AliExpress reviews

1.9

Ilyaas
10-04-2016

Lang

ik heb een paar bestellingen besteld, die heb ik ontavngen, maar laats heb ik een paar dingen ebsteld waar ik meer dan 4 maanden wacht.

Cris inge
10-04-2016

Heerlijk bedrijf

Vaak wat besteld. Meestal kleine dingen, cadeautjes voor de kleinkids. Telefoonladers en snoeren. Gadgets etc. Maar ook een mobiele telefoon. Echt fijn ding! Enmaal last met de firmware. Verkoper heeft me keurig de link doorgestuurd en aanwijzingen gegeven! Heerlijk zal er blijven kopen.

Esmaralda
07-04-2016

Zeer ontevreden!

Ik heb een keer wat besteld (vriendelijke verkoopster) goed aangekomen....

Heb daarna weer wat besteld (Steven tom)

Echt zeeeer slecht!

Bestelling nooit ontvangen en mijn geld ook niet!

ik heb een aantal keer gemaild en hij heeft 2x geantwoord dat ik geduldig moest wachten.. We zijn nu 9 maanden verder dus geduld heb ik niet meer.. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten

Maar dan krijg ik geen antwoord.

Dus ik ben zeer ontevreden.

Gerda
07-04-2016

Zeer tevreden

Bestel nu bijna jaar met meestal volle tevredenheid

Soms word iets niet op tijd verzonden dan bevriezen ze de order,krijg dan altijd snel geld terug.

Levering meestal binnen maand met enkele uitzondering.

Let bij kleding goed op de maat tabel dan gaat het bij mij altijd goed.

Ook feedback helpt me te beslissen.

Bestel ondergoed,kleding,make up voor man ,vrouw en baby.

Ok

Over ID

vindt wel jammer dat ik niet meer kan bestellen en over ID gesproken vertrouw ik het niet terwijl ik best wel veel dingen heb besteld maar nu kan het niet meeer

Raymond

Traceercode

Al een week shipment ready.

Traceercode werkt niet in Nederland bij post.nl

Mato

Aliexpress

Al acht keer bij Aliexpress dingen besteld dashcam.zonnebril en nog een aantal kleine dingen. Alles perfect verpakt. Het duurt wel tot 4 weken voordat het bestelde binnen is. Goed spul,veel dingen die je in Nederland besteld komen ook daar vandaan,via Aliexpress is het goedkoper.Heb nog geen ervaring met verkeerde levering of zo.Wat ik bestelde heb ik gekregen.

Mato

Aliexpress

Al zes keer iets besteld,dingen van 10€ en van 100€. Alles ontvangen. Duurt +/- 4 weken. Goed verpakt ook. Dikke plus voor Aliexpress.

03-04-2016

Goedkope spullen, je moet alleen even goed kijken wat je besteld

goedkoop spul, en als je goed even feedback op producten en verkopers leest dan heb je zo top producten te pakken!

Soeranie Caroline
03-04-2016

Retouren

Heb schoenen besteld via ali express, kan iemand mij vertellen of er iemand ervaring heeft met het retouren van producten naar China. Heb ook contact gehad met de verkoper.

carolline

Julian
02-04-2016

Smart watch

Ik heb een smart watch bestelt maar waneer komt hij binen hij was 12 euro

Melanie
31-03-2016

Hallo kan iemand mij aub helpen?

Hoi ik heb een maand ofzo geleden wat besteld en de beheerder waar ik heel goed contact mee heb (top) zij dat ie "deliverd" was, nou dat is ie dus niet.

Hij heeft nieuwe gestuurd die ik hoop ik niet nog is hoef te betalen, maar daar zij die vandaag op dat ie er is, bij me huis dus nou nee dus want heb m nog niet.. Weet iemand wat ik moet doen, dus iemand pls help me

Groeten melanie

Kiara
27-03-2016

Al 2 jaar klant, goede ervaringen

Ik ben zeer tevreden over Alieexpress en nee ik heb er geen aandelen in. Al 2 jaar heb ik verschillende artikelen besteld, altijd alles ontvangen en bij een geschil, goed geholpen door de verkopers. Daar volgde een creditnota op, of dat het artikel opnieuw werd verstuurd. Dit is op de 80 bestellingen, dus 2 keer gebeurd. Ik heb wel een aantal tips: Vergelijk goed de prijs, aangezien de artikelen bij meerdere verkopers verkocht worden. Bekijk de reviews die ook echt iets over het product zeggen, een foto is nog beter. Geef je een review, beschrijf het dan zo uitgebreid mogelijk zodat anderen er ook iets aan hebben.

Vera
23-03-2016

Super

Bestel er best vaak en krijg altijd alles binnen de tijd! Wel op letten en recensies lezen! Bestelde artikelen zijn allemaal goed!

Claudia
21-03-2016

Bestellen vanuit china

Tot nu toe ben ik tevreden over de artikelen welke ik ontvangen heb. Maar na anderhalve week een mail ontvangen van Tip Top delivery waarin staat vermeld dat ik iets van 389 dollar moet gaan betalen. Nu is het me niet duidelijk of dit te maken heeft met mijn bestellingen die ik gedaan heb of dat het een spambericht is. Wel is deze mail al door zeker 2 andere aangemeld bij het fraudehelpdesk dus twijfel nu wat te doen. Heb de bijlage niet geopend voor het geval het een virus bevat maar toch raar dat het net 2 weken na mijn bestellingen via mijn mail ontvang. Heeft iemand meer dit gehad na bestellingen van sieraden?

Sanenmil
18-03-2016

Nooit problemen

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Aliexpress en bestellen in China in het algemeen.

Zo ben ik ook een regelmatige klant van Fasttech.

Er zijn wel een aantal regels waar ik mezelf aan hou.

Nooit boven de 22 Euro per bestelling. Om het betalen van invoerrechten te voorkomen. Negen van de tien keer gaat het goed, maar een keer in de zoveel tijd doet de douane een steekproef en keert een vrachtvliegtuig helemaal "binnenstebuiten".

Hoe aantrekkelijk qua prijs ook, ik bestel geen hi tech electronische producten. Mijn ervaring is dat Chinese fabrieken het niet zo nauw nemen met de eindcontrole daarvan.

Bij Aliexpress vind ik de sportkleding, zonnebrillen, petten en handschoenen kwalitatief zeer goed voor een fractie van de prijs die je er in Nederland voor moet betalen.

Van de ongeveer 25 bestellingen die ik bij Aliexpress inmiddels heb gedaan is een artikel nooit bezorgd, maar heb ik het betaalde bedrag netjes terug gestort gekregen, en een artikel is ongeveer twee maanden onderweg geweest. Dat valt buiten de schuld van de verkoper, maar komt door de ultra trage China-Post.

Een keer had ik een bestelling binnen zes werkdagen in huis en bleek het dat de verkoper het had verstuurd met Singapore-Post. Daar zit toch echt veel verschil in.

En tja, mocht ik een keer het schip in gaan met een malafide verkoper, heb ik inmiddels zoveel bespaard, dat het toch de moeite waard blijft bij Aliexpress te bestellen.

Stacey
18-03-2016

Vraagje

hoe snel na levering kan je een dispute openen?

Ik heb 16 trapmatjes besteld. ze zijn aangekomen maar 6 ervan zijn helemaal vies. De verkoper deed eerst heel aardig en nu zegt die alleen maar dat het niet aan hun ligt en dat het goed verpakt was. Er zat maar 1 dunne vuilniszak omheen.

Marnix
17-03-2016

Roulette

Je weet nooit zeker wat je gaat krijgen. Reviews zijn erg gebiased. vaak voldoen producten niet aan de eigen specificaties, of ze werken niet naar behoren. Geld terug krijgen is alleen mogelijk op papier.

Ik heb best een paar goede spullen weten te scoren daar maar 1 op 3 is echt slecht,. Dat is te veel.

AFRADER, NIET DOEN.

Ursela
17-03-2016

Onbetrouwbaar

2 artikelen gekocht, nooit ontvangen. Probeer contact te krijgen met het bedrijf, dat blijkt onmogelijk...

Ik zou zeggen Niets bestellen!

16-03-2016

Een airboard gekocht.

Keurig geleverd echter binnen 7 weken defect. Kortsluiting in artikel. Nu inmiddels alweer 6 weken bezig voor een oplossing. Nix nada nul.......echt slecht.