AliExpress reviews

1.9

Kenny
19-04-2018

GEEN klantenservice

Ik heb daar al heel wat zaken gekocht. Zelden zijn die wat ze zouden "moeten" zijn volgens de gegevens op de site. Je hebt GEEN enkel aanspreekpunt, behalve een chatrobot en krijg je na een paar keer te zijn doorverwezen toch een wezenlijk persoon, dan antwoordt die enkel met vriendelijke voorgekauwde standaardzinnen die je volledig gelijk geeft en het vlug eens voor jou zal oplossen maar eigenlijk gebeurt er NIETS. Ik heb bewijzen van leugens én ook van bewuste fraude door sellers om hun verantwoordelijkheid te ontlopen. Die krijgen vrij spel, erger nog je kan het niets eens aan een verantwoordelijke melden. Enkel namaak, dat is uit vrees dat hun bazaar aan banden wordt gelegd voor sancties van VS, EU, . Niet voor jou als particulier kopen, uw tevredenheid is de minste van hun zorgen. De laatste tijd loopt het dermate uit de hand dat het voor mij finished is. JA, ik kan dat bewijzen. Ook feedback en zoekmachine worden gemanipuleerd. OPLETTEN!

Dorinthe
09-04-2018

Goede website

Al een paar keer wat besteld, altijd aangekomen. De levering duurt wel wat, maar ja, dat heb je met spullen uit Azië. Je moet wel opletten wat je koopt, zoals telefoonhoesjes die niet beschermen, maar als je goed naar de foto's kijkt kan je zien of iets goede kwaliteit is. Niets op aan te merken!

Missy

Zeer tevreden

Al heel veel besteld nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden van mijn goederen

Jet

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb vele tientallen producten (waarschijnlijk honderden) via Aliexpress gekocht. Keukenspulletjes, kleding, telefoonhoesjes, tandenborstels, noem maar op. Zelfs onderdelen voor mijn vintage trapnaaimachine. Ongeveer 3x ontving ik mijn bestelling niet maar kreeg binnen een paar dagen mijn geld terug. Over het algemeen is de prijs-kwaliteit verhouding werkelijk voortreffelijk. Voor een kwart van de prijs A-kwaliteit producten. Heel soms valt de kwaliteit tegen, maar dat valt in het niet bij hoe vaak het wel goed zit. Ik heb het idee dat mensen die pech hebben gehad, eerder geneigd zijn om hier een review te schrijven en dat Aliexpress daarom zo laag scoort. Wat mij betreft is dat onterecht, dus geef ik, ondanks de lange levertijd, 10 punten.

Rolf

Deactiveren van mijn account

Ik was een regelmatige klant bij Aliexpress en tot mijn laatste bestelling ook een tevreden klant. Bij mijn eerste bestellingen was het een lange levertijd maar tegenwoordig heb je van de meeste winkels je spullen heel snel.Mijn laatste bestelling was een cover voor mijn telefoon, iets van €4,50 of zoiets. Na 2 maanden nog niets ontvangen dus even een mailtje naar de desbetreffende winkel. Ging mij niet om het bedrag maar gewoon even laten weten dat het niet goed gegaan was. Snel antwoord en of ik mijn geld terug wou of dat ze de cover opnieuw op moesten sturen. Het laatste dan maar. Vond ik heel netjes opgelost. Deze 2de ook ontvangen. Enige tijd later een bericht van Aliexpress dat mijn account gedeactiveerd was omdat ik mij niet aan de regels had gehouden. Diverse malen geprobeerd antwoord te krijgen wat ik dan misdaan had maar geen antwoord. Als je al antwoord krijgt dan word je doorverwezen maar niemand kan mij vertellen welke regel ik overtreden zou hebben. Zonder Aliexpress kan ik ook heel goed leven maar het gaat mij om de onbeschofte manier waarop je behandeld wordt. Let wel niet door de winkels daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.

Ken
02-04-2018

Niet Doen

Duurt heel erg lang tot je spullen thuis komt en soms komt het niet. Als je wil ruilen of terug sturen is drama

01-04-2018

Betalen maar geen bestelling

Half januari heb ik een artikel besteld bij AliExpress. Graag direct betalen anders wordt de bestelling niet geaccepteerd. Het artikel zou binnen 6 weken geleverd worden waarbij je het artikel vIa de tracking kon volgen. Na 3 weken kwam er op de tracking te staan dat het artikel was verzonden. Twee weken later zou volgens de tracking het artikel zijn afgeleverd. Ik heb nooit iets ontvangen of voor ontvangst getekend. Mijn reclamatie duurde bijna 2 maanden. In de laatste week moest ik bewijs leveren dat ik het artikel niet had ontvangen. Zeer vreemde zaak. Na 1 week werd de case gesloten en kon ik fluiten naar het door mij betaalde geld. Het zijn gewoon een stelletje oplichters. Mijn ervaring: er zijn betere bedrijven die zich wel keurig aan hun afspraak houden. Marcel

Emma
28-03-2018

Spullen kapot aangekomen

Ik heb iets beseld bij akiexpres het kwam wle snel aan dus dat was fijn alleen toen ik het opende was 1 ding kapot. Jammer van mijn geld maar soms gaat dat zo. Alleen bij sommige dingen moet je nogal lang wachten maar sommige ook niet☺

Louise
18-03-2018

Verkeerde artikel, geen geld terug.

Ik kocht voor het eerst bij AliExpress en ontving iets wat ik niet besteld had, de verkoper vond het heel erg en wilde mij terugbetalen mits ik geen slechte review zou achterlaten.

Ik hoorde niks meer van de verkoper dus ik maak een geschil aan, AliExpress ging zich ermee bemoeien en hun voorstel geen geld terug òf op mijn kosten retour sturen en dan wel mijn geld terug.

Geweldige eerste ervaring hahaha……not. Voor mij geen AliExpress meer!

MG

Misleidende productnamen

Ik bestel bij Aliexpress een temperatuur sensor met behuizing. Dat staat tenminste in de productomschrijving en de bijbehorende plaatjes Je voelt em al aankomen ik krijg niet wat ik verwacht. Na een maand komt alleen de behuizing.

Een dispuut gestart. De verkoper zegt dat ik alleen de behuizing heb besteld. Nog eens naar de advertentie gekeken maar er staat toch echt sensor + behuizing. Na weer een maand komt het oordeel van Aliexpress. Verkoper heeft gelijk. Case closed. Geen uitleg waarom alleen dat de conclusie. Wat een waardeloze manier van zaken doen

Mijn advies als je iets bij Alie koopt neem dan iets heel goedkoop dan is de schadevbij dit soort malversatie beperkt. Je kan ook naar ebay gaan die verkopen nagenoeg dezelfed artikelen voor ongeveer dezelfde prijs maar wel betere service

ReVe
18-03-2018

Verkoper reageert niet, alie ook niet

Product werkt niet, dispute geopend, verkoper traag met reactie. Belooft nieuw te sturen als dispute gesloten wordt. Gedaan en nooit meer iets gehoord of ontvangen. Dispute kan niet meer open (tijd verstreken) en zowel verkoper als Alie reageert helemaal nergens op. Die heeft alleen maar een virtuele klantenservice die niets voorstelt.

JR
15-03-2018

Nep artikelenYOUCLEAR Digital Co., Ltd. Store

Pas op met het bestellen van fotografie producten bij YOUCLEAR Digital Co., Ltd. Store. Deze artikelen - in het bijzonder HOYA filters - zijn namaak.

Hanny
13-03-2018

T-shirt geannuleerd

Ik bestel best vaak. De laatste keer een dames t-shirt besteld. Na 2 weken stond er ineens geannuleerd, dit had ik zelf niet gedaan. Ik had al wel betaald. Ik heb contact gezocht met de verkoper. Binnen 7 dagen had ik mijn geld terug op mijn rekening. Dat was top. Natuurlijk gaan ook daar dingen wel eens fout. Wacht nu al 6 weken op make-up. Als ik het binnen een termijn niet binnen is, open ik het geschil. Dan komt ook dat wel goed

13-03-2018

Betaald en nooit ontvangen

In november boots besteld (81usd) nooit ontvangen ali gecontacteerd, gingen het nakijken terug geschreven (3x), niets meer gehoord het order staat vandaag als afgewerkt omdat de koper nooit reageerde. onderneem maar iets tegen Ali geld kwijt, weeral een ervaring rijker

Geert
09-03-2018

PURE OPLICHTING

2 VR Glasses besteld, correct alles ingevuld en extra bijbetaald voor verzending met DHL. Na 1 dag de melding dat de betaling is doorgevoerd en ok, de volgende dag de goederen zijn verstuurd. De bijgeleverde tracking toont producten aan die vertrokken vanuit de verkoper en via US finaal aankwamen in Polen. Dit nog dezelfde dag dat ik het tracking nummer kreeg. Mijn directe vraag daarop was om mij een juist tracking nummer te sturen maar daar kwam geen reactie op. Dus zag ik dat de gekochte en betaalde goederen reeds dezelfde dag aankwamen in Polen en de zending in ontvangst werd genomen. Reactie die de daaropvolgende dagen kwam dat er meer transport diende betaald te worden. Als ik opmerkte dat ik keurig hun website naleefde, zelfs extra betaalde, bleek dit toch nog onvoldoende en kreeg ik een screenshot dat het altijd minstens 35$ was. Mijn vraag hoe de website dan kon vermelden dat mijn goederen werden verstuurd inmiddels terwijl ze dezelfde dag al in Polen zouden aangekomen zijn (wat de website vermeldde), bleek de verkoper plots toe te geven dat de goederen nog niet werden verstuurd. Met andere woorden, er is totaal geen controle over de handelingen van de verkopers op deze website want blijkbaar slagen ze er in om verkeerde tracking numbers door te geven aan de klanten en zelfs ook te laten vermelden dat de goederen reeds aangekomen zijn terwijl ze extra transport vragen voor DHL. Nu weet ik nog niet wat de volgende stappen zullen zijn maar in ieder geval is nagenoeg 110 euro verdwenen, niets verstuurd terwijl op de website zichtbaar is dat alles reeds is aangekomen en gelijktijdig nu de verkoper schrijft dat er nog niets is verstuurd. Het is dus duidelijk allemaal heel corrupt en ik raad bijgevolg NIEMAND aan om daar ook maar 1 product te kopen.

Nils
08-03-2018

Pinpointers

Ik had garret pinpointer besteld en kreeg een qpointer binnen dus geen garret zo als ik besteld hebt maar 3 weken begaf de pinpointer het maar diversen mails en filmpje gestuurd te hebben vinden ze het normaal dat een pinpointer blijft piepen als er geen metaal in de buurt is.met ander woorden ze naaien je waar je bij staat je besteld merk en je krijgt fake en als je klaagt er over word je voor gek verklaard .stelletje klootzakken .ik zal hier nooit meer wat bestelen of aanraden kut bedrijf

Tino
05-03-2018

Neemt klanten niet serieus

In november een horloge band besteld en betaald en nooit gekregen. Een aantal berichten gestuurd maar wordt niet behandeld. Dus geld kwijt.

Femia
03-03-2018

Ipad cover van super slechte kwaliteit ontvangen!

Ipad hoes besteld. Bericht van de seller ontvangen dat het er een met logo zou worden en van goede kwaliteit. Een aal ontvangen komen er spontaan vlekken op en slaat het zwart uit. Dus een flut hoes. Meerdee malen met de klantenservice gechat en zij zouden er een rapport van maken. Even geduld hebben mevrouw wordt er steeds gezegd. Vanaf begin januari hiermee bezig. Brrr. U raad het al. Bestel nooit meer iets. Is allemaal troep.

Appie
02-03-2018

Niet doen!

Echt serieus, support doet NIKS voor je. Wachtwoord wijzigen lukt niet. Account verwijderen doen ze niet voor je. Al je gegevens liggen op straat en het interesseert ze geen hol.

Frankie
28-02-2018

Afstandsbediening

Heb 2 afstandsbedieningen gekocht voor mijn 2 dreamboxen. Na lang wachten gekregen. Afstandsbediening Werkt niet. Zo dood als een pier. Kunt nauwelijks een retourzending doen. Zullen zo’n flutbedrijf gezien. Kunt geen waardering geven met cijfer 0 Vingers af van aliexpress. Foei