AliExpress reviews

1.9

Bertha
20-05-2020

Niet ontvangen

Artikel van 140euro besteld zou ten laatste op 28/4 moeten geleverd zijn. op 20/5 nog steeds niet ontvangen. alsook geen enkele reactie van aliexpress. voor mij is de maat vol. NOOIT MEER

Sven
07-05-2020

Onvolledig én fout

Na een bestelling gedaan te hebben kreeg ik geen bevestiging hiervan. De bestelling stond ook niet in mijn account. Maar was wel afgeschreven van mijn rekening.

Na ruim een maand wachten kwam één van de twee bestelde producten aan, dit had ik niet besteld. God mag weten of het tweede (en juiste) deel ooit nog aankomt. Maar ik weet wel dat ik er niet op ga wachten.

Mijn tip aan iedereen; betaal een paar euro meer en bestel het elders. Het is het lange wachten en de frustratie niet waard!

So
05-05-2020

Al heel veel besteld bij AliExpress

Al heel veel besteld bij AliExpress. Meestal ben ik heel tevreden over de bestelde artikelen. Er is al een paar keer gebeurd dat ik iets niet had ontvangen. Telkens mijn geld terug gekregen, behalve die ene keer dat een kleine bestelling verkeerd werd afgeleverd en dat ik mijn 3€ niet heb terug gekregen omdat het werd in ontvangst genomen, weliswaar niet door mij maar ergens aan de andere kant van België. De verzendingstijd varieert. Ik blijf bestellen, laat me niet ontmoedigen door die ene keer. Heb zeker al 50 dingen besteld.

Christian
04-05-2020

Oplichting

Heb in Februari een bestelling gedaan. Kreeg het niet binnen terwijl men aangaf dat het verstuurd was. Track & Trace werkte niet dus niet te volgen of het klopte. Dispuut gemaakt. Leverancier gaf aan dat ik een refund kreeg. Nooit ontvangen. Alex in Nederland van Aliexpress benaderd. Die veegt er ook zijn gat mee af en helpt totaal niet omdat blijkt dat ingediend niet meer te vinden is en er wordt aangegeven dat de zaak is opgelost. Maar dat is niet zo. Gewoon de fopshow en iedereen moet gewoon stoppen met bestellen bij die Chinese oplichters!

28-04-2020

Gaat eigenlijk altijd goed

De laatste tijd duurt het wat langer maar tot op heden heb ik nog alles ontvangen en beviel alles prima. Soms een kleine teleurstelling maar voor die prijs hoort dat er gewoon bij.

Merel
28-04-2020

Bij te veel klachten wordt je geblokkeerd

Ik heb een maand geleden van een verkoper te horen gekregen pakje vermist vraag maar geld terug. Gedaan. AliExpress bleef maar zeggen termijn is nog niet verstreken. Afgelopen week meerdere bestelling binnen gehad, waarvan 2 verkeerde afmetingen hadden (wel 10cm verschil met maattabel) en een jurkje gaatjes had. Ook oordeelde aliexpress dat toen het termijn van die eerste bestelling verstreken was en nu wordt ik door ali express als crimineel behandeld en geblokkeerd want er zijn 4 disputes in een week en dat vinden ze verdacht. Ik klaag niet zo maar, 2 niet kloppende beschrijving, 1 kapot en de andere kwijt waarbij verkoper dat zelf al lang aangaf. Waardeloos

27-04-2020

Besteld, nooit ontvangen

Half december 2019 bitjes besteld, nooit ontvangen. Vaag mailtje gehad na reclameren, alles zou in orde komen. Was gelukkig probeersel voor klein bedrag.

Voor mij geldt eens maar nooit weer.??

Yvan
25-04-2020

Niets geleverd en een aanrekeing van iets dat ik niet besteld heb.

Op mijn creditcard werden onlangs 2 kleine bedragen in rekening gebracht van zaken die ik wel heb bekeken op de website, maar niet heb besteld. Ze hebben mijn creditcard nr van een vorige bestelling, zaken die nooit werden geleverd.

Nooit iets bestellen of bekijken op GB-WHQLondon en LU-L1528 Luxembourg. Ze veronderstellen wellicht voor zulke kleine bedragen zal er wellicht geen procedure gestart worden. Nog een tip: als je niet met paypal kan betalen, niet doen!

KOOP ER NIETS. WORD ZOGENAAMD AFGELEVERD EN JE KAN NAAR JE CENTEN FLUITEN

Ik heb tot heden twee bestellingen volgens aliexpress afgeleverd gekregen. Maar ik moet ze nog steeds ontvangen.

Klagen is niet mogelijk want de status is "afgeleverd"

Dus je kan naar je centen fluiten.

Kijk maar bij de reviews van de bedrijven.

Er staat elke week wel iemand bij die niets heeft ontvangen.

Ze denken daar gewoon : wij zitten in china en zij zitten ver weg in nederland

Esther

Harde schijf

Heb 2 harde schijven gekocht bij aliexpress van 2 tb maar krijg er niet meer op dan 75gb dan loopt de hele computer vast. Volgens mij is er mee geknoeit en is de harde schijf in werkelijkheid veel kleinen

21-04-2020

Defect geleverd artikel en geen geld terug!

Op 21 februari ordernummer 3003180580390882 geplaatst https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.6.2.679f4c4dwjgk7t&orderid=3003180580400882&productid=4000560889431

Hij is op 21 maart bezorgt. Maar het apparaat, een usb adapter, blijkt niet te werken. In it termen een doa (dead on arival).

Hier direct melding van gemaakt. Krijg een voorstel voor gedeeltelijke terugbetaling. Ga daar natuurlijk niet mee akkoord.

Bij bezwaar indienen krijg ik de mogelijkheid voor betere onderbouwing door een filmpje in te dienen. Alleen een filmpje kan niet geupload worden. Voor tweede maal de claim afgewezen.

De verkoper geeft geen antwoorden op vragen!

Aliexpress verzuimd een goede upload mogelijkheid!

Betaling loopt via klarna die nu willen incasseren voor iets wat niet werkend is geleverd!

Oproep aan aliexpress - kom met een goede oplossing

Stefan
17-04-2020

Order staat niet meer in hun systeem.

Order geplaatst, geen e-mail ontvangen maar kon wel inloggen.

En ruim anderhalve week later is mijn order verdwenen.

Was de eerste keer en tevens de laatste.

Nooit meer AliExpress voor mij of mijn gezin

Eddie
16-04-2020

Kunnen bestellingen niet lezen

Twee mond maskers met filter besteld na lang wachten eindelijk een pakketje, maar helaas zijn het geen mond maskers maar een e-sigaret kan ik corona weg roken.

En een dispuut beginnen gaat niet dan blijven zij vragen om bewijs en de foto die ik dan wil uploaden werkt niet wat ik ook doe, nooit meer bij hun iets bestellen een grootte puinhoop die tent

Hendrik
14-04-2020

Product niet ontvangen

Niks ontvangen van bestelde product

Sander
13-04-2020

Wel betaald Geen order aangemaakt Geen mogelijk voor dispuut

Ik heb een betaling voor een order gedaan, maar de order is nooit aangemaakt, dus je kan dan ook geen dispute openen. En de klantenservice is onbereiktbaar. Geen mail, geen enkele mogelijkheid om geld terug te krijgen.

Dit was de laatste keer aliexpress

Frits
12-04-2020

Schandalig antwoord op onze klacht

Na een klacht dat we wel hebben betaald, maar nooit iets hebben ontvangen, was dit het antwoord:

Thanks!​

​​​​Geniet van het leven!

​Alexander van Dijl

​AliExpress Specialist

Lex
11-04-2020

Er is iets veranderd

Jarenlang besteld bij Aliexpress. Altijd tot tevredenheid. Nu gebeuren er rare dingen. Pakketjes die nooit aankomen worden plotseling als voltooid van de lijst gehaald. Refunds worden niet meer toegekend. Ik heb mijn account opgezegd.

09-04-2020

Onbetrouwbaar bij geschil

Een aantal jaren wat besteld met tevredenheid. Laatste maanden gaat er veel mis met de verzending. Vervolgens is het aan de ontvanger om te bewijzen dat het pakket niet is ontvangen. Krijg mijn geld niet terug. Gelukkig ging het om een klein bedrag.

Al
09-04-2020

Niets ontvangen

Spullen besteld nooit ontvangen. Betaald met paypal geschil ingediend, nul op reqest dispuut bij aliexores dito.

Totaal waardeloze bedrjven, paypal schermt met verzekeringen die waardeloos zijn en aliexpres met refunds die never goedgekeurd worden

Már weer terug naar amazon ietsje duurder már daar krijg je teminste je spullen

Mar
08-04-2020

Alles binnengekregen

Afgelopen jaar veel hobbyartikelen besteld en alles is aangekomen. Nu met de corona crisis weet ik niet of dit nog steeds zo is.