AliExpress reviews

1.9

G.R
27-11-2017

Verkeerde zending / geen zending

Het ging goed, helaas heb ik nu een 3e levering die niet is aangekomen terwijl de app dat wel aangeeft. Klacht bij POSTNL gedaan maar die willen dat de verzender ( Aliexpress) de klacht indient. en dat lukt dus niet als ze de app aangeeft dat de zending geleverd is. Bij 2 zendingen hebben is er 1 track & trace code ! heel vreemd dat het 2e pakket dus niet aangekomen is. Tevens slippers maat ongelovelijk ontvangen die ik niemand pas en die ik ook niet besteld heb. open geschil .en ik wacht nog op antwoord !

Nu nog 4 zendingen onderweg, die in dezelfde periode besteld heb en ik kan ze niet afbreken.

Super slechte zaak vooral bij de dubbele track & trace code !

25-11-2017

Geen problemen met Ali express

Bestel nu al 2 jaar bij Ali express.Armbandjes,kleding ,tassen etc etc.Nooit geen problemen gehad.Als je iets besteld en ze hebben het niet meer,dan krijg je gewoon je geld terug.Wel opletten dat je niet meer dan €20 per bestelling doet,anders moet je douanekosten betalen.En heb je van kleding bv maat L,dan moet je XXL bestellen.

Mel
19-11-2017

Kwaliteit producten minder, maar service goed!

Kwaliteit van de producten moet je gewoon niet te veel van verwachten. Maar mocht het product niet overeenkomen met de werkelijkheid of als iets stuk is, moet je gewoon een geschil openen. En als je netjes een bericht stuurt naar de verkoper VOORDAT je een geschil opent zullen ze dit nog meer waarderen. en mocht het niet naar wens zijn kun je ze "dreigen" dat je een slechte review achterlaat, want dat schaadt hun bedrijf enorm. De service van Ali Express zelf is echt wel gewoon goed. Maar je moet gewoon weten wat je moet doen als je product niet helemaal goed is. Geschil openen, eventueel foto toevoegen van je product als bewijs en klaar is kees. Je krijgt je geld gewoon terug :) Ik heb in ieder geval tot nu toe wat flut was altijd terug gehad. Maar als iets goeds is zet ik dit zeker in een review :) Ik ben in ieder geval niet bang om via Ali te kopen. Maar ik zou geen producten boven de 30 euro kopen anders moet je waarsschijnlijk invoerrechten betalen.

16-11-2017

Wel betaald maar geen levering.

3 artikelen besteld, waarvan 2 gelijke. Kreeg 2 x de bevestiging van het ene aparte artikel maar niet die van de 2 gelijke. Echter wel via IDEAL betaald. Kopie bankafschrift meegestuurd. Op mails en verzoeken e.d. wordt niet geantwoord. De enige reactie welke ik heb ontvangen is dat voor het bestelling met de 2 gelijke artikelen niet betaald zou zijn!

Fie
14-11-2017

Bestelling van make up

Het wordt altijd gezegd dat die make up chemisch en niet goed is, maar je kunt gerust bestellen want ik heb geen uitslag gekregen en ik doe onderzoek naar fakeup dat is neppe make up het is gewoon prima.

Safia
12-11-2017

Voor jaar oktober twee trouwring besteld is nu jaar geleden noch geen ring ontvangen had 4 armband besteld en noch ring soort stickers voor PlayStation nóóit niks ontvangen elk keer raar mailtje nieuw datem .volg mij moet via zijderoute bezorgd woorden ik besteld nóóit niks meer laat stiken in paar euro

Frits
11-11-2017

Ontving “kadootje” inplaats van het bestelde! Nooit meer!

Ik ontving een “kadootje” ter waarde van 0,5 cent in plaats van het bestelde product. Nadat ik hiervan meldng maakte begon een discussie. Voor mij NOOIT MEER Aliexpress!

Durango
10-11-2017

Onresktabale lieden zijn het

Op 15 september van dit jaar heb ik een bestelling gedaan waarbij ik netjes van adviezen werd voorzien, helaas bleken de adviezen niet te kloppen zodoende vroeg ik om mijn geld terug te storten en men gaf me een adres waar ik de bestelling naar toe kon sturen hetgeen ik gedaan heb op 8 oktober 2017 maar tot op heden 10-11-2017 heb ik mijn geld niet ontvangen en op mijn e-mails reageren ze niet meer, ik heb nooit gedacht dat zoiets mij zou overkomen, die lui respecteren de klanten niet het geld dat eenmaal binnen is bij hen gaat niet meer retour naar de klant, laffe verkoop systeem op zo´n afstand.

Karine
08-11-2017

Muismat

Goede avond ik heb nog altijd geen bestelling aan gekregen het moest allang thuis afgeleverd

07-11-2017

Defect keyboard - resolutiekosten koper.

Alisexpress is een oplichtersbende op het moment dat je bestelling defect of verkeerd is geleverd. Retourneerkosten ingeval van een defect apparaat, zijn volledig op kosten koper terwijl dit niet wordt vermeld in hun alg.voorwaarden.

Bij AliExpress staat een defect apparaat gelijk aan 'niet tevreden' en wordt je als koper gedwongen zelf financieel bij te dragen aan de oplossing.

Mijn toekomstige bestellingen zal ik bij een concurrerende website doen welke wel de Nederlandse wetgeving respecteren.

Ilham
06-11-2017

Fijn

Lekker goedkoop allemaal. al 3 bestellingen gisteren gedaan, duimen!

Miranda
04-11-2017

Wat een slecht bedrijf!

Ik heb nog nooit zo slecht bedrijf getroffen! Ik had nog nooit iets besteld via Aliexpress. Maar door goede verhalen dacht ik toen wij wisten zwanger te zijn mooie muurstickers te bestellen. Zo gezegd, zo gedaan! In mei besteld, track en trace gevolgd en in september stond er dat het geleverd was. Ik niks ontvangen, nog paar weken gewacht. Ondertussen naar het post nl punt want volgens derde kon het daar zijn. Ook niks, 23 oktober bericht via de app naar Ali want verder zijn ze niet te bereiken. Ik kreeg een nette reactie dat het was terug gegaan naar de verzender dat ze geld wilde terug storten op paypal.die heb ik niet. Uitgelegd en gevraagd of ik niet iets anders kon bestellen. Ja dat kon, orders ingevoerd betaling open gelaten. Ordernummers/ prinscreens door gestuurd en nog steeds heen en weer aan het mailen. Ze zien het niet 3x opnieuw de vraag na paypal. Ik kan geschil open nou mooi niet want heb geen order bevestiging gedaan. Weer opnieuw order nummers door sturen, met prinscreen krijg ik net weer reactie : geen nood je pakketjes duren 30 tot 90 dagen. Kunnen onderweg zijn. Blijkbaar steeds iemand anders die antwoord, niet terug leest waar het om gaat! En gewoon bijna 6 maanden bezig om stickers te krijgen om mijn babykamer te maken. Ondertussen andere stickers besteld bi WISH en binnen 3 weken netjes geleverd! Dus mijn advies ga naar WISH!

Joyce
03-11-2017

Artikelen via aliexpress

Krijg gewoon me bestellingen niet. Dat 1 ding niet aankomt kan ik nog begrijpen. Maar ik heb nu nog 5 bestellingen open staan allemaal betaald alles zou onderweg zijn maar komt gewoon niet binnen. Heb 1x een artikel gehad. De andere was naar 2 maanden er nog niet met moeite geld terug gehad. En nu de andere 5 zijn nog steeds onderweg. Datum van binnenkomst al 3x verandert door hun. Maar snap gewoon niet dat geen 1 artikel de brievenbus haalt zeg maar. Erg waardeloos. Kan het goedkoop zijn. Dan betaal ik liever meer en weet ik zeker dat ik me orde krijg.

Pat
30-10-2017

Meestal ok !

Ik heb nog geen negatieve ervaringen gehad ,maar verwacht niet dat iets van 5 euro bij Ali even goed is als iets van 50 euro hier !

29-10-2017

Kapot geleverd geen geld terug KEMiMOTO

Via AliExpress een schakelaar besteld, ding werd kapot geleverd. Service van KEMiMOTO was onbeleefd onbetrouwbaar kortom cheaters

Rosanne
26-10-2017

Product wordt gewoon niet opgestuurd?

Een product besteld voor een aantal weken geleden, betaald. Is plots de bestelling geannuleerd, verkoper blijft volhouden dat ik zou hebben geannuleerd. Kortom, erg waardeloos. Betalen voor iets wat je nooit krijgt, ik bestel niet weer bij Aliexpress.

Hedwig
20-10-2017

Het gaat maar zelden goed!

Twee jaar geleden allemaal grappige zaden gekocht: blauwe aardbeien, rode komkommers en nog heel wat andere rariteiten. De komkommers waren gewoon groen, de aardbeien waren rode sier-aardbeien, veel zaden kwamen niet op. Ik ben er verder niet achteraan gegaan, te lange tijd zat er tussen.

19-10-2017

Vele hebben geen idee wat ze doen. Af te raden voor Elektronische onderdelen

Als hersteller van Televisies is mijn ervaring met AliExpress verkopers uitermate teleurstellend. Ze verzenden elektronische onderdelen, welke zeer Elektro Statisch Ontlading gevoelig zijn in Statische bubblewrap en dun envelopje. Deze verkopers hebben geen benul van wat ze verkopen en hoe je deze correct moet behandelen. Onderdelen worden als "nieuw" verkocht, maar komen binnen alsof ze een oorlog en vliegtuig crash hebben moeten doormaken.

Het ergste is nog dat de "dispute group" geen enkele vakkundigheid bezit en maar blijft zeuren over video bewijs. Enorm frustrerend en bewijst dat het een behoorlijk ongeorganiseerde groep van "verkopertjes" zijn, waarvan de meeste alleen maar verkopen, zonder enige kennis van de producten die ze verkopen.

Er zijn ook wel enkele betrouwbare, maar die zijn duidelijk in de minderheid.

Alda
17-10-2017

Besteld, betaald, bevestiging shipping. order door hun geannuleerd

Had ik de reviews maar eerder gelezen. Ik zoek iets uit, betaal per mastercard en krijg diezelfde dag nog bericht dat de betaling is aangekomen. Vlak erna ook een bevestiging dat mijn order has been shipped. N ineens dat de order is geannuleerd omdat er geen betaling is. Chatten lukt niet want dan moet je app installeren en inloggen. Maar ik heb geen inloggegevens, gewoon besteld. Installeer ik app maak ik inloggegevens. Krijg ik alleen maar melding dat ik het gewoon opnieuw moet bestellen. Jaja, en dan weer naar mijn geld en product fluiten zeker.

Apestaartje
14-10-2017

Geen wondersite

Het is niet allemaal kwaliteit, soms weer tijd investeren om je geld terug te krijgen. Kleding is moeilijk, ze zijn niet maatvast. Wat daarentegen wel weer leuk is dat ze soms kleding hebben wat weer ff anders is. Als ik de plussen en minnen bij elkaar tel. dan pakt het positief uit. Een miskoop is er altijd bij. Bekijk het op lange termijn, wil je dit geneuzel niet of kun je er niet tegen doe het dan gewoon niet. Dit is mijn ervaring na een aantal jaren met veel aankopen.