AliExpress reviews

1.9

Eee
30-06-2020

De laatste maanden een ramp!

De laatste maanden gaat AliExpress heel snel achteruit als het gaat om leveringen. Meerdere pakketten zijn al zo'n 2 MAANDEN onderweg. Het blijft hangen in België ( Liege-Linehaul Arrival: Arrived Liege ) Wat mij betreft heb ik de laatste bestellingen bij AliExpress gedaan . AliExpress is onbetrouwbaar geworden! Ik heb de laatste tijd verrassend goede ervaringen met BANGGOOD. Ik ben om!

29-06-2020

Duurt veel te lang

Vroeger snel in huis nu een ramp weet niet of ik ooit nog iets bestel

28-06-2020

Niet meer leuk om iets te bestellen

AliExpress was altijd leuk om kleine dingen te bestellen. Echter de bezorging is nu onbetrouwbaar en duurt echt veel te lang. Verkopers verzenden het snel en daarna ligt het een maand in Luik (volgens de T&T). En als het dan is aangemeld bij PostNL heb je een week later nog niets in de bus. Als je geld wilt uitgeven aan onzin, maar je wilt het sneller hebben, kan je beter bij Amazon bestellen.

Co
28-06-2020

Je moet geen haast hebben

Bestel meerdere keer wat kleine dingetjes.

Soms komt het relatief snel(binnen 3 weken) maar soms kan het wel bijna 2 maanden duren.

Vooral de laaste tijd lijkt het erg langzaam te gaan.

9 vd 10 pakketjes ontvang ik wel maar als je iets snel wilt hebben heb je wel pech.Ondertussen wacht ik al meer dan een maand op een tiental pakketjes die ik eigenlijk voor de vakantie van half juli wilde hebben. Ben bang dat ik dat niet ga redden.

Mijn advies, bestel alleen iets als je 2 maanden kunt wachten anders niet doen.(en uiteraard nooit voor meer dan 22 eur per bestelling )

Jack

ALiexpress werkt

Ik heb tientallen producten besteld via Aliexpress, en alles is gewoon bij mij afgeleverd, eenmaal iets kapot en dat werd gewoon zonder blikken of blozen vergoed.

Ik blijf er gewoon kopen niks mee aan de hand en neem de leveringstijd gewoon voor lief, soms een week soms drie maanden.

Wel een puntje is dat onze Europese overheden met zogenaamde beschermende marktwerking de snelheid en vrijheid van handelen via Aliexpress behoorlijk dwarsboomt en of onmogelijk gaat maken.

27-06-2020

AliExpress zelfde kwaliteit als dat je bij andere webshops besteld.

Sinds 2017koop ik echt regelmatig wat bij AliExpress.

Ik was dan ook binnen enkele maanden Diamanten lid.

Soms duren bestellingen best wel lang maar dan is het verstuurd met AliExpress standaard shipping.

Dat betekend dat het vaak met de boot mee gaat.

Ook zijn er vele artikelen die gewoon met het vliegtuig komen.

Over het algemeen is de service van AliExpress best wel goed.

Alle keren dat een bestelling niet is aangekomen of kapot was of niet werkte zoals het hoort heb ik een dispute in gediend en ook echt alle keren gewoon mijn geld terug gekregen.

Zo heb ik ook een aantal keer mazzel gehad.

Dart een artikel niet werkte en ik mijn geld terug kreeg, ik het zelf heb weten te fixen en nu dus een gratis bestelling heb.

Zo ook mijn motor camera.

Die werkte het met de mee bestelde SD kaart.

Dispute geopend en geld terug (*€ 107,- *).

Na een jaar toch maar ingebouwd met een ergens anders gekochte SD kaart en het werkt nu gewoon.

Ook zoekgeraakte artikelen.

Geld terug en maanden later alsnog geleverd dus geheel gratis.

Ben nu wel met een verkoper bezig (*€ 520,-*) en een bestelling uit Frankrijk.

Heb gelijk geannuleerd omdat hij het uit China wou laten komen.

Nu zegt hij dat het het toch vanuit Frankrijk heeft verzonden maar al meer dan een week is het nummer onbekend bij DHL.

Kan nu geen dispute in dienen helaas maar na 10 dagen kan dat weer wel dus wacht nog ff af.

Al met al niet echt slechte ervaringen met AliExpress.

En heb al zeker meer dan honderd bestellingen geplaatst.

27-06-2020

Levering duurt veeeeeels te lang. Nooit meer Ali.

Zelfde verhaal als vele anderen. In mei drie artikelen besteld bij Aliexpress. Was redelijk snel in Luik maar daar blijft het maar liggen. Was gereedschap en ik kan er niet langer op wachten dus maar bij Nederlandse on-line winkel nogmaals besteld. Ronduit waardeloze service. Nooit meer Aliexpress voor mij. Raad her iedereen af. Bert

25-06-2020

3 bestellingen gedaan op 20 mei en niks is uitgeleverd

1 Bestelling gedaan bij een magazijn om het snel in huis te hebben (voor 5 juni), Inmiddels 3 weken verder en niks ontvangen en de track en trace informatie is uitgezet

2 Andere bestellingen ook gedaan maar die liggen nu ergens in niemandsland in Europa

Kortom geen AliEpxress maar AliUnreliable

Maaike
25-06-2020

Bestelling terug naar land herkomst

Ik kreeg een melding dat mijn bestelling in Nl was aangekomen, dus wachte met smart op de levering.

Helaas nooit geleverd gekregen, ging om 3 paar schoenen

Staat bij traceren bestelling, dat mijn bestelling terug is naar het land van herkomst

Waarom!

24-06-2020

AliExpress boeven.

Dit is de lastste keer dat ik via AliExpress iets heb gekocht, laat ze fijn naar de klote gaan met deze houding.

George
23-06-2020

Ik zal er nooit meer wat kopen.

Op 2 maart (114 dagen terug) betaalde ik mijn bestelde stopwatch en heb nog steeds niets ontvangen. Na enkele keren naar de verkoper geschreven te hebben krijg ik steevast als antwoord; Beste vriend, heb nog even geduld en het komt goed.

Nou mijn geduld is op en betaal voortaan liever tot 30% meer in Nederland zodat ik het de andere dag al in huis heb, dan je rot ergeren aan overgeleverd zijn aan een stelletje die je al het goede beloven. Wegwezen en daar nooit meer komen lijkt mij het verstandigst.

Wilma

Bestellingen,.

Https://loon-op-zand.nieuws.nl/nieuws/66717/mocht-dat-pakketje-van-ali-express-maar-niet-worden-bezorgd/?fbclid=IwAR0ZbLxCNPawaoexCql5Y6WaNUw7ZuoeSsFYlsL-ovbvv14iwupln372_hc ,.Waar blijven onze pakjes dan?! Betaald! Maar niet gekregen! Jullie zijn er toch voor verzekerd! Ik wil als nog mijn bestellingen hebben! HOE! DAT zoeken jullie zelf maar uit! Er bestaat ook nog zoiets als een consumenten-bond en politie CQ advokaten!

Han
23-06-2020

AliExpress;Was redelijk maar is nu op weg richting afgrond.

Ik bestel al enige tijd bij AliExpress, dat ging aardig goed maar het laatste jaar wordt het steeds slechter. 1; Verkeerde produkten of steeds meer troep,.

2; Te laat of zelfs helemaal niets ontvangen.

3 ; De kopergarantie is tot lotto verworden, steeds meer verkopers doen of hun neus bloed en ook klagen via AliEpress kost steeds meer moeite en loopt ook steeds vaker op niets uit.

4; Via Luik is geen verbetering dat is een ramp!

Ik denk zo langzamerhand:

Om mijn geld te vebranden heb ik AliExpress uit China niet nodig

Gunther
22-06-2020

Vroeger Ok, tegenwoordig een ramp

Vroeger regelmatig gekocht via aliexpress en zeer tevreden maar de laatste maanden is het een ramp geworden. Heel wat producten worden niet geleverd en als de tijd van bescherming verlopen is, zijn zogenaamd de producten wel geleverd. Je moet dan goed zoeken hoe je een klacht kan indienen om te zeggen dat ze effectief niet geleverd zijn. En bij de arbitrage stel ik mij toch ook vragen. Een vaste tekst is tegenwoordig dat je een filmpje moet maken om iets te bewijzen, bv. ik had een deurbel gekocht die volgens de site aan te sluiten was op google assistent. Bij aankomst lukte dat niet, en na contactopname met de firma kreeg je het antwoord dat dit niet mogelijk was en dat ze 'per toeval' verkeerde informatie hadden geplaats. Omdat de firma geen fatsoenlijke regeling wilde treffen heb ik aliexpress ingeschakeld. Nu moet je dus via een video bewijzen dat dit niet werkt zoals gevraagd? Het bericht waar werd toegegeven dat het mislijdende reclame was wordt gewoon naast zich neergelegd waardoor je dus je volledig bedrag kwijt bent. Aliexpress doet dus gewoon niets tegen oplichting via hun site :( Een ander voorval. je krijgt je geld volledig terug als er na een bepaalde tijd niet geleverd is. Ook daar neemt men de beslissing om nog langer te wachten met als gevolg dat je geen product hebt en dat het geld weg is. Als men regels oplegt moet je die ook gewoon uitvoeren. Ik ben van mening dat men tegenwoordig meer de verkopers helpt dan het clienteel.

Vinc
22-06-2020

DRAMA ALIEXPRESS LUIK

Ik bestel al lang op Aliexpress. Voor bepaalde kan je daar eigenlijk prima voor terecht, erg goedkoop, maar geduld is vereist. Geduld stond altijd gelijk aan ~3 weken ( Aliexpress standard shipment - PostNL ) Tegenwoordig is dat super traag, de redenen is het nieuwe distributie centrum in LUIK.

ik vrees dat het klachten gaat regenen voor Ali nu alles eerst door dat rampzalig centrum in Luik wordt getrokken. Dingen gaan daar willekeurig en onduidelijk traag, waarvan ik nu toch nerveus begin te worden of alles gaat aankomen. Zendingen ineens 6 (of meer) weken onderweg. Kortom een dikke downgrade bij AliExpress , en ik gok dat ze er zelf ook van balen.

Altijd 98% van alle spulletjes gewoon gehad, en het weinige dat kwijt raakte altijd me geld terug gehad, corona deed eigenlijk ook weinig maar sinds Luik is de bezorging heel onstabiel. 3 maanden geleden een dikke 9, ik denk dat ik er nu een 7 aan geef.

21-06-2020

Nieuwe DC in Luik (Liege) een ramp.

Bestellingen liggen binnen een week vanuit China in Liege (Luik, België) en vervolgens wacht ik al 6 weken tot (meerdere) bestellingen van Luik naar Nederland verstuurt worden. Aangezien iedereen hier over klaagt is dit voor mij een reden om niet meer op Ali te bestellen.

20-06-2020

Slechte levering.

Heb diverse orders besteld en betaald worden niet geleverd.

Heb op 15 juni een order besteld en betaald 9,16 euro

word niet bijgeschreven bij bestellingen.

Heb op 9 juni een order besteld en betaald 29,91 euro

De bedragen zijn overgemaakt naar Alipay Singapore.

Heb geen bevesting of bijschrijving gekregen op mijn bestelde orders

19-06-2020

Distributiecentrum aliexpress-LUIK(LIEGE) RAMP

Heb een aantal artikelen besteld bij Aliexpress

in China en wel in Mei 2020.

De genoemde transittijden op de Aliexpress site

kloppen voor geen meter.

Als de artikelen zijn gearriveerd per vrachtvliegtuig

in het Aliexpress Distributiecentrum in Luik dan duurt

het tussen de 20 en 25 dagen voordat de goederen

worden afgeleverd bij het huisadres in Nederland.

Waaraan ligt dit? Te weinig personeel bij het Distributiecentrum in Luik? De Douane in Belgie die te weinig personeel heeft om dit allemaal te behappen? Of maakt POST.NL er een potje van?

Ik krijg er mijn vinger niet achter.

In het verleden liepen deze zendingen via de luchthaven schiphol en duurde het maximaal 3 dagen voor dat je je spullen ontving.

slechte zaak.

18-06-2020

Pakketje ligt al meer dan een maand in Nederland?

Onmogelijk om ergens informatie te verkrijgen waar mijn pakketje uithangt.

Volgens de track and trace ligt het pakketje al meer dan 1 maand bij de douane.

Niemand die ergens enige informatie over kan verstrekken.

Het is echt een waardeloos platform!

Nooit meer!

15-06-2020

Boycot AliExpress

Dit is echt een kansloze toko

Moederbedrijf Ailbaba ( naam zegt het al)

Maakt miljarden winst.

Handelaren zijn kleine particulieren die nergens kaas van gegeten hebben.

Wat mij verwonderd is dat op Trustpilot ze er goed uitkomen.

Onderliggende Spaanse en Griekse beoordelingen zijn ook allemaal slecht.

Daar moet iets aan de hand zijn want AliExpress is zeker de laatste tijd erg slecht.

Als het product in het land van bestemming is aangekomen kan je van een dispuut de uitslag invalid verwachten.

Ze zeggen dan, Bel de douane en vraag waarom ze het pakje vasthouden.

Ga naar het postkantoor, daar ligt het pakje op je te wachten.

Allemaal onzin.

Ze zullen aan hun eigen succes ten onder gaan, spullen zijn kwalitatief slecht.

De vraag is of je het überhaupt krijgt en garantie 0

Als je iemand van klanten service in de chat krijgt ( bijna onmogelijk) beloven ze gouden bergen, maken niets waar.

Pappen en nathouden.

Bestel er niets meer.