AliExpress reviews

1.9

12-11-2020

FUN ANIMATION TOY STORE

Bij deze "winkel een paw patrol bus besteld. In de post kwam een zakje plastic rommel. Dispuut geopend, dit was opeens gesloten. In de reactie van de verkoper stond een retouradres in zoetermeer. Omdat het dispuut gesloten was op eigen kosten pakje aangetekend retour gestuurd naar adres in zoetermeer. Alie en verkoper reageren of niet of sturen een link naar een computergestuurde site, die het artikel niet kan vinden en verder ook geen nuttige reacties heeft. Dit is niet ali(baba) maar een van de veertig rovers. Ik hoop dat anderen er nu niet meer intrappen bij deze winkel. Aankopen bij andere winkels gaan tot nu toe wel goed (afkloppen).

Jerry
10-11-2020

Rommel geleverd en geen geld terug

Onderdelen voor een auto op afstandsbediening besteld en roze rubber mallen ontvangen.

Bewijsvoering voor de klant dermate omslachtig om zijn geld terug te krijgen zodat deze uiteindelijk afhaakt.

Alles is het engels of chinees.

Als je graag je geld kwijt wil en daarvoor niets of rommel terug wil krijgen ben je hier aan het juiste adres.

Hier koop ik zelfs geen schroefje van € 0,01 meer.

07-11-2020

Een berg geld kwijt

Eerder al regelmatig bij AliExpress besteld,naar tevredenheid.

Nu toch maar eens gewaagd om een duurder artikel te kopen, een android autoradio van €187.-

Eenmaal ontvangen heb ik het ding "Correct" aangesloten en het ding is kei dood. Doet niets!

Lees: ik ben slechts 20 jaar lang autotechnicus.

Dispuut geopend en gevraagd waar ik het ding naartoe moet sturen voor een terugbetaling of omruiling tegen een werkend exemplaar.

Ik kreeg alleen een berichtje "afgewezen" en dat was het!

Ik kan nu zelfs niet meer in het dispuut komen omdat ik zogezegd niet geautoriseerd ben, en omdat ik het dispuut zou hebben opgeheven.

Weg geld, en een of ander apparaat dat niet werkt.

Ik ben Laaiend, niet om het geld, niet om het product, maar om de manier waarop men met mij omgaat. Lekker anoniem en gemakkelijk geld verdienen.

Ik meen dat ali express ook gevestigd is in luxemburg, zodra het rustiger is met het corona virus zoek ik dat uit, maak er een midweek weg van, en bezorg EIGENHANDIG dat kutding bij de eerste de beste medewerker die ik te pakken krijg.

Wordt vervolgd.

02-11-2020

Uiterst onbetrouwbaar bedrijf

15 dagen kopersbescherming is een lachertje. Volgens hun regels moet je het eerst zien op te lossen met de verkoper. Deze weet de communicatie zo op te rekken dat de 15 dagen zo voorbij zijn en dan krijg je een lange neus

CWM
29-10-2020

Parelcolleir niet geleverd

Via Aliexpresse een parelcollier besteld op 27 september 2020 en meteen betaald. Tot op heden is er helemaal niets geleverd. Aliexpresse geeft eerst aan dat het voor 14 oktober geleverd zal worden vervolgens schuift dit steeds op en wordt gezegd dat het nog "in transit" is.

Ze verwijzen naar Postnl maar die kan niets vinden over dit pakket en ook het Postnl punt hier in het dorp kan niets vinden (hulde aan de medewerkster die werkelijk alles heeft nagezocht)

Tot op heden geen pakket dus en klagen heeft geen zin! Ze geven niet thuis

Antonia
25-10-2020

Account zo maar verwijderd

Jaren redelijk tevreden geweest tot van de week, ik kon niet meer inloggen terwijl ik nog diverse bestellingen moet ontvangen. Na 2 dagen 40 min chatten, blijven ze maar zeggen dat ik zelf ? mijn account heb verwijderd. Dat doet niemand natuurlijk als je nog bestellingen verwacht. Krijg het niet voor elkaar. Ook die vraag het Alex werkt niet. Ik kreeg 3 linkjes die ik natuurlijk zelf al tig x had geprobeerd. Einde Aliexpress!

Mari
24-10-2020

Geen kopersbescherming

In mijn geval: al mijn bestellingen sinds een aantal jaren, kwamen wel aan. (traag, heel traag, maar goed) Op 30 augustus een bestelling betaald, op 8 september was al in Nederland, maar sindsdien geen spoor meer. Refund gevraagd, omdat mijn bestelling is duidelijk zoekgeraakt. Volgens Aliexpress was de verwachting dat het zou tussen 11 en 14 sept. geleverd moeten worden. Vandaag 24 oktober nog niet. Duidelijk zoekgeraakt en duidelijk Aliexpress biedt geen kopersbescherming. Het is een vals beloofte, om de kopers verleiden om op Aliexpress te kopen. Ben echt teleurgesteld van.

Er
22-10-2020

Oneerlijke praktijken

Goedkoop is duurkoop bij de Colpet Store

na reclame is de bestelling plotseling wel verzonden

en ook nog volgens hun track en trace supersnel bezorgd

echter geen bericht dat de zending onderweg is en uiteindelijk niks ontvangen

op mails wordt niet gereageerd

Sjak
19-10-2020

Niet geleverd en geen geld terug

Begin mei het een en ander besteld bij aliexpress. Na 90 dagen nog niets geleverd. Geschil geopend. Ik zou mijn geld terug krijgen. Inmiddels wacht ik hier ook al een week of 10 op. Kortom geld kwijt.

Cornelis
19-10-2020

Dimmers gekocht bij Aliexpress

De dimmers kwamen maar er zit geen elektronica in.

En nu zoeken waar kan men klachten kwijt!

Nog niet gevonden

Wout
18-10-2020

Love doll

Ik had een lovedoll besteld, maar de verkeerde gekregen. Zag er nogal goedkoop uit. Teruggestuurd, maar blijft steken bij de douane. De fabriek weigert contact met de Chinese douane op te nemen, en mij mijn geld retour te doen. Ook is er geen helpdesk op AliExpress die je helpt. Ik raad iedereen met klem aan NOOIT iets via AliExpress te bestellen!

17-10-2020

Remblokken

Vorig product keurig op tijd en in goede staat onvangen maar ik wil nu remblokken bestellen ik krijg ze wel in de winkel wagen maar niet besteld en dit is niet de eerste keer.geporbeert aliexpress te bereiken maar ook dit blijkt onmogelijk.jammer daar mijn eerste ervaring juist zo goed was.

Vita
17-10-2020

Zij betalen nooit terug voor retour met verzending bewijs!

Ik heb laarzen gekocht bij AliExpress, zij sturen naar mij deze laarzen met defect en na mijn retour met verzending bewijs AliExpress wil niet terugbetalen! Oplichters!

Leonardo
15-10-2020

Geen enkel discretie op adult verzendingen

Aanvankelijk besteld ik alleen via ebay spullen, vooral als het om specifieke auto parts en gadgets gaat ben je daar op het goede adres!

Sinds een tijdje bestel van alles via AliExpress.

Gereedschap en leuke dingetjes voor de auto, kost allemaal geen drol.

Dure dingen koop ik daar zelden.

Maar ik kocht een keer voor 100 euro een 90cm lange LED schijnwerper. De doos was al beschadig bij aankomst, aan een kant open en de accessoires die er bij hoorde, bevestigingsmateriaal en aansluitkabel met heel specifieke connector ontbraken, ze zaten er niet (meer) bij, en de LED balk zelf was zwaar beschadigd. Ik nam contact met de verkoper op en die stelde voor dat ik voor 50% refund kon krijgen, Daarmee ging ik niet akkoord en diende een dispuut in waarbij ik mijn geld zou terugkrijgen. Ik diende het ding op te sturen naar een adres in Nederland, wat ik ook deed. Ik kreeg echter nooit geld terug.

Daarna een heel goedkope LED bar gekocht, en die kwam onbeschadigd binnen.

Ik heb daar een 1-Star rating op gegeven met uitleg dat ze de teruggestuurde defecte balk nooit meer terug betaald hebben.

Ik ontvang wel vaker spul dat bij aankomst in het geheel niet werkt, zoals twee wireless smart phone chargers. In geen van beide zat enig leven, die kostte samen maar 15 euro. Aangezien ik weet dat ik geen geld terug krijg van Ali, heb ik voor die order eveneens een 1-Star rating gegeven met opgaven dat de spullen niet eens werken. Daar zijn ze erg gevoelig voor en ze gaan van alles proberen dat je de rating gaat aanpassen. Doe ik niet!

Ik koop ook wel een seksartikelen, de kwaliteit is vaak beter dan in de Nederlandse seksshops en de prijs wel 4x lager. Er staat altijd bij dat het discrete delivery is en ze laten zelfs foto's van dozen zien zonder labels! Ik neem ook contact op om zeker te stellen dat niet de echte inhoud op de doos vermeld wordt, want ze komen op mijn werk binnen. Nah, niet dat ik dat een ramp vind als een collega dat ziet, maar netter is dat het er niet op staat. Ik vertel de verkopers ook dat als er niet discrete beschrijvingen gebruikt worden ze van mij onverbiddelijk een 1-Star rating zullen krijgen. Ze bevestigen altijd dat ze de order zorgvuldig zullen afhandelen. Zonder uitzondering zendt AliExpress dit soort pakketten Non-Discrete, er staat altijd precies op wat er in zit: "Siliconen Fisting Toy", "Rubber Dong", "Anal Plug" en "Fucking Machine" altijd in grote en vette tekst terwijl je naam en de adres gegevens er klein op staan.

Het kan me niet schelen, ik ben toevallig degene die de pakketten benden in het gebouw ophaalt, maar ik houd wel mijn woord. Ze krijgen een 1-Star rating voor omschrijving op de website (er stond dat er discreet verstuurd zou worden maar dat was niet zo), een 1-Star rating voor communicatie met de verkoper (ik steek een half uur werk in de chat om hun akkoord te krijgen voor discrete levering waar dan in het geheel niets mee gebeurt), 1-Star rating voor levertijd, zelfs als ze heel snel geleverd hebben (als ze mij fucken fuck ik terug!).

Ze bedelen dan alsnog of ik de rating wil aanpassen naar 5-sterren in ruil voor een waardeloos product.

Maar dat gaat niet, want ik hou mij wel aan mijn belofte:

" If you don't care about the privacy of your customers and send packages with non-discrete descriptions, I real don't care about 5-Star ratings!

Be happy with your 1-Star rating, I couldn't give you a 0-Star rating. This rating will help you to remember that you can improve your order fullfillment by dispatching orders discreetly to you customers!"

Er is geen enkele adult supplier op AliExpress die een pakket met een seksartikel ook daadwerkelijk discreet zal gaan afleveren! Dus wees gewaarschuwd. Zorg dat je in zo'n geval altijd een dikverdiende 1-Star rating uitdeel met "bovenstaande uiteg", daar zijn ze erg gevoelig voor!

Wat mij wel erg intrigeert is dat als ik bijvoorbeeld gereedschap bestel bij AliExpress, dat ik dan altijd moet gissen wat er in het pakket zit, want dan staat er werkelijk nooit op!

Rogier
14-10-2020

Altijd top

Eigenlijk altijd goed. Spullen die in nederland velen malen duurder zijn wordne altijd keurig geleverd. Ik snap dat vooral mensen met negatieve ervaring hier iets achterlaten, maar het lijken vooral ook wel mensen te zijn niet die echt snappen waar ze mee bezig zijn. Ik heb denk ik wel 50 bestellingen gedaan die allemaal prima waren. Duurt uiteraard wel wat langer tot je het hebt. Productie kwaliteit is goed over het algemeen.

Miranda
10-10-2020

Valse rekeningen

Ik krijg via de deurwaarder tekeningen van Alie express terwijl ik niks besteld heb nu al 3 jaar lang. Ik weiger het te betalen.

Brenda
08-10-2020

Aliexpress laat je twee keer betalen

Het bedrijf dat gelieerd is aan Aliexpress stuurt misleidende mails zodat je denkt dat je niet hebt betaald, daardoor betaal je een tweede zelfde order nog een keer!

Schandalig ik bestel nooit meer bij Alieexpress

Aty
08-10-2020

Diamant painting box

Bestel regelmatig duurt wel lang maar ging altijd goed .Nu 2 van die boxjes besteld voor Diamond painting maar 1 ontvangen 3 mailtjes gestuurd naar ene Alex van Nederland geen eens antwoord niet zo netjes ,nu is het nog een duur boxje .Jammer dat jullie zo met klanten omgaan

Cor
06-10-2020

Diefstal?

06-10 batterijen besteld en betaald bij Aliexpress.

Na enkele uren terug naar account en niet in kunnen loggen, de account was verdwenen!

Nieuwe account aangemaakt om vragen te stellen.

Bij de chatbox wordt je in een rondje gestuurd.

De 'helper' wilde een foto van het bankafschrift wat niet mogelijk is zonder fotoapparaat. Alle info opgeschreven van de betaling, vermeld op het bankafschrift,en doorgetypt maar NEE, hij moet een foto! Helpt me niet verder en mijn betaalde order is verdwenen! Geld kwijt. Gelukkig zijn het maar 2 tientjes maar toch. Deze klant koopt NOOIT meer bij Aliexpress.

Andre
04-10-2020

Al jaren tevreden klant bij Alie

Ik koop al jaren bij onze oosterbuur Alieexpress en altijd tevreden. Het langst dat ik ooit op een pakket heb moeten wachten is 4 weken. Ik ontvang normaliter alles binnen 2 weken. Soms iets langer maar dat ligt aan postnl. Pakket ligt dan al een week op schiphol en er gebeurd niets mee. Maar dat is Alie niet aan te rekenen. Echt via dhl of dpd gaan verzendingen echt snel als het eenmaal het land is binnen gekomen. De kwaliteit van de goederen is wat je ervoor betaald. Ik koop voornamelijk electronica componenten en tools en ik verbaas mij soms over de nauwkeurigheid ervan. Vaak als iets een pasr euro is, terwijl het product in nederland vele malen duurder is dan is mijn verwachting niet zo hoog gesteld. En toch vetbaas ik mij dan over het product en de goefe kwaliteit ervan. Ik hes b in al die jaren 1x een issue gehad met iets dat niet vetzonden werd. De verkoper zei dat ik moest wachten. Alie is zonder dat ik erom vroeg tussenbeide gekomen en heeft mij zonder problemen in het gelijk gesteld en direct een tefund beloofd. 3 dagen later had ik mijn geld terug op de rekening.

Echt super van ze!