AliExpress reviews

1.9

Vriend
19-12-2014

U bent verwittigd

Ik heb al enkele zaken besteld en deze zijn correct geleverd.

Nu heb ik vragen betreft een tablet met al dat niet een garantiegeval maar ik krijg totaal geen reactie.

Besluit, voortaan koop ik alleen zaken van geringe waarde bij deze leverancier.

Of weet iemand hoe ik toch contact maak. Ik heb gemaild via aliexpress 10 en naar fabrikant via Peter Yang van Created.

01-12-2014

OPLICHTERS

Let op heb er twee keer iets besteld En nooit iets ontvangen Echte oplichters zijn het Je hoort en ziet er niks meer van

Bo
17-11-2014

Oplichters

Main board besteld voor Asus A51AC. Defect binnen gekregen en retour gestuurd.

Op geen enkele mail werd geantwoord ook ook niet op de Mail naar AliExpress zélf.

Main board retour gestuurd (kostte weer €25.00) en met tracking het pakket gevolgd.

Het bleek onbestelbaar want het returnaddress bestond gewoon niet.

AliExpress is een ordinaire oplichterssite.

Fred
13-11-2014

Criminelen

Aliexpress is in mijn ogen een criminele website welke pure oplichters beschermen. Er zijn zeer veel vekopers op de site die slechte producten en kopieen verkopen, onjuiste informatie publiceren of geween niets versturen. Deze verkopers weten ook precies de trucjes om de zogenaamde "buyers protection" die Aliexpress bied zo omzeilen zodat je kan fluiten naar je geld. Als je daarna probeert contact op te nemen met Aliexpress word je eerst door de computer afgewimpeld, als je daarna doorzet word je via de online helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd, en daarna word er helemaal niet meer gerageerd. Ook bij het moederbedrijf Alibaba vind ik geen gehoor en op mijn poging false publicatie te melden via hun website is afgedaan dat mijn geval niet in aanmerking komt (er word een fotot en informatie getoond van een compleet ander product dat is opgestuurd....als dat geen valse publicatie is, wat dan wel?). Kortom, et kan ze absoluut niks schelen.

Ook de product reviews zijn compleet nutteloos aangezien deze alleen worden gepubliceerd als de verkoper zelf ook een review schrijft, de oplichters weten dus wel beter.

Tenslotte zijn de coupon acties van Aliexpress ook een manier om je extra geld afhankelijk te maken aangezien je dit deel van het aankoop bedrag niet terug krijgt als een verkoper bij een deelorder niet wil of kan leveren.

Tenslotte nog wel de melding dat er op Aliexpress ook goede verkopers zitten, welke de dupe zijn van deze slechte praktijken, maar helaas voor hun zal in na al mijn slechte ervaringen nooit meer iets op deze site kopen.

Bram
30-09-2014

Doofstomme fabriekanten

Heb een inverter gekocht via aliewallet,na 3 weken gebruik gaf hij een harde knal,wat rook en was stuk.de leverancier gemaild 2keer antwoord gehad daarna verzoek de klacht in Engels aangeven,vervolgens doodstil.ze reageren nergens meer op,ziet ernaar uit dat ik kan fluiten naar mijn geld.

Heb verzocht om vervanging of geld terug

Jan Vissers
24-09-2014

Onduidelijke koopvoorwaarden en geen annulatie mogelijk.

Onduidelijke koopvoorwaarden en geen annulatie mogelijk.

Vandaag heb ik 1000 magneetstickers besteld bij AliExpress.

Het zag er op het eerste zicht veelbelovend uit en plaatste de bestelling.

Nadat het ontwerp had doorgestuurd kreeg ik het bericht dat mijn bestelling het dubbele ging kosten.

Deze prijs was meer dan dat ik hier plaatselijk zou betalen, dus wenste ik de bestelling annuleren.

De verkoper wilde de bestelling niet annuleren en gaat me nu iets toesturen wat ik helemaal niet besteld heb en waar ik helemaal niets mee kan doen.

De magneetstickers die hij nu gaat toesturen zijn maar de helft van de afmeting die ik gevraagd heb, waardoor de tekst helemaal niet meer leesbaar is.

Zelf heb ik al vele malen besteld via Ebay, Amazon en andere internationale sites, en steeds voorzagen ze in een duidelijk koopproces om zoveel mogelijk moeilijkheden te vermijden.

AliExpress doet dat niet, waardoor de klant blijft zitten met zijn onbeantwoorde klacht,...en een kredietkaart die gedebiteerd is.

Nooit meer AliExpress.

Order NO:63903386549407

Nathalie
26-08-2014

Wie kan mij helpen?

Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig om bestellingen te plaatsten op aliexpress.

Maar sommige orders van mij worden geannuleerd door aliexpress, en sommige orders worden goedgekeurd.

Wanneer er een order geannuleerd word, krijg ik dit bericht in beeld:

Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn’t been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-30 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.

Heeft er iemand ook te maken met dit probleem?

Ik heb al verschillende betaalmethodes geprobeerd, ik ben begonnen met een 3V card van Visa, daarmee werden sommige orders goedgekeurd, en de meeste orders geannuleerd.

Ik dacht dat het aan de 3V card lag, dus ik heb mij een Skrill card aangeschaft, ook dat werkte niet, en ook daarmee werden mijn orders geannuleerd wegens veiligheidsredenen.

Nu heb ik bij het ICS (international card services) een visa creditcard aangevraagd.

Gisteren heb ik geprobeerd om daarmee bestellingen te plaatsen, ook worden deze bestellingen weer geannuleerd door aliexpress, het bedrag word wel van mijn creditcard afgeschreven, maar aliexpress boekt het bedrag gewoon weer terug.

Ik vind het echt zeer vervelend, en ik weet niet wat het probleem hier precies van is?

Ook heb ik al een paar keer contact opgenomen met aliexpress, maar van hun krijg ik helaas ook geen duidelijk antwoord.

Ik hoop dat hier iemand is die ook dit probleem ondervind.

Groetjes, Nathalie

Lydia
11-07-2014

Soms valt het mee, vaak tegen, inderdaad terugsturen doe je niet.

je bestelt iets in beige en je krijgt barbieroze, of je bestelt iets in wit en het is lichtgeel.

Geef je een slechte review heb je een jankende Chinese aan de telefoon, she will loose her job etc.

Pfff

Denk goed na.

Sandra
27-05-2014

Ik heb spullen besteld, geld is afgeschreven, maar geen producten gezien en volgens hun hebben ze geen geld

ontvangen . Terwijl ik toch echt 73 euro lichter ben........

om contact te zoeken is ook erg lastig, je kunt alleen maar chatten, maar krijg alleen maar gewenste antwoorden waar je keuzes uit kunt maken

21-04-2014

Een 10 tal stuks besteld allemaal juweeltjes binnen de 20 dagn thuis alles gelev

Prima

Pat
13-01-2014

Heb al meerdere spullen gekocht op Alie. Het duurt heel erg lang voordat je ze thuis hebt als je ze al krijgt dan zijn ze altijd anders dan op de site beschreven staat, en terug sturen is onmogelijk geld terug krijg je ook niet