AliExpress reviews

1.9

Gerty
03-12-2018

Veel missende onderdelen bij namaak lego

Via ali Express de Burning Lion van 'lego' gekocht, komt niet in een doos maar in een zak, op zich niets mis mee. Het boekje is niet te doen zo klein, ook n iks mis mee als alle onderdelen aanwezig zouden zijn: maar halverwege de bouw (inmiddels 3 uur verder) kom ik er achter dat wel heel veel ontbreekt. Waarschijnlijk een volledig missend zakje, maar omdat ze niet genummerd zijn kan ik dat niet achterhalen. Onze leeuw gaat terug en nu maar hopen dat we zoals beschreven ons geld terug krijgen.

Eddy
02-12-2018

Contact met Ali express is onmogelijk

Mijn account is blocked en het is onmogelijk de blokkade op te heffen.

Zeker niet met de chat hulp.

Of je text is te lang of je typt langer dan twee minuten.

Gewoon waardeloos, gelukkig alles met Creditcard gekocht, nu geld maar weer terugvragen

Jeannette
01-12-2018

Bestellingen niet in overzicht te zien

Gisteren 2 bestellingen onafhankelijk van elkaar besteld en betaald bij AliExpress. Later zag ik ze bij mijn bestellingen staan, niks aan de hand.

Vandaag wilde ik eens kijken wat de update was van mijn bestellingen, ik kwam niet ingelogd. Eerst was mijn mail adres een probleem. later weer een mijn wachtwoord. Raar. was eerder geen probleem. Na vele pogingen verder en verandering van mijn wachtwoord kon ik ineens inloggen. Op naar mijn bestellingen om te kijken hoe het daarmee stond. Niks! overzicht was leeg. nergens meer wat terug te vinden van mijn bestellingen. Wat nu? Klantenservice dan maar proberen om opheldering te krijgen.ik ben nog niet helemaal bekend met AliExpress . Schoot ik ook nergens mee op. je probleem aanklikken en dan aan de rechterkant een antwoord terug krijgen in het chinees! Wat een *** bedrijf. Eerst maar kijken of ik überhaupt wat binnen krijg.

Nick
28-11-2018

Iets gekocht maar nog steeds niet ontvangen

Communicatie met Winter Palace, de leverancier op Aliexpress waarvan ik iets heb gekocht is ronduit belabberd. Ik krijg af en toe berrichtjes met onduidelijke of niet werkende trackingcodes. De klantenservice in Nederland wordt door 1 man gedaan, ene Alexander van Dijl. Verspilde moeite: als die het niet meer weet kapt hij het gesprek af en wenst je een "prettige avond"En dat voor zo'n groot bedrijf. Ik heb na anderhalve maand nog steeds mijn product niet en het is volstrekt onduidelijk of ik dat nog krijg. De Aliexpress website kent zo'n beroerde gebruikersinterface dat daar ook niet veel uit te halen is. Op ieder vraag krijg je voorgeprogrammeerde standaard antwoorden waar je niks mee kan, omdat die je vraag niet beantwoorden. Aliexpress: dat was de eerste maar ook de laatste keer dat ik daar iets heb gekocht. Chinese rommelaars zijn het.

Gooi
28-11-2018

Prima service

Koop al 6 jaar bij AliExpress en nog geen een keer

slechte ervaring gehad met bezorgen of terugbetaling.

Maar voor mensen die slechte ervaring met deze firma hoor je altijd terwijl het vaaks. Je moet bij terugbetalen altijd aliepress inschakelen als de 2 maanden om zijn. Ook bij het niet ontvangen van de goederen

Nick
23-11-2018

Moeilijke communicatie, produkt laat maanden op zich wachten

Jas besteld bij Aliexpress. Moet uit China komen. Jas al twee maanden geleden besteld maar is nog steeds via EMS onderweg ( wordt gezegd) . Niet mogelijke snel en adequaat te communiceren met leverancier in China en je bent dus overgeleverd aan een volstrekt onduidelijk leveringstraject. Geld terugclaimen: niet dus!. Ruilen als maat niet goed is: niet dus! Alibaba (waar Aliexpress van is) wil uitbreiden naar EU. Laat ze maar in China blijven want op dit circus zit niemand te wachten

Gertrude
22-11-2018

BAOLUMA officila store KOOP hier NIETS

Suede moccacins gekocht wasr de gaten invielen. Hierop gereclameerd en zouden nieuw paar sturen, na vele vragen waar product bleeft hielden ze mij asn het lijntje, maar nooit de moccacins ontvangrn. Koop hier niets. Slechte kwaliteit schoenen!

Christine
22-11-2018

Nog steeds niets ontvangen

Bestelling staat zgn in Amsterdam, verzender kan niets doen, heb helaas geen Nederlands tracking nummer moet wachten tot 2 december om een dispuut te kunnen openen wat een drama zeg, Bestel altijd via Wish daar heb ik NOOIT deze problemen eerst en allerlaatste keer, ga mijn geld terug eisen heb gelukkig via Paypal betaald dus er is nog hoop

Danny
21-11-2018

Enkel een overkoepelend platform van heel veel verkopers

Je kan goede, maar ook slechte ervaringen hebben met Aliexpress, omdat Aliexpress eigenlijk gewoon het overkoepelende platform is, dat zeer veel verscihllende chinese verkopers verbindt. Net een slechte ervaring gehad, en dan blijkt dat Aliexpress amper actie onderneemt, en "cheaters" hun gang kunenn blijven gaan! Je kan dan ook niet voortgaan op de review van de verkoper. Want mijn verkoper laat niet toe om het order te cancellen met als reden het inroepen van een hogere prijs. Hij moet die reden accepteren, anders geen refund. En hij stuurt dan telkens aan op "other reason", die geen negatieve impact heeft op zijn review points! Niet serieus dus!

Monty
19-11-2018

Scam?

Na bijna 5 maanden nog steeds niks ontvangen! Blijf t standaard antwoord krijgen, komt in orde wij zijn aansprakelijk! Heb geduld! Haha , hoe lang moet je geduuld blijven hebben? Tot mn geduld op is en ik t erbij laat zitten? Dat is nou precies wat ze willen zodat ze ongestraft mensen op kunnen blijven lichten!het zijn gewoon chineese crimminelen die zo een mooi platvorm hebben gevonden om mensen op te lichten en ze komen er gewoon mee weg! Advies?, bestel niks en koop t beter in je eigen land! Dan betaal je wel meer maar weet je iig. Dat je het artikel in handen hebt en ook de garantie die erbij hoort voor t geval je dat nodig hebt!

Ilse
17-11-2018

Snel de goede producten geleverd

Ik heb onlangs voor het eerst wat bij AliExpress besteld (speelgoed voor de kinderen). Ik heb per iDeal betaald en daarna ging het erg snel. Met circa anderhalve week waren mijn 2 bestellingen bij mij thuis bezorgd. Mocht ik nog eens wat zoeken, dan bestel ik hier nog eens.

15-11-2018

Oplichting?

Ik heb een artikel bij Aliexpress besteld. Kreeg netjes een orderbevestiging. Daarna een bevestiging dat de betaling succesvol is ontvangen. Vervolgens bericht dat het artikel verscheept is. Tot zover niets aan de hand, dacht ik. Maar afwachten wanneer het artikel bezorgd gaat worden. Niet dus! Kreeg via de mail bericht dat de order gecanceld is omdat er geen betaling is ontvangen. Ik heb daarop geantwoord dat er wel degelijk betaald is en dat ik nota bene een ontvangstbevestiging van de betaling heb ontvangen. Geen reactie op ontvangen. Ook is het artikel nog niet afgeleverd. Dan nog maar een kopie van het betalingsbewijs gestuurd. Nog geen reactie.

Geert
10-11-2018

Klantenservice belooft van alles maar doet niks

Bij Youlian Official Store een Unnlink HDMI Matrix 6x2 Switcher Splitter 4K@30Hz 6 In 2 Out besteld. Verkeerde stroomadapter bijgeleverd en geeft geen 4K output. De winkel heeft me aan het lijntje gehouden en me alles laten proberen zodat de tijd om een geschil te openen verlopen is. Aliexpress belooft kopersbescherming als product niet voldoet aan de specificaties. 4x contact gehad met de klantenservice van Aliexpress die van alles beloven en zich overdreven vriedelijk gedragen maar vervolgens hoor je er niets meer van. Bedriegers zijn het.

Jolanda
08-11-2018

Bestelling niet krijgen

Heb 2 actiefiguren besteld 2,5 mnd geleden. Tot nu toe niets ontvangen, heb kontakt gezocht met AliExpress en zij zeggen dood leuk dat ik niets bij hun besteld heb. Ik heb hun de betaalbewijs en order kopie laten zien, maar zij blijven voet bij stuk: het is niet bij ons besteld.

Sjoukje
08-11-2018

Bestellen en niks krijgen

Eerste bestelling geplaatst in juli 2018 nu november en nog niks gezien. Eerste en laatste keer dus.

Manouchehr
07-11-2018

Een defecte apparaat

2 maanden geleden een apparaten voor 1300 euro gekocht. Helaas een defecte apparaat was en nog steeds geen reparatie en vervangende gehad. Verkoper geeft niet meer antwoord aan mijn brieven. Paypal ook voelt zich niet verantwoordelijk voor situatie. Ik heb een schade rapport van een officiële Nederlandse bedrijf. Niemand neemt verantwoordelijkheid en mijn 1300 euro is weg. Alleen en defecte machine is over gebleven.

Maddie
01-11-2018

Geen probleem

Laat je eerst informeren vo je iets koopt, terugsturen is geen optie, het is houden of doorverkopen, ook daar zijn speciale Ali-sites voor, kleding kopen via maattabel, dat lukt mij tenminste altijd, en ga nooit boven 22 euro want dat kost je geld, inklaring enz.

Diederick
31-10-2018

Oplichting en geen garantie service

Ik bestel 1 product bestaande uit twee artikelen, slechts 1 wordt geleverd. Leverancier zegt dat ik 1 heb besteld, foto en omschrijving zijn echter duidelijk! Alibaba moet bemiddelen en doet niets, sluit dispuut en zegt dat ik niets krijg, sterker zij zegt dat ik akkoord ga met nul euro compensatie. Wat een smerige Chinese oplichtersbende. Eerste keer en tevens laatste keer! Daaaaag Alibaba.

Menno
31-10-2018

Addicted to aliexpress

Ik heb denk ik wel 100 bestellingen gedaan bij aliexpress tot zover is ongeveer 80% zonder problemen aangekomen maar ja voor deze prijs hoor je mij niet klagen als een telefoonhoesje van €1.50 niet aankomt lig ik er niet wakker van ik betaal voor dat zelfde hoesje 15 euro in Nederland dus al gaat het bij 20% mis de 80% gaat goed en is 10x zo goedkoop als in Nederland dus ik koop alle kleine dingetjes en dangetjes via aliexpress grotere producten zou ik gewoon via wehkamp of bol.com bestellen dan weet je zeker dat je geld aankomt en jij je product krijgt anyway veel shop plezier

Erika
26-10-2018

Super voor kleine dingetjes

Ik zal nooit grote bedragen uitgeven op een site als Ali. Want gaat het mis, dan gaat het bij mij voor een paar euro mis. Heb ooit een verkeerd shirt gekregen, mocht het shirt houden en de juiste werd een paar weken later afgeleverd. Ik heb al redelijk wat besteld, heb tot nu toe alles gekregen, alleen de levertijd is wat langer.