AliExpress reviews

1.9

Bianca
06-03-2017

1x maar nooit meer

Heb hoesje besteld voor mijn Samsung s7edge, Is keurig aangekomen ook goede maat alleen tel. Klikt niet vast valt eruit. Blijkt weer goedkoop is duurkoop! Bestel hier nooit meer wat, Duurt lang voordat je het hebt en dan werkt het ook niet wat een goedkope rot site!

06-03-2017

Kenkoo groeilamp gekocht

Daar ben ik achter gekomen de lamp was na 1 maand al stuk. Ben daar over aan het berichten geslagen maar 2 weken lang niks geen antwoord. Bleek dat het chinees nieuwjaar was. Nadat het feestje voorbij was kreeg ik een bericht dat ze out of the office waren en dat ze me snel een nieuwe lamp zou op sturen. Ik helemaal blijkbaar ook hier geld het spreekwoord : Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven. Tot op de dag van vandaag nog steeds niks ontvangen we zijn nu een maand verder. En al met al 160,00 armer. Dus ik raad iedereen aan om GEEN KENKOO lampen te kopen.

Karon
02-03-2017

Het blijft een gok!

Veel gekocht bij Ali en alles aangekomen. Maar vaak dingen defect of niet werkend. De bluetooth speakers werken wel goed. Een rubic kubus gekocht bij Tony Jin van Children PLAYSKY Store. Hij is nooit aangekomen. Ik heb hem uitstel gegeven en daarna mijn geld terug gevraagd. Hij zei dat de kubus echt nog wel komt. We zijn 4 maanden verder en nog steeds niks. Ik vraag mijn geld terug en ik krijg te horen dat het hem spijt. En daar moet ik het mee doen.

Tinus
01-03-2017

Nog steeds goed

Bij ons is het nog altijd goed gegaan, misschien mazzel Wel mee en dan langere levertijd ,maar toch ok Wel dikwijls flutkwaliteit materiaal maar wat wil je voor dat geld !Gr Tinus

Marijn
01-03-2017

Nog nooit mis gegaan.

Heb ongeveer 100 paketjes gekocht. Alemaal aangekomen behalve een heb contact opgenomen met de winkel en toch nog gekregen

27-02-2017

AliExpress oké

Ik vind het vreemd waarom het bij zoveel mensen niet goed gaat bij AliExpress? Ik winkel sinds 1 jaar bij Ali.en heb steeds alles netjes en goed verpakt ontvangen, meestal binnen 3 of 4weken. Toch ging het eens mis door een onbekend vervoersprobleem. Pakje was betaald aan Aliexpress maar na 2 maanden nog niets ontvangen(kon ook 2maanden duren) Je krijgt dan automatisch een bericht of je de levertermijn voor het betreffende bedrijf wilt verlengen of dan je een refund wilt. Het bedrijf krijgt dus nog geen geld(volgens de regels) zolang je als klant niet aangeeft dat je het product ontvangen hebt. (Als je dat helemaal verzuimd krijg je een waarschuwing dat het automatisch zal geschieden, waardoor het bedrijf zijn geld krijgt of je iets ontvangen hebt of niet) Maar voordat het zover is heeft het betreffende bedrijf zelf al contact opgenomen met de klant of de klant met het bedrijf natuurlijk. In mijn geval was het pakje spoorloos en heeft het bedrijf een tweede exemplaar verzonden. Ik vroeg me toen af hoe hij kon weten dat ik het eerste pakje niet ontvangen had? Om die reden moet je 9 van de 10 keer tekenen voor ontvangst als het bezorgd wordt en hun systeem geeft dat door (vertelde de bezorger) Het 2e pakje ontving ik binnen 2 weken.

25-02-2017

Oppassen bestelling bezorgd op ander addres

Voor de tweede keer van deze week kreeg ik bericht van AliExpress dat product is afgeleverd.maar helaas niet op mijn address in Amersfoort.bij navraag bij post.nl werd een pakketje in Leeuwarden en een pakketje in nieuwegein bezorgd.ernstige fout bij aiiexpress met de labeling.pakketjes weg en geld weg.hopelijk krijg de spullen vergoed,maar dat refund heb ik ook slechte ervaring 3 annuleringen heb ik nog steeds niet vergoed gekregen 6 weken geleden.

Daisy
24-02-2017

Bestel nooit iets duur

Heb al vele malen iets bestelt bij aliexpress meestal komt het ook wel aan toch zijn er onbetrouwbare winkels bij ik heb een jurk bestelt bij Georeliot Runway store hij was niet meer leverbaar maar heb ook nooit mijn geld terug gekregen hetzelfde geld voor de winkels Store name +xxxxl+ ; store name Free rose; store name Camps Elysees; en Store name V-Fasionshop nooit iets gezien geen jurken en geen geld

Eddy
23-02-2017

Van de 4x is het maar 1x goed gegaan

1e keer 6 portofoons besteld. Heb er maar twee ontvangen. Moest geduld hebben. Nooit meer ontvangen. Is enorm veel werk geweest om te bewijzen e.d. Uiteindelijk vergoed door Ali. 2e keer bij ander bedrijf weer twee porto's. Zijn keurig afgeleverd. 3e keer verlichting besteld waarvan de helft niet werkte. Kost geen drol maar heb er maar geen werk meer van gemaakt. Nu wacht ik al 2,5 maand op een flitslamp. Volgens verkoper is mijn zending weer naar hun teruggestuurd. Vreemd verhaal. Ik ga niet meer in zee met verkopers via Aliexpress.

Evi
21-02-2017

De helft van bestelling gehad

Kan het ik heb in totaal 2 achterfrontjes voor nen samsung j 5 besteld en 5 gewone hoesjes .maar ik heb vandaag allen de 2 achterfrontjes aangekregen en de andere 5 hoesjes niet. Is in 1 bestelling gebeurt op 10 febr maar kan de rest nog na kome en kan het gebeure dat die hoesjes niet passe want das precies voor nen andere samsung en niet voor de j5 terwijl ik besteld heb voor de j5 ? Kan mij iemand hier meer over vertelle

19-02-2017

Tevreden klant

Ik moet zeggen dat het bij mij altijd goed is gegaan wat bestellingen betreft. Heb goede info van alie gehaald

Natasja
14-02-2017

Opgelicht

Nou ik had een zonnebril bestelt en netjes betaald 2 dagen later bestaat het bestelde artikel niet meer en ik heb de verkoper ook gemaild maar krijg geen bericht meer terug .tis net of de winkel niet bestaan heeft.heb nu de bestelling geannuleerd maar zou wel kunnen fluiten na me centen

Aggy
14-02-2017

Wel geld afgeschreven van mijn bankrekening maar geen order aangekomen

Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.Online gelijk geld afgeschreven van het door mij bestelde product. Maar bij ali express en hoofdleverancier zou dit niet zijn binnengekomen. Bij chatsessie wordt je gewoon terug verwezen naar je bank. Heb dit nog nooit meegemaakt bij online bestellingen. Dus ik bedank voor de toekomst bij deze site.

Nancy
12-02-2017

Geen bestelling gekregen

Begin december bestelling gedaan . geld is wel van mijn rekening daar zijn ze rap mee . maar geen ordernummer gekregen en ook nog geen bestelling 3 maand later . via chat uitleg gevraagd ze gingen het uitzoeken maar nog geen uitleg gekregen. 1ste keer maar ook laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

08-02-2017

Mooie prijzen, mooie producten, miserabele service.

Ik heb al meerdere producten gekocht en de meeste hiervan zijn heel goed, soms wat minder, maar de prijs ligt dan ook beduidend lager.

Alleen de service achteraf is een ramp als het product niet voldoet aan de beschrijving: Ik heb een horloge besteld met verschillende functies en vooral belangrijk voor mij een hartslagmeting.

Uiteindelijk blijkt dat de horloge deze functie helemaal niet bezit. Dit is dus helemaal fout beschreven in de beschrijving op de site, met valse foto's, etc.

De verkoper geeft toe dat de beschrijving foutief is. Maar uiteindelijk krijg ik maar 1/3 van de aankoopprijs terug. Ofwel moet ik het product op eigen kosten terugsturen en krijg ik alles terug, maar de verzendkosten zijn zo goed als evenveel als het product zelf waard is.

Conclusie, ik heb €50 betaald voor een product dat ik niet kan gebruiken en heb €12 terug gekregen.

Let dus goed op en reageer op tijd als er iets niet klopt.

Dreig ook met slechte reviews, dat helpt (een beetje).

Jente
06-02-2017

Goed

Ik bestel heel vaak spullen bij Aliexpres. Ik vind het een prima site!

05-02-2017

Bericht van aliexpress order cancelled ivm niet ontvangen gelden.

Mail ontvangen van aliexpress dat de order was gecanceld omdat het geld niet was ontvangen. Bewijs van overschrijving had ik in mijn bezit. Via track and tracé zag ik dat het pakketje in Nederland was gearriveerd. Paar dagen afgewacht , er kan altijd wat langs elkaar heen lopen. Enige dagen later brief van PostNL dat er een pakketje voor mij klaar lag van buiten Europa. PostNL is dan verplicht om daarvan aangifte te doen bij de Nederlandse Douane. Ik heb een formulier met bewijs van aankoop gemaild. Zal vermoedelijk extra kosten moeten betalen. Al met al komt het goed!

04-02-2017

Aliexpress.com

M95 pro tv box maar was kapot .

Stieneke
04-02-2017

Bloemzaden en een shirt

Nooit geen klachten gehad tot gisteren ik had 16 kleine bestellingen gedaan te waarde van €20,26 allemaal bloemzaden en een shirt. De bestelling gedaan in december kreeg ik gisteravond 16 berichtjes van hun ik had niet betaald en nu hadden ze alles cancelled ik heb bewijs hier in huis liggen dat ik heb betaald. In december 2016 waren alle ordernummers 815 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, en gisteravond waren al die zelfde ordenummers op eens veranderd in 814. en als ik hier op reageer dan zeggen ze ja ik heb 815. betaald maar niet 814. rarara ze veranderen maar zo de ordenummers en ik ben de gebeten hond en kan fluiten naar mijn bestellingen wat ik al wel heb betaald

CCJ
31-01-2017

Voor de 3e keer een miskoop.

Een keer een horloge gekocht bij aliexpress. Bij ontvangst was hij al stuk. flutkwaliteit!

Toen bij een zaklamp die ik betaald heb en ook verzonden was maar de bezorger niet bij mij geleverd heeft en ook geen briefje door de brievenbus gedaan met het gevolg dat deze weer retour is gestuurd. Na een hoop heen en weer gemail, proberen uit te leggen dat ik hem nooit ontvangen heb en deze retour is gestuurd blijven ze aanhouden dat ik hem gewoon ontvangen heb.

Nu lijkt het weer mis te gaan met een led strip die ik betaald heb maar de verkoper na ruim een week nog niet heeft verstuurd. Kan ik dit nog annuleren en mijn geld terug krijgen?