AliExpress reviews

1.9

Marianne
05-08-2022

Een item besteld dat maandenlang niet werd verzonden, toen ik de bestelling wilde annuleren, zou het ineens onderweg zijn en bezorgd, wat niet waar was. Ik zou m'n geld terugkrijgen maar dat is niet gebeurd. Oplichters zijn het. Vooral nooit kopen bij hun shop 5117066 store.

Gadija Fatima
02-08-2022

Ik zal nooit meer hier bestellen, bepaalde, artikelen besteld die van zeer slechte kwaliteit waren. Ik wou ze retourneren maar dat was niet mogelijk, winkel zegt dat ik bij een volgende bestelling korting krijg. Dat is niet wat uk wil want ga daar nooit meer bestellen! Ze vertikken het om een retourticket te sturen terwijl er staat dat retourneren mogelijk is. Ben verplicht om voor artikelen te betalen waarvan de foto's misleidend zijn. Nooit meer aliexpress! Via een open geschil ook geen moeite om er wat aan te doen.

Niels
05-07-2022

Miners bestel m2 pro miner geld overgemaakt wordt ik bericht via watts app stom van mij natuurlijk geld over gemaakt naar een crypto wallet kreeg track en tracé niks aan de hand werd tegen gehouden door douane weer 100€ nog niks ontvangen naam wihyo store nooit meer

Fh
13-06-2022

Ik heb twee artikelen besteld , zo lang onderweg en uiteindelijk niets ontvangen en ook geen geld terug,je kunt moeilijk communiceren met AliExpress en volgens mij doet ze geen moeite dus als er iets mis is ben alles kwijt , dus oppassen met bestellen goed uit kijken.

Henri
08-06-2022

Sinds begin dit jaar ontvang ik niets meer en geen geld terug, ik heb hier voor heel veel geld besteld maar ben er nu mee gestopt omdat direct contact met ali expres niet mogelijk is.

Gurbuz
02-06-2022

Ik wilde eigenlijk 0 geven maar jammer genoeg minimaal 1, Zelfs dat verdienen ze niet, Let op Meeste beschrijvingen komen niet overeen, 3 bestellingen heb ik gewoon weggegooid, mar Laatste bestelling Sta ik even stil, want 100% oplichting, in de beschrijving staat Netwerk behuizing, en 42 euro betaald, wat er binnen komt is USB behuizing dat in NEderland 8 Euro kost, Dus heb ik voor iets 42 euro betaald die 8 Euro is,

Voor mij is Ali express afgelopen!

No more Ali Express!

Denk goed na, als je iets bestelt en goed onderzoeken,

MB
29-05-2022

Sinds 5 maanden o tvang niks meer en krijg ook je geld niet terug. Allerlei excuses maar geen actie. Zelf het geschil werk niet omdat er voor de verkoper wordt gekozen en je verliest je geld.

21-05-2022

Altijd goed gegaan maar sinds half jaar komt niets meer aan. Ben helemaal klaar met ali

Jacqueline
20-05-2022

Wat een slechte klantenservice! 2 paar schoenen besteld deze waren niet goed dus geschil aangemaakt , na bijna 3 weken wachten en mijn geld terug vragen (geen antwoord) nu een berichtje dat de tijd verstreken is en krijg dus mijn geld niet terug

Brandon
17-05-2022

Doe maar geen moeite om te bestellen.

Je kab gerust 2 tot 3 maanden wachten!

Tracking wordt je niks wijzer van. Soms ligt een pakket maanden lang in een depot in Nederland voor janlul. Of zit vast in het machinale proces

Gecombineerde Bestellingen van Aliexpress mag je helemaaaal lang op wachten.

Bestelde een bril deze zou 1 juni aankomen.

Nu bestelde ik 4 dagen later auto stickers.

Op eens zie ik staan gecombineerde bestelling komt binnen rond 10juli. Wat een achterlijke service!

Sjaak
02-05-2022

Heb eind 2021, begin 2022, aantal producten besteld bij alieExpress, maar van de 10 producten, maar 2 ontvangen, traceer info is onduidelijk, staat dan, vertrokken uit land, maar waar blijven de pakketten? Vertrouw PostNL ook al niet meer, blijft het daar misschien ‘liggen ‘ of verdwijnt het daar?

Levi
22-04-2022

Jaren goed gegaan maar sinds enige maanden idioot lange levertijden van meer dan 2 en halve maand. Geen duidelijke reactie op klachten.

Voor mij einde van Ali expres

Petra
18-04-2022

Sinds een paar jaar bestel ik regelmatig bij AliExpress. Dit ging eigenlijk altijd goed. De paar keer dat het niet goed ging opende ik een geschil en werd het opgelost. Dit jaar heb ik in korte tijd drie pakketten niet ontvangen. Zoals altijd opende ik een geschil. Keurig alle bewijzen van verlopen kopersbescherming en onduidelijke track and trace uitgelegd. Toch geen gelijk gekregen. Protesteren helpt niet. Ik stop met AliExpress en ga de app verwijderen. Het zal mij een hoop stress en geld besparen. Zo goedkoop is het inmiddels ook niet meer.

Dirk
10-04-2022

Het ging lang goed met de zendingen uit China, maar nu. Twee artikelen verwacht ik in een gecombineerde zending met nr NL000033951597. De zending is al sinds 28 februari door de douane en zou dan denk ik door PostNL afgeleverd gaan worden. Dit is echt te gek voor woorden en bij zending vervolging staat doodleuk dat de zending helaas vertraagd is. Heb nog wat bestellinkjes lopen maar ga er nu definitief een punt achter zetten. Begrijp ook niet dat de centrale organisatie, AliExpress dus, de logistieke afhandeling niet of onvoldoende controleert of voor mijn part op de vingers tikt. Probleem lijkt hier lokaal zich af te spelen zodra het door de douane is. Je krijgt dan ook nog een zinloze verwijzing naar een Poolse vervoerder. Dit is de firma KAAB in Weesp met postbusadres, www.kaabnl.nl En de webshops?

Lijkt een logistieke puinhoop. Het gaat wel beter als je via Ebay iets uit China bestelt. Die geven een datum van aankomst aan en hier kun je je dan op beroepen.

Jack
10-04-2022

Producten begin december 2021 en januari 2022 besteld. Niks binnen, telkens termijn levering verlengd, voor toch redelijke prijs ontvang je troep. Communicatie met Aliexpress is bedroevend. Wanneer producten ooit binnenkomen hef ik mijn account op. Aliexpress is niet met zijn tijd mee gegaan.

04-04-2022

Op Aliexpres bestelde ik wat roestvrijstalen onderdelen. Toen die eindelijk binnen waren bleek dat ze helemaal niet van roestvrij staal waren maar van verchroomd spuit giet aluminium zink legering. Geklaagd bij de verkoper. Die gaf toe dat de omschrijving fout was en vroeg hoe we het konden oplossen. Gezegd dat ik niets aan deze onderdelen had en dus mijn geld terug wilde hebben. Hij zij "OK" en dat was het dan. Er gebeurde verder niets. Een case aangemaakt bij Aliexpress om aanspraak te maken op de kopersbescherming. Zonder hoor en wederhoor werd de refund op 0,00 euro gezet of 13,35 nadat het was teruggestuurd. Dat zou betekenen dat ik een veelvoud van de kosten moet maken om het terug te sturen. Dan is weggooien goedkoper. De kopersbescherming is dus helemaal niets waard. Ik bestel nooit meer bij Aliexpress want je wordt daar opgelicht.

Christel
21-03-2022

Ik bestel ook regelmatig bij allieexpress . Zoals de vorige review schrijft . Kijk goed na de reviews op allieexpress ook op datum en van welk land . Is goedkoper en sommige producten vind je bij ons niet . Het enige wat ik wel heb meegemaakt is een mysterie box besteld 1 pakket verdwenen en 1 voor 7 euro en nog betaald + verzending kosten tot ik het kreeg had zelfs niet de waarde van hetgeen ik erover betaald heb . Maken reclame dat je waardevolle producten krijgt maar is zo niet . reviews nagekeken ze worden allemaal op 5 sterren beoordeeld en had gezien dat op dezelfde datum van 1 land . Heb ongeschil terugbetaald gekregen . Meestal blij met de producten die ik besteld heb

Rutger
11-02-2022

Heb hier ondertussen tientallen artikelen besteld. Bij verschillende shops. Overgrote deel heeft prima producten.

2x een probleem gehad, dat aliexpress naar wens heeft opgelost. Mijn ervaring is dat ze meer service leveren dan bol.

Uiteraard handel je rechtstreeks met chinese webshops, dus verzenden kan langer duren dan je gewend bent en eventuele communicatie kan wat behelpen zijn.

Tip: check de reviews van de webshop waarbij je iets wilt kopen en lees goed wat het product precies is. En bij twijfel gewoon niet doen. Eigenlijk zoals bij alle webshops dus.

11-02-2022

Het bestelde apparaat wordt niet geleverd en als je om je geld terug vraagt krijg je te horen dat moet je met de leverancier zelf regelen en die zegt daarvoor moet je bij Aliexpress zijn.

Lekker verschuilen achter elkaar en de klant is zijn geld kwijt.

En dan nog en moet hebben om boven je webpagina te zetten koppersbescherming hier moet je niets bestellen.oplichters zijn het.

Ludo
09-02-2022

Super slechte service! Totaal geen reactie bij klachten webshop Android Car Multimedia Navigation Store. Ik ben al maanden bezig met deze store over mijn aankoop maar er is niks anders dan arrogantie! Geen assistentie, geen begrip en geen oplossing! Ik ga alles in het werk stellen om aankopen via Aliexpress te ontmoedigen!