KPN reviews

Miranda
04-02-2019

Geen service, geen klachtafhandeling; om te janken!

Wij hebben Alles-in-1 met Itv, onbeperkt vast bellen altijd en gratis gebruik van Digitenne (ontvangers gekocht dus eigendom).

Wij betalen, na pittige onderhandelingen, € 74 p.m.

Storing na storing, div.Xperia-boxen gehad, talloze Itv-ontvangers, zonder aankondigin "harde resets" door KPN (flikkert gelijk de beveiliging van de woning eruit), zeer onbeschofte klantbejegening, geen oplossingen, geen vergoeding voor resetkosten beveiliging e.d.

Nu stoppen ze met Digitenne, de ontvanger moet worden ingeleverd (zelf betaald), €4 p.m. betalen (nu gratis in pakket). Dan vraag je hoe zit dit en jrijg je als antwoord "Dank u voor uw bericht, we zullen het meenemen".

Na ruim 30 jaar denken we er nu over om te vertrekken bij de KPN.

Ja, ze hebben wel 1 ding waar ze consequent in zijn: geld incasseren (en standaard springt die dag alles in storing).

Suzanne
03-02-2019

Beter dan de rest

Vroeger altijd KPN gehad. Toch maar eens overgestapt naar Ziggo en Vodafone en binnen een maand weer terug. Natuurlijk heeft elke aanbieder de zwakke schakels in het personeel maar tot nu toe altijd een goede service gehad. Ja je moet soms even je mondje bij je hebben om dingen gedaan te krijgen maar dat is nergens anders. Prima ontvangst, snelle service en online tools en stappenplannen voor wanneer het internet hapert.

Dewi
01-02-2019

Wijziging abonnement

Kpn zou mijn abonnement verlengen op basis van mijn verbruik. Ideaal zou je denken? Maar nee, het abonnement is van 20gb en onbeperkt bellen naar 400 belminuten en 2gb gegaan. Mijn vader had dit voor mij geregeld dus ik kwam er pas achter toen ik over mijn internet heen zat. Contact opgenomen met Kpn en ze konden niks doen tot de volgende maand aangebroken was. Hier was ik het niet mee eens dus ik uitgelegd dat het de fout van 1 van hun collega’s was. Vervolgens werd ik doorverbonden met iemand die gaat over de wijzigingen van de abonnementen en die heeft toen het abonnement stop gezet en terug gezet naar hoe het was. Uiteindelijk is alles goed opgelost maar ik vond de klantenservice niet echt behulpzaam. Pas toen ik aandrong dat ik het niet vond kunnen en dat kpn een probleem had veroorzaakt en ook moest oplossen gingen ze pas actie ondernemen. Je moet je mondje dus wel bijhebben wil je dat ze actie ondernemen anders kon ik vrolijk wachten tot de volgende maand want ze konden echt ‘niks’ doen. Verder altijd tevreden over Kpn goed internet en niks aan op te merken! Dit is tot nu toe de eerste vervelende ervaring die ik met Kpn heb gehad ze hebben het wel opgelost uiteindelijk dus dat is fijn.

Harry
30-01-2019

Zo klantvijandig als de hel

Als je een provider zoekt dat slechte service biedt, je niet serieus neem en er bij klachten altijd vanuit gaat dat het aan jou ligt, dan kun je kpn in overweging nemen. Wil je fatsoenlijke service, dan is elk ander bedrijf beter.

René
26-01-2019

Goed internet maar niet voor gamers!

De snelheid en verbinding van het internet is prima haal soms tot 20 echte mb's per seconde maar het packet loss van kpn naar een gameserver is om te huilen, meer dan de helft time out.

Jens
23-01-2019

Interactieve tv hapert na pauzestand

Wanneer je een programma's op pauze zet blijft het beeld om de paar seconden haperen. Zeer vervelend en niet te volgen.

Dit maakt de pauze stand onnodig omdat het kijken onmogelijk wordt gemaakt.

Nicole
22-01-2019

4g is waardeloos

Continu geen verbinding op het 4g netwerk.

Met mijn vorige toestel ook niet. Moet je van sim wisselen. lost niks op.

Oplossing kpn, stuur je telefoon maar op.

Nieuwe telefoon precies hetzelfde probleem. Laat je raden naar de oplossing.

Kpn is duur Daar zouden ze ook wat mee mogen doen. Zeker gezien het feit dat ik9 vd 10 keer geen verbinding heb zonder Wi-Fi

21-01-2019

Alles flikkerd uit

Ik heb half internet volgens mij woon ik in de jaren 90. Alles valt uit de klantenservice lacht je uit. En als je een probleem hebt met je internet sturen ze wel een mailtje. Werkt echt geweldig als je geen internet hebt. En ze hebben half kortsluiting gemaakt toen ze het kastje gingen installeren waardoor we maar om de tijd internet hadden. Maar om de tijd valt het alsnog half uit. echt geweldig.

Jeceka
19-01-2019

KPN klachtenafdeling is wasse neus

Ik heb nu al 2x een klacht ingediend via de officiële manier bij KPN maar die zwijgen als het graf. Wellicht omdat ik klaag over de wijze waar op ze blijven adresseren aan mijn overleden moeder. En dat ze onterecht geld in rekening hebben gebracht.

Ik heb nog nooit zo'n lakse firma gezien die vast zit in computersystemen en standaarden. Iets afhandelen buiten hun "systeem" is blijkbaar een brug te ver. Maar niet voor mij. Ik wil het geld van mijn overleden moeder terug.

I.kaddoura
19-01-2019

Geen internet

Wat een slechte service hebben jullie zeg! Belachelijk! Zaterdagochtend wakker geworden en geen internet en telefoon. Gebeld naar de klantenservice is er geen monteur voor vandaag! Niet eens even de moeite gedaan voor een plek! Nu wachten tot maandag met drie kinderen hier in huis die studeren en belangrijke dingen in moeten leveren. Nu weet ik sowieso wat ik moet gaan doen! Overstappen.

E. Diepenbroek
18-01-2019

Storing

Er is voor de 2de keer in korte tijd storing bij KPN. Ons bedrijf Dierenkliniek Blijdorp is wederom daardoor niet bereikbaar. Het internet ligt eruit. Dus klanten kunnen onze kliniek niet bellen of mailen. Dit is voor ons bedrijf echt een groot probleem. Ten eerste kunnen wij iedereen die ons direct nodig heeft niet helpen en ook zijn wij niet bereikbaar voor het maken van afspraken en het beantwoorden van vragen. Het tast de geloofwaardigheid van ons bedrijf aan; wij kunnen buiten onze schuld niet de service bieden die mensen van ons mogen verwachten.

Ook ons interne netwerk ligt eruit.

KPN is niet eens bereikbaar, althans er is een wachttijd van meer dan 15 minuten.

Menno
15-01-2019

Vreselijk netwerk/profider

Wij zitten al heel lang bij kpn en mijn ouders begrijpen niet zoveel van computers, maar ik heb al honderden keren gevraagd of we bij een andere profider konden gaan zitten maar dat willen zij niet, ons wifi en al onze telefoons (netwerk-4g) gaan via kpn, en het doet het nooit. Dit netwerk is zo ongelovelijk slecht overal waar ik kom doet die het niet, google maps, ns app als ik een trein moet pakken, appen doet het niet en bellen doet het 50% van de keren. Als er ooit een ongeluk zou gebeuren en ik was de enige met een telefoon zou er dus 50% van de keren een ambulance kunnen worden gebeld. Sorry van de spelfouten en punten en komma's etc maar k had geen zin in de spelling, het enige wat ik kom zeggen is: ga niet bij deze profider, ze luisteren nooit, en helpen je nooit bij oplossingen

13-01-2019

Werkelijk waardeloos

Waardeloze internet verbinding & waardeloze service. 4 keer gebeld met KPN en er word nooit wat aan gedaan. Wij gaan zeker overstappen.

Joey
11-01-2019

Tot nu toe geen storingen

Hallo ik heb ook een abonnement KPN sinds 15-6-18 alleen internet dus.maar tot nu toe ondervind ik echt geen klachten,

Zo kijk ik ook internet via het internet want televisie kijken met al die speciale zenders gaan er toch uit.

Goede verbinding, helder beeld en geluid en snel genoeg voor mij dan.

Het verschuild per waar je woont of je een goeie webservice verbinding hebt waarop je geabonneerd bent heb ik geleerd.

09-01-2019

KPN verhuizen - een ware nachtmerrie

Inmiddels heb ik in de afgelopen weken tientallen keren contact gehad met diverse servicedesk medewerkers via telefoon, chat of mail. Echter niemand kan zaken voor je oplossen. Ik was altijd een tevreden KPN klant maar sinds ik mijn pakket wil verhuizen ben ik in het KPN, Reggefiber, VolkerWessel oerwoud terecht gekomen.

Niemand kent elkaar, weet wat van elkaar, durft uitspraken te doen. In februari 2018 heb ik via mijnaansluiting aangekondigd te gaan verhuizen. In september heb ik aan KPN een verhuizing doorgegeven en gezegd dat ik graag 12 december zou worden aangesloten. Helaas kon Reggefiber geen datum ophoesten en is mijn afspraak voor 12 december komen te vervallen.

Nu heb ik met veel moeite een afspraak met Reggefiber kunnen maken voor 16 januari 2019. Vervolgens met KPN gebeld en een afspraak voor 16 januari gemaakt om e.e.a af te monteren. So far so good. Maar iemand heeft hiervoor een ander klantnummer geopend. 2 klantnummers is niet goed meneer! We sluiten er 1, komt goed. Je raadt het al, ook de installatieafspraak is verdwenen.

Nu zie ik 2-2 in mijn systeem staan. Ok balen maar kan je dit dan op zijn minst dan bevestigen?

Nee meneer daar ga ik niet over. Bent u niet gebeld door de planning? Nee gvd! anders hing ik niet voor de 36ste keer aan de lijn.

Ik heb wel een bevestiging voor 16 januari gekregen maar die hebben jullie weer uit het systeem gehaald.

Oh ja, ik heb ook nog een klacht ingediend hopende dat hier op gereageerd zou worden. Helaas is ook dat een illusie. Wat een drama.

Ibrahim
09-01-2019

Nooit KPN begin er niet aan

Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon

Begin AUB niet aan GEEN KPN

Caroline
08-01-2019

Uitsluitend Digitenne opgezegd, ook internet afgesloten!

Na opzegging van de TV (digitenne) kregen we de nadrukkelijke belofte dat internet zou blijven. Helaas haalde een overijverige medewerker ook het internet eraf. Gevolg: mijn bedrijfsvoering ligt al 2 dagen plat en minimaal nog 2-14 dagen! Mijn schadepost is hierdoor enorm, aangezien ik voor opdrachten en omzet afhankelijk ben van het internet. Ik ben ontzettend boos en verwacht een goede oplossing cq schadevergoeding. Als die naar tevredenheid zijn zal ik hier opnieuw een review over geven maar tot die tijd .

Ilonka
04-01-2019

Eind goed, al goed

Veel gehoorde klacht van andere klanten betreft het slecht communiceren naar klanten maar ook onderling (oorzaak: slechte overdracht). Ik wou van KPN overstappen naar de Ziggo. Grootste vergissing ooit! Om een lang verhaal kort te houden. Ik ben, ondanks die 25 euro meer p.m., met hangende pootjes terug gegaan naar de KPN. Dit ging echter niet zonder slag of stoot omdat er slecht werd overgedragen (moest mijn verhaal steeds opnieuw vertellen als ik weer moest bellen) en gedane voorstellen werden niet of half uitgevoerd. Ondertussen had ik geen "alles-in-1" en zat ik met 5 pubers zonder tv en internet (geen aanrader). Maar na de zoveelste telefoontje naar de KPN trof ik een medewerkster die zeer doortastend handelde, wij kregen de volgende dag een noodpakket waardoor we WIFI "tegoed" en digitale tv hadden en ondertussen zou zij er alles aan doen om zo snel mogelijk te zorgen voor (her)aansluiting. 1 januari een telefoontje van een andere medewerker, ook deze was zeer doortastend en beloofde hoogstpersoonlijk in de gaten te houden dat alles zo snel mogelijk in werking werd gesteld. En verhipt.1 1/5 dag later diverse sms berichten gekregen met codes etc. waardoor wij onmiddellijk weer online waren. Vanaf het eerste telefoontje naar de KPN tot die bevrijdende sms berichten heeft alles bijelkaar max. 6 dagen geduurd. En dat terwijl Ziggo ons van 27 december tot en met 8 januari wou laten wachten op hulp! Bij de KPN werken mensen en niet alles gaat van een leien dakje (waar wel?). Maar toch moet ik zeggen dat ik al jaren een tevreden klant ben, en ondanks wat opstart problemen na mijn "Ziggo vergissing", ik heel erg prettig geholpen ben door uiterst vriendelijke en geduldige KPN medewerkers!

04-01-2019

Goede service

Altijd bereikbaar 24/7.

Denken altijd mee en denken in oplossingen.

Veel van de klachten die hierboven staan, zijn zelf te wijten aan de klant zelf. Omdat men het niet goed controleert.

Inger
01-01-2019

Blokkade op mobile nr terwijl er geen reden voor is

Blokkade op mobile nr terwijl er geen reden voor is. Duurder dan andere abonnementen. Ik stap zeker over als de 4 maanden over zijn en zou niemand aanraden om deze dure provider te nemen.