AliExpress reviews

1.9

Wo
03-10-2020

Kwaliteit is tegenwoordig schrikwekkend.

Toen ik begon met bestellen was het altijd wel een mooie oplossing. Behoorlijke kwaliteit voor een ultra lage prijs. Mooier kan niet. Van oorbellen tot domotica. Echt leuk spul. Zo'n 150 bestellingen later is mijn conclusie anders. Ik heb het zien veranderen. Leuke producten (een beetje het Action idee) tot falende producten waar je het geld terug kreeg. Neemt niet weg dat de frustratie bleef dat je 6 weken moest wachten op een niet werkend product.

Tegenwoordig heb ik het idee dat het meer oplichting is! Afgelopen maandag was voor mij de laatste keer. Aangetoond dat het geleverde product niet functioneert (de verkoper en ik een zo goed als complete oplossing voor hadden) en Ali Express gewoon zegt "afgewezen". Ook een beroep met een verwijzing naar de feiten en het bijna akkoord werden zonder verdere motivatie afgewezen.

Het zal mijn laatste bestelling zijn bij Ali Express.

02-10-2020

Waardelize klantenservice

Heb een abonnement van disny plys besteld voor een jaar na een masnd deed ie het niet,.

Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat de dispute tijd verlopen is en sat ik pech heb,dus met andere woorden het is normaal om een jaar abonnement te kopen en dat je maar 1 maand van gebruik kunt maken omdat de kopers bescherming dan stopt. Vieze opluchters. Nooit neer hier wat kopen

Berit
28-09-2020

Betaald en geen status update

Ik heb betaald met ideal voor een order, maar de status werd niet geüpdate. Toen werd de order gecanceld en kreeg ik dus geen spullen, terwijl het geld wel van mijn rekening was. Die robot bleef zeggen "volgende keer op tijd betalen", maar ik heb betaald! dat is het hele probleem! heb in totaal 3x contact opgenomen met ali express en ook agents aan de 'lijn' gehad en alle 3 die collega's zeiden (in heel slecht engels) andere dingen en gaven allemaal "hun woord" dat het zo goed zou komen en niks bleek waar te zijn. Ook naar mijn bank gebeld, maar zowel ali express als mijn bank, blijven naar elkaar wijzen en zeggen dat de andere partij het op moet lossen.

Véronique
27-09-2020

Best tevreden !

Heb alle reeds bestelde pakjes goed ontvangen .

Eenmaal was het artikel beschadigd, heb toen een berichtje gestuurd en een foto geüpload en ze hebben het geld netjes teruggestort .

Prijs/kwaliteit ben ik zeer tevreden!

26-09-2020

Horlogeband Samsung Galaxy3

Heb geld overgemaakt is netjes afgeschreven maar geen order no dus geld kwijt.

verkoper HL MASTERR Store zegt geen order te hebben .

Hoihoi
19-09-2020

Zeer onvriendelijke klantenservice

In juni 2020 iets besteld, zou volgens het tracking systeem bezorgd zijn, echter tot op heden niks ontvangen. Contact gezocht via chat, ze blijven hetzelfde domme antwoord geven, dat ik bij mijn lokale postkantoor moet zijn. Conclusie, ze doen geen en flikker als je je bestelling niet hebt ontvangen, betaling annuleren don ze dus ook niet.

Ga niet met dit bedrijf in zee, beter kan je bij VOVA bestellen. Wish is ook niet echt betrouwbaar omdat ze na een aantal keer je account blokkeren ( voor refund ) als je te vaak om een refund vraagt als je je bestelling niet ontvangen hebt.

18-09-2020

Niets gekregen geen geld terug

Een hele tijd is het goed gegaan maar de laatste tijd moet ik maanden wachten voor wat komt en als niets word geleverd of maar voor de helft krijg je niet eens je geld terug.

Ik bestel nu bij wish daar kun je bestellen en het duurt soms kort dus lekker snel en je kan het nog goedkoper laten bezorgen bij een winkel in de buurt en als er niets word geleverd binnen 6 dagen het geld terug.

Bij mij nooit meer aliexpres omdat er niet word terug betaald erg slecht.

17-09-2020

Bestelde en betaalde goederen worden niet geleverd

Mijn ervaring is dat het vaak misgaat bij aliexpress, geld ben je gewoon kwijt , ik stop ermee , kwaliteit laat ook te wensen over

Nick
11-09-2020

AliExpress - denk zelf ook een beetje na -

Ik koop eigenlijk alleen dingen onder de twintig euro, snoertjes en stekkertjes. Dure dingen als een laptop, een autoradio of gereedschap koop ik eigenlijk altijd in Nederland of via Amazon, maar zeker niet bij AliExpress. Voor in mijn computer een usb splitter, kost hier 15 euries en 2 dollar bij oom Ali. Ja, daar wil ik wel even voor wachten.

Gewoon zelf ook een beetje nadenken toch. Maar ik moet ook eerlijk zijn, ik heb nog nooit een bestelling niet ontvangen. Ben tot nu toe best in mijn sas met oom Ali.

Inge
11-09-2020

Ben erg tevreden over Ali

Het kost me altijd wel een hoop tijd. gepuzzel .met maten. en letterlijk bij jezelf opmeten(kleding), productbeschrijvingen ofwel wat is de kwaliteit, want foto's lijken vaak mooier. veel info/ ervaringen lezen. lees zelfs hoe ze t verpakken voor vervoer. alvorens ik bestel. Tot heden gaat alles goed. Duurde soms langer ivm corona maar das begrijpelijk. Dat is nu weer oke.

1x is iets anders gestuurd dan de aqarium bubbel verlichting dan ik besteld had. Zonder overleg stuurden ze 2(!) anderen omdat ze t bestelde product niet meer hadden. Maar deze waren een stuk duurder zag ik op de site en minstens zo mooi, dus prima, mazzeltje!

Ik koop regelmatig tassen, laarzen, kleding, diamant painting, aqariuminrichting, kattenmandjes, keukenhulpjes, foonhoesjes, hippe mondkapjes, strandtentjes, diffuser van alles dus. gaat altijd goed. Duurdere elektronische producten of opladers etc durf ik niet aan, hoor daar mindere ervaringen over. Koop dat liever in NL met goede garantie.

Heb soms wel problemen met aflevering door dhl in nl. Maar ook dat is iedere x gevonden/ opgelost. Haal het tegenwoordig meestal op bij een dhlpunt om dat gedoe te voorkomen.

Ik kijk dus wel goed naar info en ervaringen. liever paar euro meer betalen voor 5 sterren winkel. dan de goedkoopste met minder sterren. T is toch sowieso al veel goedkoper dan in NL. En ik maak altijd foto's/ schermafbeelding voor de zekerheid van de bestel, betaling en traceercodes etc. Altijd bewijs. Ook bij andere sites, niet alleen bij Ali. Maar nooit nodig gehad dus, bij Ali. Ben altijd dik tevreden.

Bv: Heb pas overknee laarzen gekocht voor 127 euro, pcies dezelfde(!) kosten in NL450 euro. Ze zijn er ook van 30 euro, maar lees dan de info goed. Meestal is t dan geheel of deels van andere/mindere kwaliteit.

Ali is goed voor de portemonnee, niet voor ons ego. In NL heb ik kleding maat M, bij Ali maat XL. Heb je in NL een grotere maat nodig, bespaar je de moeite om dan kleding bij Ali te bestellen. Ik, 1.85 lang, bestel daar dus ook geen broeken. Dat zijn bij mij dan knie-broeken :D

Ben nu al bezig met kerstcadeautjes te fixen. Komen dus weer 12 pakketjes aan. In november zal de levertijd wel weer wat langer worden door kerstdrukte. of pandemie verpest het weer.of douane/ dhl nl druk in die tijd. dan ben ik alvast klaar. (Dat niet in januari pas de kerstcadeautjes aankomen)

Jacqueline
08-09-2020

Alie express

10 augustus battery besteld. Betaald nooit in mijn bestellingen terecht gekomen. Ik heb al vaker problemen met deze site alie express gehad. Verkeerde producten gestuurd. Ik ga nooit meer in zee met alie express

Veli
04-09-2020

6 van de 9 bestelling niet aangekomen

Enkele maanden geleden verschillende bestellingen geplaatst bij Aliexpress. 3 paketten kwamen in een redelijke termijn van 3 tot 6 weken binnen. De andere 6 na aantal maanden geen levering. Aliexpress is dood.

Stephan
01-09-2020

Slecht product, geen contact mogelijk

Ik kocht een fietszadel bij ali expres.

het werd redelijk snel geleverd maar na openen kwam ik er meteen achter dat het niet van carbon was zoals omschreven maar van metaal daarnaast was het hartstikke scheef.

ik gaf in de app aan dat ik het wou terug sturen en kreeg ook snel een mail met een link daarvoor.

echter werkte die link niet. paar dagen daarna een mail dat het product nog niet verzonden was en weer een link en die werkte ook niet. daarna een mailtje dat de terug stuur termijn verlopen was.

ik heb op allerlei manieren geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar geen antwoord. alleen van een automatische chatbot met antwoorden waar je niks aan hebt

Betrouwbaarheid is sterk afgenomen in 2020

Ik deel de mening uit andere reviews, waaruit naar voren komt dat de betrouwbaarheid dat Ali Express de bestelde goederen levert in 2020 sterk is afgenomen. Kleine, goedkope pakketjes hebben een lange levertijd, maar komen in ieder geval nog aan. Duurdere bestellingen komen vaak niet meer aan. De Tracking is zeer onbetrouwbaar. De trackingnummers kloppen niet en je krijgt dan een nieuw nummer wat vervolgens ook niet klopt. We hebben al diverse "disputes" moeten starten.

Toch maar weer in Europa kopen.

Nikki

Geen klachten

Super levering ik moest wel 2 maanden wachten tot me bestelling geleverd was maar het was echt compleet. dus ik heb geen klachten

Martien
27-08-2020

Opgelicht

Heb 20-8-2020 bestelling geplaatst en betaald met ideal , helaas tot nu toe geen enkele orderbevestiging of melding .Op mijn Aliexpress account ook niets terug te vinden van mijn bestelling .Men kan dan via Whatsapp informatie inwinnen maar alleen met een ordernummer enz. maar dat heb ik dus niet . Mijn vraag , waar is mijn geld? Tenslotte zal toch bij iemand de boekhouding niet kloppen? Wees gewaarschuwd!

Je
26-08-2020

Oplichting wordt niet aangepakt (klant is vogelvrij!)

Verkeerd (en goedkoper) product geleverd gekregen waar ik niets aan heb. Oplossing AliExpress is een bespottelijk lage refund (want het geleverde product heeft wel waarde, alleen niet voor mij) of retour met full refund (eur 60) waarbij retourkosten (a eur 30) voor klant is.

Verkoper doet of zijn neus bloed (hij heeft zijn winst met behaald en voelt hier niets van), lijkt er sterk op dat dit niet de eerste keer is.

18-08-2020

Sinds 2020 is de levering niet meer betrouwbaar

Het ging altijd goed, een fantastische site maar sinds begin 2020 werkt het niet meer, deel van de bestellingen wordt niet meer geleverd, andere duren maanden en maanden voor je het krijgt en nog maar een deel gaat wel goed als vroeger. Het is eigenlijk te onbetrouwbaar geworden om nog te bestellen.

Leo
16-08-2020

Ali express neemt niet de verantwoordelijkheid voor slechte leveranciers

Accu stofzuiger besteld bij tinton life na 2 maanden geleverd nieuw in doos maar deed niets

Contact gezocht met ali na enig gedoe kon ik een retour sticker downloaden retour gestuurd een bericht gehad van tinton life beste vriend als de retour zending binnen is krijg je de refund nooit meer iets gehoord laat. Staan geld terug

Contact gezocht met ali voor hun is de zaak afgedaan maar wel iedere dag mails met aanbiedingen en ook van tinton life ?

Kelly
14-08-2020

Product niet ontvangen

Maanden geleden een jas besteld bij alie, maar nog steeds niet ontvangen. Het zou wel al geleverd moeten zijn. Geld terug? Nee hoor, alie is nergens te bereiken.

Nooit meer!