AliExpress reviews

1.9

Janlul
06-05-2021

Steeds vaker niet geleverd

Jarenlang spullen besteld,maar het laatste jaar wordt er steeds vaker niet geleverd

Ik koop niks meer bij die Chinezen

Jacques
05-05-2021

Geen orderbevestiging/betalingsbewijs.

Aankoop gedaan. En zoals ik helaas te laat hier heb gelezen. Geen betalingsbewijs ontvangen. Ook staan mijn orders niet in mijn account. Ik zie dat dat velen daar last van hebben. Maar onder geen enkele klacht staat er een vervolg onder. Zijn er ook nog goede aflopen betreffende deze spookorders? Of kan ik fluiten na mijn munten.

03-05-2021

Zeeer slecht

Helft ontvangen, andere helft niet werkend.

Geen enkele reactie van leverancier of Ali zelf.

Niet de eerste keer, voor mij nooit meer.

Een grote ballentent, riekt naar oplichterij.

Dirk
24-04-2021

Alle orders verdwenen van me account.

Ik heb 6 orders geplaats en na betaling kan ik ze niet meer terug vinden. Wat nu?

23-04-2021

Kijk uit wat je koopt

Ik heb schoenen gekocht via alie die uit frankrijk zouden moeten komen maar werden geleverd uit china nu moest ik wel import kosten betalen .

Terwijl als ze echt uit frankrijk komen dit niet geval zou zijn!

Ik dacht eerst dat het aan de douane lag aan gezien ik op zoekmachines kon zien waar het vandaan kwam stond land van herkomst frankrijk!

Nu probeer ik dit op te lossen met alie maar dat gaat niet de enige die je te woord staat is eva de chat robot .

Verder kan ik het ook niet met verkoper bespreken want de store is leeg en niemand reageerd

Dat een bedrijf dat zo groot is niet eens een klanten service heeft vind ik ook erg vreemd

Zo lang er niet een normale klanten service meer is dan koop ik er niks meer

Desiree
21-04-2021

Geen bestelling, wel betaald

Voor moederdag cadeau besteld, een opbergdoos voor diamond painint steentjes. Omdat moederlief vond dat ik het bij Aliexpress moest kopen, deed ik dat. Nou, nooit meer. Maak je een account aan, kom je niet ingelogd. Vooraf betalen ook nog en vervolgens niets krijgen. Wil ik inloggen, wil het niet lukken, na pogingen eindelijk ingelogd, blijken ze mijn bestelling verwijderd te hebben. Ik heb betaald, maar kan met geen mogelijkheid contact krijgen met de klantenservice.

Nooit meer aliexpress, oplichterij die site.

Robin
20-04-2021

ALI IS THE BEST

Ik bestel zo vaak dingen af en toe niet aangekomen maar ik krijg gwn mijn geld terug dus ali is the best guys

Deroubaix M
17-04-2021

Amaai wat is dat tegenwoordig

Ik koop heel veel op aliexpress, maar ik denk van gedacht te veranderen, dingen die beschadigd toekomen 3010261326465521 van 10 euro moet ik terug sturen een minimumkost hier naar china is meer dan 30 euro. Zelfde een kabeltje die geplet was 3010531490205521 tijdens de transport, vraag aan de verkoper een kleine terugbetaling, lap zonder mijn toestemming en onderhandelen terugsturen! vandaag nog een verkeerde case voor een gsm ontvangen 3010391496945521 terug weersturen.Zo kan het toch niet meer, heb denk ik in al die jaren een kleine auto aan waarde prullen gekocht Ali. niet normaal het kan zo niet verder dat ik dit moet vertllen, Mooiste van alles je heb zelfs geen online support meer!

11-04-2021

Niks ontvangen. Shop911540081 Store

Shop911540081 Store is ineens verdwenen. Geld en tablet kwijt. Geen hulp van AliExpress.

Michel
09-04-2021

Dispute goed afgewikkeld

Onlangs schreef ik over een spoiler die niet paste. De verkoper had een afbeelding van mijn type auto op een foto met de spoiler er bij. Toen ik de spoiler thuis kreeg en deze niet paste moest ik mijn best doen om mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk is het gelukt en hoefde ik niet terug te sturen. Inmiddels heb ik wel 7 maal geld terug gekregen omdat artikelen niet pasten of iets dergelijks. Geld wordt in enkele dagen op mijn rekening terug gestort. Hier ben ik heel tevreden mee. In totaal heb ik nu ongeveer 50 artikelen gekocht dus is mijn klacht van een week geleden ongegrond verklaard door mijzelf.

Quinten
09-04-2021

Weigerd geld terug te geven zonder terugsturen en lacht me kei hard uit

Product van 40 euro bleek beschadigd en kapot te zijn. Ook zeer zichtbaar

Product gelijk weggegooid na fotos te hebben gemaakt want het leek me logisch dat terugsturen kansloos is.geschil geopend en wat blijkt.ze keuren geld teruggave goed want ze stellen mij in me gelijk. Maar wel eerst het product terug.omdat ze pas 1 week later reageerde ligt het al lang op de vuilnisbelt en dit ook meerdere keren aangegeven. Alie nergeer mij en verkoper lacht mij uit letterlijk. Ik annuleer telkens de dispute 4x en open een nieuwe met hrt bedankje dat ze mijn teruggave goedkeuren maar 1 fout maken.er valt niks terug te sturen. keer op keer word er gewoon doodleuk besloten om pas geld terug te geven na terugsturen.kansloos dit! Onmenselijk en triest.mijn probleem gewoom erkennen en weten dat ik het niet meer heb, maar enkel terug willen geven als ik het terug stuur.wat een honden

Geertjan
08-04-2021

Wacht al meer dan 5 weken op refund.

Wacht al meer dan 5 weken op refund. Heb al talloze berichten gestuurd, maar geen reactie. Wat een super slecht bedrijf.

Sa
08-04-2021

HELEMAAL KLAAR MET ALIEXPRESS!

Iets besteld, niks geleverd vervolgens een dispute opgestart, verkoper probeert je van alles ineens te beloven om maar die dispute te beëindigen wat ik dus niet gedaan heb want ja ik heb niks ontvangen. Vervolgens springt aliexpress in en probeert het geschil/dispute dan (zogenaamd) op te lossen. Ineens kan de verkoper een track&trace overhandigen dat hij de bestelling geleverd heeft. Wat dus niet is want ik heb tot heden nog niks ontvangen (inmiddels meer dan 3 maanden geleden). Omdat de verkoper ineens een track&trace aan aliexpress kan overhandigen wordt dus de verkoper in zijn gelijk gesteld en ik kan dus fluiten naar mijn centen maar ook niks ontvangen. Wat de truc is: alle verkopende partijen op aliexpress weten zodra zij een track&trace aan aliexpress kunnen laten zien en dat er (iets) onderweg is dan zal aliexpress de verkopende partij altijd in zijn/haar gelijk stellen en jij bent heb nog altijd geen pakketje en je bent je centen kwijt.

Want de verkopende partij kan net zo goed een spijker/paperclipje of iets dergelijks in het opgestuurde pakketje stoppen iets wat sowieso niet bij jou aankomt maar daardoor heeft de verkopende partij wel een track&trace code waarop aangegeven staat dat (iets) naar nederland is verstuurd. Nou dit kan dus van alles zijn. Maar geheid niet naar jou adres en geheid je bent je poen kwijt. Ik heb dit nou al te vaak meegemaakt met die k*t-oplichters ik heb mijn account daar helemaal verwijdert nu.

Ik koop daar nooit meer iets. Om je account te verwijderen: https://vraagalex.com/aliexpress-account-verwijderen/#:~:text=klik%20op%20%27edit%20settings%27%20of,.com%2fe%2fls6xkzta.

Irene
01-04-2021

Zeer slechte bokszak en zaak

Bokszak besteld deze was stuk geleverd ik heb hem direct de volgende dag terug gestuurd naar Zoetermeer 7,25 betaald maar ze hebben disputen gesloten en ik krijg geen geld terug terwijl ik 4 dagen de tijd had om het terug te sturen ik was dus gewoon op tijd. Ik ga de app verwijderen en koop nooit meer wat bij ze

Sv
28-03-2021

Bestelling niet bezorgd, geld kwijt

2 maanden heb ik op mijn bestelling gewacht. De bestelling is niet bezorgd. PostNL heeft bevestigd dat de bestelling is teruggestuurd en nooit aan mij was aangeboden. AliExpress heeft dispute gesloten met de mededeling dat ik mijn bestelling bij PostNL moet halen. Er is onmogelijk om een medewerker van AliExpress te spreken (chat is alleen met robot). 2 maanden gewacht, geen bestelling en 121 euro kwijt.

Ik heb mooie Laarzen bij AliExpress in 2020

Ik heb de Laarzen betaald maar niet gekregen ik vraag me af of ik ze nog zal krijgen wat ik zit er al maanden op te wachten maar er kom niks van te recht wat ze zegen dat het er aan kom maar ze weten niet waner want ze vergeeten het op te stuuren en als je om de barcode: vraagt dan krijg je niks ik ben het al lang zat John.van.der.wal Dasseburcht:58 te Etten-Leur 4874JP te Brabant

Maartje

Slechte communicatie met verkoper, AliExpress

Ik heb sandalen gekocht maar voldoen niet aan hetgeen ze op de website hebben geplaatst.Ik mag het terugsturen maar dit kost meer dan ik voor ontvangst heb betaald. Nu helpen ze mij niet.Ik kan een free tracking code ontvangen maar deze krijg ik niet.nu hoor ik niets meer.wat ik ook doe. Waardeloos. Ook AliExpress helpt mij niet. Ik adviseer niemand hier iets te kopen. Oplichters zijn het.

Natasha
26-03-2021

Andere telefoonnummer

Ik ben mijn password vergeten, wil een nieuwe aanmaken,maar aangezien mijn telefoonnummer niet helemaal klopt,krijg ik geen verificatie code!

Kan mijn juiste telefoonnummer dus niet doorgeven of veranderen

Henny
20-03-2021

3 spijkers ontvangen!

Ik ben normaal gesproken tevreden met de verkopers op Aliexpress. De producten zijn in sommige gevallen van matige en in een enkel geval van slechte kwaliteit, maar meestal bruikbaar en goedkoop.

Vandaag ontving ik van een van de verkopers (Nezha Store) 3 spijkers in een enveloppe in plaats van een shimano achterwielhub. Een dispuut geopend, maar geen reactie.Het lijkt marktplaats wel.

19-03-2021

Verkeerde artikelen geleverd ,maar geen reactie bij reclamatie

Heb verkeerde spullen gekregen. Maar bij reactie van leverancier geen reactie ,houwen zich dood