AliExpress reviews

1.9

Rene
03-01-2021

Shop5370033 - Onevan - Cheaters

Niet wekende accu geleverd (Onevan).

Ook na terugsturen geen nieuwe accu ontvangen.

Slechte service (ook van AliExpress)

Ik lees meer ervaringen van deze shop - niet kopen

Roy
28-12-2020

Schoenen besteld maar niet geleverd, geen refund!

Paar schoenen besteld via AliExpress, na 2 maanden nog steeds niks geleverd. Dispute ingediend met 100% refund maar werd door Aliexpress doodleuk afgekeurd. Ik kan nu fluiten naar m'n geld EN schoenen. Koop hier nooit meer!

Pascal

Waardeloze service

Producten zijn op zich OK, maar de service is echt waardeloos.

Een product was niet compleet en ze zouden het onderdeel nasturen, nadat ze eerst diverse keren geprobeerd hebben om mij nog iets te verkopen.

ik wacht nog steeds op het product.al weken.

Ander product besteld en geincasseerd en dan melden ze dat ik geannuleerd heb. Ben nog steeds op mijn geld aan het wachten. al weken.

Amir

Horloge

Heb een smartwatch gekocht via AliExpress,staat dat hij heeft 32gb geheugen en veel andere opties,geen ene klopt,heb doorgeven aan de AliExpress met de foto's,alles invalid,moet filmpje zijn,die mensen hebben zelfs niet gekeken naar de foto's,voor mij geen AliExpress meer,iets meer betalen en gewoon hier kopen

Fenneke
19-12-2020

Service is hopeloos.

Heb begin Oktober een bestelling gedaan bij Nf-Strike-Outdoor-Toys voor een zakje met blauwe pallets voor bij een trein en in November twee zakjes met wat ze hier bedeltjes noemen om een borduurwerk te versieren. Je snapt het misschien al. Geen van beide zijn nu (eind December) aangekomen. Ik krijg ze maar niet duidelijk gemaakt dat ik ze niet heb ontvangen, het blijft een soort afschuif system. U moet eerst dit, dan kunnen we. heb je dat gedaan dan is het weer, nee nou moet u dat doen. Nou moet ik een dispute openen om mijn geld terug te krijgen, maar kan NERGENS vinden hoe dat moet en ja ik heb overal gezocht. Is voor mij echt de laatste keer dat ik via Aliexpress besteld heb.

Ali
16-12-2020

Opgelicht splitter gekocht nog steeds niet ontvangen

Ik heb een splitter besteld en heb hem tot de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen

Er stond dat het pakket nog in transit is

En hij zou allang afgeleverd moeten zijn en de verkoper negeert mij volledig en de

AliExpress klanten service van Whatsapp

Biedt ook geen hulp aan

Ze doen allemaal niks tegen

Dit is een oplichterij dit kan echt niet dus niet meer bij AliExpress bestellen

Arie
15-12-2020

Malachite ontvanger

Sinds 28 november besteld en betaald en de track en trace zegt pakket onderweg maar DHL weet niks verkopen reageert ook niet denk een sigaar uit eigen doos deze personen afschieten,

Mrmo
14-12-2020

Alle aankopen.

Echter niet eerlijk bedrijf. Meerder items besteld nooit aangekomen. Echt niet eerlijk mensen. Echt dieven. Bij geschillen met verkopers Krijg ik nooit gelijk ook ik in mijn rechten sta. Echt dieven.

Jorg
14-12-2020

Koop product krijg verkeerde

Koop product krijg verkeerde maar disput aan krijg 4.99 terug in plaats van 19.99 zeggen ze je hebt een product gehad maar wat moet ik met een product niet heb besteld

Dirk
13-12-2020

Aliepress komt afspraken niet na.

3x , refund-actie in 2020 gestart en geld zou Teruggestort worden, tot op heden geen geld teruggekregen.

Jakobus
11-12-2020

Aliexpress is maffia

Ik heb tuinverlichting gekocht bij AS De verkoper manipuleert de tracking ik heb niets ontvangen.

een tweede probleem ik koop voor 1000 euro een pakket batterijen waarvan een totaal defect, dus het hele pakket werkt dan niet omdat het in serie aangesloten moet worden aliexpress heeft mijn schade niet opgelost.

Mathie
07-12-2020

Order verdwenen

Hallo ik heb een bestelling gedaan En na de betaling is. Afgeschreven kan ik mijn bestelling niet meer terugvinden Wat nu

Cedric
06-12-2020

Opgelicht!

Product werkte niet! moest zelf kosten voor het retourneren betalen naar china! daaaaaag! bestel hier nooit meer

Ismail
05-12-2020

Opgelicht

Ik heb een jas besteld bij deze verkoper hij heeft een verkeerde gestuurd hij zei ik stuur jou andere . dus niet gebeurd hij heeft me geblokkeerd ik kan niet in contact met hem . hij meld geschil is afgerond wil niet geld terug sturen en niet andere ruilen. dus hij heeft me opgelicht en geld gestolen. wat kan ik hier doen iemand idee of weet iets .

Chantal
04-12-2020

Schandalig

Ik heb 17 november een aantal dingen besteld bij AliExpress het zou tussen 28 november en 1 december bezorgd worden maar tot op heden nog niks ontvangen bij 1 product staat dat het succesvol is bezorgd maar heb helemaal niks ontvangen en bij weer een ander product staat dat de bezorging is mislukt en bij de andere staat weer dat ze het zo snel mogelijk gaan bezorgen ik wacht het nog even af maar zie het somber in

Thijs
04-12-2020

Trio deurbel

Een van de drie bellen werkt niet. De melodie keuze springt weer terug op de eerste als je hem uit het stopkontakt haalt. Lastig als je de laatste gekozen had. Geen aanrader.

28-11-2020

Onbetrouwbare zaak.

Het bestelde product niet ontvangen en krijg voorruit betaalde bedrag ook niet terug.

Als ik een bericht stuur naar aliexpress of cgrc store dan krijg ik na een lange tijd de opmerking dat ik een "dispute" moet openen maar dit kan al lang niet meer omdat alleen het wachten op de bestelling zo lang duurde.

Bij aliexpress koop ik echt nooit meer wat dus als u dit leest wees gewaarschuwd!

Amber
23-11-2020

Dieven

Als ik een 0 kon geven zou ik het doen! 11 november een artikel besteld van ongeveer 50€. De dag erna kijk ik op mijn rekening en is het geld naar hun officiële rekening via banccontact (Alipaylimited SA Luxembourg) gegaan. Echter ontving ik nooit een email met info over de bestelling en de bestelling kwam ook niet in mijn account te staan.

Toen ik hierover contact opnam bevestigden ze dat ze mijn betaling gekregen hadden en dat de bestelling wel op mijn account zou komen. Dit gebeurde dus niet en wanneer ik weer contact opnam konden ze ineens mijn betaling ook niet meer vinden. Ze wisten niet wat Bancontact was terwijl je daar gewoon via de app mee kunt betalen.amateurs. Ze waren echter heel vriendelijk en zeiden dat ze mijn betaling en bestelnummer zouden zoeken en dat ik weer eventjes moest wachten. Ik moest ze screenshots sturen van de betaling dus het bewijs hadden ze. Toen ik weer niks van hun hoorde wilde ik weer contact opnemen en kon ik ineens niet meer met een echte persoon praten via de chat.enkel met de automatische respons ‘Eva’. Ze hadden me dus geblokkeerd.

Ik nam dus contact op via een ander account en van zodra dat ze doorhadden dat ik het was werd ik midden in het gesprek weer van de chat gezwierd en kon ik opeens weer enkel met de automatische chat praten.

Mijn geld zie ik helaas niet meer terug en verschrikkelijke service. Echt dieven zijn het!

Herman
19-11-2020

Aliexpress verkoopt express kapotte producten

Kijk uit met Aliexpress. Producten die een defect hebben worden goedkoop het internet op geslingerd door Aliexpress. Dit geldt voor alles! In mijn geval heb ik al kapotte sdcards gekocht. Probeerde het weer eens met Aliexpress, kreeg een kapot toetsenbord. Vroeg om terugbetaling. Moet je een Video bijvoegen? Hoe laat je een video zien van een kapot toetsenbord? Complete bullshit site.

14-11-2020

Goedkoop is duurkoop met Aliexpress

Ik heb 2 USB sticks gekocht via Aliexpress. Allebei zijn onbetrouwbaar. De verkoper is probeert mij de schuld te geven. Aliexpress 'bemiddeld', vindt in het voordeel van de verkoper en ik krijg nul cent terug.

Je kan beter in Europa bestellen en een paar euro's extra betalen, om je product wel te krijgen.