AliExpress reviews

1.9

Cláudio
22-02-2020

Waardeloze klantenservice

Bestelling niet ontvangen, en zij weigeren om b.v. een nieuwe te sturen, of het bedrag terug te betalen. Behalve dat, de communicatie met de verkoper is waardeloos.

Anna
21-02-2020

Nooit, maar ook nooit meer.

Bestelling nooit ontvangen, geen uitleg waarom.

Ook geen geld terug.

Waardeloos.

Hendrik
21-02-2020

Niets geleverd en slechte communicatie

Ik bestelde 3 zaken. Nooit iets ontvangen! Heb geen uitleg gekregen! Ook wordt er niet gereageerd op mijn vragen. Het enige antwoord dat ik kreeg was een automatisch antwoord. Nooit meer Ali Express voor mij!

JB
17-02-2020

Bestelling gedaan nooit geleverd

Had een bestelling gedaan, maar heb het product nooit gekregen.

Bij Aliexpress dispute geopend, om mijn refund terug te krijgen.

Heb na twee maanden nog steeds mijn geld niet terug.

Zou iedereen willen aanraden om hier niks meer te kopen.

Mike
16-02-2020

Geen Product, geen communicatie, geen geld terug

Bestelling gedaan op Aliexpress. Via Post.nl op verkeerde adres geleverd. Aliexpress vroeg om te kijken bij Post.nl en de buren. Pakket was nergens bezorgd. Bewijs van aangeleverd. Zonder enig communicatie weigeren ze refund te betalen. Echt waar, bestel hier niet! Want juist met dit soort situaties heb je echt geen rechten en kan je nergens beroep op doen. Communicatie is echt 0 op momenten wanneer het mis loopt. Nogmaals vermijd AliExpress en Alibaba.

Ad
14-02-2020

Niet meer kopen op AlieX svp

In het begin ging het best aardig, maar de laatste tijd veel problemen. Met name als je een order cancelled zijn er nogal wat sellers die dan snel verschepen. AlieXpress geeft dan niet thuis. Veel producten zijn slecht van kwaliteit en terugsturen is zo duur dat je dat niet doet. AlieX dispute werkt niet bij canelling.Geen europese normen en waarden in china natuurlijk. Helaas nogal wat spullen in europa die veel te duur zijn omdat de handel er te veel aan wil verdiene, dus dan maar minderen met kopen?

12-02-2020

3 producten besteld worden niet geleverd

Bij 3 verschillende kopers iets besteld, twee maanden geleden, en het staat nog steeds dat het nog moet worden verzonden.

Vind twee maanden best lang en er word ook niet gereageerd op mail's.

Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

dus mensen koop alleen bij online winkels in Nederland.

Ook ben je dan wat duurder uit maar dit is ook niks.

William
12-02-2020

Onbereikbaar en lijkt sterk op oplichting!

Betaalde order is ineens uit m'n profiel verdwenen net als alle andere info. Ali is echter onbereikbaar. Order is er niet dus kan er niets gezocht worden. Chat functie is volledig dichtgeautomatiseerd. Was eerste en laatste keer en de 20 euro, dat is een lesje niet in China kopen. Je zou ze bijna een erge ziekte toewensen.

Danny
09-02-2020

Wildcamera

Koop al jaren bij aliexpress nu had ik een wildcamera gekocht is, is voor dag en nachtcamera in het begin werkte alles tot een paar dagen erna werkte deze niet meer in het donker infraroodsensor of andere laat het afweten contact opgenomen met de verkoper omdat ik nog in de viertiendagen viel deze nooit gereageerd dispute geopend na een paar dagen antwoord gekregen van alie team dat mijn filmpje te weinig bewijzen waren van het defect voorstel was terug sturen en dan krijg ik mijn geld terug heb dit voorstel geweigerd en heb meerdere foto en video aangebracht nu wacht ik nog op het antwoord.Het is niet aan te raden van iets te kopen van elektronika of andere gewoon simpel houden want zij hebben u altijd liggen hebt op niets garantie beter in belgie of in nederland kopen hier hebben wij onze garantie.

Renate
08-02-2020

Wordt steeds slechter

Afgelopen maanden 8 pakjes besteld waarvan er 4 niet aankwamen. Status veranderd dan automatisch op geleverd terwijl we niks hadden ontvangen. Dispute wordt ook niet op gereageerd. Gaat maar om weinig centen, maar toch, makkelijk verdienen.

07-02-2020

Boeven zijn het

Ik bestel een artikel dat uiteindelijk incompleet wordt geleverd. Op klachten reageerden zij niet. Toen maar het ontbrekende onderdeel opnieuw besteld. Dat is nooit geleverd. Op een ingezonden klacht kreeg ik het antwoord dat de klacht niet in behandeling word genomen. Lekker dan. Zelfs als ze het nu nog opsturen flikker ik het artikel weg, ik wil niets meer te maken hebben met dit K bedrijf.

David
03-02-2020

Aliexpress

Niet altijd een feest meeste komen aan en anderen iets later, het is ook niet feest aangezien miljoenen goederen heen en weer opgestuurd worden kan wel eens wat fout gaan. Aliexpress denkt met u mee en helpt bij het nodige. Hun willen klanten vrede stellen ik heb altijd wel alles binnen gekregen en een keer wat kapot maar duurde iets voor ik mijn geld kreeg 2x en ondanks dat geef ik ruime 8 voor goedkope producten en alles in huis hebben van.

En nog eens tip voor de mensen die wat bestellen via Ali, het is zo dat ook de shops die opsturen dat jullie naar de reviews van mensen moeten lezen en vooral uit Nederland van hoe lang het duurt en hoe het aan komt is van belang.

succes met shoppen Aliexpress shoppers :D

Cornelis
02-02-2020

AliExpress is volstrekt onbetrouwbaar.

Heb bij aliexpress een oorwarmer besteld en daarvoor betaald.

Heb dit product evenwel nimmer van aliexpress geleverd gekregen.

Deze onderneming is volstrekt onbetrouwbaar.

Advies: koop nooit iets bij aliexpress.

Adrie
02-02-2020

Goedkoop geweest .

Aliexpress is doorgaans een redelijk verkoops platform,maar er verschijnen meer en meer verkopers die het niet zo nauw nemen met de qualitijd en de levering van de items.een dispute openen bij aliexpress heeft niet veel zin de verkoper is koning en belangrijk voor hen, niet de europese klant ,die is er voor te melken.heb een dispute met doogee factory store over een telefoon van 230€ waarvan het wifi gedeelte dan wel dan niet werkt ,men wil bewijzen met een foto ,hoe ga je dat bewijzen ,ok foto gemaakt en er bij geplaatst ,maar er reageert niemand ,en dan bij hun advertenties groot bij zetten,

7-day buyer protection money back guarantee.heb op tijd dispute geopend .oplichters gewoon aan het lijntje houden tot je het moe wordt .nog een tip ,ga nooit in op een voorstel om het item opnieuw te sturen ter vervanging , je tijd verloopt op die manier en blijft met lege handen staan ,altijd een refund eisen.

21-01-2020

Diefstal

Ik bestel al meerdere jaren bij Aliexpress en had daardoor 50 euro op Coupons opgebouwd. Deze wilde ik inwisselen op een bestelling echter dit was niet mogelijk door een technische beperking in het systeem. Ook andere producten konden niet worden besteld. Je moet de Coupons je activeren en dan binnen 24 uur gebruiken. Indien je dit niet doet dan verdwijnen ze. Op diverse manieren geprobeerd in contact te komen met AliExpress echter deze verschuilt zich achter een EVA de digitale AI servicedesk. En kom daar geen stap verder mee. Ik vind dit echt schandalig dat ze niet bereikbaar zijn en op deze manier geld van hun klanten stelen.

15-01-2020

Help centre geen reactie

Ik wil mijn verlopen sellers coupons verwijderen, zoek via het help centre contact met Aliexpress, Eva beantwoord automatisch je deelname, maar antwoorden kan ze niet.

Het lijkt erop zolang je spulletjes koopt, ben je hun vriend, zodra je wat wil vragen, krijg je geen antwoord. Ze zijn er voor de verkopers, daar verdienen ze geld aan, niet aan ons Europesche klanten.

Pakjes zijn steeds langer onderweg.

Al met al een slechte ervaring

Conny
14-01-2020

Lampje niks ontvangen

Nu na vele goede ervaringen heb ik weer eens mijn bestelling niet ontvangen daar er op mijn bestelling staat dat ik het ontvangen heb wat niet waar is echt waardeloos vertrouw er niet meer op durf niet meer te bestellen . Jammer maar ik vind dat geen reclame

12-01-2020

Bestellingen duren steeds langer

Tot een jaar terug had ik altijd goede ervaringen met Alie maar de laatste tijd duurt het enorm lang (maanden) voordat bestellingen aankomen, of ze komen helemaal niet aan. Sinds ik Klarna gebruikt komt er dus helemaal niks meer aan :-(

Veel dingen worden ook steeds duurder waardoor het niet meer interessant is te kopen bij hen.

Kleding is ook een drama ben hen. China snapt niks van het maatsysteem in het westen. Bestel je L dan krijg je een superklein ding waar je niet in kan, maar er staat wel L op het label.

Wouter
12-01-2020

Goeie spulletjes

Je moet een beetje creatief winkelen bij Ali

Soms ontvang je niets maar dan krijg je ook je geld trg

Vaak gaat de verzending prima

Jann
09-01-2020