AliExpress reviews

1.9

Wassim
26-10-2015

Help! :( aliexpress problemen

ik heb nike roshe run besteld voor 25 euro een alles is goed gegaan twee dagen geleden besteld en er staat nog steeds (The supplier is processing your order) en als je iets besteld moet je 4 stappen onder gaan ik ben bij pay succes maar er staat over 3 dagen en 4 uur als de verkoper het dan nog niet heeft verzonden can ik de order cancelen krijg ik dan me geld terug en de order die ik heb besteld als ik naar de webshop gaat van de seller verkoopt hij opeens niks en als ik naar de pagina ga vanwaar ik die schoenen heb gehaald kan die die pagina opeens niet meer vinden omdat hij die pagina mist maar hij heeft wel weer een shop geopent weer precies hetzelfde met hetzelfde producten prijzen etc dat betekent toch wel dat ik mijn product krijg en heb de verkoper gemailt maar no reaction iemand raad of tips etc?

EsmeeBlue
26-10-2015

Ik heb wat besteld en na een paar weken stond er dat ik niet had betaald ik ging kijken en vond nergens een telefoon nummer of iets bestel niks daar het is allemaal nep

Badr
25-10-2015

Confirm klikken

Ik heb 1 week geleden een bestelling gedaan.

En heb de ap van Aliexpres en toen keek ik wat ik had besteld en klikte perongeluk op confirm van dat ik het binnen heb gekregen.

Maar heb het nog niet binnen. De vraag is maakt het niet uit wn krijg ik me pakketje of krijg ik hem niet meer binnen ?

David
25-10-2015

Na een half jaar doet scherm (mobiele telefoon) het niet meer?

Zit er garantie op mobiele telefoons?

Of heb ik gewoon pech?

Soysal
22-10-2015

Nooit meer

Ik heb een keer een bestelling geplaatst van 40€ en er is 140 euro van mijn creditcard afgegaan. Bestelling heb ik wel ontvangen. En ik krijg mijn geld ook niet terug.. Raad het zeker af!

Vien
21-10-2015

Benieuwd

Ik heb 24 september een schoen besteld van 30,- het is nu al 21 oktober en heb nog niks. Heeft iemand een idee hoelang dat kan duren? Komt het nog aan?

Nadia
21-10-2015

Goede site, als je weet wat je besteld

Ik heb meerdere dingen besteld bij AliEspress. Van plaktattoo's tot en met tassen van zandlopers (2 minuten timer voor de kids) tot kleding voor de kids. Tot nu toe alles keurig ontvangen zonder douaneproblematiek.

Mijn advies alleen, kijk goed bij welke aanbieder je besteld. Wat is zijn feedback score en staan er reacties/feedback van klanten bij het product zelf? Daar kijk ik altijd naar.

Staat er geen feedback bij het product of bestaat de winkel nog niet zo lang, dan bestel ik liever bij iemand die al "bekend" is en goed beoordeeld.

Gert-Jan van Dijke
19-10-2015

LEZEN MENSEN

Je gaat zelf akkoord met deel 4 van de overeenkomst. Dit is: 'transactions between buyers and suppliers'. Hierin staat o.a. dat AliExpress voor geen enkele schade, extra kosten, ongemak, geen aankomst, of whatsoever aansprakelijk is.

Peggy
19-10-2015

Wanneer op je de disput

Hallo allemaal

Ik heb voor het eerst besteld op aliexpres. Waaronder spulletjes voor mijn trouwen. Deze bestelling heb ik geplaats op 4 oktober. Nu is mijn vraag wanneer mag ik dit ontvangen en mag ik mijn disput nu openen onder pakketje niet ontvangen.? Tot nu toe krijg ik nog wel antwoord van de verkoper doormiddel van een chat.

Elly
18-10-2015

Prima

Heb al veel dingen besteld. Het ene eerder binnen dan t andere, maar nog nooit narigheid gehad.

1x dacht ik te zijn besodemieterd, maar dat bleek niet t geval te zijn. Kreeg keurig netjes mijn levering binnen.

17-10-2015

OPLICHTERS

Advies: Bestel hier nooit wat! Heb er voor 25 euro besteld en het is nooit aangekomen al 3 maanden geleden!. Probeer nu mijn geld terg te krijgen maar niemand reageert op mn mails

E.korremans

Kapot gearriveerd

ik heb nu al twee artikelen kapot binnen gehad na lang wachten, als je gaat reclameren en een dispuut aangaat over dit soort zaken ga je altijd verliezen, ondanks gestuurde foto's van de kapotte goederen zeggen ze géwoon dat het niet waar is en dat je niets terugkrijgt of dat je het artikel terug moet sturen op eigen kosten wat vaak meer kóst dan het artikel waard is.

Kijk uit, service is waardeloos

Brigitte
14-10-2015

Nooit iets ontvangen en geen geld terug

Ik heb een bestelling gedaan, maar deze is nooit geleverd. Je kunt in zo'n geval een "dispuut" openen. Dat lukte niet omdat mijn password niet meer geldig zou zijn. Een nieuw password aanvragen lukte echter ook niet ('page not found'). Via live chat geprobeerd dit op te lossen. Je chat met een 'echt' mens, maar dat voelt niet zo. Uiteindelijk geen oplossing. Ik heb het maar opgegeven. Het betaalde bedrag zie ik maar als leergeld: NOOIT MEER BESTELLEN BIJ ALIEXPRESS.

Latifa
14-10-2015

Mail zovan je moet betalen

Ik heb zaterdag 11/10/2025 iets besteld en alles gelijk betaald 130 euro voor hoverboard en krijgk een mail met je moet betalen anders word de bestelling gesloten echt een oplichterij nu ff nog wachten op mij spullen anders heb k pech k zat altijd blij en dan dit

Dear Friend
13-10-2015

Oplichters

Ik heb een jasje besteld via AliExpress bij verkoper Tianli Ding.

Om precies te zijn gaat het om dit jasje: http://www.aliexpress.com/snapshot/6891826813.html?orderId=69161168025431

Ik heb de bestelling ontvangen maar heb een aantal klachten.

Ten eerste blijkt het jasje bij ontvangen niet echt leer te zijn. En de kwaliteit (van materiaal) valt vies tegen, het lijkt geen eens op leer.

Het jasje blijkt tevens te klein te zijn. Dit terwijl ik netjes de informatie en adviezen op de website AliExpress opgevolgd heb en heb dan ook een grotere maat dan mijn eigen maat in NL besteld voor de zekerheid.

Maar toch is het jasje te klein.

Ik heb bij de koop het recht gekregen op garantie dat wanneer het jasje tegenvalt/niet goed is, ik recht op teruggave van het geld heb of er wordt een nieuwe opgestuurd.

Natuurlijk wordt dat niet uitgevoerd.

Ik heb geprobeerd om met de verkoper tot een oplossing te komen, maar de verkoper Tianli Ding reageert erg asociaal en komt niet met een oplossing. Kortom, Tianli Ding is een oplichter, en de website AliExpress is alles behalve betrouwbaar! Ik raad dit niemand meer aan.

Merf
12-10-2015

Helpp

Zit al 5 weken op mijn pakketje te wachten en nog steeds niets binnen gekregen, dus heb ik ook 'open dispute' gedaan en kreeg de dag er na dit terug,

The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.

You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 14 calendar days 03 hour 48 minute 32 second .

If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.

Accept

Modify

Cancel Dispute

Escalate Dispute

Dispute info

Zou echt niet weten wat ik nu moet doen en welke van de 5 keuzes ik moet aanklikken.

Iemand ervaring? Help!

Smeets
11-10-2015

Probleem

iemand een idee ik heb een verkoper en die stuur gewoon mijn bestelling niet op nu telt die tijd nog maar 3 dagen en dan word het geannuleerd en wat dan met mijn betaling?

Marjolein
11-10-2015

Ik ben zoekenende op aliexpress

Ik heb gisteren vrijdag voor het eerst een shirtje besteld op aliexpress ik kreeg vandaag een mail dat het geld niet op tijd erop staat.

Nu is mijn vraag moet ik rekening houden met het tijdsverschil met geld storten?

Voor mijn is deze site nieuw dit is de eerste keer dat ik er besteld heb en ben nog zoekende.

Hoop dat iemand mijn kan helpen en wat tips kan geven alvast bedankt

Frans van Helvoort
08-10-2015

Geweldig assortiment tegen scherpe prijs!

Heb al heel wat bestellingen gedaan bij AE. Levertijd 3 tot 5 weken. Zo snel rij ik het niet naar China. Prima kopersbescherming en onwijs groot assortiment. Nog geen slechte deal gemaakt. Tevreden gebruiker.

José
08-10-2015

Slechte ervaring, waarschijnlijk mijn geld kwijt

Een maand geleden mijn eerste bestelling gedaan. Deze bestelling is 2 weken geleden bevroren vanwege verdachte activiteiten van de verkoper. De verkoper, Factory Retail, is van de site verdwenen dus contact opnemen is niet meer mogelijk. Het pakketje annuleren of vragen om terugboeking van mijn geld kan normaal via de optie 'open dispute'. Maar deze optie verdwijnt zodra de bestelling bevroren is.

Op mijn mails naar AliExpress wordt niet gereageerd dus ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Dit was dus meteen de laatste bestelling bij AliExpress.com