afspraak niet nakomen.

5 februari ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt, er duidelijke afspraak dat 2 maart een monteur zou komen voor de aansluiting want ik kan dat zelf niet. 1 maart belde ik om toch te bevestigen, KPN had storing en zei, nee pas 10 maart. Op geen manier op te lossen en heb ik met KPN toen het contract beëindigt en ben ik bij Ziggo gebleven en zo kwam ik niet zonder tv en internet.

Ik belde daarna nog terug omdat ik een bevestiging van het beëindigen van het contract wou en daar moest ik even geduld mee hebben zei KPN want dat moest verwerkt worden.

Het is nu 14 maart en er is afgeschreven van mijn rekening en ook heb ik een brief over de aansluiting gekregen, dat ik gekozen heb om die zelf te doen, ik heb niks aangesloten van KPN, ik ben bij Ziggo gebleven.

Ik ben gaan bellen en het klopt gewoon aangesloten terwijl er in het systeem staat over de telefonische opzegging tot 2 keer toe.

Eerst waren de medewerker van KPN erg onder de indruk en zou het oplossen, stond tenslotte in het systeem over de opzegging maar even later kwam er een kille vrouw die mij vertelde, Wij gaan hier niks aan doen. want u bent over de 14 dagen heen, Mooi excuus maar dat wist KPN 1 maart ook en het werd toch gedaan omdat het contract is verbroken omdat KPN zich niet aan de afspraak heeft gehouden en dat is besproken.

Ik heb mij een jaar verplicht aan het contract te houden..

Ik heb nooit iets van jullie gehad en 1 maart was er ook nog niks aangesloten, KPN heeft zijn plan gewoon doorgevoerd en gelogen tegen zijn klanten of toekomstige klanten want kunnen vervolgens niet nakomen wat je aangeboden krijgt en spelen een een naar spelletje om klanten te behouden. Klanten vriendelijkheid is ver te zoeken.

Dit kan toch niet waar zijn, wilt KPN met zulke valse marketing aan zijn klanten komen of behouden en hoe lang denkt KNP dat vol te kunnen houden?

Dit mag dus gewoon, schande!

Melanie
14-03-2016

Zit al 3 weken zonder internet en tv en bellen

Zit al vanaf 24 feb zonder internet tv en bellen echt schandalig ik heb klachten ingediend wordt als druk oud vuil behandeld en gaan ze zeggen dat het bij mijn provider ligt het probleem ik zot bij telfort maar KPN is de hoofd provider en en ze zeggen mijn ja we zijn er mee bezig ze zijn niet klant vriendelijk ik wordt af afgesnauwd door de klachten afdeling ze laten je gewoon links liggen hoort continu smoesjes ben echt zo boos wil je niet weten lijken Bergkamp hanen telfort tegen KPN geflirt probeert het nog redelijk goed en netjes te houden maar KPN niet het zou vandaag opgelost worden maar dat kan ik wel vergeten moest een update komen en waren problemen ontstaan wat nu al 3 weken duurt ze geven het niet aan wat er is gebeurt ze houden je gewoon aan het lijntje ben jaren klant geweest bij KPN en ook daar veel problemen gehad daar om ben ik over gestapt hoelang nog ze laten je gewoon zitten het interesseert ze geen bal hoe onbeschoft ze zijn en ik zit met het probleem wat niet wordt opgelost los het gewoon op wil vandaag gewoon verbinding hebben me bel te goed is naar de maan en ik ben de smoesjes zat en waarom moet er een monteur komen van kpn en niet van geflirt heb al 2monteurs gehad en die zeiden precies het zelfde het is 10 min wek 1 monteur had nog een laatste cursus dag en die had een monteur van kpn voor mijn geregeld en die kwam de volgende ochtend had in het buiten kastje gekeken en ja hoor me stekker lag uit mijn poort en die zei ja. An doet u mevrouw ik mag niks doen want de order is nog niet verwerkt echt ongelooflijk hij zei het is zo gebeurt net wat ik al zei 10 min werk nou mijn benieuwen hoe lang dit nog gaat duren ik ben hier nog niet klaar mee en bedankt he KPN voor jullie blunder

Martijn
12-03-2016

Incapabel bedrijf

Jarenlang abonnement bij Hi gehad, wat nu dus automatisch KPN geworden is. Omdat mijn vriendin ook KPN mobiel heeft maar besloten een alles in 1 pakket te nemen vanwege KPN compleet. Hier begon het gezeik. Allereerst was het afgesloten abonnement al gelijk anders dan wat ik op de website had aangeklikt. Dit kon niet veranderd worden tot het daadwerkelijk geleverd werd. Vervolgens moest ik 3x bellen om te zorgen dat alle mobiele abonnementen binnen KPN compleet geactiveerd waren. Het zenderpakket kiezen ging ook fout op de website (ik koos hbo en kreeg een bevestiging voor plus pakket) dus weer bellen. Toen dat eindelijk allemaal in orde was wilde ik mijn mobiele abonnement verlengen, maar wat zag ik. Het abonnement stond weer op naam van mijn vader (waar ik 5 jaar geleden in de winkel het contract officieel van overgenomen heb, ik betaal deze immers sindsdien ook). Hierdoor kan ik mij niet legitimeren als ik het nieuwe toestel moet ophalen en ook in de winkel kan ik dus niets met het abonnement. Volgens de klantenservice kan dit dus alleen opgelost te worden door nogmaals samen in de winkel een contractovername te doen (wat rot is als je intussen helemaal niet meer bij je ouders woont en je überhaupt haast geen tijd heb om naar de winkel te komen, laat staan samen met een ander).

Kortom: slechte zaak en waardeloze diensten. Enige reden dat ik blijf is door de korting omdat ik alles daar heb (een korting die ik overigens ook "door een administratieve fout" in eerste instantie niet was doorgevoerd).

Raven
09-03-2016

Triest

Zit al een hoop jaren aan kpn het ben er nooit blij mee geweest. Veel disconect bij gamen. Support is verschrikkelijk en de mensen die daar werken weten echt niks. Heb nadat ze glasvezel hebben geinstalleert 3 dagen zonder internet gezeten en sindsdien heb ik nu last van packet loss. Heb dus eindelijk besloten om ze erover te bellen en de vrouw waar ik mee sprak wist niet wat packet loss was ! ze had nog colega's erbij gehaald maar nee ze konden me niet helpen. Echt waardeloos.

Rogier
09-03-2016

Email bevriezen omdat je over bent gestapt op glasvezel

KPN heeft in al zijn wijsheid besloten oude email adressen te verwijderen. dit in een keer. nu ontvangen wij geen email meer. De manier waarop ze dit aankondigen is tranen trekkend. bij elke scheet krijg ik post van KPN maar voor zoiets belangrijks als het verwijderen van werkende email adressen sturen ze een mail die zoveel weg heeft van een "foute "mail dat je die direct verwijderd.

3 maanden later ben je zonder enige waarschuwing uit de lucht en zijn wij (met nog 9000 anderen) bezig om weer email te ontvangen op het adres waar we al sinds 2001 mee werken.

bedankt KPN

08-03-2016

Het kan echt niet slechter

3 maanden geleden een alles-in-een pakket van de KPN genomen. De KPN zou alles regelen waaronder opzeggen van eerdere abonnementen. Ik kom er nu achter dat er niets is opgezegd, en ik betaal alles nu al 3 maanden dubbel. Onlangs klachten en uren (!) aan de lijn met de KPN klantenservice is dit nog niet opgelost. De televisie is ook nog niet aangesloten, en we hebben 2 maanden op de telefoon moeten wachten. Nog nooit zo'n HOPELOZE organisatie meegemaakt.

Kevin
07-03-2016

KPN Alles in èèn pakket ''of toch niet''

Begin januari ben ik overgestapt op het KPN alles in èèn pakket zakelijk. Ik ben hierop overgestapt nadat ik was benaderd via telefonische acquisitie en ik eerst een offerte had ontvangen van KPN met een breakdown in kosten. Alles zag er goed uit en al met al zou het mij een besparing opleveren van ongeveer €2200,- p.j. 4 weken geleden kwamen er 2 monteurs bij ons om alles aan te sluiten alleen wat bleek er waren een aantal zaken niet goed gegaan. Er was slechts 1 tv ontvanger geleverd in plaats van 4 stuks zoals in de orderbevestiging stond. Mij was beloofd dat ik deze tv ontvangers binnen 10 werkdagen alsnog werden geleverd en wij deze zelf konden installeren dit bleek ook het geval. Maar ook onze faxlijn bleek niet overgenomen te zijn in het nieuwe pakket ook dit zouden ze gelijk regelen en dit zou met 5 werkdagen ook weer actief zijn, hier was ik minder blij me omdat wij veel zaken doen met bedrijven uit Duitsland en Oost-Europa waar de fax nog steeds veel wordt gebruikt. Na veel heen en weer gebel en valse beloftes zijn we inmiddels 8 weken verder en nog steeds werkt onze faxlijn niet. Iedere keer dien ik 5 werkdagen te wachten nadat ik weer contact heb gehad met de storingsdienst omdat er dan weer een zogenaamd ticket aangemaakt dient te worden waarvoor KPN 5 dagen nodig heeft om deze in behandeling te nemen. Inmiddels ben ik al samen met een advocaat bezig voor het indienen van een schadeclaim wegens omzet / winst derving daar onze fax niet werkt + eventuele imago schade die wij hierdoor hebben opgelopen als bedrijf. KPN heeft ons hierom een schadevergoeding toegezegd van drie maanden gratis film 1 en hoeven wij niet te betalen voor de fax lijn zolang deze nog niet naar behoren werkt. Terwijl onze schade naar schatting in de duizenden euros loopt.

Daarnaast heb ik ook al geprobeerd om weer terug te gaan naar onze oude internet provider en de telefoon en fax weer op de ISDN verbinding te krijgen. Helaas is ook dit niet meer mogelijk omdat deze aansluitingen zijn verwijderd uit onze serverruimte (soort van meterkast) door de KPN monteurs!

Kortom zeer af te raden om over te stappen naar KPN.

Jurian
07-03-2016

Nieuwe internet router en nog steeds poep internet

halo ik ben sinds 2 jaar kpn klant en nog steeds is het internet na vele malen verschillende modems en routers geïnstalleerd te hebben nog steeds zeer niet constant. nu een nieuwe router en nu is het alleen nog maar erger geworden internet doet het niet eens redelijk meer!

CB
05-03-2016

Na 1,5 maand nog steeds geen experia box ontvangen

Eind januari 2016 heb ik me aangemeld voor KPN compleet.

Ik heb toen ook meteen het contract bij de andere provider opgezegd (1 maand opzegtermijn).

Die is nu afgelopen met als resultaat: al 4 dagen geen tv en internet.

Nu ben ik al dagen bezig, maar vanwege storingen in het plan systeem van de monteurs kunnen ze me nog niet verder helpen.

Ik werd vanmiddag gebeld dat ze de experia box verwachten 17-03-2016 te bezorgen.

Al met al een waardeloze start bij KPN!

Zou ik nog onder dit contract uit kunnen?

Mvg

Susan
04-03-2016

Vaak valt hij uit en werkt niet.

Dit gebeurt erg vaak maar ik neem vandaag als voorbeeld. ik ben alleen thuis en wil op mijn laptop grey anatomy kijken. Echter, halverwege de aflevering krijg ik opeens een foutmelding dat het aantal streams bezit is. Dus dat er te veel mensen op zitten. Ik herhaal, ik ben alleen thuis. Hoe in hemelsnaam kan dit dan. Dit gebeurt zo vaak en ik ben er helemaal klaar mee. vervolgens wil ik naar ze bellen en halverwege in mijn verhaal onderbreken ze mij, en zeggen dat ze niks kunnen doen en hangen op. Ik werd woedend. Dus ik vul netjes een klachtenbrief in. Loopt de pagina vast als ik hem wil versturen. Wat een verschrikkelijk slechte service en gebruik. Ik haat KPN.

Niels
01-03-2016

Internet aansluiting

Wat een fijne planning, vandaag voor niets van 8u tot 13u bij onze bedrijfshal gewacht voor de internetaansluiting. Had de hoop dat het goed zou gaan zoals de mensen van KPN beloofden. Vervolgens de bevestigingsmail voor de nieuwe afspraak voor de zoveelste keer weer op verkeerde datum en tijd. Hoe moeilijk kan het zijn?