AliExpress reviews

16-12-2019

Als koper ben je onbeschermd

Ik had er een drone besteld maar die deed alles wat hij niet moet doen.

Echt een drama heb dat gemeld en ze zouden me helpen.

Dit was 15 Augustus 2019.

Nu 16 December 2019 na dat ze 6 keer opnieuw dispute aanvraagden nog niks.

Krijg niet mijn geld terug alleen als ik de drone terug stuur.

Maar alleen dat is veel te duur voor deze rommel.

Dus denk goed na voor je daar wt koopt.

Ik koop er nooit wat weer

Sikke
13-12-2019

Product nooit ontvangen

Een product van 55 euro besteld, heb ik nooit ontvangen, maar krijg ook mijn geld niet terug. Is de laatste keer geweest dat ik hier iets besletld heb.

07-12-2019

Niet werkend product geleverd

Product werd redelijk snel geleverd maar vertoonde defecten.

Geluid deed het niet en niet veel later videobeeld viel ook uit.

Oplossing is er nog steeds niet gekomen na ruim zes weken.

Zeer slechte service en goed koop is duur koop dus.

06-12-2019

Bestelling geplaatst echter nooit geleverd en geld weg!

3 maanden geleden een bestelling geplaatst echter bestelling is nooit geleverd en aliexpress geeft niet meerr thuis en zegd zelf , pech geld weg!

Abed
06-12-2019

Bestelling Ali expres nooit geleverd

Tuning hard loopjas besteld nooit geleverd op jou adres .En je geld krijgt nooit terug je word kast tot kast gestuurd.Ali expres schil site terug gave krijgt het zijn leugenaar ? je moet nooit iets komen bij AliExpress goed koop stroep snel kapot je geen garantie op ? repareren geen geld . Geen paktje ontvangen thuis geen geld

Tugba
04-12-2019

Betaald, maar bestelling niet geleverd

Ik heb al meer dan 2 maanden geleden een bestelling geplaatst, echter heb ik het nog steeds niet ontvangen.

Hoelang moet het nog duren tot ik mijn bestelling heb ontvangen?

Wel betaald nooi geleverd

Wel betaald niet geleverd € 146,00

Niet te bereiken help desk.

Track tot aan de douane daarna spoor bijster

Status

Komt de bestelling niet binnen. Meld je dat .

Vragen ze of je nog 20 dagen wil wachten. Klik je accept. Staat er opeens dat je hebt bevestigd dat pakje is ontvangen. Vreemd gedrag. En verder valt er niet de consumeren. Vragen alleen geduldig te zijn geven geen antwoord op je vragen.

Will
19-11-2019

Will

Eerste bestelling via Aliexpress was bij Powtree. 2 batterijen voor camera. Werden na +/- 2 maanden geleverd. Na opladen bleek de camera de batterijen niet te herkennen. Dit gemeld bij Powtree. Ze zeiden dat een geen dispute moest openen. Ze zouden een oplossing zoeken. Ze vroegen of ik het geld terug wilde hebben of nieuwe batterijen. De antwoorden op mijn mails kwamen steeds pas na dagen. Na 15 dagen kon ik geen dispute meer openen. Ze trekken dus tijd zodat er geen openlijke klacht naar buiten komt. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen (minus bankkosten). Veel tijd kwijt en flink geergerd. Op mijn laatste mail (dat ik het geld had ontvangen) is niet meer gereageerd. Ik bestel niks meer bij Aliexpress.

Nicole
14-11-2019

Niet aan beginnen

Fraude met aflevergegevens! Krijg mijn orders niet dus ik open een klachtenformulier. Doen ze het gewoon af als geleverd! Geen enkele reactie meer en geld kwijt. Nooit meer aliexpress voor mij.

14-11-2019

Fraude

Tafelhoezen besteld. Armbandje van 2 euro ontvangen waarvoor ik moest tekenen bij PostNL. Met veel moeite 1 maal geld terug. Voor de 2e hoes niet. Betwisting en alle communicatie met Ali was plotseling ook verdwenen uit de App. Kan dus fluiten naar mijn geld. Is pure fraude.

Lilian
10-11-2019

Wel betaald, niet geleverd.

Begin september iets besteld en betaald. Er werd echter niet geleverd. Na mailcontact blijkt dat je dan maar zelf moet zien hoe je je geld weer terug krijgt. Andere bestellingen zijn gelukkig wel geleverd maar je moet wel heel veel geduld hebben. Ik ben er klaar mee. Kan ook niet adviseren om klant te worden.

Mo
09-11-2019

Niet geleverd

2 jassen besteld,maar niks geleverd.

Er werd een envelop bezorgd,zgn kado van de verkoper,met mijn stomme kop aangepakt.

Status dus succesvol afgeleverd.

Nu na 2 weken bewijs en mails ktijg ik 1 jas vergoed,nu nog de andere,je blijft aan de gang.

Verkoper heeft elke keer weer wat anders te mekken.

In het verleden zijn al de bestellingen goed gegaan masr deze keer dus niet,ik bestel hier dus niets meer.

Ben er klaar mee

Yves
08-11-2019

Niets klopt

Via ali expres een vest besteld bij "zhiping li Store" de maat tabel gevolgd die hij voor bestelling doorgaf . vest is toegekomen en wat een xl had moeten zijn is zelfs nog te klein voor een kind van 10 jaar. geen oplossing mogelijk , niet via ali express en nog minder door verkoper! opletten voor "zhiping li Store"!

Ger
03-11-2019

Order besteld 07-09-2017

0rder is 18-09'2019 bij Bpost in België. Vanaf 18-09-2019 in transit naar Nederland, maar niet traceerbaar. Alie Express doet niets en hun verkoper Flyme Hearly Store meldt op elke vraag: be patient order is in transit. Dit is gewoon schandalig. Dit is eigenlijk oplichterij. Review op Alie Express kan pas als je de order hebt ontvangen. Alie Express Nederland doet ook niets. Service is waardeloos!

Update van 06/11/2019:
07-11-2019: order nog steeds niet ontvangen.

Update van 06/11/2019:
07-11-2019: bericht via Whatsapp gestuurd naar Alie Express Nederland. Ben benieuwd naar de service. Tot nu toe alleen maar een brok ellende. Ook de verkoper van Alie Express, Flyme Hearly Store is met zijn antwoorden in en in triest.

Nic
30-10-2019

Koop nooit bij aliexpress

6 bestellingen gedaan en 4 aangekregen en klantenservice is de beste in verstoppertje spelen . Ik dacht dat europa zijn klanten beschermde voor online aankopen. Niet dus

Adrianus
21-10-2019

Goede kopersbescherming.

Ik wilde een Intel Core i7-990x bestellen via Aliexpress. Ik keek op vrijdag 1-6-2019 op Aliexpress. Daar stond een Core i7-990x te koop bij BY168 store voor $138. Dit was minder dan bij andere winkels. Dus bestelling geplaatst. Zaterdags kreeg ik een mail van BY168 store dat zij de i7-990x niet konden leveren. Zij konden wel een i7-980x leveren, maar die is niet zo snel. Dus de bestelling geannuleerd. Zondags keek ik weer op Aliexpress, en wat stond daar. By168 store had wel degelijk een i7-990x, maar nu voor $188. Een klacht hierover ingediend bij Aliexpress. 3 dagen daarna was mijn geld al teruggestort op mijn rekening. Toen een i7-990x bij PC store via Aliexpress besteld. Werd netjes binnen 2 weken geleverd. Daarna nog 3 keer een i7-990x besteld bij PC store. Die werden binnen 2 weken geleverd. Dit zijn 2e handse processors. Op de pakbon stond vermeld value $12. Dus geen BTW en invoer rechten hoeven te betalen. Ik heb nog dikwijls artikelen besteld bij Aliexpress. Alles werd binnen een redelijke termijn geleverd. Maar ja. Overal zitten rotte appels tussen. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij BY168 store.

Michael
21-10-2019

Leugenaars en zwendelaars.

Heb in juni 2019 een tablet besteld en betaald, € 168,00, en nooit afgeleverd, men liet me een kopie van een levering door de post zien, en het was afgedaan.

Op 04-10-2019, bestel ik een horloge, waarde € 23,02, deze staat niet meer in mijn orders en er is geen verkoper meer, ik heb bewijzen, Transactienummer en Betalingskenmerk, maar Ali geeft niet thuis.

Ik ga dus voor meer dan € 200,00 de boot in.

Mensen bedenk eer ge iets bij deze schurken besteld.

16-10-2019

Goedkope chinese troep welke niet werkt, en je toch geen geld terug krijgt

Mooie gelikte USB hub loopt continu vast op de computer, Een “dispute” geopend op Aliexpress, maar “het bewijs wat je hebt geleverd is onvoldoende” en de klacht wordt gesloten.

Weg geld!

Je kan nog beter bij de Action winkelen ( wel kassabon bewaren ) daar weet je tenminste wat je koopt en krijg je zonder gezeur je geld terug.

Bij Aliexpress komen artikelen, die als 2 druppels water op elkaar lijken, van verschillende vage fabrikanten, en in mijn geval was na het indienen van de klacht, die volgens de winkel onterecht was, die hele fabrikant ook ineens onvindbaar in de winkel.

Ra ra.

Fred
14-10-2019

Wel betaald en niets leveren, weten nergens van.

Met klantenservice contact gehad kunnen mijn betaling niet traceren.

Afschrift betaling gestuurd en het niet willen oplossen, een bestelling van 15€ .

Communiceren met een computer die niks menselijks vertoond.